Partyflock

Forumonderwerp · 17210
845x bekeken
Betreft: artiest: Lady Dana
Waarschuw beheerder
Ik heb het idee dat ze echt OVERAL draait, ook al is het in lutjebroek voor 10 man. Ik zie haar naam steeds & steeds maar weer verschijnen. Hebben jullie nooit een keer een overkill van Dana ofzo?

Greetz,
SnuggLe
Waarschuw beheerder
Ik vind dat DANA het "neusje van de zalm" is!

Waarschuw beheerder
Wat mensen er ook van Dana vinden...Ik vind haar echt toppie..Vorige week vrijdag was ze in the matrixx en ze draaide tenminste weer een keer Lekker HARD....

Iedereen die uit zijn dak ging.....en dat doe ik bij haar altijd..

Korton Ik vind haar TOPPIE EN PAVO OOK
Waarschuw beheerder
DANA en PAVO zijn idd errug lekker, maar als je ze echt v@@k hoort......eehh ja....

Nog wel lekker, maar 't went een beetje. Kan beter gewoon beetje afwisselen. 'k Heb nu dusz echt wel een hardstyle-overkill.

Tijd voor Judge Jules ofzo.......;)

Waarschuw beheerder
TjongeJongeJonge willen jullie echt dj´s horen ga dan eens naar feesten die niet zo F*cking commercieel zijn daar zul je vast meer aan je trekken komen dan bij Qlimax X-lusive enz enz!! WAAROM hoor ik mensen vragen, omdat van die dj´s niks wordt verwacht en gewoon doen wat ze zelf willen de platen draaien die ze zelf willen draaien en mensen zo als dana pavo luna haze abyss die kunnen dat niet die MOETEN (nahjah moeten het hoeft niet maar het publiek wil dat) de standaard nummers draaien elke dj draaid immers de zelfde hardstyle platen op feesten!! dus luister naar mijn raad en ga eens naar wat kleinere feesten met relatief onbekende dj´s en je bent dana al lang weer vergeten voor je de deur uit bent! (even voor de duidelijkheid ik heb echt niks tegen mevrouw van dreven hoor integendeel kist er leuk mee ouwehoeren en ook wel serieuse praat mee hebben)

Waarschuw beheerder
donateur
Dana Is gewoon Een Top Meid :D

(K)