Partyflock
 
­ Nederland
 
Artiest Jakuza
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! :(:(:(

Er woedt nu een of andere belachelijke oorlog op het forum. KAPPEN ! Voordat je het weet gaan er mensen echt gekwetst worden. Niet goed ! Ophouden hier mee. Waarom wil iedereen voortdurend het laatste woord hebben en gelijk hebben. Loop toch gewoon weg van de discussie.

IK WIL NIET DAT ER VRIENDEN VAN MIJ GEKWETST WORDEN !
 
En ik wil verdomme geen kant kiezen, maar als het moet sta ik aan de kant van Heidi. Ik heb haar nog NOOIT in real life ontmoet, maar bergen berichten uitgewisseld en vet lang gemsnd. Dat is geen opschepperij, eerder iets om aan te duiden dat ze belangrijk is. Maar ze heeft ook dingen meegemaakt en is duz kwetsbaar. Afblijven van haar. Kwets haar, en je komt aan mij ! :(
 
Shebyte weer bezig..
 
erg lief van je ;-)
Aw ik raak helemaal vertederd...
Gniffel
Vrouwen??!!!
jakuza...jij ben eg gek :P
tis dak je persoonlijk ken hahahahhahahahahhaha
ik kan alleen maar zegge
WoW wat kunnen mense zich verdiepe in gevoel hier zeg..
maar t zijn de mense die gevoel combinere met verstand die hier het meeste lol kunne hebba :D

acteerkunsjes hebben ook hun beloninkjes ;):D
 
Ik acteer niet. En A-Lee (Into Change), je kent mij inderdaad goed. Ik weet niet of jij het verhaal van mijn verleden al kent, maar als je het kent dan weet je waarom ik het zo hard opneem voor Heidi. En verder:

*Zucht*

*Draait zich hoofdschuddend om en keert teleurgesteld terug naar de eenzaamheid van de duisternis*

"Still the world only breeds hate"
 
mjah hij heb wel gelijk :)
Oorlog????????????

Komt door Pim denk ik! Damm wat heeft die man een invloed. Terwijl Peter Jan veel beter is :-D
 
weet je wat op dit punt staat vast in mijn hoofd besloten dat ik gewoon wegga hier op het forum... ik spreek jullie wel met die berichten en op msn... ik vind dit gewoon gekut! die shebyte heeft mij ook van s2d af gekregen hier doet ze het gewoon weer... ze doet maar en ze wint maar ik heb hier GEEN zin meer in...
mensen laten geleoven dat ik achterlijk ben... sorry ik ben slimmer dan dat!
kijk jakuza dit is gewoon geen plek om TE serieus te zijn..

dat is wat ik bedoel

(over dat actere..was eigenlijk meer een advies..een stukje zelfontwikkeling kan nooit kwaad ;))
Toet toet ik ben een vliegtuig %-)
Toet toet Claudjuh issun vliegtuig! :-D
heidi, je laat je niet wegjagen hier...je weet wel beter...je kunt blijven met de reden waarvoor je hier aanvankelijk kwam...ga die discussies uit de weg en laat je niet zo kennen!

bovendien mis ik dan veel vermaak...dusss
EN WE GAAN NOG FF DOOR!!!!!! :-)
"De maatschappij dat ben jij" :-)
 
b&b idd ik denk dat ik sterker ben als haar maar waarom zou ik me vrijwillig geven als haar pispaal?
ik kan hier dingen zeggen die ik later weg wil hebben... ik neem ff 'vakantie' ofzo... en ik broed wel op iets
dancegirl2001 3 maart 2002 22:15

en ik broed wel op iets

Mensen zijn zoogdieren....
 
Heidi,

Leg gewoon een ei, dan lullen we nergens meer ovre ;-)
 
Ha ha ha
ha ha ha

die Nelis is grappig..
 
Hej, IK te serieus ? Come on. Ik ben nooit serieus, dat weet je. Maar over sommige dingen moet je niet fukken en andere dingen moet je van af blijven. Simpel. Komt door mijn verleden dat ik zo denk. En als je wel met die sjit fukkt, dan word ik serieus. En soms lijp. Vraag maar aan Lex, ik heb hem seriously een keer bijna voor de bek gehouwen.
je kunt niet ontkennen dat heidi dr in ieder geval deze keer om vroeg
(no offence)
SHE lees nou eens.. Mensen zijn zoogdieren... Dat over dat ei kan dus niet!!! :-) Nouja.... ze kunnen ook al ratten klonen, ik ga eens even rondvragen wat er allemaal al mogelijk is op dat gebied... :-)

ROY ik vind jou ook een schatje... (k)
Of ben ik nou een brandweerauto?? %-)

Blij blij blij, bedreig mij !!!!!

*Narf*
Zo zie je maar hoe snel de sfeer kan omdraaien!
30 minuten geleden was het nog OORLOG en nu issut vet gezellig!
Leuk mensen ga zo door!
:D
 
Wie er om vroeg, i dont care. Dizzen prima en iemand terugpakken is doodnatuurlijk, maar het liep/loopt gewoon uit de hand. Klaar.
heidi, t ga je goed...
jakuza...jammer...
Helaas band of brothers begint. Ander vertier!!

Toedeledokie snuitjes!
Het ID&T forum is er ook nog devil
ik ken heidi verder niet..maar ik vind haar wel passen bij partyflock..
ik vind ook niet dat ze weg moet gaan..voor niks.

als je uitdaagt kan je ook verslagen worden..maar om je je zo ver te laten beinvloeden..
zou gewoon dom zijn en dat past niet bij haar
(want dom is ze zeker niet)
vertier?? Huh fertier???

Alle snuiten op een stokkie ik kom ff niet uit dit woord. :d
 
Wat is er jammer B&B ????
goddammed, ben ik een dagje weg en ist ineens oorlog, of niet meer, ik weet het niet, too much info, can't verwerk it allemaal aaaaaah, whut's going on!!! update plz
kan je of Nederlands of Engels typen?? Beetje irri ouwe, staat ook totaal niet interresant ofsow!
Das best raar toch??? :-D dat het vanzelf gaat. Gaat er nog meer vanzelf ouwe!!
Ik heb gister een goudvis gekocht!
ik weet niet wat er allemaal speelt tussen dancegirl en shebyte, maar ik vin wel dat je elkaar een beetje in waarde moet laten.......
t is niet leuk om iemand zomaar van een site weg te pesten en ik snap ook niet wat voor voldoening je daarvan kan krijgen, en als ik t zo hoor dancegirl zijn er genoeg mensen die achter je staan en ik zou gewoon hier doorgaan en laat ze maar lullen, zodra jij hier weggaat heeft degene die jou wegpest haar zin en dat moet je niet laten gebeuren, en er zijn er ook genoeg die niet willen dat dat gebeurt. Ook ik wil dat niet ik ken je dan wel niet, maar ik vin t zware onzin om hier iemand weg te pesten, we zitten toch allemaal om 1 reden op deze site en das omdat we van feesten houden of zie ik t verkeerd, en ik vin dat de mensen die hier komen voor een andere reden maar beter op kunnen zouten..............

i have spoken and a sore wrist ;)
verder gaat er barweinig vanzelf, kmoet alles zelf regelen. daarom gebeurt er altijd zo ontiegelijk weinig in me leven
En ik heb ruzie met mijn MODEM :( Sluit hem net weer aan en de TV en al die shit ook. KRIJG ME TOCH EEN OPSODEMIETER.... Godver de tering.

Heb voorlopig ruzie met de modem en geen tijd voor anderen :P

En trouwens:

Oorlog????????????

Komt door Pim denk ik! Damm wat heeft die man een invloed. Terwijl Peter Jan veel beter is

Wie is Peter Jan??

Beter dan Pim??? Echt niet ik heb het meest invloed. (voor de domme mensen bij wie misschien een lampje gaat branden nu)
aaaaaaaaah doe dr es wat an dan ;) :)
 
ja.. waarom worden hier start2dance oorlogen uitgevochten? rot op naar je eigen forum! partyflockforum is vol en vol is vol! :P
 
Bamb, i totally agree
bamb mijn stem heb je Whehehe
 
ik post toch nog ff :) ik ben geen handlanger van pim maar voor meneer Bamb :)
DanceGirl tegen mij?! En waarom? Ik ben niet eens van s2d.....
 
ik ben niet tegen jou krive (K)
Ik ben tegen niemand, kan mij allemaal niks schelen hoor, maar mensen hebben meningen en opvattingen, zodoende %-)

Krive: jij bent volgens mij een echte techneut :-P
Ik zag in een andere topic al hoe je een opdonder kreeg :-P