Partyflock

Forumonderwerp · 13344

En nu ben ik het zat !!

s2d mag van mij wel weer de lucht in want ik krijg hier afkickverschijnselen........

wie is het met me eens ? :-)
techno? %)

THUNDERDOOOOOM...hakkkeeeeuh, pilleeeuuh, lonsdale rules de pan uit, dj paul is pump this paatie!...;D

zo...nam ff een PF-houding aan...:D

zo doen er dat wel meer, maar t valt reuze mee in het echt...(Y)
hoooo...ja die zijn er ook...;)
B&B, je vergeet te beuQen en te Qnallen met Q-dance op Qlimax, Qlubtempo & HouseQlassics

1 heikster: daar ben ik ook mee bezig, maar er zijn een hoop lopende zaken met hoge prioriteit...

Dat betekent dat ik snel iets online moet hebben. Zoals ik al aangaf is mn vennoot met vakantie, anders had alles vanavond al online kunnen zijn..

century circus bedoel ik natuurlijk met de techno tent :)
oja, sorry heiQster...:D
aanhalen esthertje
moet dat ding kosten dan?

kan ik me brander laten schieten of kan ik hem gewoon aanhouden?

kut he dit .. is me accu ook nog leeg van mijn accutool..
ernstig.. zullen we ze niet ff.........
Ja een prijsvraag voor Mysteryland klinkt altijd goed in mijn oren maar hoeveel kaarten worden er weggegeven. En op welke sites staan er nog meer prijsvragen B.V.D

En Rianne heeft tenminste klasse en stijl en dat vindt ik ook veel geiler dan luitjes die je op foto's ziet staan.

:-d Was getekend een stille genieter

Hulp nodig Sven ik heb er geen ruk verstand van.Maar wie helpt Sven uit de nood krijg je een Mysteryland kaartje :-d

Vier handen verichtten meer werk dan twee :-d
laatste aanpassing

Ah so .. ik ben daar zeker vrijdag avond wel t vinden ja .. ik kom om 21.00 wel een kijje nemen ..
Eindelijk erkenning...dank u Danie!!
whehehe wat een choas in dit topic! :D

en waar heb jij het over alex? :P
2 esther ..

dat touw van je...
Ja, dat krijg je als alle s2ders in 1 topic gaan babbelen...chaos!
To Tjeerdo,

als je dan toch zo brutaal bent om hier jouw zaken met s2d te bespreken,
geef ons dan in ieder geval ook een prijsvragenactie ;d ;d ;d ;d

zakelijke electra .. :-D

B)
laatste aanpassing
ze heeft wel gelijk..

lekker prijsvragen met ze allen
Ja Tjeerdo, geef Electra eens wat kaarten :D
tjeert wil geen damiens en stefans op mysteryland

dus vergeet het maar electra, houden jullie het maar bij bitte ein beat enz..
het GING vrij goed he Rush...vanwaar die frustratie ineens>?
Ach ja moet je eerst Tjeerdo van achteren nemen he, :-d ik mis aanklikbare smilies.
Ik wil S2D NU terug!!!!
Ga ff wandelen ofsow, of dansen :P
:D...lol
We hebben ook nog http://www.clubcharts.nl
laatste aanpassing
zit je daar ook op het forum dan danie
laatste aanpassing
To Danie, ik hoef echt niet te weten wat jij met Tjeerd doet hoor :)

To Rushing : bitte ein beat prijsvraag, niet hier in ieder geval....
maar altijd leuk om andere mensen mee blij te maken :) dus regel het maar :)

En aanklikbare smilies: als je die codes al niet eens meer kunt onthouden....
of af en toe de helpbutton aanklikken ;)
laatste aanpassing
Ik heb me daar aangemeld nadat ik Rick van CC eens een keer tegen het lijf ben gelopen. Alleen ik heb daar volgens mijn al een half jaar niet meer gepost.
Ben er sinds een maandje weer wat actiever geworden. dus dat valt ook wel mee. Maar het wordt daar ook steeds drukker
laatste aanpassing
Ja aanklikbare smilies net zoals Msn waarom hebben ze dat zo gemaakt omdat die Amerikanen zo dom zijn.

Ik hoor alles altijd van iemand anders.

HET FORUM DOET HET WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grapje :P
Grappig... Je niveau daalt ;) Te lang hier gezeten? :D
Als je me kan beloven dat er geen gabbers met opgerolde broekspijpen, geblokte overhemden en bretels met van witte veters voorziene kisten in Lonsdale, Fred Perry of Sherman polo's een kaartje winnen heb ik geen probleem om met PF een prijsvraag te doen Electra. Daarvoor geldt dan hetzelfde als voor S2D.:-)

Kanttekening: GHB figuur en WauZR zie ik ook liever niet verschijnen met een op PF gewonnen kaartje. ;-)
laatste aanpassing
oh dan kan ik gewoon mee doen met de prijsvraag

Grapje??? Rotterd.
Ik vindt het forum nu wel een mooi jasje aanhebben. Maar alleen de voorpagina is niet zo maar daar wen je wel aan. Ik ken ook een site die ziet er mooi uit alleen er zitten er maar 5 op het forum ofzo.

ik zoek hem even op
To Tjeerdo :
nou als jij denkt dat ik kan garanderen dat het niet zo is ben jij blonder dan ik dacht :S
ik ga niet garanderen dat tussen de 4100 leden die aan zo'n prijsvraag mee kunnen doen niet iemand zit die denkt dat skinnhead kleding stoer is...
ook al kots ik er zelf op....

Maar ik denk niet dat s2d dat wel kan garanderen, daar de leden die het misschien wel dragen ook bij hun actief zijn of zijn geweest....

En als jij zorgt dar er een goed deurbeleid is moet dat verder geen probleem zijn lijkt mij...

Maar als je het Partyflock publiek over 1 kam wil scheren dan geef je de prijsvraag liever aan een andere site, die wel het gewenste Mysterylandpubliek voor 100% vertegenwoordigd.

Het is maar net hoe je ID & T naar de Partyflock-leden wilt profileren....
hehe kans 1 op 2 dat een van dat soort figuren dat kaartje wint, als dat kaartje al niet naar een van de admins gaat ;)
Nou dacht het niet, alle echte skinns, en geen gabbers.... zitten niet op deze site...

en ik kan hen niet ook nog in hun prive-leven controleren, alleen hoe ze op deze site zijn...

To muffdiver: voor het zelfde geld ben jij ook zo fout en loop je met je rechterhand omhoog, hoe moet ik dat weten aan de hand van de manier hoe jij hier post...

Maar dan is er dus in ieder geval 50% kans dat jij dus ook skinn bent....
als 1 op de 2......
aan de hand van iemand zijn schrijfwijze kan je deels wel of niet bepalen of hij tot die groep behoord.

idd ik hou ervan om met krijt te spelen, foeilelijke polo's aan te trekken en met mijn hand omhoog te lopen.

Julle weten onderhand echt wel wie wel of niet tot die groep behoren.
muffdriver praat een beetje raar hoor...te lang bij Rando in de kont geroerd denk ik...;)
mijn sexleven met randfiguren als rando en rushing staat los van mijn postings, try again B&bbbbbbb what ever

Hahahahaha Dansen .. jij ook al hier .. :-D .. tis wat met die verslavingen .. %-)
2 Muffdiver: leuke hint ;)
psies...what ever
Lighten up Electra. :-) Je weet best wel wat ik bedoel. Ik zie dat er al een flink aantal PF'ers naar ML gaan en die zullen we vermoedelijk voor het grootste gedeelte in de Q-Dance tent vinden. En dat is natuurlijk prima.:-D

Waar het mij om ging is even duidelijk te maken dat die personen met eerder genoemde kenmerken dus echt niet op ML welkom zijn. Het was dus niet zozeer een sneer naar PF als wel naar die personen.:-(
laatste aanpassing
dussssss