Partyflock

Waarschuw beheerder
Hey ik hoorde hier en daar dat mensen zich onwijs eraan ergerde aan de vele onzin topics.
Ik heb hier de oplossing,
zeg alles wat je wilt als het maar nergens over gaat.
Waarschuw beheerder
Hahahaha krijg het spontaan al warmer:d Hahahah

Waarschuw beheerder
*heeft een kater maar weet u wel hoe het is om met iemand te zoenen die een tongpiercing heeft*

:D :D :D woei!

Waarschuw beheerder
donateur
hmm zozo wendy, allemaal stoute dingen gedaan?

*miech hoopt dat lin toch naar awakenings gaat zodat ie haar met open armen kan :knuf:*

Waarschuw beheerder
mjah stout stout wat zal ik zegguh.. was wel een prachtig verjaardags kado*tje wehehe

Waarschuw beheerder
donateur
hmm tja, helaas kan ik je zo een cadeau niet geven, voldoet een non-tongpiercer nog wel?

zo ja weet je bij deze je cadeau;)

Waarschuw beheerder
kijk daz teveel van het goede natuurlijk!
Waarschuw beheerder
whuhuhu G... yuur thu mun!!! :D ;)
Waarschuw beheerder
Hé D nog gefeliciteerd!!! Sorry dat ik dat gisteren niet heb gedaan, maar toen was ik niet hier, maar daar :vaag:
Maar ik had je wel dinsdag al gefeliciteerd, dus ik was eigenlijk wel de eerste. Hmmmmm

Iig, 18 jaar!! whoehah!!! ;)

Waarschuw beheerder
jah jah wehehe en dat heb ik echt stevig gevierd YEAH!.... en voor de 2e keer dank je hehe

Waarschuw beheerder
Jar, wil je met die hmmmmmmmmmmmmmm zeggen dat Wendy moet zeggen dat ik NIET de eerste was, maar jij?? :)

yuuh bubu yuuh!! :)

fuck, ik ben zo stoned als het aanrecht van een kalliban (mist een opzettelijke a) %(%(

Waarschuw beheerder
waarom moet je voor %( een ( gebeuren ipv een )???

zou toch veel logischer zijn als het een ) was?? hij word 90% van de tijd gebruikt voor ) situaties, en niet voor (, en ALS ie dan al gebruikt wordt voor (, is dat meestal het bijeffect van )

Waarschuw beheerder
gek ik ben het helemaal met je eens.... naaien?
Waarschuw beheerder
ha onzin!...

alles warm?...behalve biertje he...:D

ff Jardena Tg wensen...Tg Jardena...

biertje iemand trouwes...kan nog mooi ff...:D

Waarschuw beheerder
tg??

lekker, biertje B&B

Wen, wat naaien??

Waarschuw beheerder
eey B&B nah geen alcohol meer voor mij.. en zeker niet minder :D

gekhous... ga slapen... hehe
Waarschuw beheerder
Whahahahahaha, jij met je Tg!!!

Jij had het getypt :D
Waarschuw beheerder
WAT!? HOOR IK HIER NAAIEN!!!????

:P

Waarschuw beheerder
jah 10 min he? hahaha... EN NU OPROTTEN! :P
Waarschuw beheerder
JUISTEM D, ZIE JE WEL, HET ZIT NU AL IN JE HOOFD, DAT VERGEET JE DUS NOOIT MEER, WHAHAHAHA

Waarschuw beheerder
ik mis wat??

Waarschuw beheerder
haha ben nu officieel gebrainwashed
Waarschuw beheerder
heb je gister nog ff je schouders in de strijd gegooid Bas?...ik moet vanavond weer he...he, vervelend :D

mooi joh...beetje bierdrinken...laatst bizarre avond gehad, bah...maar was wel lagge ofzo...

nou...verder nog nieuws?

ja ben vandaag naar de Floriade geweest, bloemetjes, tuintjhes en kleine vietnameeesjes met kamera's kijken...:D

was ook met bier...en we kregen betaald...dus tsjaaa...

nee verder geen nieuws...en jardena moet nie zo bijdehand doen he...:D
Waarschuw beheerder
Maar goed lieve mensjes, ik ga dus slapen, want je weet morgen vroeg weer op :D

Ik spreek jullie vast morgen wel weer.

dikke n8 (K) voor jullie

;)
Waarschuw beheerder
heej...ik mis ook wat...:D...poepen?
Waarschuw beheerder
Ik heb altijd alles bij de hand B&B ;)
Waarschuw beheerder
ja doei he!...(K):kusje2:

Waarschuw beheerder
tjuuuuuzzzzzz!!!! en neej hoef nie te poepen... SHIT MAN!
Waarschuw beheerder
hahaha...wendy is poeploos vandaag...khad vandaag van die dunne sliertne...bah...heb je ook veel pleepapier bij nodig...rrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
/me is totaal de weg kwijt

3 verdachten:

1. Wendy (voornaamste)
2. Jar
3. hashpijp van 3.60

;)
Waarschuw beheerder
hahahaha....Basjuuuuh...hoest?

slimme schemer ben je ook he...jij speelt VALS...jij mag vanavond helemaal nie doen wat je nu voelt...

mag ik nou morgen ook weer dan????...:D

Waarschuw beheerder
dacht eerder dan het nr 3 was hoor hehe
Waarschuw beheerder
whahahahahaha, had je de schijterij B&B ??(op z'n amsterdams) :D:P;)
Waarschuw beheerder
jij sliep toch :P...maar als je echt antwoord wil...ietsje:$...:D

kus he!
Waarschuw beheerder
En waarom ben ik nr 2!!!???? Nou, nou, nou!!
Waarschuw beheerder
Whahahahahaha, hoe zeg je dat dan op z'n twents B&B??
Waarschuw beheerder
ik bedoelde ook nr 3. D!...;)
Waarschuw beheerder
twents?...

euhm...plassen denk ik...:D
Waarschuw beheerder
he bah...:D
Waarschuw beheerder
en hij post er gewoon 4 achterelkaar!...:D
Waarschuw beheerder
zie?
Waarschuw beheerder
6
Waarschuw beheerder
ik voel nu toch zeker wel enige trots want volgens mij doe ik iets heel snel;D:D:D
Waarschuw beheerder
;)(K)

ciao bebes :D
Waarschuw beheerder
hoe komt dat kwade poppetjes daar???...hej kwaad poppetje ga's weg joh met je vieze grijns...
Waarschuw beheerder
ja wat doe je nou!...

Waarschuw beheerder
enieweej ik gaat effuh teejveej kijkuh
Waarschuw beheerder
EINDEXAMEN…

Hierna, in primeur, de toekomstige examenvragen wiskunde van het eindexamen van het 4e leerjaar VMBO in Amsterdam-West en Osdorp

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EXAMENVAK : moderne wiskunde.

Naam en voornaam : ……………………….

Naam van de gang : ……………………….

1) Youssouf beschikt over een AK-47 met een lader van 80 kogels. Hij vuurt 13 kogels af, telkens hij de trekker overhaalt. Hoeveel keer kan hij schieten vooraleer te herladen?

2) Achmed bezit 10 gram pure cocaïne. Hij versnijdt ze met bicarbonaat in een verhouding van 4 delen cocaïne op 6 delen bicarbonaat.
Hij verkoopt 6 gram van dit mengsel aan Ricardo voor € 625,00 en 15 gram aan Bonito voor € 90,00 per gram.
a) Wie werd het meest opgelicht, Ricardo of Bonito?
b) Hoeveel grammen versneden cocaïne resten er nog?
c) Hoeveel winst heeft Achmed gemaakt?

3) Farid is pooier. Er werken drie meisjes voor hem. Indien de prijs voor één wip € 50,00 is, hoeveel beurten moet elk meisje hebben opdat Farid zijn 3 dagelijkse doses crack, die elk € 85,00 kosten, kan betalen?

4) Rachid krijgt € 2000,00 voor elke gestolen BMW, voor een Japanse wagen krijgt hij € 350,00 en € 700,00 als het een 4x4 is.
Hij heeft al twee BMW’s en één 4x4 gestolen. Hoeveel Japanse wagens moet hij nog stelen om € 7500,00 te hebben?

5) Mohamed zit voor 6 jaar in de gevangenis voor gewapende overval met doodslag. De buit van € 250.000,00 werd door de politie nooit gevonden. Indien zijn vriendin dit geld uitgeeft à rato van € 1200,00 per maand, hoeveel geld zal er hem nog resten bij zijn vervroegde vrijlating wegens goed gedrag binnen vier jaar?
Bijkomende vraag : hoeveel jaar extra moet hij brommen omdat hij die teef vermoord voor haar verspilzucht?

6) Bij de laatst raid in Dordrecht tegen een Antilliaanse gang heeft Yalcin 76 blauwe bonen verkocht en daarbij 3 personen gemold.
Wat is zijn rendement? Verdient hij nog lid te blijven van de gang, wetende dat het maximumcriterium door Vedat gesteld 23 kogels per gozer is?

7) Werk 3 mogelijk combinaties uit die beantwoorden aan volgend uitgangspunt : met hoeveel dealers en verslaafden moet je minimaal zijn om een Volkswagen bus van de politie Regio Amsterdam- Amstelland te vullen, wetende dat :
- het standaard model leeg 1160 kg weegt;
- het gemiddeld gewicht van een flik 110 kg is;
- een patrouille doorgaans uit 4 man bestaat;
- de doorsnee verslaafde hoogstens 65 kg weegt, een dealer tot 100 kg;
- het voertuig steeds met minstens twee wielen op de grond moet blijven;
- de kans dat een politie-agent de wagens verlaat is nihil.

Waarschuw beheerder
ik sie jullie moruguh denk ik wel weer