Partyflock

Forumonderwerp · 16277
Waarschuw beheerder
En graag alleen serieuze antwoorden graag.

Vind je het mooi als een vrouw echt lingerie aan heeft van kant, juist niet? Moet het per se een string zijn of mag het ook een kanten boxershortje zijn of een sloggi shortje.

Mag de bh een push-up zijn of juist niet?

Vind je jarretels juist aantrekkelijk met kousen of ordi?

En.......wat voor kleur?

Vind ik gewoon ff leuk om de verscheidene meningen te peilen. Ik zou het wel leuk vinden om een wat uitgebreider antwoord te krijgen dan alleen het woordje string. Dus het hele setje omschrijven incl de kleur. Ga jullie gang............
(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey bashil. ze hebben inderdaad mooie lingerie in de pabo staan, bestel er zelf ook vaak, en een vriendin van em ook. maar je hoefd er niet persee groete borsten voor te hebben, want er staan verschillende maten bij, en als je goed in het blad kijkt, zie je dat de borsten van die meiden zijn bewerkt met de computer.
Waarschuw beheerder
Doemaar n string :D zonder kant... maar die strakke boxers zijn ookwel kickuh om te zien :) met kant... string blijft tog de ehhhh Mooistehh haha mah doemah geen jarretelsz, wor t zo'n hoeruh pakkie :S
Waarschuw beheerder
licht blauw, string. uiteraard opvulling als je kleine tietjes heb...

Waarschuw beheerder
WAAR je vrouwen echt mee kan verleiden en zorgen dat je de rest van de avond/week/maand/jaar gebakken zit zijn een setjes van undressed. (kost wat meer dan de gem. H&M rommel maar dan heb je ook wat, of eigenlijk weinig (Veel touwtjes en ritsjes etc.):p
Waarschuw beheerder
ik ben gek van kant maar dan moet de vrouw wel heel mooi geschoren zijn anders ziet het er niet uit en ik vind dat als de vrouw zo weinig mogelijk aan heeft toch het mooist en als dan wat aan doet mag het van mij het liefst van kant zijn heerlijk toch!!!!het liefst wit of creme gebroken wit erg mooi.
toen ik nog een relatie had gaf ik haar veel lingerie want dat vinden vrouwen altijd leuk om te krijgen,ten eerste voor haar zelf en ten tweede voor haar partner.

Waarschuw beheerder
I got myself a beautiful set of "nicer" lingerie today :-) It is a red, very beatuiful bra with a mtaching string. And I am very happy with it! :-) Expencive but, I think qulity can be worth it every now and then.

Waarschuw beheerder
hou van geen lingerie...

Waarschuw beheerder
hoe schaarser hoe beter ! en ik vind een string een verplichting (helaas heb ik het niet voor het zeggen) maar toch :D