Partyflock

Waarschuw beheerder
Hey ik hoorde hier en daar dat mensen zich onwijs eraan ergerde aan de vele onzin topics.
Ik heb hier de oplossing,
zeg alles wat je wilt als het maar nergens over gaat.

Waarschuw beheerder
donateur
lukt het een beetje?

iemand jardena en vaag gezien?;);D

Waarschuw beheerder
rotterdam?? amsterdam??
ik weut allebei nie woar da lig,
of datta bestoat
huuuuuuuuuuuuuuuuu peerd,
doar heb je dimitri, es ev'n vroagen
hey dimitri!!
"joah?"
ik heb nou ook zon houseploatje gemoakt,
je vinnem vast goe en je wil m vast remix'n
dan moet je es ev'n luister'n dimitri

ALLES NAAR DE KLOTE!!!!!

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000e8ad0001e6b3a040dc7c1a0002e413]http://www.bierenco.nl/images/main/Mvd150.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
haha dies binnen:)

ken hem nog:D

Waarschuw beheerder
[offtopic]Pulzzje, je ben wel lief hoor, en je heb ook humor!![/offtopic]

Waarschuw beheerder
sapperdeflap EEY wel bij onzin houden he flip!

om het onzin gehgalte weer op te krikken...

Voorbeeld Sollicitatiebrieven & meer
Diverse Voorbeeldbrieven en CV's rekening houdend met branche. Ook hoe email je met een werkgever? De CV als attachment, inhoud en opmaak van de CV.
Monsterboard Carrierecorner
Sollicitatiebrieven, ontslag brieven, aanbevelingsbrieven en CV's. Een voorbeeld Curriculum Vitae net afgestudeerd, weinig werkervaring en veel werkervaring ...
Voorbeeld brieven
U leert hoe een zakelijke brief wordt ingedeeld. Er zijn voorbeeldbrieven die u kunt bekijken: zakelijke brieven , sollicitatiebrieven en de CV.
Voorbeeld Sollicitatiebrief + CV
Hieronder wordt behoorlijk uitgebreid uitgelegd hoe je een sollicitatie-brief en een sollicitatie-gesprek het beste kunt aanpakken. Ook vind je hier een aantal voorbeeld-brieven. Succes!
Laat je Sollicitatiebrief Controleren
Je sollicitatiebrief binnen 24 uur foutloos terug. Er zijn hier echter wel kosten aan verbonden, namelijk fl. 25,- per nagekeken brief.
Een goede sollicitatiebrief schrijven
In een sollicitatiebrief vertel je alleen over je positieve punten en het liefst nog een beetje aangedikt. Dat is een ongeschreven en geaccepteerde regel. Lees op deze site meer ...
Solliciteren kun je leren
Solliciteren is geen aangeboren kwaliteit en je kunt het leren. Bij veel mensen breekt het angstzweet uit als ze naar een sollicitatiegesprek moeten gaan. Hoewel het begrijpelijk is, is het niet nodig, solliciteren kun je leren.

BOOYAKASHA!

Waarschuw beheerder
Mien hoal de koein voan du stal

OEOEOEOE OEOEOE OEOEOE OEEEEEEEE

Waarschuw beheerder
wij doen niet mee aan de mode... mode... mode

Waarschuw beheerder
Keik.. sein we het er nouw meej eejns ofnie.. keik ik zeg maar sow... de eejn is de ander nie.. dus waarom sou de ander de eejn nie sein?

Waarschuw beheerder
nou...

Waarschuw beheerder
als de een de ander niet is, maar de ander wel de een, dan is de een toch de ander, of geen van beiden

Waarschuw beheerder
Hmmm thats deep dude :p

Waarschuw beheerder
ik ben een rasfilosoof he

Waarschuw beheerder
weer iets spannends ontdekt:

leg je hoofd op een van je schouders & ga blind typen, ookal kan je het anders perfect, je bakt er meteen nix meer van

Waarschuw beheerder
jah maar waarom kan een pa wel moe worden en een moe niet pa?.... dilemma dilemma... weet jij het? wijze man? hehe

Waarschuw beheerder
Met die vlieg klopte ook al wehehe

Waarschuw beheerder
vlieg??

Waarschuw beheerder
en als een pa moe wordt, dan gaat hij dus 1 stap verder in de evolutie... wordt de moe dan weer pa, dan zou ie een stap achteruit gaan, en dat is theoretisch onmogelijk... een mens zal ook geen aap meer zijn

Waarschuw beheerder
Als een vlieg op je beeldscherm zit en je gaat er met je cursor rondje omheen draaien :S dat ie dan stil blijft zitten haha wel melig gezicht

Waarschuw beheerder
damn, daje dat nog weet zeg :)

Waarschuw beheerder
voel me wel vereerd, dat mijn wijsheden zo goed ontvangen worden hier ;)

Waarschuw beheerder
Wehehe tja dat soort dingen moet ik gewoon uitproberen.. hmmz we moeten dit topicje wel weer op gaan krikken hoor want dit is nix.

Waarschuw beheerder
like in the good old days ;)

Waarschuw beheerder
donateur
dat met die vlieg is zekers vet ja, nog niet kunnen proberen, maar zie het helemaal voor me

Waarschuw beheerder
Yup the good old days.. toen je koe nog met de lange oe schreef

Waarschuw beheerder
ja, net als hoe boer jan aan zn naam is gekomen (zie schaap in de grote stad op cartoon network)

Waarschuw beheerder
ben bereid het morgen uit te leggen, maar aangezien ik minder dan 6 uur over heb om te slapen, ga ik dat maar es doen :)

schpätah

Waarschuw beheerder
heb hier gaan cartoon network meer :( poeh heey.. GVD die frieking CV

Waarschuw beheerder
donateur
iemand het hek gezien dat achter die VW kever aan liep?
Waarschuw beheerder
G'morgen buurtjes :)
Waarschuw beheerder
geen Johny Bravo meer dus voor D!!!!

oh mamma

Waarschuw beheerder
donateur
toch in het nederlands steeds, vet irri
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind t maar vreemd , toen ik het balletje tegen de muur aan gooide , ging bij de buren de tv aan, t schijnt toeval te zijn , zegguh zuh !

Waarschuw beheerder
Saperdedosio.

wie helpt mij met een nieuwe piercing uitzoekuhhh? heb nu een wit doorschijnende die blauw ziet in blacklight... hegb ook al een knalroze die knalroze is in blacklight... maar ik willer nog 1... wattafak.. waar scheep ik jullie mee op... laaamaaarrr

Waarschuw beheerder
donateur
een cyberdoggele:)

of geen, schijnt tegenwoordig ook in te zijn:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke ben vergeten wat ik hier neer wilde zetten ? :O
Waarschuw beheerder
hier vriendje acces....hoets dan?...daar staat hoest...ja dat staat er niet, maar dat moet je lezen...

D? persoonlijk zou ik het leuk vinden als je een kattebelletje nam ;D:P

Waarschuw beheerder
haha tuurlijk pingeling ping ping PIIINGG elingeling ping ping!!! dan weet je wel dag en nacht waar ik ben trouwens... hmmmz optie
Waarschuw beheerder
's nachts zou ik wel weten waar jij was...;)

noh wat een skunnigheid zo wer op de namiddag...t wordt tijd dat ik een biertje pa...PROOST allemaal
Waarschuw beheerder
niznO ajwo ,oz ejtlaahrev tid ki fjirhcs ,dreekrev maan ej fjirhcs , cipot teh nav redak teh nI

Waarschuw beheerder
Vertaling marie!:

zooo helemaal waus tegek hey man zoooo kicke sapperdeflap poeh hey releks ey man zoooo.
Waarschuw beheerder
hahahaha...WOOOOEEEEIIIIII....;)
Waarschuw beheerder
ze vroegen om 3kilo (ik lieg..maar niet over 3kilo)
het bleef me gewoon malen hermalen her her her nieuwe manier van lachen...her her her :D
begreep er nie veel van
3kilo..wat is daar zo speciaal aan?
niks...voor de buitenwereld
alleen voor mij (of ons hoe je het ook wendt of keert of draait of vouwt het komt allemaal...ok te lang..KAPPEN punt!)
omdat ik het op de 1 of andere manier speciaal heb gemaakt
hersenspinsel..
TOK TOK nee klopt nie
TOK TOK~~> voor meer info zie kippentopic

effe linken...

*momentje*...

ok!

gelukt! (TOK TOK klopt niet het was al gelukt bij ok!)

*beledigd*

neeeeee <~~~ uuuuhh WTF?
Waarschuw beheerder
mensen, mensen, mensen toch !!!
Waarschuw beheerder
could this be your lucky day... :D:D:D

[img]http://www.onzin.nl/3991/pictures/bathroom.gif[/img]

Waarschuw beheerder
everybody needs a lil time away.. i hear her say.. from eachooooootheheher... even lovers need a holiday.. far away.. from eachOOOoooOOOTHER. hoooooold me now... its hard for me 2 say im sorry.. i just want you 2 stay... tetetetetete tedede tetede tete dedededede te te dededededed te te tetetete tetetete beng beng beng beng!

Waarschuw beheerder
boem reteketet tik tik teng teng reteketet shakka shakka wiggi wiggi sjeng sjeng sjeng sjeng... sjhh sjhh sjhh sjhh toink toink toink toink toink toink.. woemb woemb woemb woemb woemb tang tang tang tang tang tang tang tang.

Human beat box
Waarschuw beheerder
*schrikt zich rot*

was jij dat, pulzie?? :p ;)

Waarschuw beheerder
highlander D??

Waarschuw beheerder
Tiz mijn creatie.. kwam zomaar in me op en ik moest het opschrijven... will be continued