Partyflock
 
Forumonderwerp · 16181
­ Nederland
lol er stond op pf dat vandaag h'sum alive zou zijn.. maar er was helemaal NIX dus he :)
kep maar een tijdje in de flater gezeten met wat vrienden, lol van pf kan ik ook weer op aan :s
vanmorgen waren ze al tentje aan het opzetten. Maarruh...was dit er laatst ook al niet??
Vanaf vandaag Hillypop met Jody Bernal en andere stakkers ;D
Ik boycot het feest, heb m,n eigen feest met DJ Laakie :D
 
Fuck echt dat hele typfus Hilversum Alive. Wat was dat kut zeg dit jaar, lekkere boeren klompendans in die tent voor de Flater en een stelletje kleuters aan de pillen. Heb me echt lopen verbazen dat er zoveel lowlife schijtvolk in Hilversum woont (of zouden de gaten en holen rond Hilversum ook allemaal leeggestroomd zijn voor dit fraaie staaltje plat volksvermaak?).
En op komende Hilversum Alive of heet het nu Hillypop (opperdroevige naam trouwens) zal ik dus niet aanwezig zijn.
Het is een schande, er mag nu ook geen house worden gedraaid ivm klachten van omwonenden. Dus er mag wel Vengaboys en andere troep worden gedraaid :kots:

Ik blijf lekker thuis, onee, vanavond stampen in Bussum PAVOOOOO :bounce:
whehehe ik kom echt nooit in het centrum, in een kroeg of terras. Doe er alleen mijn boodschapjes. Maar ik fietste daar dus een paar maanden geleden langs en toen zag ik dat er een paar meisjes stonden te hakkuh op rock en sjit. Echt geen gezicht :D Heb me rot gelachen :xtc:

Bussum?? Wat is daar? :| Nee Essie, je blijft thuis :@
Pavo draait in de Cameleon Essie :P

Je blijft nie thuis ;D
Ik blijf wel thuis :P

Wat is Cameleon??
laatste aanpassing
hilly billy pop
Was vroeger de Obsessie, heet alleen nu anders ;)
ken ik ook niet hoor. Ken helemaal niets :D
2 Chrizzie Riviera: Maar Chris uit welk deel van H'sum kom jij?
 
Ik woon vlakbij Lapersveld.
ik ook :)

vanavond :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
 
De Hilversums media zal haar vestigingsplaats eer aan doen met de meest waardeloze troep-muzikanten-wanna-be's....Volgens mij zit er echt geen één optreden bij waarbij de performers ook zelf ook maar één noot of één letter tekst hebben bijgedragen. Je kan in Hilversum best leuk ergens in een kroeg een biertje drinken, maar dit weekend zal je helaas overspoelt worden met intens-burgelijke prutsneuzen die (inderdaad Chrizzie!) uit de engste hoekjes en gaatjes komen kruipen.

Graag zou ik één ieder hier op PartyFlock willen uitnodigen om deze hele pleebeeërs bijeenkomst van dichtbij te kunnen aanschouwen om jezelf vervolgens gelukkig te kunnen prijzen hier verder geen F*CK mee te maken te hebben :-P
De rotte tomaten voor jody Bernal staan al klaar ;D

Kijk trouwens ook ff op het gastenboek van Hillypop, dikke lol, mensen die er gewoon echt naar uitkijken :)

www.hillypop.nl
laatste aanpassing
 
Mischien dat ik bij gebrek aan wat beters te doen vanavond ook wel weer in het centrum beland. Maar weet eigenlijk al dat ik zo weet thuis ben omdat ik het voor geen meter trek.
 
.....hehe......Ik zie mezelf er vanavond misschien ook nog wel met een bloedgang doorheen crossen!! (met m'n auto wel te verstaan en dan met de radio keihard aan)
Ik zal er zo ook even aan moeten geloven, wil naar de shop fietsen maar moet dan door die massa heen :/
 
eh, effe voor de goede orde: Om de een of andere reden zijn er mensen die wel eens de vergelijking tussen mij en Jody Bernal hebben getrokken. Ik snap die mensen niet en distantieer mij dan ook van verre van deze vergelijking. Maar mocht ik vanavond nog in Hilversum belanden...kijk een beetje uit met die tomaten want ik ben dus NIET Jody Ber.....(ik kan die naam niet eens meer uit m'n strot krijgen).
;D Ik gooi toch mis
Beter Hilversum dan HUIZEN :S

Saai tyfoesdorp..
Ik was laast een keer in Huizen en er is niet veel te doen nee, ik zat toen in het wapen van Huizen ofzo :|
Dus waar gaan we meeten?

Niet voor acht uur hoor. Moet nog tomaten halen bij Appie.
Geen id, bij de groenteboer?

Naja, whatever, ik ben klaar met werken, weekeeeeeeeeeend :bounce:
 
Heej GEEN fout woord op Jody Bernal!!! Hijs de beste kasthomo die er bestaat!

Owja, en waar gaan we meeten?? H'sum is altijd nog beter dan Soest hoor.
 
Hoe laat begint die ellende eigenlijk want ik wilde zo nog ff een burgertje gaan happen bij de Mac maar heb geen zin in drukte.
Ik denk dat je nu dan zo ongeveer in de rij moet gaan staan bij die klotenmac waar ze op zondag niets meer in voorraad hebben. IK WIL BBQ saus!
Geen fout woord over mijn Hillywood! Jeetje stelletje stumperts je moet ook niet bij de Flater zijn... tsss Ik vermaak me altijd opperbest bij Het Wapen van Hilversum! Lekker puffen op het terras, tja ik ga strakkies ff naar Hillypop maar meer om weer ff wat mensen te spreken die ik de hele vakantie niet gezien heb...
 
Ik zie je daar wel, ik zit ook meestal bij het wapen en heb me nét toch laten overhalen om naar Hilversum te gaan. Aan de andere kant; ik zit bijna elke vrijdagavond wel ergens te tanken in H'sum. Ik ga trouwens wel een kroeg opzoeken waar ze Feyenoord-Real Madrid uitzenden. Coupers waarschijnlijk.
die zenden ze hier bij mij thuis lekker wel uit. :P
 
Het wapen is idd wel relaxed. Maar als dan toch iets organiseren in dat kut Hilversum laat ze dan wat betere artiesten inhuren en niet van dat simpelezielenvoer wat er nu staat.
 
Precies!! Je zou je bijna schamen dat je Hilversummer bent!!

Met H'sum Alive hadden ze vorig jaar ofzo toch wel wat goeie DJ's??
 
Dit jaar hadden het podium van de Doelen Roog en Marcello wat ik persoonlijk super relaxed vind. Het enige jammere was dat ik kwart voor 12 pas in Hilversum was naast de Doelen ging kijken en daar was niks. Toen ff langs de Flater gelopen maar dat was echt droevig :S Maargoed heb dus helaas niks meer meegekregen van Roog en Marcello :(
laatste aanpassing
 
Dat was het!! Roog draaide vorige keer en dat heeft in ieder geval bij vrienden een goede indruk gegeven. Ik vind Roog heel af en toe wel relaxed; als je op het strand ligt the chillen ofzo..
He nerd, je zou nog naar de verjaardag van Bram gaan. En na je betoog tegen die flauwekul ga je toch naar die top40 onzin kijken.

Treurig...
laatste aanpassing
 
Hé lul, zit je weer te internetten op je werk?? Ga es mayonaise roeren ofzo!!!

Wil je nog naar Hilversum komen of niet?? Ik zit Feyenoord te kijken en dat bevalt me eigenlijk ook wel (want ze verliezen!!!!!!)
hilversum is nog altijd 10x beter dan amersfoort wat is dat een kut stad zeg
 
Ah Amersfoort is best wel te doen toch? Kheb er n tijdje gewerkt en ben er een tijdje uitgeweest. Maar goed...aan de andere kant heb je wel weer gelijk want om nou bij de Rumours te blijven hangen :-S
 
KUT!! Ik heb me over laten halen...

Hillypop, here I come :-(
Robert en ik zitten alleen maar aan bier te denken en te vervelen hier... nog 1 uur en 22 minuten
ook overdag geen hol te beleven. echt een klote stad. weet niet hoe het komt maar maersfoort scheit ik echt uit
Danny, heb je wel gezien wie daar optreden? Def Rhymes, Jody Bernal??? Je bent toch niet weer op kleine meisjesjacht heh?
 
nee SOEST dan!!!!! en vooral soest-ZUID!!!!!! Dat is lekker!!!!
 
AMSTELVEEN! daar moet je wezen! (L)
Whahahah wapen van huizen :kots:
 
2 Chemistry, Amstelveen is ook niet alles hoor :P