Partyflock

Forumonderwerp · 16895
656x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Van 29 september tot 2 oktober,
Is echt heeeeel gezellig!
en ook heel groot!
misschien een leuk idee om een meeting te houden ofzo met meerdere pf-ers

Wat vinden jullie?????

Waarschuw beheerder
donateur
O ja ik zou vandaag naar de ardennen gaan maar gaat nie door. Nu gaan we alsnog ff naar de kermis en daarna naar de cart, ben benieuwd of er wat te doen is!
Ach ja ik zie wel!
op de kermis is het nu in ieder geval al vet druk man:S ik wou net ff sigretjes gaan halen:S kwam echt nergens door met mijn scooter!
Waarschuw beheerder
tis een kwestie van geduld
dat de maas heel limburg vult!
Waarschuw beheerder
Nouwe weert kermis is de 3e grootste van Nederland ;)
Maare morgen (zondag) om 14:00 darkraver in de carte --------> daar ga ik dus voor naar de kermis :D
Enne haakie met je grote mond wat the fuck heeft dat er mee te maken !!!!! het gaat niet om waar je in nederland vandaan komt WE ZIJN ALLEMAAL NEDERLANDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja hoe groot ie is boeit me nie ik vind het echt groot en gezellig en goedkoop dussss!
Waarschuw beheerder
Jazeker als t maar gezellig is :D en morgenmiddag (zondag) darkraver!!!!!! dus daar zullen we ook wel heen gaan ! :D :P

Waarschuw beheerder
he caris, hoe weet je dat darkraver komt? kan t nl nergens vinden.. en tot hoe laat? en wie nog meer?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Staat op t programma van de kermis hij draait om 14:00 uur als t goed is...... samen met een paar andere dj's. Maar ik zou bij god niet weten welke ?!?!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja nic hij moet morgen van 6 tot 8 draaien in de cart, dat zij die gister ten minste! Maar hij was al rond half 5 in de cart!
Kom je ook nic?? Ils gaat ook ze heeft net de trein gepakt en ze is rond 3 uur in weert!

Misschien tot strax (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
gister in de carte geweest, weet d'r haast niks meer van, veels te veel gezope
maar 't was wel vet!!

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha Ja dat was het zeker ja:D

Waarschuw beheerder
ben dus niet meer geweest... :-( lag op dat moment heel brak te wezen.. hahaha

Was het wel leuk geweest?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik heb me echt ziek gelachen:D
Is al weer lang geleden dat ik het zo gezellig heb gehad!
(K)