Partyflock

Forumonderwerp · 16963
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 21 december 2002 om 21:00

Waarschuw beheerder
Ticketbox van de Staatsloterij vind je vanaf nu bij elke Free Record Shop. Dat betekent dat je nu ook bij elke Free Record Shop en haar website terecht kunt voor de voorverkoop voor grote landelijke events en entertainment op het gebied van muziek, sport, dance en pretparken. Je komt binnen met Ticketbox.

Voortaan kun je dus altijd razendsnel je toegangskaartjes bestellen. Fysiek in de Free Record Shop bij jou in de buurt, of online via www.ticketbox.nl en de website van Free Record Shop, www.frs.nl. Om dat te vieren willen we je een speciaal aanbod doen. Vanaf 12 september kun je alleen bij Free Record Shop VIPdeck kaartjes voor Innercity kopen voor de prijs van een normaal toegangskaartje!

Op 21-12-2002 vindt de derde editie plaats van de waanzinnig populaire ID&T party Innercity in de RAI in Amsterdam. Het succes achter Innercity zit met name in het concept, dat de DJ zoveel mogelijk centraal zet. Daarnaast staat Innercity bekend om zijn de indrukwekkende line-up, het fantastisch geluid en licht, en de overdonderende lokatie.

Dit jaar bestaat de line-up onder andere uit Angelo, DJ Jean, Marco V, Green Velvet, Paul van Dijk, Remy en Sven Vath.
Waarschuw beheerder
Ik merk dat jij een echte kenner bent Mockiej!
Waarschuw beheerder
Ha so funny. :p

Ik stel toch een gewonen vraag!
Als het antwoord is dat dat er niet is op IC zeg dat dan.
:D
Waarschuw beheerder
Quote Emie: niet om het één of ander maar het word voor de vierde keer gehouden dit jaar

Niet om het een of ander maar dit is de 5e Innercity...

febr. '99
dec. '99
dec. '00
dec. '01
dec. '02

:)
Waarschuw beheerder
vorig jaar was alleen talent room leuk? :S:P
Waarschuw beheerder
sorry sorry sorry, jullie hebben gelijk! ik bedoelde dat dit mijn 4de x werd, en de 5de die gehouden word..iedereen weer blij
Waarschuw beheerder
donateur
innercity is gewoon een gezellig feesie :D duz ik ga zeker :bounce:

Waarschuw beheerder
Hmz, ik denk dat ik ook dit jaar wel weer ga. Kvond het vorig jaar niet echt een superfeest, maar wel gewoon een leuk feestje. Dus...ja, kga denk ik toch wel
Waarschuw beheerder
donateur
Als Umek idd draait dan ben ik dr ook :D Nu Michel de Heij nog en mn avond kan niet meer stuk!
:Bounce::Bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Is inderdaad dezelfde line up als 2 jaar terug.

Toen sloot remy af en iedereen stond bij Tiesto dus lekker de ruimte in de Main. Remy had zo'n meesterlijk lekkere set toen.
Artiest {SHOWLIST artist 46650, 42832}
Waarschuw beheerder
Jahoor...Umek staat op zijn booking er al op. En Sven is der altijd bij, dus je kan sowieso 4 uur helemaal uit je dak. :) :xtc: :bounce: en lekker van links naar rechts zweven.
tis haast in mn achtertuin dus ik zie jullie daar :D
Waarschuw beheerder
donateur
wtf komt Tiesto echt?

zal verdomme tijd worden :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst maar ff afwachten, als ie draait moet ie wel in de main draaien en niet zoals 2 jaar geleden in een klein pokke zaaltje in de chill out

Waarschuw beheerder
Tiesto nog draaien op een id&t feest ik dacht het niet......