Partyflock
 
Forumonderwerp · 12930
­ Nederland
Betreft: organisatie: ID&T
 
Ik boycot al een tijdje de feesten van ID&T, maar nu hebben ze het helemaal gedaan. Ik ga dan alleen wel naar Thunderdome en naar Hardcore Ressurection, maar daar houdt het dan ook bij op :S
Echt eppo's die lui. Vragen ze fucking 45 pleuro voor Mystery Land en voor Sensation iets van 58 euro (correct me if I'm wrong). Maar ben ik nou de enigste die deze prijzen achterlijk vind?
En ID&T geeft de feesten niet meer voor het feest zelf, der zit geen partyspirit meer in, gaat ze puur nog om het geld :| Nou, mijn geld krijgen die stakkers niet!
Is Duncan al niet rijk genoeg, of wilt ie nog een paar Ferrari's erbij? En dan nog te bedenken dat veel mensen die veel naar feesten gaan nog maar student zijn en daar troggelt ie gewoon de portomonnee van leeg :S

Nog andere mensen die er zo over denken als mij???
Ben ik de enigste die ze boycot, of zijn er meerdere hier?
2 Atletico: een bommetje op zijn tijd kan geen kwaad. Wie de schoen past trekt hem aan zou ik zeggen. ;-)
shockwave>> ik zit nu met dezelfde angst :S

vorig jaar 4 feestjes gedaan en durf niet meer verder......... :(
Keb vanavond alweer een feestje....
leuk onderwerp...

Ps Je hebt wat gemist Tjeerdo afgelopen woensdag.

En hoe was de date??
laatste aanpassing
jouw feestje? shock?
 
Ben het helemaal met Daan eens de prijzen zijn belachelijk duur, toch is het moeilijk om te boycotten omdat ik gewoon ontzettende zin heb om naar de feesten toe te gaan. Wilde ook niet naar Dancevalley omdat ik het te duur vond maar kan het gewoon niet laten. Hierdoor kunnen ze het maken om de prijzen hoog te houden, of nog meer te verhogen want we komen toch wel. Als je kijkt naar de feesten van ID&T en die van B2S-events vind je vaak een vergelijkbare line-up maar een duidelijk veschil in prijs. Dit is jammer.
Ik hoop dat de prijzen wat realistischer zullen worden want ik ben ook maar een arme studentje :-(
laatste aanpassing
Het is gvd ook nooit goed met een paar van jullie niks is goed meer volgens mij black was kut id-t is kut wat is dit toch allemaal,wat denk je een feest opzetten kost klauwen vol geld,en laat duncan zijn feestjes maar geven.
en ben het mee eens met de mensen die zeggen dat je beter thuis kan blijven dus...
HEB JE WAT TE ZEIKEN OVER DE FEESTEN VAN ID-T BLIJF DAN AUB WEG de groetsels
juist bukkets


ps. sta jij nou op die profielpic, zo ja, moet je ff klikken dat je erop staat :D
laatste aanpassing
Ja bukket. Je hebt helemaal gelijk. Een feest maak jezelf. Dus als de feesten niet goed of leuk genoeg zijn ligt dat gewoon aan degene zelf. Dus iedereen die alleen maar kan zeiken over id-t: Jullie zijn gewoon geen leuke dan wel gezellige mensen en kunnen we dus ook niet gebruiken op deze FANTASTISCHE parties!
De mazelen.
"Als je kijkt naar de feesten van ID&T en die van B2S-events vind je vaak een vergelijkbare line-up maar een duidelijk veschil in prijs. Dit is jammer."

%-)%-)%-)

Dat bedoel ik nu. Iedereen heeft een mening en we hebben er allemaal verstand van. ;-)

De line-ups van ID&T en B2S liggen wel zover uit elkaar dat je geen enkele vergelijking kan trekken.
Nee, jammer genoeg niet maar het is ook niet helemaal mijn stijl, Old school Madness,maar ga wel partyen en daarna effe loungen met een Jack Daniels in de hand.... en daarna.. tja dan is het alweer zaterdag morgen
 
2 bla. RAdio maken en winst maken is toch wel erg lastig hoor. 538 heeft ook pas 2 a 3 jaar geleden voor het eerst winst ging draaien. Tot dan moet er geinvesteerd worden met geld (duh!) en dat moet ergens vandaan komen. 538 heeft het (volgens mij van Lex Harding en nog eentje) door geldschieters, ID&T door andere bedrijfsactiviteiten.

Maarre wanneer komt het nou in de ether?????
ik ga zaterdag naar een super feestje en zondag MISSCHIEN naar bloemendaal
Er overvalt me een vreemd ,maar warm gevoel, kwordt licht in mijn hoofd, alles tintelt wil springen .....hahahhaha het is WEEKEND!!! Dag vriendjes, dag vriendinnetjes, dit was het dan alweer, dag vriendjes ,dag vriendinnetjes tot de volgende keer maar weer.

Greetz, Bassie, Adriaan, en Shockers

EN IEDEREEN, LAAT DIE EUROS ROLLEN!!!

Lady Ant, have lots of fun this weekend en doe geen dingen die ik ook niet zou doen haha ,Hugs and Kisses !!!
have a GREAT weekend !!!!!!!!
take care

:hug: :kusje2:
 
Bij ID-T feesten moet je inderdaad te veel betalen.

Maar toch, veel van hun feesten zijn dan wel top. (NEE! niet ALLE feesten)

'k zou er echter niets op tegen hebben als de prijzen € 10 omlaag gingen.

Geldt ook voor andere organisaties.
 
Ik zou er ook niks op tegen hebben als een net met sinaasappels weer met een Euro verlaagd zouden worden.

En een biertje in de kroeg met 1 Euro!

En dat ik eindelijk mijn prijsinflatie krijg gecompenseerd in mijn loon na 1.5 jaar (KPN

En ik zou willen dat als ik een broodje haal in een luchroom dat dat me geen 3 Euro kost maar 2 Euro.

Om nog maar niet te spreken over de kosten van het vreten in een bioscoop.

Een flesje spa blauw op het station 2 Euro!!!

En ga zo maar door!
De zoveelste discussie...

Ik weet het, heb mezelf ook wel eens schuldig gemaakt aan het doen van niet goed onderbouwde uitspraken, vooral m.b.t Sensation riep ik ook dat het veel te veel geld was voor een naar mijn idee mindere line-up. Wat ik echter wel heb gedaan, en dat zouden die 50% hersenloze brullende Neanderthalers ook eens moeten doen, is het zaakje vanuit de andere kant bekijken. Dan gaat er een nieuw licht schijnen namelijk!

* Allereerst: lul niet over "commercieel denken" want ID&T is een bedrijf, geen non-profitinstelling. Net als de makers van jouw dagelijkse portie hagelsla, het pleepapier waarmee je je reet afveegt en de sokken die je draagt, gaat het hen erom geld te verdienen. Ooit gehoord van een bedrijf dat uit liefdadigheid jou gratis pleepapier gaat verstrekken omdat het hen zo'n enorm genot geeft te weten dat jou reet de schoonste van het land is? Zo denkt ID&T ook. Ze zijn van heel klein af aan begonnen en hebben een concept neergezet dat voor het overgrote dele van Nederland een jongensdroom is die nooit uit zal komen. Niet al het geld dat verdiend wordt met een feest gaat in de zak (of de ferrari) van Duncan, een hoop word opnieuw geinvesteerd!

Zit je ook zo te zeiken over het feit dat Meneer Bacardi Breezer met zn luie reet op het strand ligt, meneer Levi's zich ziek lacht omdat ie zn kleertjes door kindertjes in India voor een appel en en ei laat produceren en jullie zn kas maar blijven spekken door toch dat stukje stof met merkje erop blijven kopen, meneer Prodent een veel gortere witte smile op zn bakkes heeft omdat ie zich nooit meer ergens druk over hoeft te maken en mevrouw (voor de afwisseling) de xct-producent al helemaal van de bank afrolt omdat jullie nog steeds 5 euro betalen voor een klotepil???

Dat bedoel ik. Je kiest er zelf voor om je geld ergens in te investeremn en je weet dat op alles winst wordt gemaakt. De tijden zijn verandert, alles is duurder geworden, meneer Duncan en consorten hebben ook veel hogere kosten dan een paar jaar geleden.

Feit is gewoon dat ID&T-feesten altijd strak geregeld zijn, ok er zijn wel eens wat misverstandjes maar het blijven mensen. De sfeer heb je grotendeels zelf in handen. Vergeet even niet dat het overgrote dele van de mensen schijnbaar erg tevreden is over ID&T, gezien het feit dat ze toch keer op keer volle zalen weten te trekken. Gezien het feit dat tienduizenden mensen elke dag afstemmen op ID&T-radio. Gezien het feit dat zelfs mensen die het over een boycot hebben,maar de betekenis van dat woord n iet eens bevatten,toch nog geld over hebben om naar een feest te kunnen!

Moeten Nederlanders nu werkelijk waar altijd iets te zeiken hebben? zxe willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en weigeren hun soms veel te bekrompen gedachtengang eens aan te passen. Je bent verdomme toch vrij om te doen en te laten wat je wilt? Ga dan niet! Naar geen enkel groot feest! Want de prijzen liggen overal net zo hoog, terwijl ID&T in verhouding echt meer te bieden heeft (en ik denk dat ik als doorgewinerde partygangster toch wel een beetje kan oordelen hierover!). Man, Q_Base verdient net zo goed een hoop geld door aan iedereen 15 euro te vragen voor een discotheek.

Als je echt het knusse ouderwetse wij-zijn-allen-een-en-alles-draait-om-muziek-gevoel wilt hebben, moet je gewoon illegale feestjes afstruinen. En dan nog wens ik je succes een organisatie te vinden die het puur uit idealisme doet. Ken genoeg mensen die kleine feestjes organiseren en ook een hoop geld in hun zak steken!

En als het je dan nog niet aanstaat, omdat je het ergens niet uit kunt staan dat mensen op deze manier hun geld verdienen, pleur dan verdomme eens op uit die bureaustoel met je gepartyflock en ga een vak leren,zodra jij je knaken in je zak kan steken en een leven kunt leiden waarin veel meer mogelijk is dan je ooit voor mogelijk hield, zou je het ook doen!!!

Zo were een meterslange reply, en om mn uitbarsting niet verkeerd te doen overkomen ()want eht is goed bedoeld, hoop alleen dat sommige mensen eens hun ogen gaan openene!) een dikke (k) voor iedereen!!!!
Begrijp trouwens nu ook waarom er geen hardcoretent op ML staat. Eerst vond ik het ook belachelijk en liep erover te zeiken,tot ik er achter kwam dat de gabberscene zoals ie heden ten dage is overloopt van de randdebielen en mogoloide mislukte abortussen die niet meer doen dan hun hand omhoog en roepen dat wit een mooi kleurtje is (dat geldt of course niet voor iedereen dus please, voor strax heel gabber-PF over me heenvalt, mijn roots liggen ook bij deze muziek maar het is gewoon een feit dat dit soort lui de scene hebben kapotgemaakt en dat het ergens wel te snappen is dat ID&T het niet aandurft (of wil!) om hen te latzen rondzieken en etteren! Toch te triest voor woorden dat op een feest donkere meisjes worden lastiggevallen omdat ze er zogenaamd niet thuishoren???
To Lady AnT: Huh?????? What do you mean babe????
Beetje offtopic :p
Of niet, weet nl. niet wat ze bedoeld, misschien snapt ze er geen ruk meer van ofzo...wijffie verklaar u nader!!! :-)
laatste aanpassing
 
Goeiuuuuuuuuhaaaf!!
 
2 Wackiejacky...>>

Misschien ligt het niet alleen bij de mensen die komen op die feesten met hun handje enzv. Je komt gewoon weinig donkere mensen tegen op feesten en vooral op hardcore feesten niet. Misschien zijn het niet de mensen die erheen gaan die dathebben veroorzaakt maar de media en de mensen er omheen die de "gabbers" gewoon in een lullig zonnetje hebben gezet kwa discriminatie....Dus die donkere mensen denken toch ff eerderna voordat ze naar een feest gaan denk ik....want vooral opgrotere feesten vind je veel minder van datsoort mensen met hun handje omhoog......
laatste aanpassing
 
wat een gezeur altijd een feest maak je met zn allen en het licht niet aan de organisatie
blijf san lekker thuis en ga naar de feesjes die jij echt leuk vind.
Neem 2 Sensations. 35000 bezoekers per feest, kosten 55 euro per persoon.

Opbrengst van 1 sensation:

35000 * 55 = bijna 2 miljoen euro, 4 miljoen gulden

Pak nu de kosten voor 2 Sensations (allemaal uit mn duim gezogen natuurlijk)

1 miljoen voor 2x afhuren van de Arena
1 miljoen voor apparatuur (licht & geluid)
1 miljoen voor de DJ's, de lonen, etc
1 miljoen voor reclame, extra kosten, DVDs

Na 1 Sensation zijn de kosten op deze ruim gekozen schaal eruit. De 2e Sensation kan dus 'gratis' gegeven worden.

Hier zijn nog niet eens de opbrengst van de Sensation dubbel CD opgenomen en de opbrengst van drank consumptie, die waarschijnlijk ook behoorlijk wat in het laatje brengt.

Maar houd er rekening mee dat al deze getallen uit mijn duim gezogen zijn ;)

Maar het is wel typisch dat grote organisaties tegenwoordig zo verschrikkelijk snel kunnen groeien. Honderden DJ's is op een festival normaal, tientallen tenten, men opent hier of daar even een strandtentje, start een radio en een televisie station op. En dat allemaal in 1 a 2 jaar.
Dat doe je niet als je niet behoorlijk wat geld verdient.

En nog verdienen ze te weinig geld, want foto's maken mogen we ook niet meer, want er moet een sponsor voor de internet site gevonden worden, en ze willen in elk geval alle mogelijkheden om geld te verdienen uitputten.
 
Klinkt aannemelijk. Maar.. Ik ben geen "kenner".
Werkzaam bij Wicked-Productions
Artiest {SHOWLIST artist 46556, 2166}
Mega is niet echt mijn ding maar zoals eerder werdt geschreven en is zo ontzettend veel onbekend tallent wat gewoonweg nooit een kans krijgt omdat ze toevallig geen productie achter hun naam hebben or whatever... De spoeling is gewoon bizar dun wat het uiteindelijk ver schopt ... Ik zelf heb het House virus opgelopen ca eind jaren 80 begin 90 ... Toen kon je voor een 10 tje de Spock in Breda binnen en Tiesto nog gewoon lekker zijn ding zien doen ... Nu moet je
gewoon flinke duiten meenemen op zo'n jongen op een groot ID&T feest of whatsoever te zien samen met nog enkele grote namen ...Maar om nou te zeggen dat al die DJ'S nou zoveel meer hebben...

Nah geef mij dan maar een setje van een onbekende DJ die er gewoon wat van kan :) en feestjes tot CA 1000 mensen hebben vaak een veel persoonlijker karakter :)

Ik ben zelf ook aan het organiseren en als wij er in slagen om ca 350 - 450 man binnen te krijgen die 5 a 10 Euro willen betalen zouden we elke maan wel 2 grote namen neer kunnen zetten ...

We will wait and see ....
laatste aanpassing
Heeeeeejjjjj...

sta jij niet toevallig ook op Cu2? je hebt zo'n bekend gezicht!!!

(k)
Ja klopt op CU2 en op Night ook ...
Maare ik ben niet bekend hoor ...I wish... hihihi

:bounce:
Sam, ff lezen voortaan voordat je wat tegen me zegt...;)
 
IDD Geflipt die lui, dikke prijzen en om nou te zeggen dat het de dikste feesten zijn.... nou nee, geef mij maar liever Q-dance en Multi, daar kan je tenminste nog stampen. Dan hoeven ze geen rekening te houden met de verkoop van de cd's aan Hardstyle Harries, die van die commerciele troep houden. Ze verkrachten gewoon de hele hardstyle scene
het is gewoon zo id&t organiseert wel leuk maar volgens mij kijken ze niet naar wie er draaien maar naar wat ze kosten:S
ze gaan er toch wel vanuit dat het uitverkocht word ja ach dus gewoon voor het geld, waardoor id&t niet echt meer lokt om heen te gaan, ik ga naar mysteryland maar sta niet op het id&t gedeelte en thunderdome ja omdat het gewoon ok is maar voor de rest heb ik het wel gehad met id&t
he partyhuman blijf dan ook maar weg bij mysteryland want dan hoor je daar ook niet thuis ik zeg het nog 1 keer:
VOOR ALLE MENSEN DIE ID-T KUT VINDEN KOM NIET MEER OP HUN FEESTEN DAN BLIJFT HET TENMINSTE GEZELLIG,en volgens mij snapt een heleboel mensen niet wat voor kosten bijvoorbeeld sensation met zich mee brengt maar ja daar doe je niks aan dus aub hou op met dat gezeik over id-t laat hun nou maar gewoon hun werk doen dank u
kun je lezen of niet, ik ben wel bij het q-base gedeelte maar niet bij dat id&t stukkie, en ik hoor er meer thuis dan jou neem dat van mij aan
Pfff... ik snap dat je teleurgesteld bent t0mm1e maar jij laat je wel heel erg kennen zeg!

men opent hier of daar even een strandtentje, start een radio en een televisie station op. En dat allemaal in 1 a 2 jaar.
Dat doe je niet als je niet behoorlijk wat geld verdient.

En nog verdienen ze te weinig geld, want foto's maken mogen we ook niet meer, want er moet een sponsor voor de internet site gevonden worden, en ze willen in elk geval alle mogelijkheden om geld te verdienen uitputten.


Gelukkig heb je meer verstand van html'en. %-) Ik raad je dan ook aan om je gedachten te concentreren op je website. Als je die energie die zo'n fantasierijke en onzinnige reply kost nu eens steekt in een oproep aan mensen die wegwerpcamera's meenemen naar Mystery Land (wat overdag maar weinig verschil maakt) en die vraagt of ze de leukste willen scannen en naar je op willen sturen kom je ook wel aan je felbegeerde foto's waarmee je je eigen site weer groot kan maken.

En als je denkt dat het allemaal zo makkelijk gaat als je hierboven hebt afgeschilderd nog een gratis dringend advies: laat de zakelijke kant alsjeblieft over aan Electra...;-)
laatste aanpassing
2 t0mm1e en misschien ook Tjeerdo -->

Mijn mening over de nieuwe wegen van ID&T:

Bloomingdale
Deze strandtent snap ik ook nog niet helemaal, maar volgens mij is het juist de bedoeling om ook de 'dance'-generatie op het strand te voorzien van 'dance'-muziek. :S

'Discotheek' Rembrandtplein Amsterdam
Nog niet gerealiseerd, maar in aantocht (vertelt tijdens rondleiding Sensation). Hoop met concept in de vorm van Q-base, maar dan met de concepten van ID&T. Mening heb ik nog niet, omdat er nog geen concrete plannen zijn gepresenteerd :S

ID&T Radio & ID&T TV
Die TV en Radio zender is juist om de 'dance' generatie zelfs thuis te verwennen met alle nieuwtjes en oudjes uit de 'dance'-scene. En hierdoor de 'dance'-generatie nog groter te maken, zodat er meer marktmogelijkheden ontstaan voor zowel ID&T als andere 'dance'-organisaties.
Hopelijk ook in CanalDigitaal pakket voor satelliet :)

Over 5 jaar eerste beursgang 'dance'-muziek gerelateerde bedrijf, ID&T
suggestie
Inschrijving: 20 euro
Openingskoers: 30 euro
Wordt meteen groot aandeelhouder ;)


PS. Over die wegwerpcamera's. Haal het kartonnetje eraf en doe deze om een digitale camera ;)
laatste aanpassing
men opent hier of daar even een strandtentje, start een radio en een televisie station op. En dat allemaal in 1 a 2 jaar.
Dat doe je niet als je niet behoorlijk wat geld verdient.

Wat dit betreft geef ik Tommie wel gelijk. Zolang er bij ID&T nog volop nieuwe projecten worden opgestart en er nieuwe ideeen worden verzonnen voor extra activiteiten moet het wel een bloeiend bedrijf zijn.
Het is toch mooi dat ID&T een bloeiend bedrijf is, dat zou iedereen toch willen. Niet dan?

Ga maar is een avondje karten, moet je kijken wat je dan kwijt bent, of een parachute sprong. Dat kost toch ook aardig wat, maar daar hoor je niemand over, omdat het een mooie ervaring is. Is een party, wie het ook organiseert en hoe duur het is, dan ook geen mooie ervaring.

Nou, voor mij wel
laatste aanpassing
Na overleg met mijn PR functionaris heb ik besloten dit bericht te verwijderen :)
laatste aanpassing
Wat je wilt Tommie. Ik zal meteen dan ook even vertellen wat mij mateloos irriteert. Eigenaar van de PF-site of niet.

Ik zie nu echter dat je er spijt van hebt. Dus mijn reply heb ik ook maar even snel aangepast. Ik hoop voor je dat niet veel mensen hem hebben gelezen...
laatste aanpassing
ik stel toch voor dit topic te sluiten, want langzaam lopen hier toch de emoties iets te hoog op
laatste aanpassing
Leuke discussie,

Onze Tjeerd geeft weer eens ouderwets zijn mening... Altijd leuk....

Onze Tommy studeert economie naast zijn studie HTML...

Heikster is weer een witvoetje aan het halen bij de diverse " belangrijke personen"


Pfff wat is het warm....

Wacky miste het feest van haar leven afgelopen woensdag te Gent..(trut, waar was je nou?)
laatste aanpassing
 
de markt bepaalt de prijs
2 Heikster ---> Idd 10 minuten karten kost zo'n 30 gulden
 
Ach ja, ik vind het zowiezo nogal jammer dat mijn loon de laatste jaren gewoon bevroren is, terwijl alles (dus ook de feesten) duurder geworden is. Aan de andere kant, ik ga dit weekend naar Nature One waar je voor 50 euro 4 dagen uit je dak kan op top DJ's... Waarom kan zoiets in Duitsland wel en in Nederland niet?
 
the bukkets 28 juli 2002 12:49
VOOR ALLE MENSEN DIE ID-T KUT VINDEN KOM NIET MEER OP HUN FEESTEN DAN BLIJFT HET TENMINSTE GEZELLIG


Hoezo kansloos ?
Kritiek geven mag toch wel, mits het op een normale manier gebracht wordt. Ik heb ook kritiek op ID&T, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet naar hun feestjes ga of mag. Sommige kritiek moet je zien als verbeterpuntjes, niet als afzeiken. Dus je reactie vind ik een beetje heel erg kansloos.