Partyflock

Waarschuw beheerder
donateur
"tsja...daar heb je die mannen en hun gezeik over voetbal weer" hoor ik de vrouwtjes nu denken ;-)

wie denken jullie dat er dit jaar met de eredivisie-titel vandoor gaat?

ps. heb ik direct ff fijn dit sportforum ontmaagd :-D

Waarschuw beheerder
Hey wat een discriminatie !
Ik als man haat voetbal en er zullen best wel vrouwen zijn die wel van voetbal houden ! :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet het, de CALGARY FLAMES!!!!!

elke ijshockeyfan weet nu dat ik de boel sta te flessen hehe

Waarschuw beheerder
donateur
kep ut liever over FEESTEEEN EN STAMPUUUH!!
Waarschuw beheerder
Ik ga met DaSIZE mee, Ajax natuurlijk :)
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
De Graafschap sim-pel :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik hou dus ook erruggggg van voetbal en Feijenoord wordt kampioen natuurlijk dit jaar :)
Waarschuw beheerder
De beste en mooiste club van het laatste decennium? ------ PSV Eindhoven -------

Ze zijn in de laatste 16 jaar 9 keer kampioen geworden, Ajax en Feijenoord BIJ ELKAAR slechts 7 keer............
Ze hebben in die periode de beker 4 keer gewonnen, evenveel als Feijenoord, dat toch bekend staat als een rasechte "cupfighter".
De laatste 14 jaar hebben ze 10 keer de topscorer van Nederland in het team gehad, (Kieft, Romario 3x, Ronaldo, Nilis 2x, Nistelrooij 2x, Kezman)
Ze hebben, evenals Ajax, de Europacup I gewonnen. De kampioensploeg in '87/'88 haalde toen niet alleen de beker voor landskampioenen naar Eindhoven, ze werden weer landskampioen, veroverden de nationale beker en de helft van het team (Van Breukelen, Van Aerle, Ronald Koeman, Kieft en Vanenburg) haalde de Europa Cup voor landenteams naar Nederland.

Gegroet,

Een PSV-supporter in hart en nieren!!

Artiest The Abaddon
Waarschuw beheerder
ach ja kan iet op tegen de uefa cup, champions league winnaars wereld beker winnaars en nog een champions league finale.en nog een paar keer landskampioen en de beker een paar keer!! en dat in 10 jaar......gaat nu minder gaat zeker allemaal goedkomen!!!

Ajax forever!!

Waarschuw beheerder
donateur
ajax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ajax haald het dit jaar gewoon
Waarschuw beheerder
van mij mag iedereen het worden behalve de JODUH..

Waarschuw beheerder
Ajax... we komen terug en Feyenoord komt en zakt langzaam de dip in waar wij nu langzaam uit komen.
Waarschuw beheerder
Ik zit nog steeds te wachten tot er iemand een posting doet met verstand van voetbal :-D

PSV Kampioenen!!

Eindhoven Oost de Gekste! ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
sjah...ben aanmezelf verplicht om utrecht te zeggen omdat ik daar vandaan kom....maar vrees dat het psv wordt :-(
Waarschuw beheerder
Precies de eerste man met verstand van voetbal ;-)
Waarschuw beheerder
Lijkt me duidelijk dat het Feyenoord wordt. Dat zeg ik als heel objectieve Rotterdammer, omdat PSV al te ver achter ligt. Ajax neem ik niet serieus, want als je JAn van Halst als grote redder ziet ben je ver gezonken.

Bovendien, veel slechter als feyenoord voor de winterstop draaide, kan ook niet. Dat wordt alleen maar beter.

Waarschuw beheerder
PSV ! ;D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mwoah, ben niet echt een voetballiefhebber. Geweld eromheen heeft me een beetje afkeer tegen voetbal gegeven...
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk best zinloos. Topic had beter kunnen zijn, welk club ben je fan van, want je zegt toch altijd dat je eigen cluppie kampioen zou worden. (anders zou hier ook wel overal staan dat PSV kampioen ging worden, want dat weet iedereen toch wel stiekum)
Waarschuw beheerder
Tsssjaaaa wat doet n voetbaltopic op een feestsite,
Waarschuw beheerder
2 TaQno-Freak: een voetbaltopic hoort eigenlijk overal ;-)

2 Damien: anders open je een nieuw topic "PSV Kampioenen" :-D
Waarschuw beheerder
2 Damien:

Je hebt ongelijk, want hoewel ik Feyenoorder in hart en nieren ben, durf ik in alle objectivieteit te zeggen dat Feyenoord kampioen wordt. :-)

Waarschuw beheerder
Ik geef geen ruk om voetbal, maar ik ben geboren en getogen in Eindhoven dus het lijkt me duidelijk PSV!!!!
Waarschuw beheerder
mense wat is dit voor vraag
hier is maar één serieus antwoord op!

FEYENOORD natuurlijk...

Waarschuw beheerder
er is maar 1 antwoord goed..... dat kan uiteraard alleen AJAX zijn..... geen discussie mogelijk
Waarschuw beheerder
Gaan jullie trouwens wel eens naar wedstrijden?

Ik ga alleen naar het europees voetbal (Champ. LG & UEFA) van PSV, en naar de Amstelcup wedstrijden. Altijd super gezellig met een groep vrienden eerst ergens een pilsje drinken en dan lekker naar 't voetbal! Altijd wel een sfeertje in zo'n stadion... :-)
Waarschuw beheerder
donateur
duh...................

Feyenoord kampioen, ole, ole! :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Met de zaak waar ik werk zijn we door een bedrijf uitgenodigd om 3 maart naar Ajax - Feyenoord te gaan in een Skybox :) Gratis zuipen dus, voetbal is toch niet interessant :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan helaas nauwelijks meer naar wedstrijden omdat ik in Groningen woon tegenwoordig en dat is me toch iets te ver om te gaan
Waarschuw beheerder
kga wel af en toe naar wedstrijden van Ajax, als ik nog wat geld over hou van het feesten :D

had vroeger seizoenkaart...
Waarschuw beheerder
Weet wel wie de beker gaat winnen :-P
Waarschuw beheerder
Klopt Haakie, de Eindhovense Kampioenen gaan voor de dubbel :-D
Waarschuw beheerder
dubbel kunnen ze in hun zak steken. De beker gaat naar de GGD :-D Dat zeker

Waarschuw beheerder
donateur
kben geen grote voetbalfan.. maareh.. als ik eerlijke en objectief moet zijn: AZ natuurlijk ;-)
Waarschuw beheerder
Lijk me duidelijk dat Ajax dit jaar kampioen wordt
Lets go JODEN Lets Go :bounce: :bounce: Bounce:

Waarschuw beheerder
Wij moeten nog een wedstrijd winnuh, en ik weet wel wie er dan Europees speelt!!!

AC Milan naar IJmuiden :-D
Waarschuw beheerder
Dat zeker Cor, lijkt me heel fris.

White Lions, Storm over Europe :-D
Waarschuw beheerder
FC Knudde natuurlijk!!! :P
Waarschuw beheerder
hey Dasize we doen hier niet aan rassenscheiding he :-P (refereer aan een topic op andere site ;))
Waarschuw beheerder
"Weet wel wie de beker gaat winnen" -Haakie

heje dan toch mooi verkeerd gedacht
kom woensdag nah eindhove om al die p$v-ertjes uit te lache!

dus na woensdag lijkt het me toch tijd om deze zieke gedachte te herzien, als je niet zo slim bent om dit al eerder te bedenke....
Waarschuw beheerder
OK OK
je hoef t me nie te vertelle
dr viel weinig te lache
en zeker niet as je dan ook nog in een vak zit met allemaal van die uitbundige p$v-ers

glukkig is me geheuge niet sow heel goed
en hek t nou alvast uit me geheuge gewis
Waarschuw beheerder
haha, geen twijfel over mogelijk, een come back na de winterstop. In haal race = begonnen

AZ ALKMAAR nr 1
Waarschuw beheerder
De kampioenen uit Eindhoven gaan absoluut voor de dubbel!! Afgelopen woensdag even tactisch Feyenoord afgedroogd... :-D
Waarschuw beheerder
donateur
--Arjan--, KEUKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Daan: dat denk jij. Zelfs in de skyboxen mag er niet gedronken worden. En Grolsch is toch niet te zuipen.
Waarschuw beheerder
Gaan jullie trouwens wel eens naar wedstrijden?

ik ga elke uit en thuis wedstrijd in de competitie en daarna ook nog naar het buitenland

Oja het wordt een strijd tussen PSV en Feyenoord maar ik denk (en hoop) dat psv aan het langste eind trekt,
Waarschuw beheerder
AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX .

zo bed ik duudelijk genoeg
Waarschuw beheerder
donateur
Je bed duidelijk genoeg ja begrijp je me?
Waarschuw beheerder
type foutje heb je wel is
Waarschuw beheerder
ik denk dat het gewoon AZ wordt
Waarschuw beheerder
ieder ze iegen mening
Waarschuw beheerder
tsja denken - maar goed - AZ hield Ajax wel ff op 0-0
Waarschuw beheerder
donateur
FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD

GEEN TYPEFOUTJE GEWOON DE KEIHARDE WAARHEID :p
Waarschuw beheerder
Swift boys ;-)

Waarschuw beheerder
Dat is natuurlijk overduidelijk AJAX AMSTERDAM.
:D;D:D
Waarschuw beheerder
Het zal gaan tussen DDH 3 en PSV. Ik zet denk ik toch maar 10 euro in op PSV.

Waarschuw beheerder
1000 gulden op AJAX!!!!!!

Waarschuw beheerder
IK OOK !!!
:D

Waarschuw beheerder
donateur
Feyenoorder 4 life, maar of 't na deze week reeel is om te zeggen dat Feyenoord ZEKER kampioen wordt betwijfel ik....misschien dat ik in een dip zit en dit zeg...zal wel...morgen ben ik er weer zeker van denk ik...

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet 't zeker!!!

FEYENOORD KAMPIOEN....Coolsingel here we come!!!
Waarschuw beheerder
feyenoord wordt gewoon kampioen. Zondag winnen ze van de joden en gaat alles lopen zoals het hoort. Anders moet van marwijk echt opsoute want in de 2 jaar dat hij er zit hebben ze nog geen hele wedstrijd goed gevoetbald..
Waarschuw beheerder
donateur
geef de trainer maar weer de schuld ;-)
Waarschuw beheerder
Kijk, wij (PSV) klote altijd eerst een beetje aan om jullie hoop te geven en gaan dan goed voetballen
als feyenoord zondag van de jode winnen en PSV wint gewoon alles dan zijn we weer kampioenos voor de derde keer hahaha,

Eens per jaar....
Waarschuw beheerder
he Ernesto PSV-Utrecht 4-0 hehe;)

Waarschuw beheerder
denhaag nsh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
euh, geen voetbalfan, maar ik voel aan me water dat Ajax het weer es wordt sinds lange tijden :)
Feessie op Leidse? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik blijf geloven in mijn cluppie

UTREG UTREG UTREG
Waarschuw beheerder
geen twijfels mogelijk
natuurlijk: AJAX AMSTERDAM
Waarschuw beheerder
Sorry mensen maar ik kan het niet laten.... ;-)

Op de vraag: wat was de beste club van de laatste 2 decennia?

zullen vele verschillende antwoorden worden gegeven.
Is het Feijenoord, met de twee keer landskampioen die zij zijn geworden in de laatste jaren en de europese successen die in deze periode compleet zijn uitgebleven? Topscorers van Nederland kent Feijenoord niet, de laatste was Peter Houtman in het seizoen '82/'83. Wel wint Feijenoord 4 keer de nationale beker. Of dit nou komt omdat Feijenoord een echte cupfighter is zoals vaak beweerd wordt of omdat het halverwege het seizoen al blijkt dat het de enige nog haalbare prijs voor Feijenoord is laat ik even in het midden. Aangezien ze nog nooit de beker en het kampioenschap in hetzelfde jaar behaald hebben, ligt de tweede reden meer voor de hand.
NEE

Zijn het de "godenzonen" van Ajax, die maar liefst 5 keer kampioen zijn geworden in de afgelopen 14 jaar, 3 keer de beker wonnen en 4 keer de topscorer in de gelederen hadden? Ajax heeft onbetwist de laatste jaren de beste voetballers voortgebracht, denk maar aan Dennis Bergkamp, Marco van Basten, Frank Rijkaard, Edgar Davids en Patrick Kluivert. Toch resulteerde dat in Nederland niet voor een unieke reeks kampioenschappen en bekers. In Europa wist Ajax wel een Europacup I en een Uefa Cup te winnen. Voor het Nederlands elftal heeft deze Ajax lichting echter nog niets gewonnen. Ajax is ook niet de club van de laatste jaren.......

Het is namelijk de mooiste club van Nederland: PSV Eindhoven
1) Ze zijn in de laatste 16 jaar 9 keer kampioen geworden, Ajax en Feijenoord BIJ ELKAAR slechts 7 keer............
2) Ze hebben de beker 4 keer gewonnen, evenveel als Feijenoord, dat toch bekend staat als een rasechte "cupfighter".
3) De laatste 14 jaar hebben ze 10 keer de topscorer van Nederland in het team gehad (Kieft, Romario 3x, Ronaldo, Nilis 2x, Nistelrooij 2x, Kezman)
4) Ze hebben, evenals Ajax, de Europacup I gewonnen. De kampioensploeg in '87/'88 haalde toen niet alleen de beker voor landskampioenen naar Eindhoven, ze werden weer landskampioen, veroverden de nationale beker en de helft van het team (Van Breukelen, Van Aerle, Ronald Koeman, Kieft en Vanenburg) haalde de Europa Cup voor landenteams naar Nederland.
5) Romario, Ronald Koeman, Nilis, Ronaldo, Cocu, Stam, Gerets, Lerby, Kieft, Popescu, Heintze, Eijkelkamp, Nistelrooij, Van Breukelen, Zenden, Numan, Vampeta en voor de toekomst: Van Bommel, Bruggink, Addo, Vogel, Hofland, Klaas Jan Huntelaar............

Kampioenen van Nederland de laatste jaren:
1985/86 PSV
1986/87 PSV
1987/88 PSV
1988/89 PSV
1989/90 Ajax
1990/91 PSV
1991/92 PSV
1992/93 Feyenoord
1993/94 Ajax
1994/95 Ajax
1995/96 Ajax
1996/97 PSV
1997/98 Ajax
1998/99 Feyenoord
1999/00 PSV
2000/01 PSV
2001/02 PSV

Topscorers de laatste jaren
1987/88 Wim Kieft PSV 29
1988/89 Romario PSV 19
1989/90 Romario PSV 23
1990/91 Dennis Bergkamp - Ajax 25 / Romario PSV 25
1991/92 Dennis Bergkamp Ajax 24
1992/93 Dennis Bergkamp Ajax 26
1993/94 Jari Litmanen Ajax 26
1994/95 Ronaldo PSV 30
1995/96 Luc Nilis PSV 21
1996/97 Luc Nilis PSV 21
1997/98 Nikos Machlas Vitesse 34
1998/99 Ruud van Nistelrooy PSV 31
1999/00 Ruud van Nistelrooy PSV
2000/01 Mateja Kezman PSV

De bekerwinnaars de afgelopen jaren
1987/88 PSV
1988/89 PSV
1989/90 PSV
1990/91 Feyenoord
1991/92 Feyenoord
1992/93 Ajax
1993/94 Feyenoord
1994/95 Feyenoord
1995/96 PSV
1996/97 Roda JC
1997/98 Ajax
1998/99 Ajax
1999/00 ?
2000/01 Twente
2001/02 PSV of Ajax

Amun,

--Arjan-- ;-)
Waarschuw beheerder
AJax 1 word kampioen.
De joduh zullen het zijn.

shalom
Waarschuw beheerder
Kampioenschap is niet belangrijk. Degraderen daar gaat het mij om, wie komen er bij.

Doet u mij dan maar die kaasjes uit alkmaar en Roda.
Waarschuw beheerder
PSV gaat gewoon 3 prijzen pakken dit jaar, das nogal simpel

Waarschuw beheerder
JODUH WINNEN DE DUBBEL, ALLEEN NOG NIET DUIDELIJK OF AJAX 1 OF AJAX 2 DE DUBBEL WINT IN IEDER GEVAL ALLEBEI KAMPIOEN!!!
Waarschuw beheerder
2 Arjan: Er word gevraagd wie je denkt dat lasndskampioen word , niet wat de "beste club"is.Dat je de historische feiten uit je hoofd hebt geleerd weten we ondertussen nu wel.

Ajax heeft alles nog in eigen handen iig.Als ze geen punten verliezen zijn ze kampioen.Feyenoord en PSV zijn toch afhankelijk van de resultaten van de andere clubs.Toch acht ik de kanzen evengroot.Aangezien Ajax en Feyenoord allebei nog Eindhoven moeten kan er nog veel veranderen in de top 3.....
Waarschuw beheerder
2 DaMa : hoe kan Ajax 2 nou de dubbel winnen???
Denk na!!!
Waarschuw beheerder
2 3SUH > Check m'n eerste zin! ;-)
Waarschuw beheerder
3Suh, PSV heeft het ook nog in eigen hand hoor, want als ze gewoon alles winnen zijn ze kampioen.
Waarschuw beheerder
Phoolie kan jij niet tellen???
ff vraagje hoor, maar jah boeren zijn over het algemeen stom dus tjah...
ff uitleg anders snapt ie het nog niet
1. AJAX 26 - 54
2. Feyemoord
Waarschuw beheerder
2. Feyemoord 25 - 49
3. P$V 25 - 49

euh 1 inhaal wedstrijd, euh euh...
komen ze allebei op 52 punten en dat is idd 2 punten minder dan AJAX. Dus hebben Feyemoord en P$V helemaal nix in de hand..
groeten uit amsterdam......

Waarschuw beheerder
Volgens mij word het gewoon ajax want ik heb wel zin in een feestje AJAX
Waarschuw beheerder
Uhm WesZ niet zo snel oordelen jongeman.... jij hebt toch echt zelf de minst slimme opmerking!!
PSV speelt nog tegen Ajax en Feijenoord dus als ze gewoon alles winnen dan zijn ze kampioen!! SIM-PEL... Dus PSV heeft alles in eigen hand! ;-)
Waarschuw beheerder
Waarin AJAX toch nog de beste papieren heeft om kampioen te worden, aangezien de programma's van alle 3 de topclubs. Tjah....verder nadenken kan ook nog. Ik hou het op Heereveen trouwens.
Waarschuw beheerder
Wesz denk volgende keer na voor je mij voor rotte vis uitmaakt & kijk eerst ff naar jezelf, want Arjan heeft gewoon gelijk, als PSV alles wint, laten Ajax & Feyenoord beiden minimaal 3 punten liggen en aangezien PSV nu gelijk met Feyenoord staat & maar 2 achter op Ajax, staan ze er aan het eind minimaal 3 voor op Feyenoord & 1 op Ajax & O ja, Heerenveen zij je he? Die komen nog naar Eindhoven, Amsterdam & Rotterdam & die zie jij kampioen worden :D
Waarschuw beheerder
Tjah..... eerst nadenken blijkt soms lastig te zijn!
Waarschuw beheerder
Oke oke, iets te snel gereageerd, maar eigenlijk hebben alle 3 de clubs het in eigen hand.
Enne Heereveen, is een gevaarlijke outsider, P$V en Feyemoord gaan zich teveel bemoeien met de Uefa Cup, waardoor ze na deze 2 wedstrijden veel punten zullen laten liggen, Ajax zal er nog heel veel laten liggen, vooral tegen de kleinere clubs denk ik. Dus zal Heereveen er lachend vandoor gaan met de Titel :D.
Tuurlijk wil ik dat Ajax het liefst kampioen wordt, maar dat zie ik niet snel gebeuren, als er 1tje het verdient dan moet ik zeggen met pijn in mijn hart P$V, hoe die gasten zijn terug gekomen, dat had niemand verwacht. En die kakkerlakken, moeten echt geen kampioen worden dan wordt ik echt gek. Nou zo gesproken.
greetz
Waarschuw beheerder
OK dan zo mag ik het horen!! Maar ik denk dat Heereveen echt geen kans maakt op de titel... PSV zal niet al teveel punten meer morsen en zal wederom de titel prolongeren... weer reden voor een geweldig feestje in Eindhoven!! :-)
Waarschuw beheerder
Mwah daar ben ik dan ook weer niet zo heel zeker van, je moet niet je zelf vetrouwen gaan overschatten, maar als ik moet kiezen tussen P$V en Feyemoord dan kies ik zeker voor P$V, liever kies ik niet :D. Maar Ik zie het ook niet zo in dat wij die schaal pakken, ach we zien het wel.
greetz
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het liefst dat Ajax kampioen word maar mogen de beste kampioen worden en dat zie we over een aantal weken

Waarschuw beheerder
We zullen zien....
Waarschuw beheerder
god wat zal ik dronken worden in mei zeg, helemaal naar de klote %) ga ik,
Coolsingel leeg, dorpstraat/plein (zo heet het in eihoven toch?) leeg.
Leidseplein, 120.000 man/vrouw aan het feesten :D

oja, we vergeten de bekerfinale nog:
50.000 joden naar de kuip Ajax1 - Ajax2, potjandosie wat een seizoenafsluiter zal het worden :D

en Pi$Vee, Kakkerlakken over 2 jaar mogen jullie het weer proberen !

JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH !

Jeffrey vak 128
Waarschuw beheerder
donateur
Op zekers da wordt PSV........

EINDHOVEN DE GEKSTE!!!!!!
Waarschuw beheerder
2 Jeffrey : 50.000 joden in de kuip kan je vergeten.

Ten eerste worden er geen 50.000 man meer toegelaten in de Kuip.

Ten tweede word het niet in Rotterdam gespeeld als zowel Ajax 1 en 2 zicvh plaatsen.Dan word het waarschijnlijk in Amsterdam gespeeld.
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals het er nu voor staat kan zelfs Heerenveen landskampieon worden, zul je zien zitten we hier van AJAX kampioen, Feyenoord kampioen opzouten nee man PSV word kampioen, gaat Heerenveen er van door met de schaal, dan word het lekker gezellig hiero
Waarschuw beheerder
niet eens waarschijnlijk ouwe, tis zeker dat als beiden elftallen de finale halen dat het in Amsterdam gespeeld word.
ik vind het alleen doodzonde dat we niet naar de kuip mogen, altijd leuk om het zooitje te slopen daar

IK SLOOP DE KUIP HEEEY, JIJ SLOOPT DE KUIP HEEEY, WIJ SLOPEN ALLEMAAL DE KUIPKUIPKUIP

X A.F.C. Ajax Amsterdam X
X - X
X Landskampioen 2001/2002 X
Waarschuw beheerder
Ik vind het al een wonder dat ik vanavond voor het eerst dit jaar voetbal heb gekeken psv - feyenoord oid.. Ik dacht eerst dat psv bestond uit die blauwe mannetjes.. blijkt halverwege dat het die roodwitte zijn. Probeer dan maar eens op de goede ploeg te letten :>
Waarschuw beheerder
If you hate the fucking feyenoord clap your hands
If you hate the fucking feyenoord
If you hate the fucking feyenoord
Waarschuw beheerder
En de F-Side in dit vak, zingt het lied van de kakkerlak!!!!!!

HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKEN, DE HELE KUIP ZIT ERMEE VOL, AL DIE HOMO'S LOPEN HAND IN HAND, EN NEUKEN ELKAAR IN HUN HOL!!!!!!!
Waarschuw beheerder
HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKEN, KUT KAKKERLAKKEN
JODEN SCHAAM JE NIET WEES EEN ECHTE AJACIED, ZING MET ONS DIT KAKKERLAKKENLIED

HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKEN

JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH !
Waarschuw beheerder
Zo he de neuzen krijgen weer een grote smoel hoor.

Sing when your winning :Z
Waarschuw beheerder
Straks als jullie bij PSV verloren hebben horen we jullie niet meer :-D

Waarschuw beheerder
donateur
typies joden gedrag..........

je moet niet praten ,maar doen....
Waarschuw beheerder
wat niet praten maar doen ???
we worden wel kampioen hoor, dus dan doen we het ook !

en typisch joden gedrag ???
gooi je ogen is open ouwe, only sing when you winning ???
tuurlijk, wij wel

iedereen doet dat hoor, alleen utreg en twente niet voor de rest is iedereen STIL als ze achter staan, dus niet alleen de Joden.
Waarschuw beheerder
Kampioen? eerst zien dan geloven!

Jullie hebben 2 verliespunten minder als Feyenoord.Je hoeft alleen maar van PSV te verliezen en de titel kan alweer in gevaar zijn.

En dat het bij alle clubs stil is bij een achterstand is bullshit.In de kuip word ook volop gezongen bij een achterstand.Als het stil is heeft dat meer met het spel te maken dan met de stand.
Waarschuw beheerder
Moet je toch eens vaker naar de kuip gaan ouwe.
Feyemoord - ajax dit seizoen, feyemoord was veel beter en toch was het doodstil in de kuip. Dus ouwe PAN HOUWE :D!!!!
oja 1-2 he? ;)
greetz WesZ
Waarschuw beheerder
de kuip zingen ???

euh...... ???? .....????

ja je bedoelt vak G en vak GG ???

of bedoel je dat er af en toe 200 man dat homo lied zingt ?????
Waarschuw beheerder
Zingen??? Je bedoelt dat bandje wat af en toe opgaat??? :D
Greetz

Waarschuw beheerder
Heel simpel Ajax want we dumpen Zlatan en hebben
eindelijk mido de kans gegeven en straks rafael
en johnny terug en dan zijn we onverslaanbaar
AJAX DA BOMB
Waarschuw beheerder
Ik ga naar alle thuiswedstrijden Wesz, how about you?Heb je eigenlijk wel een seizoenskaart?
Zo niet ga dan ook niet tof lopen doen hier op een forum.

En Feyenoord - Ajax was inderdaad vrij rustig dit jaar , maar de Feyenoord aanhang is in ieder geval fanatieker en luidruchtiger dan dat Amsterdamse neppubliek.
Waarschuw beheerder
AHahhhahah gaat ie een beetje stoer doen, ik ga naar alle thuiswedstrijden, jezus je bent ook nog echt een kakkerlak he. Nou ouwe, ik zal 1 ding zeggen: IK GA NAAR ALLE WEDSTRIJDEN!! JAH!!!!!
Dus ouwe, pan houwe, eerst nadenken voordat je wat zegt.
Maar heb dus een Thuis & Uit kaart, en dat is geen bullshit. Greetz WesZ
Waarschuw beheerder
Jah weet je waarom dat kakkerlakken publiek nu opeens luidruchtig is, omdat ze nu een beetje mee kunnen draaien om het kampioenschap. Dan komen er opeens mensen naar het stadion. En wij amsterdammers zijn kritisch, we willen goed voetbal zien, jullie staan al te juichen als je met 1-0 van den bosch wint. Kijk dat arrogante hebben wij, en daar ben ik trots op, BIJ AJAX ZIJN WE NOOIT TEVREDEN!!!!!!!!! :D
Alleen als we van die kakkerlakken winnen :D
greetz
Waarschuw beheerder
Wat lul je nou met je stoer doen?
Is niks stoers aan.

Waar ik op doelde is dat er zoveel van die kneuzen zijn met zo'n grote bek , die nog nooit het stadion van dichtbij hebben gezien.
Is in jou geval dus niet zo.

Maar ik kap deze onzin discussie want er komt toch nix zinnigs uit.Ik had er eigenlijk ook niet aan moeten beginnen , maar irriteer gewoon aan die lompe opmerkingen.

We zien wel wie er kampioen word.
Waarschuw beheerder
oke :D

Waarschuw beheerder
bij ons in alkmaar waren ze ook stil die joduh . heb maar 1 ding teguh ze te zegguh YOU ONLY SING WHEN YOU'RE WINNING!!!!!!

AZ-ALKMAAR FOR LIFE

MO 10 BEN-SIDE HOOLIGAN!!!!!

Waarschuw beheerder
he wesz wat ik nou niet snap he .als jullie goed voetbal willen zien waarom gaan jullie dan naar ajax?????dat snap ik nou niet he willen ze goed voetbal zien gaan ze naar die prutsers uit amsterdam.pffffffff
Waarschuw beheerder
Die-hard, denk na man, als je geen verstand van voetbal heb moet je lekker gaan hocky-en ofzow. Misschien dat dat meer wat voor jou is.
Verder wil ik hier zeker niet meer op in ga, voordat ik een zinnige uitleg krijg.

Waarschuw beheerder
Zullen de Joden wel worden. Verder boeit het mij eigenlijk niet zoveel.
Waarschuw beheerder
Tja het is in iedergeval niet mijn cluppie!!!
Forza NEC
Waarschuw beheerder
Wat was er trouwens tegen RKC allemaal gebeurt, ik las allemaal vage verhalen, wil weleens duidelijk horen wat er was gebeurd..
Waarschuw beheerder
AZ heeft misschien geen groep hooligans maar wel gasten die 200% voor hun cluppie gaan!! Ben er zelf een van.. AZ for ever!!

Waarschuw beheerder
ajax supporters zijn gelegenheid supporters, als de camera op het publiek in de arena gericht staat, heb ik nog nooit een gevaarlijke ajax supporter gezien.
Ook als ze in Rotterdam op bezoek komen zijn het voor 99% mannetjes. 1% is ouwe gekke garde die rustiger zijn geworden.

Feyenoord supporters ( SCF ) hebben ajax op alle fronten buiten het veld afgetroefd.
Zie boek:hand in hand en het boek geen woorden maar daden van Paul Gageldonk.

Psv heeft helemaal geen recht van spreken die teren op de successen van de afgelopen 10 jaar.
Psv zal nooit een club van de mensen zijn. psv is van philips die ook hun hoofd kantoor gevestigs hebben in Amsterdam.....!!!!
Op hooligan gebied van psv valt er helemaal niks te melden.

Owja feyenoord kampioen dit seizoen.

Ik ben seizoenskaart en silvercard houder.

SCF, oude garde
Waarschuw beheerder
om over de sfeer terug te komen, ik krijg het nauwelijks uit me strot maar feyenoord heeft toch over het algemeen de beste sfeer van de drie topclubs,

en wie er kampioen wordt kan ik pas na 14 april zeggen PSV-Feyenoord

Waarschuw beheerder
je zeg het verkeerd AZ heb geen grote groep hooligans maar ze zijn er wel zeker!!!
Waarschuw beheerder
Tja k geloof dat we alle 2 iets anders onder hooligans verstaan.
Waarschuw beheerder
Letterlijk vertaald : hooligan=vandalist.
Dus iemand die zich schuldig maakt aan vernielingen en geweld.
Waarschuw beheerder
Tja, maar onder hooligan versta ik alles wat los en vast zit slopen. Daar heeft AZ er echtw einig van. Tuurlijk wel redelijk grote groep die het niet uit de weg gaat, maar opzoek neh..

Waarschuw beheerder
naja dat bedoel ik geen grote groep maar zijn dr wel enne ik ken er wel een paar die het opzoekuh hoor.
Waarschuw beheerder
2 Salmiakie,

Als jij van de oude garde bent, zou jij beter moeten weten dan wat er in de fabeltjes boek staat(hand in hand)
Iedere ajacied heeft dat boek gelezen, en vierkant in een deuk gelegen, want wat een fabeltjes staan erin. Maar daar wil ik verder niet op in gaan.

Ajax heeft idd veel gelegeheids supporters, maar welke club heeft dat niet?
Iedereen zegt altijd, neej feyenoord heeft dat niet, onee?? Het gaat nu wel aardig met de kakkerlakken, en dus komt er nu opeens veel publiek, maar als het slecht gaat tjah....dan komt er geen kip kijken.
Ajax is door de commercie verneukt, maar niet alleen Ajax het hele voetbal, btw, P$V is altijd al verneukt geweest, doordat het idd een club van philips is.

Ik wil alleen hiermee zeggen, dat het onzin is, dat alle supporters 100% achter hun club staan, als de club achter staan. Je wil gewoon goed voetbal zien, en dus ben je gewoon stil als ze achterstaan. Das nou eenmaal zo, en bij sommige wedstrijden is het anders, met name de europa cup wedstrijden.
Maar het mooie vindt ik ook altijd, Jah Ajax is geen sfeer, Ajax komen dagjesmensen...
Hoe weten jullie dat allemaal zo goed??
Zitten jullie elke week ook stiekem in het stadion? Tjah...dat wil ik nou weleens weten.

Greetz WesZ (om ook ff stoer te doen)
Seizoenskaart houder & VoorangsUitkaart Houder
A.F.C AJAX
Waarschuw beheerder
Ps.

2 Salmiakie:
Als jij oude garde bent, waarom heb je dan geen gold card???
Waarschuw beheerder
1 keer per jaar ga ik naar de arena tussen de joduh zitten. Dit komt omdat de uitwedstrijd altijd verplichte combi is. Van verplichte combi word ik gek dus ga daar nooit mee. Maar mijn cluppie speelt toch. Zat ik de laatste keer tussen allemaal friezen die het stadion nog mooier vonden dan de wedstrijd. Hier kan ik al niet echt tegen. Zit dan nog liever tussen echte joduh. Ena laatste wedstrijd haalde ajax op het nippertje europees, 2de kampieon en na de wedstrijd zou de huldiging plaats vinden. De stadion speaker moest smeken om het publiek te laten blijven. Stand na 90 minuten half lege arena. Wij hadden kaarten via de supp. ver. dus zaten naast jullie voorzitter. Deze werd pis link en begon te brullen dat het altijd het zelfde gezeik is in de arena. Ik ben dus niet de enigste met deze mening.. mAZzl Paul

Waarschuw beheerder
donateur
<a href="http://www.ad.nl/artikelen/Sport/Voetbal/1016603620720.html">klik hier voor de waarheid</a>

Waarschuw beheerder
donateur
godver...kopieer dan maar ff en plak ff in je adresbalk...
Waarschuw beheerder
Wesz , ik snap het verband niet tussen vanb de oude garde zijn en het hebben van een Goldcard.
Wtf heeft dat nou weer met elkaar te maken?
Waarschuw beheerder
2 CC alkmaar:
Kijk, jij kijkt naar 1 wedstrijd, dat hele seizoen was natuurlijk een heel groot DRAMA.
En daar spelen uiteraard de wedstrijden van daarvoor mee, waar werdt verloren van de kakkerlakken, zodat de 2e plaats werdt verspeeld.
Dus de mensen hadden er een beetje genoeg van, en natuurlijk zeg je dan van, nou dan steun je je club niet. Kijk wij zijn gewoon verwent, de jaren 90' waren gewoon topjaren, en als je dan zulke magere jaren heb dan is het logisch, dat je soms wanhopig wordt.

En over die stadionspeaker, jah dat is 1 groot drama, maar dat is niet het enige waar ik me aan erg in het stadion.En zo zijn er meerdere dingen, maar je verandert er nix aan, de goeie tijd in de MEER en het olympisch is nou eenmaal niet meer.
En als je naar die tijd kijkt, dan zie je bv meteen de tijd waarin de feyenoord supporters wanhopig werden, en de club bijna falliet ging, dus iedere club heb wel zoiets. Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat met jullie nieuwe stadion, en je ziet het bij alle andere clubs, een nieuw stadion, weg sfeer, maar die moet weer langzaam worden opgebouwd. Die komt wel, maar dat duurt ff. En natuurlijk als de club geen suc6-en heeft dan is de sfeer uiteraard kut.
Kijk toe Ajax in 1997 naar de ArenA verhuisde, en vanaf toen tot nu suc6-en had gehad, dan was er 1 grote sfeer, en dan had niemand het meer over dat het een kut stadion is en bla bla bla.

Kortom, Sfeer moet je tijd gunnen, in dit geval duurt het heel erg lang, en er moet snel wat gebeurden, anders gaat het idd zeker mis.
Waarschuw beheerder
2 3SUH:
Ik weet niet precies hoe dat bij jullie gaat, maar ik denk zoals bij alle andere clubs.
Hoe meer wedstrijden je bezoekt(UIT) en hoe langer je je eerste kaart hebt, dan krijg je een voorangs kaart bij feyenoord de Cold Card.

Dus hij zegt er 1 van de oude garde te zijn.
Nou dan begrijp ik niet waarom hij geen cold card heeft, omdat hij al zo lang naar feyenoord gaat(anders ben je geen oude kern)
Ik zelf ga natuurlijk niet zolang als de oude garde naar uitwedstrijden, maar ik bezoek wel alle uitwedstrijden. Dus daarom heb ik een voorrang.
Of heb ik het helemaal fout?
Waarschuw beheerder
paul van gageldonk is naar de scf gegaan omdat hij bij Ajax geen kans kreeg van de f-side, klaar als een klontje.
scf is gewoon 2e keus

en in dat hele boek komen maar een paar dingen voor wat waar is, maar je leest er niks in dat joden het plein hebben schoongeveegd, dat de scf WEL afging tijdens lief en leed (al staat er in een boek dat de scf zich heeft verzet, yeah right)
er staat ook niet in dat er tijdens hellraiser 80 scf`ers dapper kwamen doen en die moesten onder begeleiding naar hun auto`s worden gebracht 🇲🇪
met de bekerfinale (Ajax-pisvee) grote bekken vanaf de spoorbaan, stenen gooien vanaf de spoorbaan terwijl wij gewoon bezit namen van dat plein.
2 jaar geleden in leiden heb een delegatie van de scf ook moeten rennen (leiden cs, werd zelfs een kakkerlak neergestoken)
en waar was de scf met nederland-engeland ?? nee wij komen niet hoor, voor ons geen eer te behalen, terwijl psv en den haag gewoon naar Amsterdam kwamen (kijk we liepen elkaar mis, dat was klote)
moet ik doorgaan ???

tuurlijk, de scf heb op de a10 en beverwijk laten zien dat ze grootste zijn, so what ??????

iedereen loopt nu scf kleding, zelfs ik kan zo`n mutsje kopen als ik in rotjeknor ben, nee geef mij de ECHTE ouwe gasten maar, die komen los, gaan los en hebben geen grote nek op internet

en dat wou ik ff kwijt
Waarschuw beheerder
2 creamfield rotjeknor :
ja dit artikel is een feit, de kuip (dit doet pijn aan me hart :) ) is gewoon een stadion, en inderdaad het tifo team maakt er zeker iets moois van, dat zou bij ons in die snelkookpan nooit gebeuren omdat 30.000 van de 45.000 geen Ajax hart heeft en liever zit te kijken en af en toe klapt als er gescoord word.

we zullen het wel zien wie kampioen word, word nog wel heel spannend allemaal
Waarschuw beheerder
aanvulling op jeffrey om ff door te gaan over het boek:

Waarom staat er ook niet in over dat incident met Man.U ?? :D Toen hebben die kakkerlakken moeten rennen door hun eigen stad ;), en natuurlijk de engelse zingen:
"There is only one CLub in HOLLAND : AJAX AJAX"

Oja, moet zeggen dat ik het philps stadion mooier vindt, waarom!??!?! :D omdat het een echt engels voetbal stadion is met 35.000 zitplaatsen, Groot genoeg, meer moet er niet.
Waarschuw beheerder
dat vind ik nog is leuk om te horen :D

Waarschuw beheerder
Iedereen weet

FR1908

We shall not be moved

jeffry ouwe neuzenvriend, tuurlijk je hebt helemaal gelijk.
De verhalen omdraaiden tot het weer neus vriendelijk is.

Utrecht heeft ook duidelijk in de history jullie ass gekicked.

Jullie staan op de 5e plek kwa resultaten op supporters gebeid.
Waarschuw beheerder
To WesZ@Work: Tuurlijk begrijp het wel, maar jij vroeg "hoe weten jullie dat zitten jullie er altijd?" Kijk dit zijn mijn ervaringen en hier basseer ik mijn mening op. Helemaal als jullie voorzitter dit begint te brullen.

En over die kleding ik zat laatst in de trein met allemaal f-side kelding gasten nou het zou verboden moeten worden.. Een echte hooligan gaat volgens mij daar geeneens in lopen. Kom op effe, waar ik voor sta maak ik wel op een andere manier duidelijk. Dit geldt trouwens ook voor scf kleding..
Waarschuw beheerder
noem mij geen vriend.

ik verdraai alles weer ???
ik noem alleen feiten op ouwe !

als jij alles gaat ontkennen weet jij niks van de hele historie eind 90 af (96 tot 99)

en wat heeft in hemelsnaam utreg er mee te maken ??
in 96 waren wij (samen met utreg) de eerste wie rellen op afspraken maakten, op dat plein als je hoog cathrijne uit komt, daar was vet beuken met de politie als winnaar (ze sloten veel joden in en die werden allemaal in de bus terug naar Amsterdam gezet na een bezoekje aan het politiebureau) ikzelf zat ook bij die ploeg die terug gestuurd was.
noem een datum wanneer utreg onze "ass gekickt" heeft ???
Waarschuw beheerder
In 2000 gebeurde het weer, toen zat ik bij de groep die werdt opgepakt :D
Waarschuw beheerder
Neej op het station :D

Oja ff 2 alle FEYEMOORD SUPPORTERS:

GISTEREN HEBBEN JULLIE EEN PERFECT VOORBEELD GEZIEN/GEHOORD van: YOU ONLY SING WHEN YOU WINNING!

Want to P$V dat doelpunt scoorde, toen was het muisstil, alleen hoorde ik nog wat BSE koeien, Boeren boeren zingen...

Dus om nou te zeggen dat die kakkerlakken altijd achter hun ploeg staan, dan is hiermee het tegendeel bewezen :D
Waarschuw beheerder
mee eens, gisteravond wel een FEITENLIJK bewijs geleverd van YOU ONLY SING WHEN YOU`R WINNING.
ik heb zegge en schrijve 2x massaal het lied van jullie gehoord (kom is met wat nieuws trouwens)
Waarschuw beheerder
Muisstil?
Ik heb toch echt met zo'n 10000 andere"You never Walk Alone" staan zingen.

Ik word al bijna bang van jullie hoor met grote verhalen.Je voelde je eigen zeker wel een held in in de Sporthallen Zuid Jeffrey? De Rotterdammers hebben iig wel het lef om bij Hellraiser Feyenoord te representen.In de Fun was Rotterdam ook altijd present.Waar waren de joden dan in de Energiehal?

Kap nou maar met tof doen , dit is een partysite , met een sportforum.Denk je nou echt dat iemand onder de indruk is als je zegt dat je bij die groep zat die opgepakt werd?
Stoere jongen!
Waarschuw beheerder
En Wesz , ik snap nog steeds het verband niet tussen oude garde, en het meer(Goldcard) of minder(Silvercard) dan 50% van de uitwedstijden bezoeken.Dat slaat weer helemaal nergens op.
Waarschuw beheerder
Lama, jullie hebben gelijk. Wordt anders toch een eindeloze discussie.
Waarschuw beheerder
Dat was het al
Waarschuw beheerder
Ajaxieden zijn zelden tot nooit buiten Amsterdam op feesten te vinden
Waarschuw beheerder
Ik ben een echte JODIN, maar ik ben echt ook echt nog wel buiten Amsterdam te vinden hoor.
Ik zit overal en nergens.
AJAX RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AJAX DE BESTE

Waarschuw beheerder
f-side hooligirl is weer het levendig bewijs dat iedereen zich bij ajax hooligan noemt !!!

Joden rennen altijd weg, zelfs in eigen stad
Waarschuw beheerder
LB wie een hooligan is....
Je kan een club toch wel supporteren zonder al dat gezeik??
En als jullie toegeven dat je ook op feesten loopt te relluh, ben je helemaal triest.
Want verziek je het ook voor de andere bezoekers.

Ow ja: feyenoord kampioen :-D
Waarschuw beheerder
Inderdaad Bronco , jij snapt het!!!!!!
Waarschuw beheerder
feyenoord is hard opweg om kampioen te worden, vanmiddag een aardige wedstrijd gezien in het kasteel, lekker sfeertje.. geen spartanen gehoord :) Feyenoord bedankt!
Waarschuw beheerder
was het laatst op rebound weer niet raak, op oud en nieuw, massale rel partij tussen ajax en feyenoord?

oja ik moet me standpunt ff veranderen, denk nu toch echt dat het feyenoord gaat worden, na vandaag weer een zeer goeie wedstrijd van PSV gezien te hebben maar ze maken gvd de kansen niet af (:kwaadsmiley )
Waarschuw beheerder
Op de Rebound van Oktober ofzo , een maat van me uit Rotterdam was t er zo'n jood heel tof op em af van :"voor wie ben je dan?" Hij zegt dus gewoon FEYENOORD natturlijk , loopt die gast doodleuk weer weg zonder iets te doen.
Waarschuw beheerder
Jah en op oud&nieuw waren er idd rellen in borgland. Feyenoorders gingen heel hard rennen, zo hard dat ze opeens weer in kakkerlakkentown aankwamen :D.
Neej het ging meer om nazi's die avond.
Helaas, zijn er mensen die moeten rellen op feesten. Maar jah ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje aggresief wordt van de muziek, dus zou ik niet meer zo snel naar zo een party gaan.
Waarschuw beheerder
Je bent nooit naar zo'n party geweest wes :P
Waarschuw beheerder
"Dus ik zou niet zo snel naar zo een party gaan"
:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
DAT IS EEN BETER ANTWOORD :d
Waarschuw beheerder
3suz
ik kap niet ouwe,
en ik hoef niet stoer te doen en dan al helemaal niet op een partysite

ik noem allemaal feiten op, en daar hoef je helemaal niet bang van te worden, tis al gebeurd

en wie heb het er over dat ik met de sporthallen heb staan rellen ?? ik rel niet op feesten
maar inderdaad tis wel dapper van die kakkerlakken om het te doen in Amsterdam maar dan ligt dit keer dapper en uiterst dom zeer dicht bij elkaar

dat jij YNWA heb staan zingen is ook alleen maar vanwege dat jullie hebben gewonnen dus toch "you only sing when you winning"

A.F.C AJAX LANDSKAMPIOEN 2001/2002
Waarschuw beheerder
donateur
JODEN KAMPIOEN OLE OLE JODEN KAMPIOEN OLE OLE JODEN KAMPIOEN JODEN KAMPIOEN JODEN KAMPIOEN OLE OLE !!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Owja...de finale van de Amstelcup:

Ajax1 - Ajax2 3-3

:d :d :d :d :d :d
Waarschuw beheerder
praat geen poep Jeffrey , dat was na de 0-1 , toen het volgens jou "muisstil" was.
Waarschuw beheerder
hoorde er bitter weinig van dan op de NOS

maar goed je verdedigingspunten worden al een stuk minder, gaat de goeie kant op
Waarschuw beheerder
Het Belangrijkste woord in deze discussie lijkt me....ZINLOOS!

Jullie zullen het nooit eens worden en de argumenten worden ook steeds minder.

Let it be!
Waarschuw beheerder
Gelukkig niet Bronco, dan blijft het ook niet leuk :P
Dat maakt heel veel discussie aantrekkelijk...

Waarschuw beheerder
nou arjan, heb jij ooit wel eens voetbal gekeken?
zou haast denken van niet....
ik heb die lijst van jou eens bekeken, met wie wanneer kampioen werd, en der klopt dus echt geen ruk van he, en als je de lijst laat zien moet je hem ook wel vanaf het begin maken he..... of ben je bang dat er dan teveel AJAX in voor komt...

maar goed, sommige mensen he.....

mijn stem gaat uiteraard naar AJAX.
:vaag::vaag::vaag:

maaruh, we moeten het hier wel een beetje leuk houwe he mensen, hier schieten we nix mee op, straks slaan we elkaars hersenpan nog in op een meeting.....
Waarschuw beheerder
donateur
Ja das geen goed plan. Weg met discussie dus... ;)
Waarschuw beheerder
Nou het klopt wel aardig wat Arjan heeft geschreven, maar om ff stoer te doen:
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Landskampioen 1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998

Afdelingskampioen Eerste Klasse
(tot 1954) 1918, 1919, 1921, 1927, 1928, 1930, 1931, 1932, 1934, 1935, 1936, 1937, 1939, 1946, 1947, 1950, 1952

(K)NVB-Beker 1917, 1943, 1961, 1967, 1970, 1971, 1972, 1979, 1983, 1986, 1987, 1993, 1998, 1999

Intertoto 1962

Nederlandse Supercup
(vanaf 1992) 1993, 1994, 1995

Europa Cup voor landskampioenen / Champions League (vanaf 1956) 1971, 1972, 1973, 1995

Europa Cup voor bekerwinnaars
(vanaf 1961) 1987

UEFA Cup (vanaf 1972) 1992

Europese Supercup (vanaf 1972) 1972, 1973, 1995

Wereldbeker (vanaf 1930) 1972, 1995
Waarschuw beheerder
goed he :D
Waarschuw beheerder
Gelukkig kunnen wij zeggen:
"TOEN, was het beter, en wat waren we TOEN goed"
Dat zouden jullie nou nooit kunnen zeggen :D, dat is een ding waar ik trots op ben :D
Waarschuw beheerder
maar we leven nu :-D

Nee hoor, ik hou op, anders komen we weeeeer in eindeloze discussie.
Ik zou nu bijvoorbeeld in kunnen brengen dat feyenoord als 1e nederlandse club de ECI en de wereldbeker heeft gewonnen en ook de uefa cup heeft gepakt, maar dat doe ik niet ;-)
Waarschuw beheerder
ok ok feye***d was de eerste, wij deden het 3x over om te laten zien hoe het echt moet :D

maar idd, ik nok ook met deze discussie, heb inderdaad geen zin om ooit op een meeting te gaan rollebollen met Salmanakie of 3suz (doen we bij het stadion wel ;) )
Waarschuw beheerder
He niet dat het er iets toe doet, maaruh ben er toch wel trots op. :-P

Erelijst AZ ('67)

Landskampioen: 1981

Kampioen eerst divisie: 1996, 1998
Bekerwinnaar: 1978, 1981, 1982

En een keer final europacup 3
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe tja...moet zeggen dat ik het allemaal maar anders vind na Euro2000. Ook dit seizoen..echt een raar seizoen...Maar dat komt ook omdat Nederland nie naar WK gaat. Wordt tijd voor een groot succes. En feyenooit heeft daar nu een mooie kans voor en zou het heel knap vinden als ze de UEFA Cup pakten. Maar goed...zo'n topic is wel leuk zolang er normaal over gediscusieerd wordt. ( schreef ik dat nou goed?? :s :s )
Waarschuw beheerder
Ik wil alle Ajax fans vrijdag succes wensen tijdens de halve finale van de Amstel Cup!
Ajax rules!!!!!!!!!!
groetjes uit de F-side

Waarschuw beheerder
Jij ook veel suc6 hoor hooligirl......
Als we maar eerste worden.....
:vaag::vaag::vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi lijstje Wesz...jammer dat er voor a.... 1 dit jaar nix bij komt. HAND IN HAND DE KAMERADEN, HAND IN HAND VOOR FEYENOORD 1.

Plekkie op de coolsingel is al gereserveerd, recht voor het stadshuis --> balkon scene zal dit jaar mooier en succesvoller worden dan anders.

UEFA CUP EN LANDSKAMPIOEN!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik wil ff zeggen dat Utreg gewoon ff ajax2 oprold en daarna gaan we zingen in de Kuip, wordt een gezellige boel
Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeeeeeey Mensuuh dit jaar gaat Feyenoord het land kampioenschap binnen halen, ckur weten en mochten we dat nie doen wat ik betwijfel btw .. dan PSV maar want die kenker j*d*n run ik het voor geen meterrrrrr Feyenoord wordt KAMPIOEN !!

Greetzz from R'dam

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
ze waren gisteren weer lekker TRIEST bezig!!!
Iemand van de "hoolies" van hier er nog bij??
Zo ja: stupid!!!!
Waarschuw beheerder
nou nou,
ik zat op de f-side en het viel allemaal wel mee hoor met die rellen, werd zwaar overdreven!!!!!
Waarschuw beheerder
viel wel mee??
Ik heb foto's gezien van dingen die in brand stonden, perstribune werd bestromd enz enz

Ik snap niet hoe iemand dan kan zeggen dat het wel mee valt. Je komt toch naar een stadion om voetbal te kijken??? %-)
Waarschuw beheerder
De perstribune werd helamaal niet bestormd!
ze rende er alleen maar doorheen, overdrijven is wel je vak he! Goh en brandje.....nou nou nou!!
wat erg zeg!
Waarschuw beheerder
ik zie al dat ik met jou hierover niet verder kan praten, omdat je hele andere normen en waarden hebt.
Waarschuw beheerder
Ik heb wel normes en waarden,
ik kan er gewoon niet tegen dat het allemaal zwaaar overdreven wordt, ik was er toch zeker zelf bij, ik heb een seizoenkaart voor de f-side, dus ik kon het allemaal goed zien!!
Waarschuw beheerder
Goh er wordt wel weer erg overdreven hier hoor. Er was helemaal niks aan de hand. De perstribune werd helemaal niet bestormd, ze renden er alleen maar doorheen. En dat er brand geweest moest zijn, dat viel ook wel mee het was maar een klein brandje hoor. Er zijn maar een paar kleine incidentjes geweest in het stadion! En over normen en waarden gesproken, jij kent ajax hooligirl niet eens dus kan je er ook niet over oordelen. Wij hebben ook de juiste normens en waardens. Je moet niet alles geloven wat je op tv ziet of hoort.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het gewoon dom om in je eigen stadion een beetje gaan lopen rellen en alles afbreken etc. Idd wordt het heel vaak overdreven dat klopt!

Waarschuw beheerder
ik zie die "rellen" meer de schuld van de utrecht supporters die in de eerste plaats kaartjes kopen van ajacieden(?!) en daarna met zijn allen gaan juichen bij een doelpunt in een bijna leeg stadion met voor de rest alleen echte ajacieden.

dan weet je wat je kan overkomen.
Waarschuw beheerder
ik zeg dat je ANDERE normen en waarden hebt....
Waarschuw beheerder
donateur
Fijn dat PSV weer de kampioen van dit weekend is geworden :)
Waarschuw beheerder
ff over vrijdag :
het viel helemaal niet mee zoals er gereld is, jongens wie al jaren meelopen vonden dat dit weer ouderwets rellen was.
dit was gewoon keihard de beuk erin gooien, en jongens die weten waar ik het nu over heb zijn het met me eens
je kan niet meer zomaar een uitvak bestormen (helemaal niet in de arena) de ploeg wie zich al `s middags vezamelde wist gewoon dat er wat ging gebeuren, ikzelf heb gasten gezien die middag op het rembrands en bij soccerworld (vanaf een uurtje of 6) die ik in geen jaren meer gezien heb, deze dag was gewoon rel-dag nummer 1.
en over dat brandje, dat viel ook niet mee hoor, die plastic containers stonden gewoon zwaar in de hens.
net als bij de hoofdingang, daar ging het ook weer los.

echt slim is het allemaal niet want alle 110 wie opgepakt zijn krijgen een stadionverbod, en aangezien de f-side er al 500 had schiet het lekker op en dan heb ik het nog niet over de jongens wie lekker met hun smoel op een van de 30 camera`s staan.

wat wel lekker was dat die stillen op de 2e ring klappen kregen al gingen die kakkerlakken wel meteen met traangas spuiten. wel stoer doen als je klappen uitdeeld maar als je ze moet ontvangen ga je laf met traangas spuiten.

maar goed, 5 mei sta ik op het leidseplein !!!!

A.F.C Ajax Kampioen !
Waarschuw beheerder
nou, "HOOLI-GIRL", shows what you know....NIKS
Waarschuw beheerder
Nou ik heb wel vaker rellen meegemaakt,
dit was een lachertje!
Ik had het over de rellen in de Arena, niet daarbuiten!!
Waarschuw beheerder
techno__logisch wat een lompe reden geef je daar nou weer die K*T joden begonnen toch met meppen, dus het is hun schuld, trouwens wel extreem lomp als je je eigen stadion in de fik steekt, k hoop dat ze het 10 april, als wij op bezoek komen, niet doen. En nog even wat, voor degene die PSV al afgeschreven hadden, we worden gewoon kampioen.

PSV KAMPIOENEN
Waarschuw beheerder
hooligirl> jeffrey toch ook! duhh
Waarschuw beheerder
hooligirl, was je er met twente uit bij 6 jaar geleden ?? in het oude diekman ??? nee ? dan weet je niet wat echte rellen zijn, was je er bij in leiden ??? nee ? dan weet je niet wat echte rellen zijn.

je eigen stadion in de fik steken ??
man als dat ding echt in de hens staat gooi ik er nog een jerrycan olie bovenop

tering snelkookpan

A.F.C.A
Waarschuw beheerder
laat die kookpan maar lekker heel, ik wil niet tegen ajax spelen in een ander stadion, nu winnen we er altijd:D

WIE WORDT ER NOU KAMPIOEN!?:D

Waarschuw beheerder
2Phoolie: lompe reden, tja.

Als ik ervan zo uit mag gaan, nav van je laatste woorden :bah:, heb je tv gekeken, of heb je iets van horen zeggen, dus graag geen commentaren meer.

Tot de 10e, hopelijk zonder al te veel schermutselingen.... :D :D
Waarschuw beheerder
pfff hehe, wat een gevecht en geswans :D
Trouwens ff iets, de perstribune werdt gestormt door STILLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een kenkerlijers zijn dat zeg, ze dagen je gewoon uit.
euh Ajax kampioen??? nou hoe ze afgelopen zondag voetbalde was het huilen met de pet op.
Wie ze het wel, wordt spannend.
Hier het overige programma:

1. Ajax 29 17 7 5 58 60-31
2. Feyenoord 28 17 5 6 56 63-23
3. PSV 28 16 6 6 54 62-29
4. Heerenveen 28 15 6 7 51 51-23

Ajax:
wo 03/04 Ajax - FC Groningen 20.15 uur
zo 14/04 Sparta - Ajax 13:00 uur
zo 21/04 Ajax - FC Utrecht 14.30 uur
zo 28/04 Ajax - FC Den Bosch 13:00 uur
zo 05/05 NEC - Ajax 13:00 uur

Feyenoord:
zo 07-04 Feyenoord - NAC 14.30 uur
zo 14-04 PSV - Feyenoord 13.00 uur
vrij 19-04 Fortuna Sittard Feyenoord 20.00 uur
do 25-04 De Graafschap Feyenoord 20.00 uur
zo 28-04 Feyenoord SC Heerenveen 13.00 uur
zo 05-05 Willem II Feyenoord 13.00 uur

PSV:
zo 07-04 FC Den Bosch - PSV 14.30 uur
zo 14-4 PSV - Feyenoord 13.00 uur
za 20-4 FC Twente - PSV 19.30 uur
zo 28-4 PSV - Sparta 13.00 uur
zo 05-05 De Graafschap - PSV 13.00 uur
PSV - Willem II: nog geen datum bekend
Waarschuw beheerder
PSV-willem II 24 april
Waarschuw beheerder
5 mei zal dus een beslisingsdag worden,
nec uit voor Ajax (een mooi voorteken, 91/92 werden we daar ook kampioen)
Ajax krijgt het op papier gewoon makkelijk,
psv krijgt feye****d nog en das een mooie pot om gelijk te spelen

het zal wel spannend worden maar Ajax zal het gaan winnen ! :D en oh oh oh wat zal ik dan dronken worden :D

Waarschuw beheerder
volgens mij moet dit topic heten: 'wie wil je dat er graag kampioen wordt' ... maar vrij weinig mensen gaan serieus op de vraag in en beredeneren dit ook...

en jeffrey: 6 jaar geleden bij het ouwe diekman ging het redelijk los ja! ik was er wel bij.... niet meegedaan, wel van dichtbij gezien..
Waarschuw beheerder
GVD!!! Wat heb ik me weer een partij lopen ergeren in die ArenA, wat een kut voetbal, gelukkig werdt er een beetje gestreden, maar het spel was niet om aan te zien, ik zat echt te denken van: Wil je dan wel Kampioen worden???
Waarschuw beheerder
Dit is nou waarom iedereen er een hekel aan heeft..
Waarschuw beheerder
??? dat begrijp ik dan weer niet ???
Dit is pas van de laatste 2 jaren maar feyemoord en p$v voetbalt altijd kut, en laat ik het al helemaal niet over AZ houden, het lijkt me frusterend om altijd maar te denken dat je verliest, als je voor zo een club bent.
Dus omdat ajax slecht voetbalt heeft iedereen een hekel aan ze? waanzin...
Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan ajax omdat ze iets te vaak winnen:D
Waarschuw beheerder
Neh, dat je afvraagt of ze wel kampioen moeten worden.. Daar snap ik echt geen reet van.. En dat van mijn cluppie valt best mee hoor.

Waarschuw beheerder
Ajax heeft nog 4 wedstrijden te gaan, en dan zijn we gewoon kampioen.....
:VAAG::VAAG::VAAG:
Waarschuw beheerder
2eastside : elk jaar ging het in het oude diekman los, was gewoon een perfecte locatie om lekker gek te doen.
en toendertijd vak P was ook nooit vies van een knokpartij
Waarschuw beheerder
ik geloof dat het nou wel duidenlijk is he wie kampioen word, feye****d - nac 0-0 en das ERG gunstig voor A.F.C Ajax
Waarschuw beheerder
Ajax heeft natturlijk de beste kans nu , gevolgd door de winnaar van PSV-Feyenoord.

Waarschuw beheerder
200% zeker dat AJAX het word.....
:VAAG::VAAG::VAAG:
Waarschuw beheerder
Heb al vast vrij gevraagd voor het Kampioensfeest in Eindhoven.... elk jaar weer een TOP feestje!!!! ;-)
Waarschuw beheerder
direct na shockers op mijn verjaardag 28 april tegen sparta, haha zou heel mooi
Waarschuw beheerder
GODEN ZONEN WORDEN KAMPIOEN!!!!!!!!!!
AJAX RULEZZZZZZZZZZZZZZZZ
AJAX FOREVER!!!!!!!!!!!!
ZO BEN IK DUIDELIJK GENOEG HAHAHA
Waarschuw beheerder
DAAR KAN IK NIETS MEER AAN TOEVOEGEN!!!
IK HOOR ENGELEN ZINGEN!!!!
ALLE AJAX FANS VEEL SUCCES WOENSDAG BIJ AJAX-PSV!

Waarschuw beheerder
fortuna sittard :D
Waarschuw beheerder
het kampioensfeest in eihoven ???
ik verwijs jou dan graag naar TT pagina 651 voor een update van de stand
4 x winst = kampioen
en utreg, den bosch thuis en sparta en nec uit moet niet al te lastig zijn.
al wint fey****d alles, al wint pisvee alles, als A.F.C Ajax alles gewoon wint is het kampioenschap een feit :D
Waarschuw beheerder
Let maar op , Ajax gaat verliezen in Nijmegen!!!!!
Waarschuw beheerder
mocht je willen ouwe, laatste speeldag, kampioenswedstrijd, v/d vaart terug in het elftal, neeeeeeneeeeee dit gaat niet meer fout
Waarschuw beheerder
Jeffrey,
daar kan ik niets meer aan toevoegen!!
Waarschuw beheerder
ik me kaart al gereserveerd :D
lekker een losse kaart, samen met een mannetje of 1000 los naar nijmegen het KAMPIOENSCHAP vieren :D

mij benieuwen of iedereen hier op PF ons ook gaat feliciteren, ik denk het niet en NOU EN !
"nobody like`s us, we don`t care"
A.F.C.A

Waarschuw beheerder
NA DE MACHTVERTONING VAN VANAVOND EN ALS DEZE VORM DE LAATE VIER WEDSTRIJDEN BLIJFT IS AJAX WEER HEERSER DER NEDERLAND!!!!
Waarschuw beheerder
*ARROG....*

Waarschuw beheerder
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De Schaar de dapp're Meersche helden
Onze vreugd' en trotsch bezit
Gevreesd, geducht in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat

Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!

Ziet onze spelers pijlsnel draven
Fiks zich werpend in de strijd
En nooit zich werpend in de strijd
En nooit bereid tot overgave
Vol van vastberadenheid !
In vurig willen, ernstig streven
Naar de overwinningseer
Deed zij menig club reeds sneven
't Roemrijk Ajax uit de Meer !

De goede clubgeest zal ons schragen
D' Eendracht maakt ons hecht en sterk
D'Ajaxvaan steeds hoger dragen
Zij ons allerschoonste werk!
Ons mooie spel vol fris bekoren
Te spelen in Rood en Wit
Dat zij ons jaren nog beschoren
Vol geest, animo en pit.

Waarschuw beheerder
2jeffrey "nobody like`s us, we don`t care"
Moeilijk zelf teksten verzinnen. Zzzz
Waarschuw beheerder
klopt, moeite mee ???
probeer eens een ander lied te verzinnen dan het eeuwige hand in hand

CENSUUR OP PF ????? hier stond een tekst die een beetje schunnig was, werd kennelijk niet gewardeerd
Waarschuw beheerder
AJAX-PSV. 3-0
HAHAHAHAHAHAHA
*edit door admin*
typen doen we zonder capslock

wat der stond kort samengevat

we hebben gewonnen, we gaan winnen van utrecht

salmiakie, jij loopt iedereen aftezeiekn, heb je geen leven ofzo
Waarschuw beheerder
*edit by admin*

Ik ben de capslock zat. Alles wat je met capslock typt vanaf nu verander ik en dna kan je het opnieuw typen. Je hoeft niet te schreeuwen, we zijn niet doof

Greetz
Waarschuw beheerder
1 vraagje

weet je wat capslock is?
Waarschuw beheerder
AJAX AMSTERDAM

En wie nie :bounce: is geen jood
Waarschuw beheerder
waar blijven de felecitaties:D

Eindhoven!
Waarschuw beheerder
NIX felicitatie's!!!!!!!!!!!!
Die kakkerlakken moesten winnen, want die hebben een moeilijker programma. Maar je zag dat het ze nix boeide man, ze zitten toch in de finale, ze gingen met een grote lach het veld af die kakkerlakken.
Waarschuw beheerder
felicitaties ???
voor wat ??? een tweede plaats ???

A.F.C Ajax, landskampioen en Amstelcup winnaar 2001/2002
Waarschuw beheerder
Natuurlijk boeide het ze wel , ze wouden gewoon winnen , lijkt me duidelijk.Dit was de laatste kans om landskampioen te worden (kleine kans maar toch) , en we willen natuurlijk ook Champions League spelen volgend jaar.Het is te hopen dat we nog rechtstreekse kwalificatie halen.
Waarschuw beheerder
Precies 3SUH!!
Natuurlijk boeide het ze wel! Ze wilden die wedstrijd dolgraag winnen! Zeker om Champions League te kunnen spelen want Heerenveen komt nu wel erg dichtbij!

En 28/4 is er nog Feyenoord - Heerenveen, en 5/5 moeten ze nog bij Willem II op bezoek!
2 punten verschil...
Waarschuw beheerder
er is nog helemaal niks te over zeggen.
alles kan nog, Ajax heeft de grootste kans maar 1x verliezen gooit alles weer om
zelfde met pisvee en feye***rd, 1x verliezen en de een staat weer boven de ander.

eindelijk weer een spannende competitie
Waarschuw beheerder
3SUH & Arjan, ik heb de wedstrijd op canal+ gezien, dus ik heb voor het eerst ff toevallig gekeken naar deze klassieker omdat ie ook in ons belang was. Maar als je bv zag de inzet van Feyemoord tegen Inter was wel ff 3 keer anders dan tegen P$V. Tuurlijk dat is ook wel een halve finale, maar dit was om het kampioenschap.
Dus voor allebei 200% inzet zou je zeggen, maar dat was gisteren absoluut niet waar.
Tjah en wel laf hoor die pingel maar jah.....
OJA!!!!!!!!
3SUH, ga jij eens ff naar die kakkerlakken voorzitter van jullie, dat ie ff ze bek mot houden! Hij denk omdat jullie in die finale zitten, dat ie alles ken maken! OPZOUTEN!!
Ik wordt echt gek als we de kampioenswedstrijd op vrijdag moeten spelen!!!!!
Gooi dan maar het 2e erin, net zoals ajax toen der tijd in 1994 tegen feyemoord moest de laatste wedstrijd, en toen ook het 2e erin stond. :D en met 0-5 gewonnen :D hahahahahhahahah
DUS OPZOUTEN MET DIE KAKKERLAK!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik volg je verhaal niet helemaal.
Het is me bekend dat vd Herik gevraagd heeft de wedstrijd van Feyennord naar vrijdag te verplaatsen.Wat heeft dat met jullie wedstrijd te maken , of willen ze alle wedstrijden tegelijk hebben ofzo?

Ik denk trouwens niet dat de burgeneester van Ajakkes een kampioensfeest toelaat op 5 mei.
Al die jodensterren en dat "joduh"geroep op bevrijdingsdag , hehe....
Zou wel humor zijn iig.
Waarschuw beheerder
Sjonge jonge, tuurlijk alle wedstrijden moeten op hetzelfde tijdstip worden gespeelt is toch logisch..

Die burgemeester heeft dan pech, want "als" we kampioen worden, dan ga ik vet stieren op het museumplein!!! :D!!!!!

Waarschuw beheerder
Die geestdode die opereert onder de naam JvdH wil de gehele competitieronde op vrijdag 3 mei. De idioot, dat hij nou niet werkt......gewoon 5 mei feest in Amsterdam...dan spelen die kakkerlakken idd maar lekker met 2e want kampioen worden ze toch niet. En die extra dagen rust zal ze toch niet helpen ; )
Waarschuw beheerder
Af en toe vind ik ook dat het die van den Herik een beetje in z'n bol geslagen is , ze zullen heus niet alle wedstrijden verplaatsen nee.

Waarschuw beheerder
bij ajax spelen 10 lelijke nikkers en 1 blanke en dat is geloof ik nog een tjerno ook man wat is die club 8teruit gegaan zeg achach ach allemaal djoekieloekies en kokojano's en nog een paar somaliers op de reserve bank met van die grote witte slagtanden waar ze bierflesjes mee open maken ach ach ach
Waarschuw beheerder
Er spelen wel talentvolle jonge nederlandse gasten bij Ajax , maar die zullen waarschijnlijk nooit groot worden bij Ajax.
WE SHAL WE SHAL WE SHAL NOT BE MOVED WITHOUT A HEAD OFF THE FUCKING BUNNIKSIDE JODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
JODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
ALLE KAKKERLAKKE ---> WHAHAHAHAHAHA
ALLE BUNNIKKERS --> WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA SUKKELTJES

Waarschuw beheerder
ajax wordt duidelijk kampioen!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Maar niet van de uefa-cup whehehe!

Waarschuw beheerder
bij ajax spelen 10 lelijke nikkers en 1 blanke en dat is geloof ik nog een tjerno ook man wat is die club 8teruit gegaan zeg achach ach allemaal djoekieloekies en kokojano's en nog een paar somaliers op de reserve bank met van die grote witte slagtanden waar ze bierflesjes mee open maken ach ach ach

Waarschuw beheerder
Volgens mij ben je kleureblind kamikaze

AJAX FOREVER
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn hier genoeg ajacieden die me denk ik kunnen helpen: heb ooit in A'dam een poster gezien van R*chard W*tschge met daarop de tekst "if arrogance is a blessing a holy city we got"? Ik snap het niet, zal wel dom zijn van me, maar je gaat toch niet trots zijn op je eigen arrogantie?
Waarschuw beheerder
hahahahaahahahahahaha

10 keer hooghouden !!!!!!

doe dat maar eens na

10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

ok het was eigenlijk 9 keer :D
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor ga het niet eens proberen, heb de pretentie niet om het te kunnen.
Waarschuw beheerder
dus hij is niet arrogant, hij is (was) gewoon GOED :D

Joduh :D

A.F.C. Ajax LandsKAMPIOEN 2001/2002
A.F.C. Ajax Amstelcup winnaar 2001/2002
Waarschuw beheerder
VVO uit Velp.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben bang dat ut idd Ajakkes gaat worden...

Wij hebben de kansen vergooit.

alvast gefeliciteerd!

Waarschuw beheerder
Ajax 2 is kampioen, net een voorfeestje gehad voor 5 mei...

A1, B1, C1 ook kampioen....God heeft eindelijk weer eens leren richten....

JODEN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
FEYENOORD 100% FEYENOORD
Waarschuw beheerder
ga ff lekker in de glasbak spelen ofzo

MzL!!

---------->A.F.C.Ajax<----------
Waarschuw beheerder
donateur
ik bedoel maar zoals je weet heeft feyenoord van de graafschap verloren man ,ze halen geen eens voorrondes chamionsleaque.
AFC AJAX WORDT KAMPIOEN LATERZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Waarschuw beheerder
Inderdaad een hele trieste zaak van gisteravond.
Kampioen zat er allang niet meer in natuurlijk en 2e plek had ik ook al bijna opgegeven. Maar nu moeten we zelfs oppassen dat we de voorronde niet aan heerenveen of vitesse verspelen.
Die UEFA cup MOETEN we gewoon winnen , anders is het echt een mislukt seizoen.
Waarschuw beheerder
Tja das een makkelijke vraag ;)
AJAX natuurlijk wie anders :p

AJAX CAMPIONE
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
ajax!!!!:)
Waarschuw beheerder
dat lijkt me natuurlijk heel erg duidelijk he wie dit jaar kampioen word..............

AJAX AMSTERDAM
Waarschuw beheerder
ik ben van mening dat DWS b1 een goeie kans maakt

maar Kampioen "holland Casino eredivisie" word aankomend jaar gewoon weer A.F.C Ajax

en terecht overigens

Waarschuw beheerder
FEYENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD
Waarschuw beheerder
2 diablo: FC draaiende JOdenster ken ik niet, welke divisie spelen die?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AJAX JODEN!!! :D
Waarschuw beheerder
Daan, hou je mond jij lelijke bananenpeller :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AAP, ga je haar blonderen, mensen denken dat jij mij bent, ZWARE belediging :P

Waarschuw beheerder
de schaal komt weer naar amsterdam natuurlijk AFC AJAX MOKUM
Waarschuw beheerder
AJAX natuurlijk

Ajax superjoden!

Waarschuw beheerder
heel duidelijk! Met chivu, van der vaart, bergdolmo, etc. ken t nie fout gaan!!

AJAX ROELEERT AL EEUWEN!!
Waarschuw beheerder
Lijkt me duidelijk FEYENOORD ROTTERDAM!!!!!!!!!