Partyflock
 
Forumonderwerp · 15456
­ Nederland
 
Hmmzz ja
af en toe heb je een geldcrisis
en die heb ik dus NU

nog verrottter is dat er FOKKING VEEL feesten aankomen..maar ik moet dus echt ff gaan kiezen..elk weekend kan gewoon ff niet..

Wat raden jullie aan, of gaan jullie zelf doen??
->Multigroove
->Houseqlassics
->Qlimax
->Qlubtempo
->Thunderdome

Want hangt ofcourse ook af van welke mensen waarheen gaan natuurlijk :D

let me know :)

(K)
Mr.hat ik vind wel dat jij er heel serieus op in gaat ..........;)
Het beroven van een rijke toerist is niet moeilijk ;P
 
Indian: valt wel mee joh, is een stukje uit een voorstelling van Theo Maassen, schoot me ineens te binnen. Maar rijke toeristen beroven is idd niet moeilijk. Helaas woon in in Valkenswaard en heb je hier alleen maar Centerparcs-toeristen, en die dragen allemaal zo'n buideltasje onder hun trainingsjack. En zo rijk zijn die meestal ook niet, al hebben de meesten wel een dikke gouden ketting om :D.
 
Maar nu dan ff een gefundeerd advies aan Patrieske:
-Multigroove: Oldschool en Hardstyle;
-Houseqlassics: Oldschool;
-QLimax: Hardstyle;
-Qlubtempo: Hardstyle;
-Thunderdome: Hardcore.

Dus conclusie:
Thunderdome mag je zeker niet missen;
Qlubtempo is vwb entree veel goedkoper dan Qlimax, en je bent zeker van goed geluid;
Houseqlassics is oldschool en superhard.

Mijn advies:
ga naar Houseqlassics, Qlubtempo en Thunderdome, dan heb je bovendien tussen elk feest een week rust.

Dr. Hat has spoken.
Mr.Hat. Denk er wel aan dat die goude ketting nep is ;) Mensen die naar center P gaan kunnen geld hebben, maar in de meeste gevallen zullen ze hun geld lekker op hun bankrekening laten staan, want daarom gaan ze ook naar C.P. :P

Ik ben het voledig met Mr.hat eens over de feesten. Ik wil die feesten zeker ook niet missen en pak er bij waar geld overblijft.....:D
 
Mr. Hat gaat trouwens ook naar Qlimax hoor!
Btw Indian, jij weet zeker niet wat zo'n bungalowtje op CP kost? Voor dat geld zit je toch zo een weekje in Turkije of aan de Spaanse Costa's.
 
...biedt zich aan als chauffeur...

2 Franka: laat het even weten als je weet welke bank je gaat beroven of als inmiddels een bank beroofd is. Ik hou wel van een beetje actie.;)
uh nee ............ben er ook nog nooit geweest........en dat wil ik zo houden :P
je kan steeds om de week gaan

dus of HouseQlassics en Qlubtempo
of Multigroove, Qlimax en Thunderdome.

dan heb je steeds een weekje vrij om bij te komen.
tis maar een logica

je kan natuurlijk ook de beste eruit pikken.
ik zelf heb nl ook dit probleem. en ik ga alleen naar Qlimax en Qlubtempo. en alleen naar Multi als ik kaarten win. (was vorig jaar in hemkade wel anders geweest, maar sinds het in borchlandhallen is...)
laatste aanpassing
 
Love2Party: jouw redenering klopt, echter tussen Qlimax en Thunderdome zitten twee weekends :D.
Verder ben ik het helemaal met je redenering eens!