Hey ik hoorde hier en daar dat mensen zich onwijs eraan ergerde aan de vele onzin topics.
Ik heb hier de oplossing,
zeg alles wat je wilt als het maar nergens over gaat.
en als we daar ver weg ver en ver is dichtbij verder.. maar toch is verder dan en dat afstandsberekening van een willekeurig gekozen leeftijdsgenoot iemand die een leeftijd en die zich geen zorgen hoeft te over afstand
chille chille chille in een bubbelbad! chille chille chille in een bubbelbad. ik wil chille ik cil chille.. chille chille chille in een bubbelbad!
ja hier stond je dan vannavond! het was erg spannend , maar toch ook fijn.........en zoals bij elke wedstrijd, kan er maar 1!! de winaar zijn. We laten ons niet kennnen, we gaan gewoon maar door ......want .....wie .....niet ....tegen zijn verlies kan..........dei........is......maar .....ziel......leghoer!!!!!!! tdatatdatadatdtadtda!!!!!! MET ZEN ALLLE!!!!!! MET ZEN AAHHHAALLE, MET ZIJN ALLE ZINGEN WIJ VAN HARTE GEFELICITEERD MET ZEN ALLLE!!!!!! MET ZEN AAHHHAALLE,LAAT DE LIMONADE NU MAAR KNAHALLLUH!!!!!WANT NU BEN JIJ! DE GEEN DIE EEN FEESIE GEEFT ,EN BINNENKORT NODIGEN WIJ JE UIT .............BLA BLA BLA ............EN DAN ZINGEN WE WEER TOT BESTLUIT .......TOT DE VOLGENDE KEEEHEEEEHEEEEHEER!!!!!!!!
MY BUM IS ON THE DOG, MY BUM IS ON THE CAT, MY BUM IS ON THE PHONE,.... my bum is all alone... ... .. .. ... my bum is all alone my bum is all lone my bum is all alone.. get the pooh of my bum!!! pooh pooh.. i need the pooh of my bum,.... i wanna hear the cannon.. now let me hear the cannon... no no no not the loon... bum is on the bum is on the.....
Zelden heb ik een verzameling dermate extreem stupide mensen bij elkaar gevonden als hier
BOUNCING BOY!!! je verpest het!!!! the bum bum song is diepgaand en dan begin jij met snorkel land!!!!!!!!.. mkay daz ook wel diepgaand maar TOCH!!! de bum bum song heeft veel emotie jah!!!!
nou (gek) zeg dan dat hoefde die dan niet dan op die (gekke) manier uit te uite dan ja!
die (gekke)(gek) moet er gewoon rekenschap mee houden dat die(gek) die(gekke) lui met rust moet laten als die (gekke)lui (gek) en lui willen doen dan ja!
welke(gek) geeft dan die (gek) het recht om dan(gekke) lui (gek) te maken met die (gek) zn (gekke) normen en waarden dan ja!
Baron en japie en b2 zitten in de auto het gesprek gaat alsvolgt:
B: Snelle japie ga de volgende straat links af!
B2: Wat zeg ie?
B: Ik zeg snelle japie ga de volgende straat links af!
B2: Oh ik zal het ff tegen hem zeggen: Snelle japie ga de volgende straat links af.
B:drommels drommels en nog eens drommels
Snelle japie, de baron en b2 zitten een een duikboot, gesprek gaat alsvolgt;
B: goed zo het plan loopt gesmeerd we zijn die vervelende clown en die irritante acrobaat voor goed kwijt, dankzij mijn grandioze plan.
Goed ik kijk of de kust veilig is. Dan meert b2 de boot aan en steelt japie een auto
J: O.K. baas(met hees stemmetje uiteraard.
B2: Wat zeggie?
B: Ik zeg; Goed ik kijk of de kust veilig is. Dan meert b2 de boot aan en steelt japie een auto.
B2: Anders kijkt u of de kust veilig is meer ik de boot aan en steelt snelle japie eeen auto.
B:Datzeg ik net drommels drommels
B2: Wat zeg ie.
B: meer nou maar de boot aan!
B2: Ja dat zeg ik net;Anders kijkt u of de kust veilig is meer ik de boot aan en steelt snelle japie eeen auto.
B:drommels drommels en nog eens drommels
beng ding bang BOEM BOEM
BLEHEHEHEHEHEHE bla bla
Ondanks het succes van dit topic misschien komt er een part two!
Ondank dit topic is het onzin dus niet.
Misschien was dat ook onzin dus dan weer wel.
Maar ik denk het niet.
Maar ik vind iedereen lief hier maar misschien ook niet tis toch onzin om zoveel mensen lief tevinden?
ik ken ze niet eens.
Maar ik ga weer of niet maar wel dus toch zodoende daarmate mijn gespreks onderwerp nog geen onderwerp is wandt het is onzin,dusdanig kan deze zin niet kloppen want ik heb geen onderwerp.
in ieder geval mzl
Ik heb te veel van de verkeerde dingen gegeten denk ik
Welterusten allemaal!!!
tjuuzzzzzz
im gonna throw the piggy off the hill.... im gonna throw the piggy off the hilllllll.. im gonna throw the piggy off im gonna throw the piggy off... im gonna throw the piggy off the hillllll
JEAH BOYS!
hmmz krijg inene een liedje in mn hoofd... yo marshal (ofzo) bring the melody