Partyflock

Forumonderwerp · 15098
1092x bekeken
Betreft: evenement: Mystery Land, zaterdag 17 augustus 2002 om 11:00
Waarschuw beheerder
wie heeft het nog meer meegemaakt dat er een hele bak met muntjes werd gestolen.
Waarna iedereen er dus op dook en greep wat ie grijpen kon???

Waarschuw beheerder
Ik had al een vermoeden ja...

Afgezeken? Dat heb ik even gemist. Ik zie alleen maar wat domme praat zoals 'kutharses', 'fucker' etc.

En nu hou ik er over op, ik wil graag nog vrolijk op feessies rondhossen zonder ik bang om me heen moet kijken om een aanslag te voorkomen van dat gabbertuig hier :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha, ik kan er eigenlijk allemaal wel om lachen...en Robske, als ik je volgende keer zie op een ID&T feestje hoef je niet bang te zijn voor een aanslag, maar krijg je van mij een gratis drankje (want er zijn nog muntjes over), kun je kijken of je enig verschil proeft tussen een legaal verkregen versnapering en een versnapering gekocht van een per ongeluk in je zak gestuiterd muntje...

Waarschuw beheerder
haha goed plan, dat gaat nog wel even duren dan, want behalve Shockers ga ik geen cent meer uitgeven aan ID&T (Innercity twijfel ik nog over, hangt even van de line-up af).

En het zal best hetzelfde smaken hoor. En bovendien KRIJG ik hem dan van jou, dat is geen stelen en dat is best in het reine met mijn geweten :D
Waarschuw beheerder
Haha....jij blij, wij blij :)

Waarschuw beheerder
*burp*:D
Waarschuw beheerder
iedereen weer happy:D!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Hahahaha toch nog een leuk topic geworden zie ik :-)

Waarschuw beheerder
ja gezellig he :D

Waarschuw beheerder
Ik vermaak me suf :S

Waarschuw beheerder
:kots: op jou

Waarschuw beheerder
kees toch, wat heb ik je altijd geleerd?

je mag niet op andere mensen kotsen !:D
Waarschuw beheerder
donateur
Wel over ze heen pissen???

Waarschuw beheerder
Een beetje op mij gaan liggen kotsen, ben je nou helemaal belaaitafeld?? :@ :@ :@ :P

Waarschuw beheerder
wuh vind het nou wel genoeg geweest :D
Waarschuw beheerder
Whahahha;) English mastah grduated hbo studentje wit own dialect is looking 4 a mastah dgree ticher, wo can improve his english xprnce and
mayB his zkilz...:D

...vind et nl maar nix aldi englse worde, srijve en afk. vink nl. zo vervelie om te lere ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij hebben met zn 2en ook een stuk of 50 muntjes te pakken thanx:d

Waarschuw beheerder
wat ik me afvraag, de mensen die nu het hardst lopen te bleren, hebben die bv in de hmh nog nooit hun flesje bijgevuld aan de kraan etc.

dat vind ik eigenlijk net zo cheapass

Waarschuw beheerder
dat is ook wel weer zo maar als je het echt zo warm hebt dan ga ik wel wat water over me gezicht heen gooien vin het een beetje zonde om daar twee flesjes voor te kopen of niet dan

Waarschuw beheerder
2 wienersss--> was jij die gozer die ons aan de kant beukte:D??

Waarschuw beheerder
Ben het met je eens, water over je gezicht gooien ok, daar kan je een kraan voor gebruiken, ook kan je je hnden wassen bij een kraan etc (daar zijn die krengen voor op een wc). Vroeger waren de kranen op feesten afgesloten, moest je het wel kopen.

waar ik echter op doelde was, mensen zeggen altijd ow een flesje kan ik bijvullen op de wc, maar daarna leveren ze bv kritiek op mensen die munten oprapen, dan ben je in mijn ogen hypocriet

Waarschuw beheerder
psies.... tegenwoordig doen ze geen doppen meer op de flesjes dat is ook wel een goeie:D

Waarschuw beheerder
vind ik terecht dat ze dat doen.
Waarschuw beheerder
op ml hadden ze wel doppen op de flessen, maarja der waren geen kranen anders had ik die ook lekker bijgevuld:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Er was wel water op ML, en heeeel goed te drinken, maar ach munten zat..............:p
Waarschuw beheerder
Gingen der inderdaad als een bezetenen op..
Heb er wel last aan me kaak aan overgehouden:P

Waarschuw beheerder
je moet ze ook met je handen pakken en niet met je mond:P