Partyflock

Forumonderwerp · 13907
Waarschuw beheerder
Wijsneus?? Ik??? :S:P

Maarre.. Miech, waar slaat dat op als ik vragen mag? Toch nie op mij mag ik hopen?

Waarschuw beheerder
donateur
nee, meer in algemene zin in reactie op jou
Waarschuw beheerder
Gelukkig zei Miech erbij dat het om SOMMIGE vrouwen ging... kzou bijna van m schrikken als ie dit soort dingen gaat zeggen... :S
Waarschuw beheerder
donateur
Knuppel, U BASTARD !!! :@

Je bent hierbij geschrapt van mijn date-lijssie. En ik ben ook geen fan meer van je.

Klootzak. :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
wilde eigenlik 'meeste' vrouwen zeggen, maar dan beledig ik jou en chica, volgens mij vallen jullie wel op het lieve soort:)

Waarschuw beheerder
donateur
Lieve soort.....?? Wat is het lieve soort :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jij in ieder geval niet, KB...

;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou en jij lekker ook niet......lekker puh :P
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker boeiend...

Maar goed, nu we dus alle2 niet tot het lieve soort behoren...

Daten??? ;-P
Waarschuw beheerder
Met wie ik uit zou willen? Ik zou wel graag met Stampgirl#1 uitwillen een keer, dat is me toch een toppertje! ;)

2 Bob: Ik vind je een beste gozer en ken je denk ik beter hier dan wie dan ook maar je moet Chica geen slet gaan noemen! Ik vind haar een schat en zeker geen slet! Je wou altijd met haar daten en zij wees je af en als ze een slet was had ze al lang met je in bed gelegen denk ik. Ik zal mijn mond hier houden over de aantallen van jou, verstandig. Ik val je niet aan ofzo maar lul geen onzin over Marielle. 'Dat jij nou met Maradoosie gaat' wat is dat voor opmerking? Zijn twee top mensen die mekaar verdienen!

Waarschuw beheerder
Amen

Waarschuw beheerder
donateur
voorspelbaar endymon

Waarschuw beheerder
donateur
dat sloeg overigens alleen op je eerste zin, over de rest zeg ik....MEER POPCORN
Waarschuw beheerder
donateur
Nou weet ik nog steeds niet of KB wil daten...

8)
Waarschuw beheerder
Pato 9 februari 2003 22:37
dat MOET Rowiej zijn Mano ?

ik wil wel eens uit met Razorblade,Rob,Carot­­je,D@@n,Overd0ze,L!­s­et,de Stamp Girls

HaHa het was leuk he Pat?
Vond het echt super gezellig met de hele groep!
Die foto's zijn klaar, zal ze morgen rond mailen!

We gaan snel weer een keer met ons 11tal stappen, iedereen vond het heel leuk!
Waarschuw beheerder
miech 12 februari 2003 11:58
voorspelbaar endymon

Ik ben ook een heel voorspelbare persoonlijkheid, maakt het in ieder geval lekker duidelijk en makkelijk. Sommige mensen hebben in dit topic al 10 verschillende namen zo niet meer gepost, maakt het toch een stuk moeilijker ;)

Waarschuw beheerder
jah ik was sprakeloos ;)
Waarschuw beheerder
bob d€ b€uk€r CC 11 februari 2003 01:44
chica 10 februari 2003 19:12
bob is elk weekend verliefd.. alleen wel elk weekend op een ander meisje..

KK op joh.. dat jij nou met maradoosie gaat

EN elke weekend in ?? volgens mij valt dat ook wel mee.. zie jou vaker met een jongen dan ik met een meid SLET!

Ok k zal dan ook maar even mijn reactie geven... Bob vind dat je echt als een idioot reageert.. ik weet heus wel dat je voor het feesten komt en niet voor de meiden.. maar je moet goed lezen ik zeg niet dat je niet voor het feesten komt zeg alleen dat je vaak verliefd bent.. En jij mij vaker met een jonge.. zo,zo je hebt me ook al 1 keer met een jongen gezien en toen was je gelijk 2 weken boos omdat.. Naja laat maar gaat niet iedereen aan..

Rob bedankt voor je lieve post!! (K) voor jou!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hehhe, edit edit.. heb ik gezien :p
Waarschuw beheerder
donateur
ff vraag: waar is uhmmm (k)Mia(k) (of zoiets?)
Waarschuw beheerder
Was dat niet dat meisje waar miech ook wel in geintresseerd was?
Waarschuw beheerder
donateur
geen idee, maar ik krijg dus out of the blue een "vriendjesverzoek" van IWANTSEX (met volgens mij de foto van mia) en ik heb nog geen woord met IWANTSEX gewisseld... vaag toch?

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij mis ik hier iets

chica>> pb?
Waarschuw beheerder
techno-tom.. Mia was toch een meisje wat hier ook gepost heeft? Dat meisje wat haar naam moest veranderen van miech omdat ie anders geen sex met der wilde .. haha.. of heb k nu de verkeerde voor me?
Waarschuw beheerder
donateur
juist ja.. en nu heeft ze (als het geen fake-account is) dus een nieuw profiel... IWANTSEX

Waarschuw beheerder
donateur
huh damn dat was nou niet echt serieus of zo. hoewel ze wel knap is, ken ik dr niet, kan er moeilijk interesse in hebben, zo oppervlakkig ben ik niet hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had dat laatst met ene Doosydo.

Had ook een vriendjesverzoek "ingediend" bij mij, maar ik heb haar nog nooit gesproken...

:S:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
heb er ook al een paar geblokt, zowel mannen als vrouwen.

prima hoor, maar stuur tenminste een pbtje van hoi, dit ben ik en ik ken je van dit en dit (of niet:))
Waarschuw beheerder
ja djewwie die had mij ook al een vriendjesverzoek gedaan.. ik heb haar ook nooit gesproken.. heb er trouwens wel meer.. slaat nergens op?!

Miech.. ga je popcorn maar opeten.. want je moet niet alles zo serieus nemen..
Waarschuw beheerder
MF rob, lady sunday, crazy jurjen, sneakymops, nerve, P.G.N.N.S.D & ferry.. hebben allemaal een vriendjesverzoek gedaan maar ik ken geen van allen en ze hebben nooit een berichtje gestuurd! :S
Waarschuw beheerder
donateur
ja.. tis bekend... heb ik ook wel eens.. iedereen denk ik.. stuur op z'n minst een pb dan...

bij deze dan.. chica, wil je een pf-vriendinnetje van me zijn?

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond dat ik eventjes een serieuze post moest doen.

Sorry van mijn moment van zwakte:$
Waarschuw beheerder
nou techno-tom daar moet je wel iets beter je best voor doen hoor ;)

Tja miech.. voor deze 1 keer zal k het maar door de vingers zien dan he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hoeveel moet ik dan mijn best doen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb die Doos(ydo) gewoon een PB-tje gestuurd van dat ik best vriendschap wilde bevestigen, maar waar ik haar dan van zou moeten kennen en zo.

Bericht is gelezen, maar kreeg geen reactie. Goed, dan niet. NEGEER !!!

8)
Waarschuw beheerder
Is al tijdje geleden; maar toch :bloos: dank je miech, en heb je miss. wel een beetje gelijk in (of niet ;))

Waarschuw beheerder
donateur
dank je chica, je bent te goed voor me:knuf:

Waarschuw beheerder
wie is mia dan?
Waarschuw beheerder
niks te danken miech ;) laat het niet nog een keer gebeuren :P

Djewwie heb niet eens de moeite gedaan om die mensen een berichtje te sturen... dat zijn van die mensen die iedereen aanklikken om zo maar 5147 vrienden te krijgen :S..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er pas 20 of zo.

En ben ook niet zo populair, dus zat tijd om ff een PB-tje te sturen. ;-)
Waarschuw beheerder
Mia.. is een meisje van 657 reply's terug ;)
Waarschuw beheerder
chica houdt het allemaal wel ff voor je bij';) hoeveel reply's terug was mijn eerste reply chica';)

Waarschuw beheerder
donateur
maar ik heb jou toch om mij te corrigeren?(L)

Waarschuw beheerder
owwwwwwww geen zin om terug te lezen, ik geloof het allemaal wel :)

Waarschuw beheerder
donateur
stel je voor je zou je eens verdiepen:O

*duikt weg*
Waarschuw beheerder
donateur
woeiiiiiiiiiiiiiiiii­i
Waarschuw beheerder
tuurlijk miech k zeg wel hoe het moet..

Uhm Juutje dat was op precies te zijn.. 2635 replys's terug ;)
PPPFFF :D:D jij wel...

2weke boos :D zat je dit te fucken.. ;).. maar goed maak veder nie meer uit..
Het sloeg gewoon nergens op wat je zie.. als het nou waar is OKE.. maar dat is het nie
Waarschuw beheerder
keej dank je wel!!! kan ik miss. ff een topic hierover openen :P
Waarschuw beheerder
Chica: Ik hoef niet perse lief over te komen ofzo maar geef eerlijk mijn mening. Je moet je niet zo druk maken, uiteindelijk gaat het er enkel om dat jij weet hoe alles zit en ik denk dat jij verstandig genoeg bent om dat in te zien! (Y) voor jou

En Bob, jij zat haar niet te fucken want je was gek op Chica en vond het niet leuk als ze met andere jongens zoende. Je hebt niks met haar dus heb je weinig te zeggen over wat ze wel en niet doet toch of?