Partyflock

Forumonderwerp · 15025
Betreft: evenement: Mystery Land, zaterdag 17 augustus 2002 om 11:00
Waarschuw beheerder
Mystery land was echt een leuk feessie!!! Afgezien van het verre lopen vanaf de bus was alles goed geregeld!!!

Ik ben alleen mijn telefoontje verloren een 3330... en op zich kan me dat telefoontje gestolen worden, alleen al mijn telefoonnummers die er in stonden ben ik gewoon kwijt... echt balen!!! :(:(:(
Waarschuw beheerder
2 richie: je hebt idd een lekker tongetje.... mmm.
Je hebt gelijk, anders schiet mijn foon rekening weer de hoogte in. Ben heel blij, bla bla bla...
(K)

Waarschuw beheerder
Ja Richie.. hou die tong van je eens binnenboord!!!! :P :P :P
Waarschuw beheerder
Waarom kan ie naar buiten toe dan??? Moet toch ergens goed voor zij :p:P:P:P:P:P:P Hahaha

Waarschuw beheerder
Vroeg me af of je op je werk ook zo met je tong buiten boord zit de hele dag :P :D kuzzieee (K)
Waarschuw beheerder
misschien nie zo erg als in me vrije tijd, misschien komt dat omdat er bij mij op werk geen leuke dames rondlopen hahahaha
Ik doe het wel maar dus nie zo vaak als met jullie achter de cam :p

(K)
Waarschuw beheerder
Hahahaha slijmbal, wat wil je van ons?????
Je mag die tong best eens ff naar buiten doen, voor het goede doel wel te verstaan, hihihi.
(K)
Waarschuw beheerder
Ooh nu lees je mijn berichie net als of ik jullie leuke meiden vind hahaha is ook wel zo maar dat was niet de bedoeling van het berichie hahaha misschien een beetje fout geformuleerd hahahaha :D

Maar ik probeerde dus niet te slijmen, dat wil ik er even duidelijk mee maken... Maar jullie zijn wel leuk hoor en heel erg :lief:

En die tong steek ik graag uit voor een goed doel hoor!!!! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shit, hoe klets ik me hier nu weer uit..... hahaha
Bijna gelukt knul, maar ben nog niet overtuigd!

Kom maar op met dat tongetje van je..... (K)
Waarschuw beheerder
Waar ben je nog nie van overtuigd??? Volgens mij mis ik wat :s

(K)

En dat tongetje... kom jij maar op met jouw :p hahaha
Waarschuw beheerder
Moet ik maar komen met mijn tongetje??? Dat gaat echt nog niet lukken ben ik bang.... Geduld is een schone zaak!!!!

Dat ik jou berichie verkeerd zou hebben begrepen, en nu zei je later dat je het anders had formuleren...
En door alle toestanden ben ik ff kwijt wat ik nu wou zeggen :frusty:
Waarschuw beheerder
Hahaha maakt ook nie uit, want dit forum is al helemaal van zijn padje af!!! Het ging hier om me telefoon weet je nog hahahaha!!!!!!

En kom maar op met je tongetje ja!!! :p
Waarschuw beheerder
Dit forum is net zijn baasje, met regelmaat van zijn padje af... hihihi.

We zullen morgen wel eens ff kijken hoe de zaken ervoor staan met mijn tongetje... :kwijl:

PS: is je foon al onderweg en heb je alle nummers zo onderhand alweer terug????
Waarschuw beheerder
Tja zijn baasje schrijft erin he dus gaat het af en toe anders dan het de bedoeling was hahaha

Me foon is ergens onderweg als het goed is, maar heb em nog nie gezien...

En dat tongetje zal ik morgen wel even keuren!!!

(K)
Waarschuw beheerder
Af en toe zegt ie dan.....pffff.
Waarschuw beheerder
Ok, ik geef je het voordeel van de twijfel.... :t
Waarschuw beheerder
Pas op he? Was vandaag mijn dag, dus niet teveel commentaar leveren. hahaha