Hey ik hoorde hier en daar dat mensen zich onwijs eraan ergerde aan de vele onzin topics.
Ik heb hier de oplossing,
zeg alles wat je wilt als het maar nergens over gaat.
ok dat gaat dus een meeting worden... als jij dan naar artis gaat en die POEP effe op gaat halen wil ik je fijn inmasseren
Weet dat ik um kan blokken.. maar kan donder op zeggen dat ik em op een feest tegen kom en tjah als ik em in het echt zie heb ik weer een zwak voor em dus tjah uh jah nou... GVD LATEN WE WEER OVER POEP PRATEN!
dus D wil toch wel een meetign als er maar poep aanwezig is.....dat ga ik onthouwden he he
maar poep zat al een tijdje diep in mij... soms zeg ik ook gewoon spontaan in een lege ruimte poep.. en jah als ik van de kaart ben hoef je ook alleen maar poep te zeggen en ik lig in een deuk.
wehehe denk dat ik al weet wat het is... 's avonds ben ik zo versuft dat ik gewoon de ware ik ben... OHHHH its good 2 be back.... en woei!! een poepfestijn!
Nou we vroegen ons dus vanavond af of er animo zou zijn voor een smegma topic...
nu hebben EastSideGAit en D-licious daar geen moeite mee (vraag me niet waarom, maar dat gaven ze aan )...maar ik hoopte op een groteverzameling liefhebbers...als je nu bloost voel je je aangesproken en mag je je aanmelden bij de balie...