Partyflock

Waarschuw beheerder
Hey ik hoorde hier en daar dat mensen zich onwijs eraan ergerde aan de vele onzin topics.
Ik heb hier de oplossing,
zeg alles wat je wilt als het maar nergens over gaat.
Waarschuw beheerder
ha aardigerd!

krijgen? niet zo hebberig he!...kopen komt eerst, lenen mag ook...

maar aangezien je een klote toets hebt gehad maak ik (graag) een uitzondering...

(K)...sterkte...

ik ga nu ff stappen, moet om kwart voor met de trein...maar vanavond komt deze jongen terug, vergezeld door delirium...komt helemaal goed...

zeg nog ff wat liefs voordat jullie gaan pitten ok?

Doei Jardena!...dag jongensjes! dag meisjejes!
Waarschuw beheerder
Dank je wel, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve, lieve,
B&B !!!!!! :bloos:

Doe de groetjes aan je delirium, en zeg maar dat ik hem gauw weer eens kom opzoeken, daar ben ik wel aan toe na vandaag :D

Dikke (K)(K)(K) voor JOU !!!

Waarschuw beheerder
appelsap

Waarschuw beheerder
ohw, trouwens: hoi B&B, hier alles top, en met jou?? moeder heeft zojuist mn zusje in een koffertje gestopt, want ze was een beetje vervelend, dus ik zeg tegen mn moeder, hey!! doe es niet zo vervelend!! en toen zei mn moeder: hou je drbuiten ja!! en toen zei ik: ok. en toen kwam cartman en die zei: if my mom gave me shit, i would say: mum, dont give me shit!! or i kick u in the balls!! en toen zei ik: nounou, dat is wel manse praat, maar volgens mij maak je daar nix van waar!! dus gingen we naar cartmans huis & hij zei: mum, get ur bitchass back in the kitchen and make me some pie!! en toen zei zn moeder: i can make u shit if u want?? en toen zei cartman: mum, dont give me shit!! or i kick u in the balls!! en toen moest ik 10 euro betalen omdat ik de weddenschap had verloren

ok, film begint weer, later

Waarschuw beheerder
donateur
Probeer de twee onderstaande vragen in eer en geweten zo eerlijk
mogelijk te beantwoorden......

VRAAG 1

Als je een vrouw kende die zwanger was en al 8 kinderen had (waarvan 3 doof, 2 blind en 1 mentaal gehandicapt). Bovendien had zij syfilis. Zou jij haar aanraden om abortus te plegen???

LEES NU EERST DE VOLGENDE VRAAG ALVORENS NAAR DE ANTWOORDEN TE KIJKEN!

VRAAG 2

Het is tijd om de wereldleider te verkiezen en jouw stem is beslissend.
Hier volgen de 3 kandidaten en hun gegevens.

Kandidaat A : Heeft banden met linke politici en raadpleegt regelmatig astrologen. Hij heeft bovendien 2 minnaressen. Bovendien is hij een kettingrokeren drinkt hij dagelijks 8 tot 10 glazen martini.
Kandidaat B : Is 2 maal uit de regering gesmeten, slaapt tot 's middags en heeft opium gebruikt tijdens zijn college-jaren. Daarnaast drinkt hij iedere avond veel whisky.
Kandidaat C: Is een bekroond held, vegetarier en drinkt noch rookt. Hij heeft eveneens nooit een buitenechtelijke affaire gehad.

Welke kandidaat kies jij als wereldleider?

Kandidaat A was : Franklin D.Roosevelt
Kandidaat B was : Winston Churchill
Kandidaat C was : Adolf Hitler

Trouwens als je antwoord op de eerste vraag "ja" was, dan heb je zonet Beethoven vermoord...

Waarschuw beheerder
oude moppen? OUDE MOPPEN??? BIJ DE MARINE, DAAR HEB JE PAS OUDE MOPPEN!!

sorry Joost :)

Waarschuw beheerder
Wel alle gekheid op een stokkie.... over 3 kwartier is het alweer donderdag.. JAAAHHH we gaan vieren dat het donderdag is!!!! Ennuh Cycle.. slijmballen zijn hier nie toegestaan he? ;).... een B&B... ZUIPZUUUUUUHHHHHH :p

(k)

Waarschuw beheerder
dit houdt dus in dat D Licious 5 minuten over haar post heeft gedaan!! zie tijdstip posten & de kreet "over 3 kwartier is het alweer donderdag"

theoretisch gezien zou ze m dan om 23.15, of, mocht ze een beetje vertraagd zijn 23.16 gepost moeten hebben...

hamvraag: D-Licious, wat heb jij gedaan in die 5 minuten??

Waarschuw beheerder
Was effe aan het praten met mn platjes... tjah moet toch echt wel alles met hun bespreken hoor :D

Waarschuw beheerder
donateur
Tering, Bas, waar let jij allemaal op :p

Waarschuw beheerder
alles
Waarschuw beheerder
en hoe ist met wim en pim.....of waren dat niet jouw platjes? hmmmm %)

Waarschuw beheerder
floortje, beatrice, josefientje, en beppy jah!.... sniff sniff... soon 2 be husband... WEL MEER AANDACHT AAN ME GEVEN FLIP! :D

Waarschuw beheerder
ps: dr. katz kicks ass
Waarschuw beheerder
ps: dr. katz kicks ass

ps: who the hell is dr. Katz????????
Waarschuw beheerder
hey...zeer gewaardeerde onzinners...

eerst ff een leuke strip : [img]http://communities.msn.nl/_Secure/0MQAAAEURVqilWIrgqYtrMAnxLXrSfUbqU7tB0!ot!EqCSRX7Yk0cSn3s7KipdiHW5rfxfPkAm1fxJqzAHw0mBQ/WCkabouter.jpg[/img]

verder heb ik mijzelf de kunst van het toveren aangeleerd...
[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0KwAAAOkOUj3hckneylUE*LFEWKqXZLsQ*OzL43hO34gFXFTxcD44EhkSJmdveewL2YZvTmQCH7w/hand.jpg[/img] TADAAAAAAAAAAA!!!

[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0MgAAAJAQVor7!4A5SHg6IS3!AaHzu0cgE3GFdA4I5nYSMm3hEcXqoNK5f7fL2ZpMlTwmUE5VBNlxtgJUQp9z7g/08-06-smile.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
en weet jullie?

nu zou t leuk zijn om die meneertje hierboven, de laggende man dus :S...te copy-pasten telkens wanner iemand iets negatiefs zegt, aangaande onze gevoelens...
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens B&B.

Die DirkJan is echt tsja... damn... hoe komt ie erop vraag ik mezelf dan wel eens af..

En als er iets negatiefs gezegd wordt sturen we hem op je af:

[img]http://www.endoria.net/upload/index.php/3125529558[/img]
Waarschuw beheerder
GRRRRRRRR :@ haha...klubbinman : lol

ah...me kop gonzzzzt
Waarschuw beheerder
Das mijn kleine neefje net voordat hij mij tackelt. Ik snap gewoon niet waar die mannetjes de energie vandaan halen. En dan heb ik er gewoon 3 van die leeftijd. AARRGGHH...

Ow en B&B die post was niet op jou gericht hoor ;-)
Waarschuw beheerder
GOED VAN MIJ!

kheb net ff een essay afgemaakt...en er staan gewoon wijze woorden in...

geen onzin dus....w8....dit s m...hehehe...

Dienstverlenende voorlichting van organisaties, M.F. Steehouder & A.Th.H. Pruyn

Opdracht: Essay (herkansing)

“The kindness of strangers : the usefulness of electronic weak ties for technical advice”

Door: Peter Gelen, s0032115

Naam: Peter Gelen
Vak: Dienstverlenende voorlichting van organisaties
Docent: M. Steehouder
Datum: 21 mei 2002
Titel: Constant, D. – Sproull, L. – Kiesler, S. (1993). The kindness of strangers : the usefulness of electronic weak ties for technical advice. Organization Science/vol. 7, No2, March – April 1996.

Samenvatting
Eerder onderzoek naar de motivatie van mensen om “weak-ties” behulpzaam te zijn, alsmede de bruikbaarheid van de geboden hulp, vormt de theoretische basis van dit onderzoek. De onderzoekers trachtten deze theorieën te toetsen door observationeel- en experimenteel onderzoek in een organisatie. Werknemers van een wereldwijd opererende organisatie die computers ontwikkelt, waren subjecten van het onderzoek.
Een vijftal hypotheses vormden de rode draad in het onderzoek.
Gedurende zes weken onderzoek is data verzameld over de relatie tussen informatiezoeker en –aanbieder. De communicatie tussen zender en ontvanger verliep geheel via het interne netwerk van de organisatie. Het aantal en de verscheidenheid aan antwoorden, de bronnen en motivatie van de informatie-aanbieder, en de waardering van het antwoord, gegeven door de informatiezoeker, vormden de onderzochte variabelen.
Verwerking van de data leidde tot de conclusie, dat de informatie-aanbieders bruikbaar advies gaven en het probleem van de informatiezoeker oplosten. Het onderzoek ondersteunt de vijf hypothesen, wat betekent dat de oudere theorieën consistent bleken en het onderzoek daarnaast nieuwe kennis heeft opgeleverd. Deze nieuwe kennis werd met name vergaard op het gebied van de bronnen van de informatie-aanbieders en de relatie met die bronnen en de functie in de organisatie.
Daarnaast bleek er ook verband te bestaan tussen de diversiteit van de aangeboden informatie en de contacten binnen de organisatie.
Commentaar 1.
Persoonlijk spreekt me het onderzoek - de methoden en technieken, maar vooral de uitkomsten - erg aan. De onderzoekers hebben eerder onderzoek als basis genomen voor een toetsend onderzoek vanuit een ander perspectief.
De relatie tussen weak-ties, binnen een organisatie en puur berustend op interactiviteit was nooit eerder onderzocht. Dit maakt het onderzoek, ondanks de datering, erg actueel.
Naast het belang van het onderzoek voor hedendaagse netwerkorganisaties, was er nog een feit wat het onderzoek voor mij persoonlijk erg interessant maakte: de uitkomsten.
Namelijk: de afgelopen weken ben ik voor mijn studie intensief bezig geweest met de inhoud en het belang van de Media Richness Theory (Daft & Lengel). Deze theorie gaat ervan uit dat complexe communicatie via rijkere media moet verlopen dan eenvoudige communicatie. Het interessante is nu, dat de MFT rechtstreeks is te koppelen aan de uitkomsten van het onderzoek van Constant, Sproull & Kiesler.
Er werden namelijk een aantal, voor werknemers van de onderzochte organisatie, relatief eenvoudige vraagstukken via het interne netwerk wereldwijd verspreid. Ieder vraagstuk werd op diverse manieren beantwoord, maar allen leidden ze tot het gewenste antwoord of een bijdrage eraan.
E-mail is een relatief arm medium, aangezien feedback langzaam verloopt, er geen sprake van face-2-face communicatie is en er dus ook geen non-verbale communicatie plaatsvindt.
Dus de combinatie van e-mail en de relatief eenvoudige vraagstukken blijkt in dit geval ideaal, hetgeen ook door de MFT wordt ondersteund.
Wat me enigszins verbaast, is het feit dat de onderzoekers zelf de koppeling met de MFT niet maken. Ondanks dat de MFT niets aan de uitkomsten van veranderen, lijkt het mij persoonlijk niet verkeerd de theorie te noemen, gezien de overeenkomsten.

Commentaar 2.
De onderzoekers hebben een redelijk aantal variabelen onderzocht (het aantal (relevante) antwoorden, de bronnen van de informatie-aanbieders, de diversiteit van de antwoorden, de functie van de informatie-aanbieder binnen de organisatie zijn er enkele). Op een gegeven moment wordt de conclusie getrokken dat de functie van de informatie-aanbieder binnen de organisatie in verband staat met het type antwoord dat gegeven wordt. Zo zal een manager een ander, strategisch verantwoorder antwoord geven dan een werknemer van “de werkvloer”.
Echter, de antwoorden van bijvoorbeeld de managers uit de verschillende landen waar de organisatie een vestiging heeft, worden over één kam geschoren. Dat lijkt me niet reëel. Ik zal dit standpunt nader toelichten aan de hand van een voorbeeld.
Eén van de problemen die via het netwerk aan “de rest” van de organisatie voorgelegd werd, was die van het slecht functioneren van een reeks monitoren, geplaatst bij één van de klanten van de onderzochte organisatie. Op dat probleem werd zeer verschillend gereageerd, van het repareren van de slecht functionerende monitoren tot het vervangen voor nieuwe monitoren. Gezien de theoretiche en practische ervaring van de werknemers, zal bijvoorbeeld een manager daar een ander antwoord op geven dan een monteur, dat is logisch.
Maar zal een manager werkzaam in een economisch krachtig land daar ook niet anders op reageren dan een manager uit een minder welvarend land? Zal een managager uit een vestiging met zeer goede jaarcijfers niet eerder geneigd zijn de hele reeks monitoren te vervangen (of juist niet, hetgeen de grote bloei van de organisatie kan verklaren) dan een manager die veel moet bezuinigen?
Als je het mij vraagt, denk ik dat dit vraagstukken zijn die interessante data opleveren, met name voor de onderzochte organisatie natuurlijk. Misschien hebben de onderzoekers er bewust voor gekozen aspecten als economische groei, welvaart en jaarcijfers bij dit onderzoek achterwege te laten. In dat geval zou het voor mij een leuke afstudeeropdracht opleveren...

Commentaar 3.
Lekker standaard, maar niet geheel irrelevant zijn de vraagtekens die ik heb bij de generaliseerbaarheid van het onderzoek. Of het daadwerkelijk de bedoeling van de onderzoekers is geweest om generaliseerbare resultaten te boeken, is maar zeer de vraag natuurlijk. Toch ben ik benieuwd of dit onderzoek in alle netwerkorganisaties dezelfde resultaten oplevert. Ook al zou er sprake zijn van een, qua structuur, precies gelijkende organisatie, mijn mening is dat de eigen identiteit en bedrijfscultuur van die organisatie afwijkende resultaten zal opleveren.
Wél denk ik dat de link die ik eerder in dit essay maakte tussen de uitkomsten van het onderzoek en de MFT te generaliseren is. Mede daarom ben ik sterk van mening dat het gedane onderzoek zeer relevante data heeft opgeleverd voor zowel de organisatie als de onderzoekers.

Toepassing
Nogmaals ben ik geneigd de MFT erbij te halen. Het lijkt me bijzonder interessant om ook de andere aspecten van deze theorie te toetsen aan weak-ties.
Ik ben dan ook zeer te spreken over de mogelijkheden die dit onderzoek biedt voor vervolgonderzoek. Niet alleen biedt dit onderzoek handvatten om de MFT op te toetsen, ook resultaten uit het onderzoek zijn zeer de moeite waard om eens nader te onderzoeken.
Zo wordt op een gegeven moment geconcludeerd dat vraagstukken met strategische of organisationele diepgang weinig tot geen replies krijgen van de werknemers. Naar alle waarschijnlijkheid (dus mijn persoonlijke menig) houdt dit verband met de gevoelige informatie die dit aan het licht kan brengen; er kan onrust in de organisatie ontstaan. Toch lijkt het mij in dit geval ook bijzonder interessant om te onderzoeken waar die grens ligt, in hoeverre werknemers zijn bedrijfsgevoelige informatie te plaatsen op een intranet. Met name wanneer er een fusie in het geding is en er vaak sprake van wandelgangenpolitiek, wat ook eenvoudig via het intranet kan plaatsvinden.
De gegevens en uitkomsten van dit onderzoek zouden een goede basis zijn om verder te kijken dan het uitwisselen van technische informatie alleen.

Bronnen
Constant, D. – Sproull, L. – Kiesler, S. (1993). The kindness of strangers : the usefulness of electronic weak ties for technical advice. Organization Science/vol. 7, No2, March – April 1996.

Daft, R.L. & Lengel, R.H. Information Richness: a new approach to managerial behaviour and organization design. Research in organizational behavior 6, 191 – 233.

El Shinnaway, M. & Markus, M.L. (1998). Acceptance of communication media in organizations: richness or feature? IEEE Transactions in professional communication 41, 242-253
Waarschuw beheerder
mooi he...maar wat je er nou precies mee kunt???...en ik betaal er gewoon voor om dit te moeten schrijven...leve leve leve!

Waarschuw beheerder
dus???...

Waarschuw beheerder
Klubbinman je hebt een lief neefie!!!!... en jah jah.. ik heb gewoon HET perfecte truitje voor QT tjah sorry moest ik gewoon effe melden :D
Waarschuw beheerder
mensen wat doen jullie binnen?!?!?!?!??!?!

wat doe ik binnen???????!??????
daaag :p
en oh wie gehtst er mit een terrasje met me pakken ben helkemaal remy
Waarschuw beheerder
Ik wil wel met je mee :D

Niet!? :(

Ok, dan ga ik wel met iemand anders :D

Waarschuw beheerder
B&B: er zit een spelvaut in je essay....:
>....Naar alle waarschijnlijkheid (dus mijn persoonlijke menig)...<

heb je nog ge-spellingcheckt voor je hebt geïnleverd?
Waarschuw beheerder
ga met mij mee ga met mij mee.......hmz te laat :(

Waarschuw beheerder
maar...?%)
Waarschuw beheerder
Te laat!? ow nee :'(

wat een tegenvaller weer vandaag, deze kan ik er ook nog wel bij hebben.

:D
Waarschuw beheerder
Ja bedankt D-Licious, maar schijn bedriegt hoor, want achter dat onschuldig uiterlijk zit echt een afschuwelijk monster met te veel energie dat mij altijd wil afbeulen als ie er is.. :-D

Alleen maar voetballen en karate en computeren. Dat is het enige en keikoppig en dan heeft ie ook nog een kleiner broertje, precies het zelfde alleen deze huilt heel snel totdat je ze wat te snoepen aanbiedt :-D
Waarschuw beheerder
uhmz ok dan volgende keer!!!!!!! welk terras pakken we?
Waarschuw beheerder
hmzzz kinderen (6) eten hehehehhee jum jum whaaaaaahahaha de mormels
Waarschuw beheerder
whahahaa ha funny funny watch this

http://www.apple.com/trailers/disney/lilo_and_stitch/

Waarschuw beheerder
jezus ben je effe een paar uurtje niet op je onzin zooi ben je bijna twee dagen bezig om al die onzin te lezen.

Hey ik zat weer eens te denken (en dat probeer ik zo min mogelijk) maar wat is het volgende feest waar de meeste onzinpartypeople naartoe zullen gaan?
Misschien kunnen we een onzinmeeting houden als daar genoeg animo voor is.
Of zeg je van 1 meeting van pf is genoeg?

Heb vanmorgen toch iets onzinnigs gedaan.......
heb de hagelslag geteld die ik op mijn brood deed.
het waren er 233 ja ik hou van dik beleg!
Alleen zat mijn moeder me erg stom aan te kijken,en ik weet niet waarom.
Volgende keer de nootjes die in de pindakaas zitten.
Oja was wel telaat op me werk was wel weer minder.
Waarschuw beheerder
ik heb vandaag gewerkt das pas onzin!

Waarschuw beheerder
Ben naar een verjaardag geweest van mn nicht... waarvan ik weet dat ze toch niet op mijn verjaardag komt... DAZ PAZ ONZIN!
Waarschuw beheerder
~~~Enter vaag mannetje~~~

vaag mannetje: " doet me denke aan een vraag die ik ooit heb gehoord:

'hoe kan men aan (sexuele) zelfbevrediging doen als men 100% hetero is?'

"ik zeg maar een ding", zei het mannetje..."foutjes zijn overal :D
zelfs in het menselijke lichaam...op cellulairr nivooooo...
ligt an dosering he...beetje van mannelijke hormone..beetje vrouwelijke...persoonlijkheid erbij..omgeving erbij...een beetje misdosering van het ene of het andere et voila...FOUTJUUUUHHHH
mannen met titte
behaarde vrouwe
mannen met queeer loopje
vrouwe met mannestemme
hermafrodiete
homo's
pedo's
enzovooooort...."

na hard gelachen te hebben om zijn eigen woorden

vaag mannetje: "hermafrodieten hebben geluk
kan je moooi kieze wat je wil zijn...
effe testen of degene die je wil pakken(bijv..een vrouw) hetero of homo is...ja? hetero? ok!!
use the hermapower!!

*metamorfodosage*

en

*poef*

een man voor de heterosexuele vrouw!!"

na een felle reactie van homo liefhebbers

vaag mannetje: "plz val me niet aan!..ik was nie serieus! ik ben maar een vaag mannetje!...andes voel ik me alleen in een hoekie met allemaal freaks en freak lovers om me heen enzooo!..."

en toen gaf hij toe

vaag mannetje: "fuck ik ben eg melig hhahahaa...
ik meen dr eg geen fuck van hoor
eg nie?
eg nie!
hahahahahahahahaa
huh?
whehehehehehehehe"
huh?

kontkrabbend liep hij weg..viel een paar stapjes later..lachte zich verrot...ging kruipend weer verder...tot ie langzamerhand verdween...in het....niets....stak daar een sigaret op...verdwaald in....yada blada pietpiet dramma hop hinting king ssssting frrrrrrrrrrrt

~~~Exit vaag mannetje~~~
Waarschuw beheerder
hmz houd je van de straat he.........uhm ja zat ik er maar

heb geen zin meer ga er een eind aan maken .....denk het wel ja hmmmmm ok tot in een volgend ......hm nee toch te veel moeite....eigelijk wil ik gewooon een Fanta....kan iemand me daar aan helpen anders ga ik maar ......somebody anybody......please....>!!!!!
Waarschuw beheerder
Applaus!...:D:D:D

BB?...nee sorry...

VAAG?...Nature One lijkt me een heel geschikte plek...lekker vaag lullen voor je tentje en voor ieder een eigen muziekstijl...3 dagen onzin!

ANNYONE?
Waarschuw beheerder
wat zijn we stil...:S
Waarschuw beheerder
uhmmmm, me veter zit los!

onzinnig genoeg??????
Waarschuw beheerder
pfffffffff...ben wat in de war...

me geest gaat enkele evoluties terug...

kennen jullie dit gevoel?

[img cacheid=0012e2be0007258ad18ab15c1a00021dce]http://ce.ecn.purdue.edu/~piwc/w3-images/monkey-face.GIF[/img]

:S
Waarschuw beheerder
hmmm hmmm elke maandag ochtend :P
Waarschuw beheerder
blow jij op maandagochtend ja?

of voel je je dan echt zo?....das beroerd joh...:D
Waarschuw beheerder
welcome 2 the brainsucking hellllll that is school
Waarschuw beheerder
wow...respect...das idd afzien...weet ik uit ervaring.,..ik kan me idd dagen voor de geest halen dat t ook zo voelt ja...

arme wij...BIERTJE?
Waarschuw beheerder
Ik kan nu wel een BIERTJE gebruiken idd, wel 10 ook !!!