Partyflock
 
­ Nederland
Ja kom op, na de Miss-verkiezing moet er ook een Mister-verkiezing komen :-)

Wie wie wie ???

Ik stem op... Muffdiver :-) Die ken ik ook niet.. en er zijn vast meer lekkere dingen hier maar dat wordt dan te veel om op te noemen... :-P

Excuse me als er al zo'n topic als deze is geopend, volgens mij niet toch?

GreeTzzz
mooie kaaklijn, hehehehe :-D
Ik stem op SHE-BYTE... omdat innerlijk ook belangrijk is en zij het meest mannelijke innerlijk heeft van ons allemaal...

DOE NOU ES HAPPEN SCHAT !! (k)
Daar zat copyright op hoor Confuzer op de zin:

"Doe eens Happen She..."


Maar voor deze ene keer dan.
Wil ik altijd dat teken krijg vergeet ik altijd hoe het moet.

EN WAT DOET DIE NU?!
vage topics nowadays btw
maar goed, gelukkig kom ik nergens in voor, I just hate too much attention
ik kan echt niet 1 iemand kiezen die moet winnen, er zijn te veel knappe, lieve gozers op partyflock!
 
ik nomineer tommie. hij is mister paryflock!
 
edit edit..

PARTYFLOCK
hahaha, goeie beurt - partyflock verkeerd hahaha, maar goed, hij vergeeft je wel, denk ik
:C Ja nou doe ik altijd :lief: gaat het om je uiterlijk :frusty: wat ken ik daar nou aan doen. Ik stel gewoon mijn moeder aansprakellijk, kan dat ook? Of heb ik daar nix aan? Want dan spring ik gewoon van mijn bureau stoel (is eens wat anders dan het Hilton Hotel)
Ik stel gewoon mijn moeder aansprakellijk

zo mooi ik ga ook maar eens een paar miljoentjes eisen ;D .. want damn .. dit is bepaald geen vakwerk te noemen HAHAHAHAAHAHAHA :D
 
Dan ga ik mijn moeder maar eens bedanken!
ik nomineer :

kalestuiterbal
heatwave
trancetaztic
en niet te vergeten nog 2



Krankheimer
confuzer


(K)
Ik ben het met Krive's reply eens uit het topic van miss Partyflock...ookal is een gozer nog zoooo lekker...als zn karakter niet deugd, dan issie al gelijk een stuk minder lekker...

Sommige jongens zien er ook supergoed uit, maar dan hebben ze zo'n houding over zich heen van ...ik ben de man....bah!!! Dus ik stem helemaal op niemand:D
 
LOL ;)
 
*ahum*...

U women don't know all tha men... that's 4 sure...

InDOhhhh>>>

Owkee dan nomineer ik bij deze Proud2bindo

(K)
De enige echt mr. PF is eigelijk T0mm1e

maarjah .. alsheimer, beckham, funfreak, damien zijn oowk allemaal wel kanshebbers :P
 
voor meneertje zoals zuivelaar :) zoals ik al eerder zei... ik ben hier nog niet lelijke mensen tegengekomen ik denk ook dat ik me terug trek haha tot ik DE man hier tegen kom op pf maar jullie hebben eigenlijk allemaal wel IETS... en zuivelaar is in korte tijd heel goed verandert! ik herkende hem niet eens haha kan je nagaan!
 
2 gabbabitch > thnx :bloos: :bloem:
 
Ik stem op de TONNie-MaNNeN, kijk daar zit tenminste inhoud in. Geen saaie momenten, altijd op pad voor nieuwe avonturen. Daar doe ik het voor...!!!

oohjah dat zijn:

Krankheimer, Pepernoot, Damien, Skitzoid en Spoilbeye.

Ennuh schoonheid zit van binnen.!
jah ik neem me eerste antwoord denk ik terug, en ga meej met liek ..
teminste ik blijf vinden dat tommie de enige echte pf man blijft :)
 
mag ik de troost prijs?? ;-)
Proud 2 be Indo :k


En SAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM of zit die hier niet?? :-)
En I love techno.. Navelpiercing!!! :-)
zeker omdat ik onherkenbaar ben :D :d :D ken ik ook op mezelf ztemme? hehe niet omdat ik kapsones hep maar omdat ik mezelf anders zow zielig vindt whahah lol :)
hahaha thanx Gabbabitch... :P
(al heb je me nooit irl gezien)
wat krijgt de winnaar?
ik stem zeker voor pasquinell..... die ken ik irl ook en hij iz egt een lekker skeetje!!!
 
2 mizz prinzezz: THX (k)
AYUTOOOOOO!!!!
iedereen bedankt zn moeder...
nou ik bedank de melkboer...
UndeRTeR 5 maart 2002 12:50
Ik stem op de TONNie-MaNNeN, kijk daar zit tenminste inhoud in. Geen saaie momenten, altijd op pad voor nieuwe avonturen. Daar doe ik het voor...!!!

oohjah dat zijn:

Krankheimer, Pepernoot, Damien, Skitzoid en Spoilbeye.
----

Jammer voor enzo dat je ze naam niet goed schrijft
Spoilgybe

Tnx liek, kuzz
en ja
ik ben wel pepernoot
maar voor partyflock ben ik Psykonoot dus das ook weer net iets anders...

maar toch bedankt voor de nominatie!
ToNNiE taking over
 
ToNNie TeRRoR-GeiL
Ik ben niet geil
Ik mag niet geil zijn
Ik wil niet geil zijn

Het is verboden ;)
2Trancetaztic: Youre welcome!!! niet gaan blozen he :) ik vind jou dus gewoon bij de nominaties horen :D :K (K)
 
hmmmm... tja.. OK dan!
Whaha kep op dit moment toch helemaal NIX te doen dus ik ga ff de stemmen tellen..
ik vind sam ook een lekker ding. hij krijgt mij stem. omdat hij aardig is en ook omdat hij kan SALSA dansen en dat hoor je niet vaak van een jongen.
ZZZZZZZoooooooo.... heb nu bijna een muisarm maar goed ;-)

Kep de top3 kunnen vaststellen uit de 26 genomineerden:
1. Damien (5 stemmen)
2. Alsheimer (4)
3. Krive (3) + Proud2BIndo (3)

Kom op hey, geef de mensen die nu 1 of 2 stemmen hebben ff een kans :-D of 0 :-)
Doegie
ToNNiE Power
 
whehe ik stem nie want ik ken nog lang nie iedereen :P
 
Ja vind ik ook stemmen mensuh... euh oh ja, ik mag natuurlijk niet aanmoedigen.
Af, terug in je mand...
Sabbbbbbbb, stem op mij ;)

hehe