Partyflock
 
Forumonderwerp · 15833
­ Nederland
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
echt hoor van een trieste zooi daaroo, is mijn mening hoor alleeen maar van die softe groove house bah, dat menssen dat trekken savonds, ik geef toe als het overdag is wil ik best naar dream house luisteren of duistere dreamtrance , dat is heerlijk tenminste, maar softe groove house en een klein beetje commerciele trance vind ik te ver gaan zekers savonds, en dat daar 10.000 mensen op afkomen gaat mij te ver,

he he moest effe kwijt, snap het best als mensen willen feesten hoor, maar doen dan op het eind van de avond een beetje beukende muziek, anders is het toch saai, of ben ik nou de enige hierooo

ben benieuwd hoe jullie denken, los pablos!!
 
'Volgende keer pak je lekker je radiootje en ga je met je hardhouse cd'tjes ff een stukje hoek van holland pakken ofzo, have fun!'

Geen slecht idee....Alleen dat Hoek van Holland staat me niet zo aan. Gewoon bij Bloemendaal. Dat ligt immers om de hoek....
 
Ok ..... ff tipje voor jou dan, eens in de zoveel weken heb je op Hoek van Holland (voor de "papagaai" strandtent en tevens meetingpoint) HEFTIG veel herrie, echt lekker kleinschalig, flinke speakers die gewoon 5 meter voor die tent staan, met dj's from the street .. de moeite waard ;) en non-commercial.

Ben alleen bang dat je het volgende seizoen ff moet afwachten,
 
Yo Toyax, no offense, maarre, dan ga je toch met ong. 100 graden lekker gezellig ergens binnen zitten luisteren naar Darkcore en terror.
't belangrijkste aan Beachbop is voor mij 't feit dat er gewoon een hoop "bekenden/vrienden" bij elkaar zijn, 't feit dat er dan een bassline aanwezig is maakt 't voor mij dan alleen maar beter, als 't weer dan ook nog 'ns goed is kan 't al niet meer kapot, en als er dan ook nog 'ns een hoop :xtc: en vooral :mixje: aanwezig is, dan weet ik meestal de volgende dag niet alles meer...
grtzz.
ps. Trance hoor je niet echt op Beachbop hoor, deephouse kan je 't beter noemen.
kijk ik kan wel snappen dat het geinig kan zijn , maar die fuckin drukte om zulke wat ik vindt vage muziek!!

Dat iedreeen het zo byzonder is, snap ik ook niet maarjah laat maar zitten los pablos!!
 
Go Mar, Go Mar !!!

hahaha :D
 
Floris ... jij gaat zondag maar ff gezwellig mee! Gaan we ff lachen ;)