Hey ik hoorde hier en daar dat mensen zich onwijs eraan ergerde aan de vele onzin topics.
Ik heb hier de oplossing,
zeg alles wat je wilt als het maar nergens over gaat.
ik heb definitief mn propedeuse niet gehaald!!
ik ga dr ook ff een topicje over openen, waarin iedereen mij gaat troosten & zeggen dat het zonde is & jammer
donateur
uiteraard, ik heb ook een troost nodig (zie mn reply daar), maar die is ietsjes minder erg, want ik kan nog herren
Ik wil wel mee BB, of ben nu weer te laat net als de vorige x
donateur
jij moet trainen jardena
trainen!, afbeulen zul je!
ha-rd-co-re wi-ll ne-ve-r d-i-i-i-e d-i-i-i-e
kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng
d-i-i-i-e d-i-i-i-e d-i-i-i-e d-i-i-i-e
donateur
dat nummer heb ik zeker 3x gehoord, en zal me niets verbazen als het nog vaker was op qt
vond het het grootste minpunt aan het feest, er is toch wel meer hardstyle dan deze nummers? ik zei al bij 1 vd verslagen: leek wel een 538 dance smash feest, zoveel dezelfde nrs
hebbem in mn hoofd hehe net zoals trance and acid.. ook 2 of 3 keer gedraaid
nee t was meer iets van...lekker goedkoop bierzuipen (fanta voor BB)...laptop mee zodat INTO gelijk zijn onzin kan spuien en vage foto's kan bewerken en posten...beetje stampen en weet ik het...ongein uithalen...
ik stelde voor op Nature One...maar dat had ik geloof ik al eerder gedaan, viel niet zo lekker qua datum of zo...als jij een voorstel hebt>?
Jullie mogen ook allemaal bij mij komen hoor...gaan we na het inborrelen een avondje stampen in Metropool......
hmmz nature one gaat idd niet nee.. ik ga naar DV. als ik andere ideetjuz heb hoor je het wel
ps: ik drink geen bier maar als je sol kan regelen grinnik