Partyflock

Waarschuw beheerder
Hey ik hoorde hier en daar dat mensen zich onwijs eraan ergerde aan de vele onzin topics.
Ik heb hier de oplossing,
zeg alles wat je wilt als het maar nergens over gaat.
Waarschuw beheerder
Halloo echoo; morrie muur alles goed?
Ja tuurlijk en met jou
nou ja een btje verrot alcohol is slecht voor een mens
ow ja nou dat kan
lalallalalalalaal ik verveel me de tiefus en toen vond ik dit onderwerp en ik was verkocht...
Voor hoeveel?
nou geen idee dat regelt de kerst man voor mij
owja joh
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
en nu
geen idee
wat jij?
ja ik

Waarschuw beheerder
kwibus is weer eens irritant, hij schreeuwt heel de tijd, die kutpapegaai. Kon beter een ara hebben, die lult tenminste nog een beetje het enige wat hij doet is schreeuwen en me telefoon nadoen. Brooklyn bounce, beetje vaag maar wat doe je eraan. En heel af en toe een berichie, maar dat lijkt ook nergens op.

Nooit in de put spugen AAD!!
Vond je het leuk bij papa op ze werk?? Wil je naar mama?? die is DOOD!!
moederdag vieren zit er dus ook niet in, ja of een ontbijt op het graf brenge, maarja eet zo moeilijk he zonder tong.

Nadat je op de bank in slaap bent gevallen en alle kussens onder het kwijl zitten omdat je weer eens een keer met je bek open heb liggen slapen, verheug je je weer op het weekend, want zo'n zondag is ook maar kut.

Ga je lekker naar een voetbalwedstrijd, sta je rustig in de rij te w88 naast een politiepaard, bijt dat teringbeest je zo in je arm, is je hele nieuwe, toentertijd nieuwste-van-de-nieuwste, aussie kapot. Gelukkig had hij allen je velletje te pakken, anders bijt die teringlijer zo een stuk uit je arm.

Broodje bal, hamburregah speciaal, patatje met, bamihap, kaassoufle, kroketje, bereklauw, broodje schnitzel met katjang saus, kipvingers, frikandel, mexicano, pikanto, shoarmarol en als je nog iets lekkers tegenkomt, gooi d'r maar in joh. Anders nog iets??
Vind je het niet genoeg??
Hier opeten of meenemen, ah joh, eet het wel gelijk op.
Waarschuw beheerder
DIT topic is echt een leuk afstudeerproject voor een aanstormend psichiater...

dit staat in geen enkel boek...wedden?...hehe

Waarschuw beheerder
Microsoft Personal Web Server gebruiken om webpagina's te publiceren en te delen

Microsoft Personal Web Server (PWS) 4.0 is een desktopwebserver. Als u verbinding hebt met een intranet of een bedrijfsnetwerk, kunt u vanaf uw eigen computer docmenten delen met uw collega's. Met PWS kunt u uw eigen introductiepagina maken en publiceren. Bovendien kunt u uw website testen voordat u deze via een Internet Service Provider op het Internet publiceert.

Opmerkingen

Als u gedetailleerde hulp wilt bij het installeren van PWS, klikt u op Start, wijst u achtereenvolgens Programma's en Microsoft Personal Web Server aan en klikt u vervolgens op Productdocumentatie.
Als u PWS niet ziet staan, is het niet geïnstalleerd. Klik op Verwante onderwerpen voor hulp bij het installeren van PWS.
Voor het maken van een webpagina kunt u bijvoorbeeld Microsoft FrontPage Express gebruiken.
Waarschuw beheerder
Verschillende soorten poep:

FANTOOMPOEP
Zeker weten dat je iets door je gat hebt voelen glijden, er zitten poepresten op het papier, maar er ligt helemaal niets in de pot

SCHONE SCHIJT
Opnieuw produceer je iets, en het resultaat ligt ditmaal duidelijk in de pot, maar er verschijnen geen afdrukken op het papier

NATTE POEP
Het soort waarbij je je gat wel 25 keer afveegt en het nog steeds niet schoon wil worden en je uiteindelijk maar besluit om een toiletpapiertje in je ondergoed te doen om de ergste ellende te voorkomen

NS POEP
Als je op de pot zit, en je drol wil maar niet komen. Maw hij heeft vertraging

GAAN LIERROPPEN (alleen in Den Bosch)
Tijdens een bezoek naar huis gaan om daar een eh..forse storting op de boerenleenbank te doen. Vervolgens weer terugkomen is een mogelijkheid

DUIKSTRONT
Je hoort hem duidelijk vallen maar door de kromming is ie in 1 klap door de zwanenhals geplonsd, en is dus niet meer zichtbaar. Jammer, want je had hem graag nog even bewonderd.

VERDWAALDE POEP
Zo dronken zijn dat je je reet afveegt zonder wc papier te gebruiken en er bij terugkomst in het cafe/disco achterkomt dat er op je hand nog wat bruins zit en het vervolgens ergens onder de bar afsmeert..ken je dat?

REETKETELSTEEN
ZEER harde poep

DIAMI
een toon hoger dan diarree

KRAMPERT
Moelijke kak

DAMPPOEP
Na een avondje flink stappen en de nodige pilsjes genuttigd te hebben, ruikt je kak naar een dampende natte hond.

WILHELMUS STRONT
Er worden eerst een paar ruften in het ritme van het Wilhelmus gelaten (vaak alleen de eerste noot), voordat de bruine zooi eruit komt. En dan maar klagen dat het Nederlandse volkslied zo weinig aandacht krijgt.

GORGELPOEP
Luidruchtige diarree

RACEKAK
De Formule-1 onder de producten. Hij is er uit voor je het weet en laat vaak een verbrande sluitspier na.

SPUITPOEP
Zulke dunne diarree dat het tot bovenaan de pot zit, meestal staat het schuim erop

PINDAKAASPOEP
Met van die harde stukjes erin, vooral na een maaltijd van onverteerbare dingen.

HOEMPERT
Harde kak.

DUIKBOOTPOEP
Het werkt als volgt: men neemt plaats op een plons-toilet waarbij de drol een duik in het water neemt en de spetters om je oren vliegen.

EXPLOSIEPOEP
Onder begeleiding van een forse scheet wordt de drol met enorme kracht
tegen de pot geschoten.

SPROEIPOEP
Van die poep eerst aanvoelt als een enorme scheet, die pas komt na even flink doordrukken, maar die daarna meteen de hele pot voorziet van bruine vlekjes.

KONTKOTS
Smerige, vloeibare derrie met brokjes, die erg zuur ruikt

ALFABETPOEP
Het verschijnsel dat welhaast elke drol op dusdanige wijze gaat liggen, dat er een letter uit het alfabet ontstaat. Een J of een Y is gauw gelegd, maar kom maar eens om een M, een Z of een I (met puntje!). Om deze activiteit extra spannend te maken, is het aan te raden om enkele andere alfabetten dan het Latijnse te bestuderen. Hoe trots kan je zijn met een verse omega of een (Russische) omgekeerde R?

STUITERSTRONT
Een drol die zo hard is dat-ie bijna terugstuitert naar waar die vandaan kwam.

DE LENGTE-DROL
Een drol met een dermate lengte dat je even moet gaan staan om hem te kunnen laten vallen

DE TASKLAPPER
Deze enorme keutel blijft rechtop in de pot staan hierna valt hij met geweld via de patroontas (balzak) in het porcelein.

PLAKBANDPOEP
kleeft met een sterke wil aan de 'musculus levator anii' en is er slechts met veel geduld af te krijgen.

SUPERPOEP
Onmogelijk om deze grote hoop zonder behulp van een pleeborstel of toiletpapier weggespoeld te krijgen

TWEEDE GOLF DROL
Dit overkomt je op het moment dat je net klaar bent, je reet is geveegd en je gaat net je broek ophalen en dan weet je opeens dat er nog meer zit dat je in je enthousiasme even was vergeten

NATTE WANGEN POEP
Een supernatte en snelle poep die behalve het hele toilet ook je beide billen rondom weet te bevuilen

FIGUURPOEP
Bewust danwel onbewust kunstig neergelegde drol waar de producent erg trots op is. Net zoals met echte kunst valt het niet mee om een groot publiek op de benen te krijgen die het artistieke bouwwerk komen bewonderen.

DE BEZEMSTEEL
Zo hard en recht dat de drol rechtop in de pot blijft staan, of erger, dat hij precies in het midden van het plateau ligt waardoor het water er door zijn vorm geen grip op heeft. Ook niet na 10 maal spoelen!

DIEPZEE SCHIJT
Deze jongenS blijven de aandacht trekken door zich op de bodem van de WC te verschuilen, PAS na een paar keer flink doortrekken of met de hand zijn deze hardnekkige jongens weg te krijgen.

SPETTERPOEP
je gaat zitten en terwijl je een scheet laat spuit de diarree uit je hol zodat de hele plee eronder zit

DE PUBLIEKSLIEVELING
Dit product is zo magnifiek van kleur of hoeveelheid dat je hem even wil laten zien aan iemand anders voordat je hem wegspoelt

DE SPOOKDROL
Er ligt een forse jongen in de plee en niemand in de buurt geeft toe die er te hebben neergelegd

KIEZELKAK
Bestaat uit kleine, harde keutels die soms pijn doen. Het duurt tijden voor je de pot weer kunt verlaten. Oorzaak is een gebrekkige ontspanning van de sluitspier en veel te lang inhouden van de warme hap.

MUZIEKPOEP
Het gevoel hebben dat je ongelofelijk moet schijten, op de pot gaat ziten maar er eerst een keiharde scheet met een diepe bas voor de drol uit gaat.

PLAKPOEP
Niet uit de pot te krijgen! Vooral na een flinke avond bij Mac D.

DIP SHIT
dipsaus poep. Errrug dun dus.
Waarschuw beheerder
thnx B&B heb lekekre trek in een hotdog gekregen
Waarschuw beheerder
donateur
1+1= Super sonische Brandweer wagen met Turbo 5.0 ltr injectie en extra asbakken achterin :)

Waarschuw beheerder
haha ik vinnum wel geweldig hoor B&B
Waarschuw beheerder
1+1 = niet rood, maar groen
Waarschuw beheerder
B&B ook altijd met zijn vieze praatjes :D, maar wel leuk
Waarschuw beheerder
he wat vaaag, gewoon zo ff lullen, ik bedoel onzin, wat is dat nou is heeft dat nou zin, heel vaak niet. het is gewoon vaag, het is een stuk nutteloze informatie die niemand kan gebruiken want niemand die denkt bij het lezen och ja, dat. nee het is vaak van he, huh, wtf. ik snap er de ballen van. gewoon vaag. %-)

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012e24500070fdfe3849d4f1a0001b6dd]http://www.starterupsteve.com/images/funny/huh/monkeyrobot.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
1+1=3=synergie...
Waarschuw beheerder
maar dat klopt gewoon dus was eigenlijk off-topic...:D...sorrieh...ik zal me gedragen
Waarschuw beheerder
binnenkort ff me profielpic iets aanpassen...deze laadt als STROEVE POEP (zie boven)...maar wat wil je...175kb...komt goed
Waarschuw beheerder
Oooww dat aaapje ken ik, das niet een aapje dat een robot aan het bangen is.

Dat was een experiment wat een jong aapje dat zonder moeder op zou groeien als moeder zou zien, een zachte knuffelbare moeder (de robot dus) of dat hekwerk dat je op de achtergrond ziet. #D

Waarschuw beheerder
wehehe jah jah we hebben weer een vaag persoon in ons midden.. welcome KlubbinMan :p
Waarschuw beheerder
ja welkom klubbingman...welkom op het gedeelte waar de slimmerds het domst doen...:D

hoi d-licious...t wil niet echt lukken met de onzin, want zit helemaal in de stof voor school...

normaal ben ik rond deze tijd stoned en neemt mijn linkerhersenhelft het van me over...

misschien als ik er eens op sla...dat ie t dan doet...w8 ff...
Waarschuw beheerder
iemand snel bel 112...er komt schuim uit me bek...aaaaaah

ff plasje doen

Waarschuw beheerder
hmmz tja mijn vaagheid werkt ook niet echt mee.. als ik moe ben doe ik dom maar nu lukt het effe nie geloof ik... of kom ik nu dan al aardig op dreef ik weet het allemaal niet meer hoor...

En B&B geen tandpasta meer eten als nightsnack wil je.... ik weet het het is moeilijk ik leef ook echt met je mee.. ben er zelf net een maand vanaf.. maar het moet!!!!
Waarschuw beheerder
haha...tandpasta...

das een leuk verhaal...kheb een keer de ochtendcreme van me moeder als tandpasta gebruikt...dus heb nu nog steeds melktanden....ranzig spul is dat...dat ze het mogen verkopen...

truste allemaal
Waarschuw beheerder
wat een topic... het gaat maar door en door!!!
Waarschuw beheerder
:bounce: and the beat just goes straight on and on :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
drugs are bad :-)

Waarschuw beheerder
Broodjuh met chocopastaaaaaaaa oh wat hou ik van chocopastaaaaaaa... mijn allerliefste chocopastaaaaaaaa je neemt een lik uit de pot en smeert het op je brood... zie je het glijden... mijn lieve chocopastaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
Jaaa, die van duo penotti Praliné die eet ik vaak ook nog wel zonder brood, die roeleert echt zwaar hard,

Tnx B&B. Yep weer een vage dude hier

Waarschuw beheerder
OEH! maar die is ook lekker natuurlijk.. ok ok IK GA DE SUPERMARKT PLUNDEREEENNNN wie doet er mee???? wehehe
Waarschuw beheerder
Dan moet je oook Maltesers halen die zijn ook zwaar lekker, die nieuwe snickers ook en natuurlijk ook gelijk al die schmirnofjes uit de schappen halen samen met de bullies

Waarschuw beheerder
jah hallow.. die kan ik dus niet allemaal in 1 keer meegappen... of ik moet wel ee hele grote regenjas aanhebben.... maar het zonnetje schijnt... en yup.. daarom ga ik buiten wandelen met mn hondje... mijn god... wat je uit narigheid wel niet doet als je vrij bent
Waarschuw beheerder
Daarom, dan ga je toch een paar keer, of ga met een paar maten. ;-)
Waarschuw beheerder
HET VERHAAL van de tot leven gekomen schoenen:

Na het feesten op erg veel hardcore en terror feesten op iedere keer dezelfde schoenen gebeurde er iets heel vreemds met Jandokus. Op een ochtend werd ie wakker en rook een vreemde geur in zn kamer. Deze geur kwam m wel bekend voor t was ongeveer de geur die van zn zwaar afgeragte schoenen kwam maar dan veel sterker en op een wazige manier levendiger. Hij wreef de slaap uit zn ogen en keek zn kamer rond. Maar hoe die ook keek zn schoenen waren er niet terwijl hij dr toch behoorlijk zeker van was dat ie zn schoenen naast zn bed had achtergelaten. Hij liep de gang op waar ook dezelfde vage geur hing. Vervolgens liep ie de trap af en naar de keuken. Daar zag ie zn huisgenote op de koelkast zitten en erg bang naar een punt achter de tafel kijken. Ze riep naar m dat ie uit moest kijken, maar de nieuwsgierigheid won t van zn angst dus hij liep om de tafel heen waar ie zn beide schoenen naast elkaar zag staan. De geur in de keuken was erg sterk en overmande Jandokus bijna. Toch liep hij richting zn schoenen om te kijken wat er met ze aan de hand was. Maar toen kreeg ie de schrik van zn leven, want de schoenen bewogen zich uit zich zelf! En t was niet zomaar een klein beweginkje... NEE! ze sprongen met een schoppende beweging richting zn gezicht. Hij kon ze nog net ontwijken. Nog geeneens van de schrik bekomen werd de arme Jandokus weer een nieuwe schrik toegejaagd toen de schoenen tegen hem begonnen te praten: 'Jij mislukte achterlijke debiele kutgabber die je daar bent!' riepen de schoenen in koor 'hoe kon je ons zoveel leed aandoen? Dacht je dat we house muziek mooi vonde ofzo? Denk je dat we t leuk vonden om iedere keer 180 keer per minuut de lucht in geslingerd te worden om vervolgens weer met een stamp op zon ranzige housepartyvloer geragd te worden??? Nou nee Kloothommel wij houden van de Blues das tenminste wat rustiger. We zijn het zat hoor je. We komen wraak nemen voor al die terror die je ons hebt aangedaan.' Hierna besprongen de schoenen van Jandokus hem opnieuw en schopten m net zolang tot ie op de grond lag dood te bloeden...

Het moraal van dit verhaal is: koop nieuewe schoenen voor er zich zoveel vuil in ze heeft verzameld dat ze en iegen leven gaan leiden.

-=Einde=-
Waarschuw beheerder
na bovenstaande informatie omgezet te hebben in impliciete kennis, ook wel internalisatie genaamd, kan ik niet anders dan je te vragen hier vaker je mest te strooien...:D:D:D

sorry heb net tentamen kennismanagement gehad...gare studie man...

heej impulzie...!

nou nog ff wat agressie plaatsen hier...en dan naar zwolle :D

AGRESSSIEEEEH

[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0LABASV8PF1HaeLitopJSwpWNBiSlRAabloBVoEWsmKqZqLkDqYXayj5ssZItYcyF6gAIMUCUpTI/friek.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Wuaahhhhh b&b nu kan ik echt niet meer slapen vanavond hoor
Waarschuw beheerder
[img]http://www.endoria.net/upload/index.php/2990902514[/img]

waaah freak ;-)
Waarschuw beheerder
hmz moi is nu tot de concluzzie gekomen na veele malen deze uiterst interresante topic te hebben gezocht dat genie en schizofrenie duidelijk onduidelijk is maar dat dit vooral op maarndag zijn lelijke kop opsteekt.....prettig weekend dusss weer

Waarschuw beheerder
Het is alweer een tijdje geleden dat ik op me eigen topic ben geweest dus zal ik ook maar eens weer aanwezig zijn.

Vroeg me net af wat zouden jullie doen als je bijna gaat slapen en net een uur voordat je gaat slapen krijgt te horen dat morgen niet meer komt.
Dat vandaag de laatste dag van de mensheid is.

WAT ZOU JIJ GAAN DOEN?

D8 dit past wel weer onder dit topic.

Ik zou er ook een eigen topic over kunnen openen maar d'r staat al genoeg dom gelul op het gehele forum.
Dus dat ga ik niet doen.
laters de lijpe vAaG
Waarschuw beheerder
Eerder een kwestie van wat zou je niet doen, ik bedoel als ik zou weten dat de wereld morgen zou vergaan dan zou ik toch wel alles doen wat ik op dat moment zou willen doen. Maar ja, dan is er natuurlijk ook weer het probleem van de tijd, ik bedoel je weet de dag voordat de wereld vergaat dat de wereld vergaat. Dan heb je dus 1 dag om alles te doen wat je nog wilt gaaan doen, dat lukt dus niet.

Waarschijnlijk zou ik dan toch gewoon verder slapen, ik zou vast veel te gaar zijn om alles te gaan wat ik zou willen doen.
Waarschuw beheerder
sex hebben DOH en uitgaan met een big bang

Waarschuw beheerder
hehe goeie keuze bb
Waarschuw beheerder
hmz bied zich iemand aan?!?!?!?!?!?! heb namelijk vernomen dat vanacht wel eens de laatste zou kunnen zijn whahahahahaha ;P

Waarschuw beheerder
KOM HIErRrRrrRrRrrR scheurt shirt open en de eerste paar borsthaartjes verschijnen wahaha
Waarschuw beheerder
of had je het over jouw borstharen?

Waarschuw beheerder
jah nu is de grap weg.. laamaar zucht... wehehe
Waarschuw beheerder
hihi over onzin gesproken.....hiervan pis je in je broek!!!!!!!

http://www.pixar.com/theater/outtakes/inc/outtakes_320.html
Waarschuw beheerder
nee nee whahahahaaaa laat die maar zitten kijk hier kijk hier whahahahhahaha hahahahhahaa oh help WC WC!!!!!! hahahahahaha ik pis hahahhhaaa SOS!!!!!!!!! whehhehahahhahhaaaaaaa
Waarschuw beheerder
fuck whahahahahah vergeet ik het te plaatsen whahahahahaha hahahahahaa

http://www.pixar.com/theater/outtakes/ts2/outtakes_320.html