Partyflock

Forumonderwerp · 15884
996x bekeken
Waarschuw beheerder
Beste mensen en party poppers uit het noorden des lands.... Komt er nou wel of niet een trance massive in groningen? Kan namelijk niets erover vinden bij id-t en bij martinieplaza.nl.... Wie heeft het verlossende antwoord voor mij?
Waarschuw beheerder
en TOCH ga ik er naartoe...whahahahaha :)
Waarschuw beheerder
Beetje vreemd,
De mc zei vorig jaar dat er weer een massive zou komen
Zelfde locatie, rond dezelfde tijd!
Zei die waarschijnlijk omdat het zo meesterlijk was, dattie het jaar daarop weer wou komen :)

Waarschuw beheerder
:-( jammer hoor... vraag me af wat de reden is
Waarschuw beheerder
Mja... die lui in de Randstad lopen al te klagen als ze van Amsterdam naar Rotterdam moeten reizen, laat staan naar Groningen.
Bovendien speelden ze vorig jaar net quite, commercieel niet heel interessant kennelijk, durven het risico niet te nemen. Draait uiteindelijk toch allemaal om het geld. Alhoewel ik ook niet het volste vertrouwen heb in het gemeentebestuur.
Toch jammer, Massive afgelopen jaar was zo´n fijn feestje.
Waarschuw beheerder
MMMMMmmm, beetje jammer dit, Massive2002 was echt *SUPER*, alles top, de sfeer was prima, geen ellende(alles behalve, nog nooit zo'n strenge controle meegemaakt!!!), prima muziek en gaat zo maar door........... Iedereen die het met mij eens is kan natuurlijk zijn stem laten horen op, massive@id-t.nl, of gaan lopen zeiken dat het feest gewoon door moet gaan en wel in Groningen.

ltr

Waarschuw beheerder
he wacky jacky
bladrunner was inderdaad traumatisch 2000 man teveel binnen gelaten. maar massive wordt in de martiniplaza gehouden een stuk rustiger en kleiner. vorige massive was niet zo maar wel een relaxde sfeer ben benieuwd of er nou wel een of niet komt errug onduidelijk. maar je kunt gerust heen is laaaaaaaaaaannnnnnnnng niet zo druk als bladerunner gr jojo
Waarschuw beheerder
donateur
vorige Massive was echt vet gruwelijk, ben er helemaal van Amsterdam naar Groningen voor afgereisd. :D hopelijk komt Massive dit jaar weer :D
Waarschuw beheerder
donateur
Voor dit jaar heb ik geen hoop :(

Hopen dat het 1 van de eerste feesten word van id-t in 2003
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er komt dit jaar geen massive in groningen wel komt er op 1 november een id&t radio tour in the zone in berlikum met de dj´s joop, dumonde, yves de ruyter en dana