Partyflock

Forumonderwerp · 17447
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Dit is vast topic 100.000 hierover maar goed aangezien de SEARCH optie op dit forum ontbreekt.

whehe

Borsthaar????

Ja of Nee???

Ik las laast namelijk op de voorpagina van de Telegraaf dat borsthaar uit is.....
Kom maar hierheen. Mag jij kijken of je het teveel vind of niet! :P
Haha ontbijt op bed?? Ik eet nooit zoveel op zondag. Maar ik ga eerst lekker stappen hoor.
Nou parnoide, ga jij ff checken bij hem :p
Je hoefd ook niet te eten hoor.......... Ik ben dan in ieder geval in je slaapkamer! :P

Heb je een ochtendhumeur??? :P
laatste aanpassing

heb nieteens haar op me ballen
euhhh..... wil ik dat weten??? :P
beetj jammer aap!!

borsthaar moet kunnen maar niet te veel.....
beetj jammer clubber!!

borsthaar moet kunnen ook te veel..... :P:P:P

Ennuh ik ga denk een praatclubje oprichten voor mensen die psychische problemen hebben met een borsthaar.

Wie schrijft zich in??? :P:P:P
Gooi er maar een shirtloze foto van je op, dan wil ik best even checken ;)

:D

*offtopic* Jeffrey> ja dat klopt, ik kom hier niet zoveel meer... ik woon tijdelijk in een huisje waar geen internet beschikbaar is.. ik kan op mijn werk wel af en toe een beetje pf'en maar dat schiet niet echt op. *offtopic*
2 Para: maar dat was niet de afspraak! :P Ik ga me niet te koop zetten hier..... :P
doe dan maar in mijn pm box hoor

ik oordeel liever dan para :P
laatste aanpassing
aggossie..... ik zou hem bijna maken Esther.... Maar je zult toch hier naar toe moeten komen ben ik bang! :P
zullen we alvast een datum prikken dan?

agenda bij de hand?
Bij nader in zien lijkt mij een foto toch makkelijker hoor.

Tijdgebrek :S
Ow jah..... je zult wel gewoon wat beter naar mijn foto gekeken hebben! :P

whahaha

Maar goed ik heb geduld dussuh.....doe maar geen foto. Ik houd niet van foto's en zeker niet van me lichaam! :P
En toen was het stil hier......

Iedereen geshockeerd??? :P
Ik vind borsthaar ranzig... (vooral bij vrouwen ;) )
Als jij het over overbehaarde vrouwen heb.....

Dan zie ik meteen zo'n oud turks vrouwtje voor me neus met een MASTER DOT tussen haar benen.
Waarom ontbreekt er een search optie?
Ja, sorry hoor YoDa, maa je denkt toch niet dat ik de f*ckin' telegraaf serieus neem?

Telegraaf: 'De slechtste krant van Nederland'
[offtopic] Om bepaalde worden in threads terug te vinden.... of ben ik gewoon zo lomp dat ik er overheen gekeken heb? [/offtopic]
2 Jogan: Maar wel leuke sensatie in die krant altijd

Borsthaar = RAAAMP :S:S
Naja nie lekker duzz .. :P:P:|
Borsthaar is ranziggg~!!
Liever haar dat begint vanaf de buik en steeds verder naar beneden loopt,dat is echt sexy!!
hmmmmmm.....

De 1 is 16 & de ander is 17.....

Misschien heeft de telegraaf toch gelijk dan. De nieuwe generatie houd niet van borsthaar.

Eigenlijk is de conclusie dan toch dat het uit is..... :(:(:( whehe