Partyflock

Waarschuw beheerder
Hey ik hoorde hier en daar dat mensen zich onwijs eraan ergerde aan de vele onzin topics.
Ik heb hier de oplossing,
zeg alles wat je wilt als het maar nergens over gaat.

Waarschuw beheerder
does it involve naked women?? ;)
Waarschuw beheerder
hahaha....

maybe yes..maybe no...

u will never know my friend :D

Waarschuw beheerder
de meeting was trouwens aangepast he mensen, het orginele plan bleef, maar iets aangepast:

om een uurtje of 10 naar de dekamarkt, een pot wax halen, een busje verf (wit en zwart), een fles yoghi en een 6pack van dat goedkopie bier in bruin blik, je oude kleren aan, verf erover heen mikken, pot wax in je haar, even goed door de war gooien, aan de binnenkant van je kleren wat yoghi gooien (voor het geur effect) & al schreeuwend door Amsterdam CS lopen, de trein instappen, net zo lang schreeuwen tot je eruit gegooid word, nieuw goekopie bier halen & dit tafreel herhalen, eventueel ook nog ergens in de binnenstad, want om een uurtje of 4 moeten we wel op een bankje in slaap vallen

dat gedeelte blijft dus, hier komt de uitzondering:

B&B zou een string dragen en geen broek

nu alleen nog een datum prikken!!

Waarschuw beheerder
donateur
dit valt trouwens onder hoog niveau vaagheid gekhous, hmm, moet ik misschien toch eens meer mn best doen:D
Waarschuw beheerder
HAllo...

Euhmz...Gekhous???...

even over die string he...ik wil er best een aandoen...maar er mag toch wel iets overheen ofzo???

PLIEEEEEES????:D

HEEJ...MIEch...Ik wil niet dat je hier komt...strak wordt het nog gezellig...was gister ook al bijna gezellig hier...bah....zooo vervelend he...:D

we delen altijd bier uit, ja gekhous en ik...die anderen geven nooit s wat trug....stelletje spatlappen! Dus als je je geroepen voelt...(Y) en ook meegaan op de mieting he...!

suikerklontjes

Waarschuw beheerder
donateur
ik blijf gewoon even hangen hoor, moet even de 2000e reply scoren:D
Waarschuw beheerder
kga me ff rukken onder de douche...tot zo!

Waarschuw beheerder
een rokje tot onderaan de billetjes hoogstens B&B
Waarschuw beheerder
wat moet ik nou van jou denken Gekkurd...:D???
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
lekker gerukt B&B?
Waarschuw beheerder
HEEJ mensen? en daar hoor jij ook bij MIECH...

ik vind persoonlijk...dat VAAG de 2000-ste post mag doen...

als soort van eerbetoonsjit...

iemand tegen?
Waarschuw beheerder
post 2000..post 2009..post 2549...post 2904...post 3000..post 3407...post 4000...enz
jullie mogen ze allemaal hebben....

ik zie daar niks speciaals in

behalve als de post zelf interessant is dan he...

Waarschuw beheerder
donateur
ik laat in het midden of ik tegn/voor ben, vanavond ben ik toch feesten, dus het is niet van toepassing. ik NEEM aan dat jullie tegen die tijd wel 80 replies verder zijn

zo niet, zal ik voor straf de 2000e doen:P (agrix kreeg bij ons ook niet de 1000e of de 2000e)
Waarschuw beheerder
met alle respect voor agrix...maar wil je die ff niet vergelijken met Vaag?

dit topic is voor enkelen een uitlaatklep ja...ieder zijn dingen hier maar toch saampjes...knus he?

iedereen lult langs elkaar maar toch met elkaar, en das wel lagge(Y)

INTO met zijn vage poep en mooi PS tekeningen
D-licious vooral met poep
Gekhous...tja...;)
Bouncing boy met zijn fanta
Jadena met haar veelste mooie kuiltjes ind'r wang
en ik, tja ik loop hier ook maar me ei kwijt te raken...
en VAAG natuurlijk, wat die precies komt doen en wat zijn missie is weet bijna niemand...maar tis duimstok

wat ik nou precies ook weer wilde zeggen weet ik niet, maar dit is niet het kippenhok van agrix...

kusje

mooi zooitje toch

Waarschuw beheerder
B&B, je ben jezelf vergeten.... & bedankt voor de noemenswaardige vermelding van mijn persoontje

Waarschuw beheerder
Vaag is net zoiets als Yoda...
Waarschuw beheerder
haha geen punt gekhous...ik had daar natuurlijk je altijd welkome biertjes kunnen noemen...kwam toen niet in me op...

haha heel vaak als jij wat post dan denk ik...tja

(tja, dat klopt - tja, zo kun je het ook zien - tja, ik vind hem ook een eikel - of gewoon tja, kan je weer lekker helemaal niks mee...en die zijn het mooist!)

Vaag is mijn meester Miyaki...maar Yoda klinkt ook wel lief...

kusje aan vaag

Waarschuw beheerder
ik een eikel?? :)

where did i hear that before?? :)

Waarschuw beheerder
soooooooooooooooooooooooooooooooooooow, talking bout onzin!!! check die film op v8 nu!!!
Waarschuw beheerder
nee mafkees...haha...jij interpreteert me reply verkeerd...

"tja, ik vind hem ook een eikel"...das wat ik ook denk van degen waarop jij een antwoord geeft

no offence

Waarschuw beheerder
ohw... dacht dat ik een eikel was :)

maarrem... de film "freaked", zeker een x huren, gaat helemaal nergens over!!
Waarschuw beheerder
dacht je dat je een eikel was?

hahahahah psycho analysewaardig hahahaa

Waarschuw beheerder
ik ken mezelf ;)
Waarschuw beheerder
mezelf? die kennik ook!...gave kerel is dat joh...altijd in voor een biertje en zo!...supergezellig gewoon :D
Waarschuw beheerder
bier is goor
moet je veelste veel van pissen

beter quality alcohol
af en toe 1tje is wel ok

my favorite: vodka redbull (geen rooie vodka..veelste licht)
Waarschuw beheerder
ik ben nog kennis aan het maken met mezelf
Waarschuw beheerder
ik zou niet weten wanneer ik hem op zn best ken...
ik heb wel is de neiging om hem te verrassen
Waarschuw beheerder
maar hij blijft me vergeven....
tjah...wammoje

Waarschuw beheerder
verrassen doe ik mezelf niet vaak... ik val wel vaak tegen, dingen verkeerd blijven doen enzo...
Waarschuw beheerder
wat jullie hebben dat ken ik echt wel...ellende

in sommige situatie iets doen wat je normaal nooit zou doen
en hezelf heel vaak tegenvallen ja...principeloos zijn

zo moet ik nog 78 foto's vrijstaand maken voor een folder, maar heb tegelijkertijd zin in blowen...tja 3 x raden wie wint...

arme wij...alweer...

maar gelukkig helpt de winnaar van bovenstaand duel je die ellende gauw vergeten...tot morgenvroeg iig...:S

Waarschuw beheerder
ik heb de hele dag "aan school gezeten"

maar inet staat altijd aan als de computer aan staat (voordeel van een server), 3x raaien wie er won??

kutzooi
Waarschuw beheerder
ik heb slaap(gebrek) overvloed zal geen compensatie zijn ugh yak jah waar moet ik zoeken naar dat plek waar ik net iets te veel aan de weinige kant slaap heb waardoor ik nog beter in contact heb met onder mijn bewustzijn?
wat een bullshit...je moet altijd slaap hebben dan maak je gedeeltelijke drugsheid mee...gestuurd door wat je verleden heeft (bad bad) laten zien denk je hey dit ken ik maar toen was ik hier niet..nou..als je dr eenmaal ben geweest zal je dr altijd blijven...mot gewoon proberen het juist in je voordeel te laten werken...dank u wel..meneer...mevrouw..ja moet wel 1 van de twee zijn ..ligt eraan wat voor je gekozen is..ja...ik bedoel als je kern hetzelfde is en je wilt tjah...blijven kunnen zien door tijdsbeelden heen tjah dan denk ik dat de natuur een hele goede keuze heeft gemaakt...

waar was ik ook alweer?

oja ik weet het alweer

raar....hey...wie voelt zich hier buiten het leven? zo van ja gaat langs heen....
die gast wilde water door sn hand heen laten gaan maar ging dr steeds langs heen....
jah...ging wel perfect met zn vorm mee
je kunt het wel een form geven...maar tzal altijd langs je heen gaan zei de zwerfer die rvoor koos om een mislukt zwerfer te zijn..
onee ik moet positief beeindigen...dus:
maar de vormgever ben jij...zo goed? ok..ik geloof in geen woorden ervoor..weird

alleen mensen die erbuiten staan antwoorden graag
ik zit erin....ik moet wel..want die keuze heb ik niet gemaakt ..ik heb het gewoon gevolgd...

jah..ok...ik moet het eigenlijk nog doen dus ben bezig met instappen maar ik ben ermee bezig...en tjah= een mooi woord..

ik weet wanneer ik moet stoppen (met...) maar dat is niet genoeg..alles dat het gemiddelde beinvloed zal het negatief beinvloeden..ligt er ook aan wat het gemiddelde is..ik bedoel..als het nergens op slaat zal het gewoon een zin zijn die ergens op lijkt te slaan (er hoeft geen wapen bij te komen en zijn) want dat zal verwarring veroorzaken en het ver schoppen....omdat je geen keuze heb meer want je liet je gaan...
moest je maar niet loslaten daarom kan je ook niet zeggen dat het niet je schuld is...hoe verwarrend het ook lijkt..en hoe kort het ook is vergeleken met lang....einde is na bij (dus effe wachten op een BzZzzZ geluidje en datgene dat het maakt...)

je ziet ze vliegen...)
Waarschuw beheerder
oei...:D
Waarschuw beheerder
heej Into? Gekhous?

ik ga ff snel een flyertje in elkaar draaien voor me werruk morgen...

zijn jullie er met een half uurtje nog?
Waarschuw beheerder
ik weet het niet
Waarschuw beheerder
en als antwoord op je vraag:
ik zou het niet weten
Waarschuw beheerder
haha rare man...

ik plaats best veel plaatjes he INTO...maar ben nog nooit een plaatje tegengekomen wat ee link legt met wat ik van jou denk...

komt nog...
Waarschuw beheerder
huh? xplain plz?
Waarschuw beheerder
hé schatjes van me!!!!!!

Waarschuw beheerder
hoi Jar!! kom jij ook nog es langsdwarrelen?? :)

mooi verhaal Into!! :)

ik zal ook wel ff een plaatje plakken :)

Waarschuw beheerder
[img]http://www.geocities.com/snoyosparty/snoy017.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
[img]http://www.geocities.com/snoyosparty/snoy018.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
jajajaja

dan dacht je dat ik alleen onzinnig kon schrijven, ik kan ook onzinnige pakken verzinnen EN ze aantrekken!!! :)

Waarschuw beheerder
hier een discussie gaande, let op de startkabels!!!

[img]http://www.geocities.com/snoyosparty/snoy068.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
ja hoor, hij hangt m er zo op!!! ik had m een paar seconden op mn vinger & ging al dood van de pijn!!!

[img]http://www.geocities.com/snoyosparty/snoy069.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
mn haar zit trouwens ook wel geil, maar dat komt door die extreem mooie helm!!
Waarschuw beheerder
hé gek hoe ziet het er nu uit dan??

Waarschuw beheerder
normaal naar achter :)
Waarschuw beheerder
waar is de rest trouwens!?

Ben ik de enige stakker die thuis zit????