Partyflock
 
Forumonderwerp · 16315
­ Nederland
 
Soms zie je ze wel 'ns lopen van die overdreven gespierde gasten die stijf staan van de anabolen. Ik vind die lui gewoon oerlelijk, en dan ook nog hun shirtje uit doen he... Helemaal op de manier waarop ze kijken (kijk mij) en lopen: BAH! Wat vinden jullie hier nou van dames???
Ik denk zelfs dat de heren dit vreselijk vinden.:bah:

Die lui zijn zoooo stijf dat als ze jeuk op hun rug hebben er van hun levenlang niet bijkunnen om te krabben.Gaan ze tegen een muur oprijden om van de kriebel af te komen.

Bosapen!!!!
ik moet toch eerlijk zeggen dat ik dit >>
zeker niet vervelend vind
laatste aanpassing
kan dit ook best wel lekker vinden hoor :P whehehehe........ :kwijl:

laatste aanpassing
Niet vervelend, maar ook stijf van de anabolen lijkt mij. Een dergelijke spiermassa zo droog handhaven, lukt bijna niemand.
Misschien dat deze persoon het kan, of dat dit toevallig is genomen toen hij afgetraind was, maar een normaal mens krijg je volgens mij niet zo zonder hulpmiddelen.
En je hoeft ook geen grote spieren te hebben of willen om toch hulpmiddelen te pakken, naast anabolen zijn er nog tal van andere zaken waar je niet noodzakelijkerwijs een reus van wordt.
Omgekeerd geld natuurlijk ook, je hoeft geen anabolen te gebruiken om groot te worden. Je kunt ook gewoon heel veel patat eten :D

Die laatste ziet er overigens wel gewoon natuurlijk uit, maar dat plaatje werkte net nog niet :)
laatste aanpassing
 
Nah jah kijk ik zie het zo...

Van die 'gemaakste' gasten die vol zitten met anabolen. Trekken toch van die domme 'gemaakte' meisjes/vrouwen aan.
Hij vol met anabolen. En zij vol met silliconen, tieten, lippen en weet ik waar je die dingen nog meer ken stoppen. Dus eigenlijk hebben wij normale gozers geen concurrentie van die gasten ofzo.. En sja wat doet het er toe.. Als je er zo uitziet en een kut karakter hebt ken je nog niemand krijgen. En ook nog eens als je er zo uitziet. Komen ze toch op je uiterlijk af :kots:
Ben blij zoals ik ben, ok iets breder mag wel..
Maar niet opgeblazen. Gewoon atletisch...
laatste aanpassing
hmm.. naah 2 tommie: zelf ben je ook nie al te klein toch :) hoe heb jij dat voor mekaar gekregen dan ??

enne jammer dat ik niet eerder je topic zag van die vakantie anders was ik nog mee gegaan ook kheb geen eens vakantie dit jaar snik :'(
 
Op Lowlands liepen er ook 2 rond. Ze waren een jaartje of 35-40 zo'n zonnebank gebruinde kop blond (geblondeerd) haar en strak spijkerbroekje aan.. . Ik zag dat veel lui zich aan hun ergerden en dan met name de mannen!!! Ik stond vlak naast ze in de Techno-tent en zag dat ze vele kwade blikken van lui kregen. 1 van de 2 zij zelfs tegen iemand; " als je niet kan dansen , flikker je maar op" . Bah, kijk als ze nog een beetje sociaal bent...
ja ok ze moeten niet te veel kapsones hebben !!!

enne tja ehh toch vin ik soms wel (als ze geen anabolen gebruiken) dat et toch een hele prestatie is en dat je een hoop discipline moet hebben om zoveel tijd in het trainen van je lijf te stoppen ik wou dat ik zoveel discipline had !!!!
 
ja ok die kerels die hier boven staan zien er gewoon goed uit, leuk koppie etc. . Maar ik bedoel echt die nep-gasten, die gewoon lelijk zijn en denken dat ze de mooiste zijn.. snappie!!

Ze worden vaak ook wel "Marcantie-lui" genoemd!!
neej ok dit vink ook nie echt mooi moet ikeerlijk zeggen
en dit is gewoon weg ENG !!!!!!!!!!!
 
strak buikje en beetje armen is lekker maar moet vooral niet te zijn nee BAH!!!
dan heb ik liever een gozer met bierbuik
Ik ben het helemaal met jullie eens. Maar waarom trekken veel jongens hun t-shirt uit, gespierd of niet gespierd. Dat vind ik er niet uitzien. Heren of dames vertel het me!!
laatste aanpassing
RoMa >> voor de frisse lucht.
 
Frisse lucht ? Heb er nooit last van. Zonder shirt lopen vind ik niets.
Nasty als ze te gespierd zijn..en dan nog zorgen dat ze mooi glimmen ook heh.. :bah: ..Die aders dan..alsof ze elk moment kunnen openspatten :S

K'ben maar blij met wat me vriend heeft :p
 
Btje gespierd is wel mooi denk ik.. maar als je ziet hoe sommige bobo´s erbij lopen.
Egt een lager IQ dan een traphek, maar voelen zig helemaal de men omdat ze spieren hebben als een malle! Wel is waar verkregen door een overheerlijk anabole spuit!!!
Hmm... kheb op dB-outdoor ook ff zonder shirt gelopen , kreeg het koud met dat ding aan , kwam omdattie nat was. En als je dan buiten liep was het ff lekkerder uit dan aan moet ik toch wel zeggen.
laatste aanpassing
 
Ik zeg altijd...."Doe maar gewoon"...Das goed genoeg :)
Khou ook nie van wasbordjes enzow..dat legt nie lekker zacht :D..beetje vetjes mag wel ;p maar ook weer niet TE vet ;)
shirt trek ik wel eens uit als het echt te warm is, maar dat doe ik alleen op hardcore feesten, (dat was vroeger ook wel normaal). ik heb alleen geen sixpack, maar eerder een heel kratje.
Die types zijn bij mij gewoon kansloos. Vooral omdat ze vaak maar 2 hersencellen overhebben en er ook alleen maar domme teksten uit hun mond komen "Zo jij heb lekkkurre tietuhhh". Ik bedoel maar.
als je annabolen gebruikt wil nog niet zeggen dat je spieren vanzelf komen, je moet er echt keihard voor trainen .......

Ken ook wel mensen zonder spieren die vreselijk iritant kunnen zijn .....
 
Ik heb er geen last van, ik heb een kussentje :)
tja , ik vind anabolen in principe helemaal niks en zie meestal snel genoeg wie het gebruikt maar ze moeten inderdaad niet die gare attitude hebben van "kijk mij is" .....
Helemaal als ze zo nodig hun spiertjes moeten laten zien , kan het best begrijpen als het vet warm is maar kan me er echt aan ergeren als dat niet het geval is.

alleen moet je je niet vergissen dat er ook een kleinere groep mensen is die zich echt de tyfus in trainen zonder anabolen en die mensen er gewoon ook op aangekeken worden net alsof zij ook anabolen gebruiken terwijl het gewoon puur natuur is , dat vind ik wel een beetje zonde
laatste aanpassing
 
Ik vind het niet mooi,maar ja,als je vriend er wel van houd:)

We moeten het toch van de binnenkant hebben hoor,als die maar goed zit.
Want schoonheid vergaat....
En ik ben zo groot geworden van de koekjes, kijk maar naar mijn bolle blauwe buik!
Ik vind een gespierde man zeer zeker mooi ! Het is geen must maar wel mooi meegenomen :p

Alleen natuurlijk gespierde mannen vind ik mooi....je ziet ook al snel wanneer iemand anabolen gebruikt heeft !
geef mij maar een lekker buikje :-D
Veeel beter dan zo'n opgepompt lichaam..
 
Nou Tom, aan de spleet tussen je voortanden te zien heb jij heel andere dingen gebruikt... Daar kan Ahnuld over meepraten hehehehehehehehe
O gerse spierbal waar zijt gij o gerse spierbal?
Gespierde kerels zijn lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Zo dan is dat ook duidelijk!
 
hmm ik vind er niks aan...
 
Ik vind het echt wel hel erg mooi, maar iets minder is ook mooi.
Nee, zo'n gespierde spijker, daar wordt je geil van!? :S
 
Hey gvd !! Niks tegen gespierde Spijkers he !! :@
Ben toevallig wel van speciaal gehard-metaal !! :p
laatste aanpassing
Ik heb niks tegen gespierde soijkers,maar ik kick er niet op, en geil wordt ik er al helemaal net van!
 
een beetje gespierd okey ... maare niet te overdreven hoor..
 
Jaaaaa, in Marcanti en Lexion liepen er veel van zuks rond, niks tegen Marcanti of Lexion hoor, maar wat een figuren in hun veels te krappe doorschijnende Gorrilla Wear shirtjes...
Een speelt tussen je tanden zou je kunnen krijgen door gebruik van HGH, Human Growth Hormone, of van varkens afgetapt of wat dan ook.
Van reguliere anabolen moet je heel er ge best doen om een dergelijk kaakvergroting te krijgen.

En nee, ik heb geen HGH gebruikt nee.

Beetje simpel om mensen met een spleetje tussen de tanden meteen voor anabolen gebruikers aan te zien.

Men denkt er wel makkelijk over tegenwoordig. Jij bent groot, jij gebruikt anabolen, en jij gebruikt anabolen, je doet er dus niets aan, of het is allemaal nep.
Erg zwart/wit weer allemaal.
Ik moet zeggen dat de eerste 2 foto's die $abbel post er gewoon goed uitzien en juist geen anabolen-look te zien is.

Wat ik ook meer bedoel is van die lui die zoveel "zijvleugels" hebben gekregen dat ze meer spanwijdte en draagkracht dan een Cesna hebben en staan als aapjes.:bah:
Te groot vind ik ook niet mooi maar zo'n lekker gespierd lijfie als dat van Duncan en PartyTime heb ik niks op tegen hoor ghehe :kwijl:
 
Ach, een beetje gespierd is wel mooi; maar niet van die grote harde bulten overal :vaag:
 
lekker gespierd maar niet te veel niet zo'n stieren nek!!!!!!!
Zeph 2 september 2002 12:56
O gerse spierbal waar zijt gij o gerse spierbal?
-------------------------------------------------------------

U riep mijn zoon ??
 
Eruit zien als een gespierde lucifer is natuurlijk ook niets :bah:

Maar mooi strak afgetraind is zeker de moeite waard..
De verhoudingen moeten gewoon helemaal kloppen..

2 Lady Sascha: bedankt :bloos:
 
2 partytime INDERDAAD :respect:
Wasbordje is wel :9
zo'n wasbordje kan je helemaal niet lekker op slapen :|

op een feest moeten ze zelf weten, maar kom dan NIET tegen me aanplakken. YUGH

edit: ik bedoel dus als ze zonder shirt gaan rondlopen, spieren of niet.
laatste aanpassing