Partyflock
 
Forumonderwerp · 17350
­ Nederland
Ik heb dit weekend Ephedra (herbal xtc) geprobeerd, maar ik heb er niet echt veel van gemerkt anders dan dat ik wakker bleef. De anderen hadden het over een tintelende huid en een blij gevoel.

Is het net zoals bij blowen dat je het misschien niet de eerste keer merkt of zou het gewoon bij sommige mensen niet aanslaat?
mmmmz ik weet het niet zeker, maar volgens mij is ephedra iets anders dan herbal xtc... En had je er veel bij gezopen, meestal neem ik ephedra bij avond zuipen, dan merk ik er weinig van behalve dat ik niet stomdronken word of in slaap val, en dat ik de volgende ochtend *tsjing* wakker word, fris en zonder kater :)
Dat viel mij ook al op ja :)

Moet zeggen dat ik laatst naar een feest was op de ephedra's en ik stampte de hele avond door, heerlijk :bounce:

En dat tintelende gevoel als ik m,n handen door m,n haar doe is ook best vaag ;)
had er afgelopen zaterdag 4 op, geloof niet dat ik ooit zo hard gegaan ben :D
(stack2)

inc. grote ogen :S
laatste aanpassing
haha ik zweer echt bij ephedra's :) meer dan 3 moet ik dr nie hebben in een korte periode anders word ik para :P
ennuh, goed veel zuipen en dan 1 of 2 ephedra's is super vet hehe, soort van nuchter, alleen toch dronken :S euh ja kan et nie helemaal uitleggen eigenlijk :)
Ik heb vroeger ook meerdere malen Ephedra gebruikt, maar vond er niet echt veel aan. Behalve dat je niet moe werd voelde ik er niet echt veel van. Ik ken wel mensen die er echt van uit hun dak gaan. Staan als een gek te springen en hebben het over die tintelende huid. Het kan dus wel werken, maar je moet er gewoon een beetje gevoelig voor zijn denk ik...
Idd je moet het een paar keer gedaan hebben voor het lekker werkt, tenminste zo ging het bij mij.
Dat van tintelen ging idd vooral over het handen door het haar doen geloof ik.

Voor het slapen gaan nog wel even een joint weggezet, want dat was het enige wat ik merkte: niet moe.

Ik zal het een andere keer ook nog wel proberen, kijken of het dan anders is, bedankt iig voor de replies.
 
Ephedra is een chinese plant en maakt adreline aan in je lichaam, het pept dan ook je hartslag op en dit kan er voor zorgen dat je koude rillingen krijgt en kippevel krijgt...je voelt je gewoon fit, dit kan ervoor zorgen dat je je happyer voelt dan normaal, maar het is niet te vergelijken met xtc...Ephedra met alcohol is gevaarlijk je nier functie wordt gedeeltjelijk afgesloten dus verwerkt het de alcohol niet, als de ephedra weer uitwerkt kan je dan een overdosis alcohol krijgen...hoop dat je hier wat aan hebt..
laatste aanpassing
Het is iig absoluut niet goed voor je hart/lichaam. Ik gebruik het nooit meer, die harkloppingen waren niet echt relaxt.
heb dit goedje vorig jaar heel veel gebruikt.
op sommige avonden zelfs 8 stuks
omdat ik met minder bijna niets meer merkte.

op een gegeven moment kreeg ik die dingen niet meer door mijn strot, en had meteen kotsneigingen.

toen heb ik ze laten oplossen in water, en op die manier naar binnen weten te werken

waarna ik altijd een opgeblazen gevoel kreeg.
en sindsdien heb ik geen ephedra aangeraakt
Ephedra is gewoon natuurlijke amphetamine en het effect is ook vergelijkbaar. tintelingen, longen onspannen --> meer roken. het fijne van epfedra is dat je er goed veel bij kan zuipen en alleen maar vrolijker wordt. Blowen na een avondje ephedra (of tijdens) is ook zwaar goed te hebben omdat het alleen het positieve effect van bier en weed doorlaat.
 
Jaaaaaaaah, veel zuipen bij stackers is errug vettt, word je enorum vaag van :D:D:D
Ephedra is vor mij wel een goede vervanger voor speed, ik neem er 3 en kga de hele avond door. Als ik een avond ga zuipen dan neem ik er soms 1, want je kan er echt goed mee zuipen, en zoals eerder vermeld, je staat 9 van de 10 keer zonder kater en brak gevoel op. en die hartkloppingen moet je gewoon niet teveel op letten.:d
 
Artiest Cj Noah
echt wreed spul
tintelingen voledige energie,ik krijg dr tenminste geen grote ogen van :)
enige nadeel

of ik krijg super zere oren
of
donderse buikpijn,heel erg
maarja moet er wat voor over houden hehe
 
Dat je *tsjing* fris wakker word zonder kater is hartstikke onzin.

Net als bij sos merk je niet echt dat je dronken word, en bij ephedra werkt dat effect dan nog langer door.
Maar zodra het uitgewerkt is komt de klap, en de kater is er niet minder onder.

Regelmatig gebruik van ephedra (ook wanneer je het als afvalprodukt gebruikt) kan tot een hersenbloeding leiden.

Oppassen dus met die troep!! Er word veels te weinig over bekend gemaakt.
 
Nog 1 ding, die tintelingen etc etc, die voel je omdat je TEVEEL neemt.
ik ben erg blij met al die informatie, ik denk die vrienden waarmee ik was ook - want die willen normaalgesproken weten wat ze slikken. Zaterdag was een avondje proberen, maar voor te besluiten de XTC te wisselen voor Ephra is het goed dat dit allemaal duidelijk wordt..

Bedankt

Ben trouwens verbaasd naar de hoeveelheid kennis die sommige mensen hebben over al dit spul, ik voel me straks een stuk veiliger op een feest :D
nasty bitch > dat *tsjing* fris wakker worden zonder kater is in jouw geval misschien onzin, maar bij mij is het een feit, maar keb sowieso maar weinig last van katers, dus misschien komt het daardoor...
 
2 EHV BRAMBO: had er afgelopen zaterdag 4 op, (stack2)

Kerel ben je gek ofzo ? die dingen mag je maximaal 3 per 24 uur van hebben , als je trouwens ammoniak gaat ruiken dan stop maar , want dan ben je je spieren aan het verbranden

THE MASTER : YA RIGHT

STACK 2 is een produkt dat je stofwisseling verhoogt en zorgt dat je langer kunt doorgaan dan normaal

combinatie met alcohol is altijd af te raden
maar bij stack , doet het idd vreemde dingen
 
Superrupsje idd komt het daardoor je kunt gewoon goed tegen alcohol
Maar wat ik bedoel is dat ephedra de kater echt niet verminderd

En iggi: je mag er maar 1 per etmaal nemen.
 
Ligt er aan welke je hebt , de nieuwe regels zijn dat je er maar 1 mag hebben , aangezien ze de hoeveelheid ephedra in combi met muha hebben aangepast.

Believe me nasty , ik heb bij de Mr-Big groothandel gewerkt , ik verkocht niks anders
 
Als ik er 1 neem,word ik ebetje hyper voel ik me wel ok.Maar als ik die eerste geslikt heb,w8 ik 2 uur,dan is pil nr 1 op zijn sterkst (als ik ga pissen activeer ik ze altijd,word ik ineens knetter waus :)) en dan neem ik een 2de.

Ik heb paar x 4 gedaan,maar dat ging beetje mis,met 2 ben ik al best knetter :D

Goed spul wel,maarja gebruik t af en toe dus.
Maar wat ik bedoel is dat ephedra de kater echt niet verminderd


je zal wel gelijk hebben in principe, net zo min als coke de kater vermindert. Het viel me gewoon echt op dat ik systematisch na een avond ephedra heel erg lekker wakker wakker word. En idd niet meer dan drie per avond/nacht, en dat is al uitzonderlijk, je maag vindt het allemaal niet zo prettig.
Keb trouwens een keer zo'n ephedra-capsule opengemaakt, bahbahbahbah wat een ranzig spul :s
 
Ja echt vies alleen al de lucht die uit zo'n potje komt baaaahh bah

en die nasmaak in je mond; nog veel viezer
 
Artiest The Abaddon
kreeg er hartritme stoornissen van en vet last van maagzuur hou het wel bij the real deal!!
 
Wezz,vooral dat magzuur ja,
tering echt aso erg :D
Heey,

maar wat is nu eigelijk slechter XTC of EPHERDA??
Ik nam vroeger vaak Ephedra...

Primatene® is an OTC drug which contains ephedrine, the major active chemical from ma huang.

Ephedra
Ephedra is a stimulant herb derived from some forty related species, principally North American species such as Mormon tea (Ephedra nevadensis) and Chinese ma huang (Ephedra sinica). It has long been used by the Chinese to help relieve bronchial spasms and to treat asthma. Studies confirm that it contains the adrenaline-like substances ephedrine and pseudoephedrine.


Er zijn dus producten op de markt met ephedrine als werkzame stof, aanverwant met Adrenaline. Zorgt voor een krachtigere en snellere hartslag, verwijding van de grote vaten maar weer verkleining van de kleinere vaten, hogere bloeddruk.

Gevolgen hiervan zijn weer dat iemand het erg heet kan krijgen maar ook tegelijkertijd koud. Door vernauwing van kleinere bloedvaten kan het zijn dat bepaalde delen van je lichaam koud aanvoelt en je zelfs spierverkramping kan krijgen.
Ook zal het zorgen voor beter puls geleiding waardoor je alerter bent.

Ma huang is de natuurlijke tegenhanger van ephedrine ook met zijn gevaren.

De stoffen zijn schadelijk voor het hart, en vaten. Ook kan het leiden tot uitdroging, misselijkheid, slapeloosheid en spierverkramping. en nog een HELE hoop meer...

de vraag wat gevaarlijker is... is moeilijk te beantwoorden verschilt per persoon, aan je voedingpatroon wat je verder bij deze producten neemt, hoe vaak je het neemt en hoeveel.

Er zijn meerdere gevallen geweest van mensen die door deze producten zijn overleden.

XTC kan leiden tot uitdroging en kan een slecht effect hebben op je korte termijn geheugen.
jeroentje ephedra's zijn goed te pruimen op een feessie compleet met je een je krijgt zo'n lekker gevoel in je lichaam:P
 
ephedra's zijn wel ok, je kan gewoon hele avond dik uit je dak gaan zonder moe te worden... chill toch? veel zuipen erbij is een aanrader. alleen eten erna als je veel hebt genomen is zwaar minder :S je maag is echt helemaal kapot.
een echt gevaar zal er niet zijn bij stack II wordt gewoon verkocht bij lokale sportscholen als afslankmiddel en afvallen doe je er wel van
tevens veel bij blijven drinken vooral water het nadeel is dat door de energie die het uit je lichaam haalt je na dat het uitgewerkt is je helemaal kapot bent en op de verpakking staat ook nog niet na 20:00 u in nemen vanwezige slapeloosheid staat er niet voor niks op

greetz

Excess

So try Stack II at your local sportschool or check www.mdoubleyou.nl
Ik weet ook dat het in sportscholen verkocht wordt. maar er kleven wel degelijk veel gevaren aan... lees mijn eerdere stuk.
Dit is niet wat ik zelf verzin, maar wat uit vele onderzoeken is gebleken, slachtoffers... en ja ook eigen ervaring.

Ik neem dat spul echt nooit meer, ben geen mietje of wat dan ook. Maar ik heb paar keer door dat spul vaste spieren gehad in mijn: dijbeen, kuitbeen, voet, hand, en bovenarm... en dat allemaal tegelijkertijd.... lag dus fijn op de grond en kon me niet bewegen... doet ook behoorlijk pijn, lijkt net of je spieren helemaal als een bolletje samen zijn getrokken...
Verder hartkloppingen, enorm zweten (zoveel zelfs dat mijn hele dekbed en matras zeiknat was en ik ben helemaal geen zweter).
Maaruh alexander hoeveel had je er wel niet gehad dan??

1 tot 3 per nacht kan toch niet zoveel kwaad?
 
ik denk dat Alexander effe een handje had genomen :P
LOL... nee 3 stuk E-Booster...

Ik ben zowiezo gevoelig (denk ik) voor die dingen, alhoewel ik voor andere dingen Juist Helemaal niet gevoelig ben ;)
 
tja slik het nou ongeveer drie weekjes ephedra suppercaps, de eerste keer ging ik harder dan ik ooit op speed ben gegaan.
heb ook wel op www.ephedra.com gekeken en daar stonden ook wel verontrustende dingen op, maar ja denk toch dat ik het bij het echte spul houd
niet alleen ephedra.com staan verontrustende zaken ;)

Heb echt ongeveer alle herbals wel geprobeert die er zijn... maar de meeste energizers werken met Ma Huang, ephedrine, caffeine en sida cordofolia in vrij hoge dosis.
Van deze bovenstaande had ik niet altijd dat het goed werkte, je merkt wel dat wanneer je gaat bewegen het beter werkt en in combo met wat alcohol het effect sterker wordt.
Alleen de bijwerkingen had ik altijd... dat was wel klote.

Wel leuk zijn die half hallucinerende kruiden, zoals Shaman's Dance etc... best grappig... had dat toen een keer genomen, kon gewoon een uur lang mijn lach niet inhouden :D zag een hand uit een schilderij komen... VOELDEN de kleuren van de discolampen en WIST hoe een druppel water zich voelde JAJA ;)
Allemaal wel cewl ohja en voelde me erg happy etc net zoals bij mdma
Artiest {SHOWLIST artist 7366, 50541}
Kent iemand hier de herbal Explorer XS schijnt ook wel leuk dingetje te zijn...
 
Alexander,waar haal je die kruiden?
smartshop?
http://www.consciousdreams.nl

Daar dus, in Amsterdam zit een goede in Leiden ook (Altered State)
Maar welke tip kun je me geven dan... zodat ik op een feest lekker uit mijn dak kan gaan zonder dat het echt super ongezond is.
JOh gezond/ongezond... dat zijn zaken die niet door 1 keer van iets beinvloed gaan worden... tenzij je voor een bepaalde werkzame stof erg gevoelig bent...

Veel mensen hebben goede ervaringen met E-Boosters e.d. maar bij sommige mensen werkt het niet... of de ene keer werkt het heel hard en de andere keer bijna niet...

En wat bedoel je met uit je dak gaan???
Wil je Energie krijgen?
Of wil je beetje euphorisch voelen?
Etc...

Kijk alcohol is ook slecht ;) en dat neem je vast ook dus... zoveel maakt t echt niet uit, zolang je maar iets niet dagelijks gaat gebruiken zal het wel meevallen (met uitzondering van sommige producten)
Als je die capsules slikt moet je er een paar jointjes bij roken. Als je 4 capsules neemt en er een paar jointjes bij rookt wordt je wel wazig. Dan moet je je ff concenteren op iets.
 


Gaan we weer....... de hele waarheid en onwaarheden over Efedra.

Tja is het slecht? Als je veel neemt wel ja, maar altijd beter dan alcohol en chemische drugs.

Wat is het? Je heb verschillende soorten, efedra en Ma Hung zijn hetzelfde, efedrine is de chemische variant van efedra, verschilt niet veel van elkaar qua werking.

Wat doet het? Zoals Alexander en velen hier al zeiden, efedra zorgt ervoor dat je bloed sneller gaat stromen, vandaar die hartkloppingen, je longen staan meer open meer lucht naar je spieren, je zintuigen worden scherper, je huid gaat tintelingen en je krijgt aardig wat energie. Die energie komt uit je eigen lichaam want je verbranding slaat redelijk op hol, vandaar dat het ook als afslanker wordt gebruikt. Het heeft een enorm speedy gevoel en met een jointje erbij wordt dat alleen maar erger.

Zijn er bijwerkingen? Tja als je niet goed tegen caffeine en dergelijke kan zoals Alex dan houdt het inderdaad op. Maar merendeel heeft nergens last van. Efedra kan wel leiden tot hartkloppingen (niet erg je gaat niet door :)), zweten (kan je de rotzooi uit je lichaam halen, maar wel goed erbij blijven drinken) en wakker blijven (maar dat is de bedoeling) De rode capsules zijn meestal de goedkope efedra variant, die zijn erg onzuiver maar als je wat meer betaalt en je haalt een ebooster dan heb je meestal nergens last van. Spieren die vast gaan zitten komt omdat je teveel en te snel beweegt en dat doet inderdaad pijn, maar dat gebeurd zelden, Alex is de enige die ik ken die daar last van heeft.

De bullshit verhalen, dat je dood gaat of zwaar ziek wordt als je er alcohol bij drinkt, dat je niet wordt afgesloten is niet waar. Je wordt nog eerder door aliens ontvoerd dan dat dat gebeurd. Wel is het zo dat als je het in combo met alcohol gebruikt je niet snel dronken zal worden. Efedra breekt je alcohol namelijk in razend tempo af, dus is het zonde om alcohol te drinken, water is goedkoper en efficienter. Daarnaast zorgt alcohol er wel voor dat het iets harder werkt alleen minder lang.

Dank u voor uw aandacht, voor meer vragen over efedra, sida cordiafolis, MAO remmers, kavakava, guarana, kolanoot en nog meer van dit soort dingen kan je in Privat Messaging terecht bij de smartdoktor, oftewel ikke :)
laatste aanpassing
Er zijn nog meer bijwerkingen dan die jij noemt... laatste studies hebben dat uitgewezen was tijdje geleden behoorlijk nieuws stuk over...
En Ma Huang of Efedrine is niet verwant aan de coffienes maar Adrenalines

en ja kan niet zomaar zeggen dat het beter is dan alcohol of andere vormen van drugs...
De hartkloppingen komen door verhoogde bloeddruk dat zowiezo bij iedereen zeker 4 uur aanhoudt... nogal schadelijk voor je rikketik en je vaten... en wat je erbij vergeet te zeggen maar had ik al eerder gezegd, deze stof zorgt voor nernauwing van kleinere vaten...

Daardoor kan dus spierverkramping optreden.

Als je het rijtje van gevaren tegen elkaar afzet en ervan uitgaat dat je die dingen 1 keer in de week zou nemen... You do the math ;)
laatste aanpassing
Såm 11 september 2002 14:05

Ik heb dit weekend Ephedra (herbal xtc) geprobeerd, maar ik heb er niet echt veel van gemerkt anders dan dat ik wakker bleef. De anderen hadden het over een tintelende huid en een blij gevoel.

Is het net zoals bij blowen dat je het misschien niet de eerste keer merkt of zou het gewoon bij sommige mensen niet aanslaat?


Dan had je andere Herbals moeten kopen ... , maar dat had je ook niet kunnen weten... want t was je eerste keer... ;)

Ephedra heeft niet bij iedereen hetzelfde effect..
Als je gewend bent om :xtc: te vreten, dan zal je het nie zo gauw merken .. Vraag daarom in de Smartshop naar de wat sterkere herbals (Kryptonite, Eclipse, ecstatic of Final E).
Die zijn meestal tussen de 14 & 16 Pleuro per 4 :S
wel prijzig .. , maar hebben dan wel wat meer effect.. Dosering is zowat bijna t zelfde als Ephedra's.. alleen kan je ze nie achter mekaar opvreten :xtc: net als bij Ephedra's ;) (vanwege de sterkte van de capsule *duh* :P)

Probeer het gebruik van herbals te beperken , want t is idd erg slecht voor je hart... in combinatie met alcohol kan ik je iig afraden ...
Dat kan uitlopen op :kots:en
Een joint kan er wel bij, maar niet gelijk als ie net inslaat... Das aan jou om te bepalen wanneer je klaar bent om er Pretshaggie erbij te roken ;)...
laatste aanpassing
naja als je er gewoonn een stuk of 4 of meer neemt voel je echt wel wat:P:|
 
Ehhh, herbal xtc en dan voornamelijk efedra is wel degelijk een aanverwant van caffeine maar ook amfetemine. Het zorgt ervoor dat je hart meer adrenaline aanmaakt, daar krijg je ook dat speedy effect dus van.

Tuurlijk is het niet beter dan alcohol of chemische drugs maar als je herbals zou plaatsen op een schaal van 1 tot 10 komt het positiever naar voren dan alcohol of chemische drugs.
Tuurlijk blijft het allemaal slecht maar in verhouding.......

Daarnaast zorgt het dus niet voor vernauwing van de vaten maar juist het tegenovergestelde. Als het zou vernauwen dan zou je nooit een rush krijgen, tintelingen zouden niet bestaan. Efedra zorgt voor een verwijdering van de vaten, bloed gaat sneller stromen, je hart pomp adrenaline snoeihard door je lichaam en voila de rush! Gewone efedra is inderdaad niet goed voor je hart, die krijgt een flinke klap, maar als je iets duurder spul neemt zoals de eerder genoemde Final E, Eclipse of E booster dan valt dat best mee. Die spierverkrampingen zijn per persoon weer anders.

Het beste blijft natuurlijk niks nemen maar herbals bieden zeer zeker een goed alternatief. Maar net als met de rest geld ook hier gebruik met mate!

Alex je moet eens lezen : [b]Psychedelic Shamanism[/b] en [b]Pharmacotheon, Entheogenic Drugs, their plant sources and history[/b] Hier vind je argumenten voor bovenstaande informatie!
laatste aanpassing
En de reacties blijven maar komen. Binnenkort ben ik volleerd :P .. Fijn dat hier zoveel kennis aanwezig is, volgende keer als ik iets nieuws wil gebruiken kan ik hier zeker genoeg verhalen horen over hoe iets is en of het wel zo relatief goed dan wel rotzooi is. Ik weet in ieder geval genoeg, bedankt allemaal voor het reageren.

Såm
Rommert C. 17 september 2002 19:25
Ehhh, herbal xtc en dan voornamelijk efedra is wel degelijk een aanverwant van caffeine maar ook amfetemine. Het zorgt ervoor dat je hart meer adrenaline aanmaakt, daar krijg je ook dat speedy effect dus van.


Een feit is dat Efedrine en Ma Huang direct aanverwant zijn met adrenaline, zelfde chemische opbouw en valt niet onderuit te komen... is ook te vinden in alle MEDISCHE boeken...

Tuurlijk is het niet beter dan alcohol of chemische drugs maar als je herbals zou plaatsen op een schaal van 1 tot 10 komt het positiever naar voren dan alcohol of chemische drugs.
Tuurlijk blijft het allemaal slecht maar in verhouding.......


Sommige HD's zijn minder slecht dan Efedra

Daarnaast zorgt het dus niet voor vernauwing van de vaten maar juist het tegenovergestelde. Als het zou vernauwen dan zou je nooit een rush krijgen, tintelingen zouden niet bestaan. Efedra zorgt voor een verwijdering van de vaten, bloed gaat sneller stromen, je hart pomp adrenaline snoeihard door je lichaam en voila de rush! Gewone efedra is inderdaad niet goed voor je hart, die krijgt een flinke klap, maar als je iets duurder spul neemt zoals de eerder genoemde Final E, Eclipse of E booster dan valt dat best mee. Die spierverkrampingen zijn per persoon weer anders.


Wel goed lezen wat ik schrijf... de stof zorgt voor verwijding van de grote vaten, en daarentegen vernauwing van kleine vaten.. de tintelingen hebben niks te maken met de verwijding van de vaten maar de drempelwaarde van de pulsoverdracht bij de synapsen...
Ook pompt je Hart helemaal geen Adrenaline rond... zo werkt dat dus totaal niet...

Waar heb je het over gewone efedra... en daarna over die andere producten je bedoelt Efedrine dat is namelijk de chemische variant en die is zeker slechter dan Efedra (Ma Huang) maar ook deze stoffen blijven gevaarlijk zoals laatst recentelijk onderzoek heeft aangetoond.