Partyflock
 
­ Nederland
 
Hey ik hoorde hier en daar dat mensen zich onwijs eraan ergerde aan de vele onzin topics.
Ik heb hier de oplossing,
zeg alles wat je wilt als het maar nergens over gaat.
 
Wooow Psyko, da's eg een perfecte vertaling van mijn stukkie hierboven!!

snap je 't nu Jeffrey? :P
hehe jah ik snap :-P
Voor het eerst heeft een hoge Turkse militair zich onomwonden uitgesproken tegen de militante houding van de Israelische premier Adres

Disco Empire New York
Beekstraat 10
7551 DP Hengelo
Tel. 074-2912612
E-mail: info@disconewyork.nl
Internet: http://www.disconewyork.nl

Openingstijden

Vrijdag: 22.00 - 4.00 uur.
Zaterdag: 22.00 - 5.00 uur.


Prijzen

Let op!

Vanaf 4 januari 2002 kan er bij Disco Empire New York alleen met de Euro betaald worden.

Vrijdag
Entreeprijs met pasje: € 2,50
Entreeprijs zonder pasje: € 3,50

Zaterdag
Entreeprijs met pasje: € 5,00
Entreeprijs zonder pasje: € 7,00

Prijs per munt: € 1,50
Prijs per zakje met 12 munten: € 15,00

Munten van Disco Empire New York zijn niet in te wisselen voor geld.

Entreebeleid

Een avond uit bij Disco Empire New York is in de eerste plaats een feest. Wij zorgen voor een gezellige omgeving met lekkere muziek, eten en drinken en personeel dat iedere avond voor jullie klaar staat.
Van jullie vragen we dat je je verzorgd kleedt en dat je een goed humeur meebrengt.
De minimum leeftijd waarop je welkom bent is op zaterdag 18 jaar en op vrijdag 17 jaar!
Vanzelfsprekend hebben wij de laatste stem in het recht op toegang.

Huisregels

Dit is niet onze meest populaire informatie, maar we willen ze wel even aan je kwijt: onze huisregels.
 
sorry dit vond ik echt veeeeel te zinnig.
Whahaha
Als het licht uit is dan is het donker
 
als je overdag ook nog je gordijnen dicht hebt, wel.....anderz kan 't ook nog licht zijn als het licht uit is
wie wil er koffie?
 
heb je ook koffie met een smaakje of heb je alleen koffie met koffiesmaak?
je bent een soortig soort als je met deze soortigheden soort.
Een snorkel soort kan ook.
Een snorkel soort die soortig soort van de soorten.
Soort je het?
Dan moet je vooral gaan snorkelen.

Dan smurf ik wel verder.

(K)je van een soort van...
 
wat komt altijd dicht bij en als het er is is het niet meer?
 
Nieuws uit Zuid-Afrika:

Amerikaners nie bang om te vlieg
Posted Fri, 01 Mar 2002

Ses uit tien Amerikaners sê hulle sal terroriste aanval wat ‘n vliegtuig probeer oorneem. Dit is volgens ‘n ABC nuusopname.

Die uitslae wys ook dat die vrees om te vlieg eintlik afgeneem het van die 11 September terroriste aanvalle.

Vier uit vyf van die mense wat aan die opname deelgeneem het, sê sekuriteit is nou baie beter as toe hulle voor 11 September gevlieg het.
hahaha...OJAHJOH???
 
Zullen we 'n avondje gaan bridgen met z'n allen?
Tis wel 'n rookvrije ruimte!! Maar wel 'n relaxte rookvrije ruimte :)
Je moet je wel ff telefonisch aanmelden.

Elke donderdag van 19.45 - 23.30 uur heeft RUIT zijn speelavond in buurthuis Lydia, Roelofhartplein 2A in Amsterdam (tel. 020-6629497). In een relaxte sfeer en rookvrije atmosfeer wordt hier op elk niveau gespeeld.
ik heb vanmiddag zo'n ambi-puer anti-rookstank ding gekocht...werkt nie echt
met navulbaarding..fokking iets van € 9...aaaaaaaah
 
Is mijn voortuin niet mijn achtertuin en mijn achtertuin niet mijn voortuin%)
 
die anti-rook kaarsen van ambi-puur werken veeel beter...kosten 2 euro ofzoiets...kun je in verschillende luchies kopen...vanilla, roosjes en nog meer ander bloemensoortjes...en zo'n kaars gaat eg lang mee!!
 
kankahzooi vergeten wat ik wou segge
 
sniff.... mn nagel is ingescheurd..
best pijnlijk hoor.
(ja hoor... mn eerste post gelijk een onzin post)
ik ga de goeiuh kant op :)

XxX D
Een indeling van impliciete en expliciete kennis ziet er als volgt uit:
· openbare kennis = kennis die overal in de organisatie te vinden is, expliciet is en daarom tastbaar à management van deze kennis heeft geen noemenswaardige invloed op de concurrentiepositie, immers de kennis kan makkelijk worden geraadpleegd
· gebonden kennis = kennis die een specifieke groep mensen heeft ontwikkeld om vaak terugkerende situaties of relatief gemakkelijke problemen te kunnen begrijpen en oplossen. Deze kennis is expliciet maar voor andere afdelingen zou de kennis niet relevant zijn, dus is verspreiding niet nuttig (Choo)
· algemeen gangbare kennis = verkregen door omgang met andere professionals in de organisatie. Deze kennis wordt nergens beschreven, maar is algemeen bekend omdat ze met name intern gericht is (bijv procedures)
· persoonlijke kennis = kennis die een individu heeft opgedaan tijdens zijn specifieke werkervaringen en opnieuw bruikbaar zijn à deze impliciete kennis is niet slechts handig maar eerder essentieel en daarom erg belangrijk voor de organisatie


En dan zeggen ze kennis is macht....


VERTEL MIJ DAN MAAR WELKE KENNIS
goh jullie hebben ook een boeiend leven allemaal...


saai hoor...beleven jullie dan helemaal geen onzin?

Ik heel veel...tweede of derde keer al vandaag...:D

Nu weer 1...hahaha

Onzin...OnzinOnzin...OnzinOnzin...OnzinOnzin...:S
 
Ik moest een scheet laten vandaag maar hij stonk helemaal niet.
Ik dacht das raar.
Later liet ik een boer zonder geluid,
Ik dacht weer das raar.
Net moest ik niezen maar geen snot weer dacht ik das raar.

BEN IK WEL GEZOND????????????
 
yes vandaag nog een wasmachine verkocht
en NOG een keer!!!
ok..ik weet dat ik er nie over hoef na te denken maar tis toch dat iets dan is dat doe ik dan maar toch niets
zodoende zoek ik een manier...
om die kutbewegingen te leiden..
want ik begin...waar ik niet kan beginnen..paradox..
(ik werd gevraagd of ik dat woord wou gebruiken..)
ik was net begonnen..hield iets daarvoor op..
ik hoefde niet meer te bslissen want het einde liet zich zien zonder te beginnen en ik voelde niet want hij was uitgeschakeld (ja soms..)
dus die hele kutexperiment is naar de kloten
en ik moet mezelf laten balen omdat ik het niet kan uitleggen..
 
een paar berichies geleden stelde ik een vraag: wat komt steeds dichter bij maar als het er bijna is is het er niet?




antwoord: morgen!!!

niemand had em geraden dus die porsche hou ik lekker zelf.
lekker puh!!!!!!!
 
vaag
 
goh... is het alweer zo laat.
Ik vraag me af of het magnetisch veld van de aarde invloed heeft op de ontwikkelingen van de mens?
Een voorbeeld :

China : tafeltennis
USA : Baseball en basketbal
Canada : ijshokey
De rest van de wereld : voetbal

und warum?
 
123=7
heej...mmm, ja inderdaad...tis WEL kutweer vandaag...

Vandaag joh...wilde met de trein van zwolle naar hengelo...Zat er echt als eerste in he...een half uur van tevoren want er stond al een treinstel klaar en het wachten was op de aankomst van het voorste treinstel dat aangekoppeld moest worden...

Nou ik alle ruimte en alngzaamaan begon het steeds drukker teworden totdat beide treinstellen letterlijk VOL waren...

Wil de trein weggaan...ineens.."U wordt verzocht uit het achterste treinstel te gaan, want die doet t ineens niet :S:S:S:S...dus allemaal ff inschikken en plaatsnemen in het voorste"....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

IK WAS ER ALS EERSTE!!!

ERGERNIS...:(:(:(
 
dat ding geeft 5 uur aan....

WAAROM DAN MAAR 2???

hooguit, moet ik soms met het volume op 22 gaan luisteren ofzo ?? :S :S
met jou zou ik wel s een biertje willen drinken XTC...kerel vage reacties altijd, prachtig...Dit is ook wel een favo topic van jou ofnie?...mooi werk...kalm an...:D
vergeet ik bijna me eigen onzin...

*7150=af
*6962=af
*7143 & 7141 moeten nog, maar alleen de randjes
*6960=af
*7672 moet nog
*7661 & 7663 zijn gelijk, toch allebei wel doen...:S
* 7668=af
*7672=af
* 4503 op dezelfde manier, maar iets groffer

A0 serpentino , morgen bel ik..
hmmm onzinnnn!!!!! onzin is funnn eens kijken ???????wisten jullie bijvoorbeeld al dat de gemmidelde gloeiworm om de twee weken een nieuwe penlite moet kopen......mitst ie een oplader heeft natuurlijk

en dat autos over het algemeen ronde wielen hebben, vierkant groeien namelijk niet meer aan bomen

oe oe oe en dat groen een moeie kleur is!!!!!
 
wist je dat als je dit leest de eerst niet kan lezen?
wist je dat als jij op het beeld van je computer zou spugen ik dat nooit te weten zal komen?

Als ik nu op dit moment dat ik dit zit te tikken gepijpt zou worden jullie straks als jullie dit lezen zullen denken damn "die gozer heb geluk"

of niet natuurlijk.

Tot zover mijn vage gelul dat zo een onwijze onzin is dat ik er bang van wordt of het ooit goed gaat komen met mij.
Wat denken jullie?
gaat het goed komen met mij?
U MAG NU STEMMEN!!!
jawel...kijk maar naar de rest van de PF-ers...:D
 
dank u voor u vertrouwen.
 
He vage waar is ie waar is ie showbizzcity
 
Feit: de meelindustrie is groot geworden dankzij de opmerkelijke kraakkunsten van onze eigen trots, onze grijpgrage en melosamonische Willem Plaattjeshoek. Willem is geboren en getogen in ons mooie Stipdonk. Stipdonk, waar ook Kees Klaasveen groot is geworden. Waar je met je zwargeblakerde bakfiets drempelloze straten kunt beroeren. Helaas kan hij ons vandaag niet te woord staan. Maar 1 ding is zeker: LANG LEVE DE MEELINDUSTRIE!!
ik had ONzin made of zinnen
nu moet ik nieuwe ONzin VERzinnen om mijn vision te tonen if its about NONsence..

i had NONsence bestaande uit sentences
now i have to make up new NONsence to show my visie als het gaat om ONzin..
huh...???
Na een lange dag spruitjes plukken in de spruitjes velden van de Koning besloot het arme boertje dat de maat vol was.
Hij had vanaf zn 12de jaar gewerkt in de spruitjes velden van de Koning en nu hij 54 was had hij er werkelijk waar schoon genoeg van.

Hij liep met zn uitgemergelde lichaampje richting het paleis. Daar aangekomen zocht hij de koning op. Aangezien hij door iedereen werd vertrouwd kon hij zonder problemen de Koning opzoeken.

Toen hij de troonzaal binnenliep waar de Koning zat. Riep de Koning zn naam: Klaas! wat kom jij vertellen???

Klaas het spruitenboertje liep naar de Koning en zei:'ik ben het spuugzat!' en hij spuugde de koning in zn gezicht.

De koning antwoorde:'Klaas je hebt gelijk' en hij spuugde zichzelf ook in zn gezicht.

Zo ontstond de nieuwe nationale sport: Spuug de Koning in zn gezicht.
 
net ging mijn deurbel
ik maak open, staat Sinterklaas voor m'n deur.
Ik dacht: wat doe die hier nou weer??!
het is MAART!! Sint had allang in Spanje moeten zijn.
Dus ik vraag 'm: Hey joh wat moet jij hier nou rond deze tijd van het jaar?
Zegtie: ik kom jou cadeautjes brengen en hij
loopt naar boven.
Nouja...ik laat 'm maar binnen,
want ik ben natuurlijk altijd in voor kadootjes :D
Boven gekomen zegtie: GEINTJUUUUH IK HEB HELEMAAL GEEN KADOOTJES!!
En hij tovert zooo zwarte piet tevoorschijn.
(kwisnie dat Sinterklaas kon toveren??!)
Nou...zwarte piet zegt: daphne wil jij mee naar SPanje?
Ik zeg: SPANJE?? uhmz ja..tuurlijk...spanje..zon...feesten...uhmz...daar hoef ik geen 2 x over na te denken :P
Duzz ik zeg OKEEEEJ IK GA MEEEEJ!
Ik moest wel als verstekeling in de zak, want
de boot zat vol en ik kon geen kaartje meer krijgen. Nouja, dat nam ik wel op de koop toe.

Evenlater voelde ik me 'n beetjuh zeeziek worden.
HEY LAAT ME 'S FF UIT DE ZAK! IK MOET KOTSEN!!
Piet haalt me er snel uit. Ik zie dat we op de stoomboot van Sint zitten en de boot vaart.
In de wijde omtrek geen land meer te bekennen.

JIPPIEEEE IK GA NAAR SPANJE schreeuw ik in mezelf en bestel nog een cocktail bij de kelnerpiet.

2 b continued
nog net niet gespiegeld maar omgekeerd gelatenziende spiegelresembler (to resemble) is ja toch nogmall onie tan man
ga verder dan dit *dit*
als je stopt zal je het niet meekrijgen *gen*
als je stopt zal je vergeten *ten*
als je blieft kent ge natierlik metgenietah
als je blieft dank je wel graag gedaan
hallooo................................(haiyy!)
ik ben lekker blij.................(yyiha!)
ben ikick nou ietsies aan hetteh vertellen inni herha(lin(king(to link)) ? ?
-------ikkick
linkin king(kong)is a big djorillah who has a crush on a pinkeltje size human woman..
think man think!!
how will u ever gonna be able to fuck her!!

herhaling ? ?
dawasswas nietiet mijn boedoelingdingdong

ko-rtr-ok ok hounou maar al vassstSSTOP{|}PUNTSStssss

hou nou maar alvast (pSST)OP SSTOP
TOP{|}PUNT?

punt
 
WHOAAAAAAAAAAHAHHA I.C wat is dit nou weer voor vage shit om 7.54 uur :P