Partyflock

Forumonderwerp · 12691
Wat doe je aan met DV? De witte sensation-outfit uit de kast halen is natuurlijk een optie. Thermo-ondergoed is denkend aan vorig jaar ook erg handig... Moet er eigenlijk wel een dresscode komen? Allemaal in het fluorroze -> kom op het is geen XENOS!! Ik ben voor de Marlboro-look oftewel ROOD&WIT met een light-versie in de kleuren GOUD&WIT. Alleen die waarschuwing dat je dan anderen in je omgeving schade toe brengt...Dan alleen maar het plastic folietje als outfit?
:bounce:
hee leipe gozer , houd zelf je bek eens of moet ik je een keer helpen?
eniwee.....

t blijft nog geheim wat ik aantrek, hou de spanning er nog ff in!!!!

in ieder geval geen stippen dit x, t schijnt dat meerdere mensen met t stippen virus besmet begonnen te raken, dus heb iets nieuws verzonnen!!!

so beware....
Ben heel nieuwsgierig, Micky! Spannend.....
(k)

2ThaVibe--> Ik was er een van maar dit jaar moet alles weer goedmaken!
laatste aanpassing
ow jeee mike aan de makeupdoos....:O oeh of heb ik het nou verklapt?
Ik hoop dat mensen van vorig jaar hebben geleerd dat het heel koel is om er leuk uit te zien maar zorg ook dat je een tassie bij je hebt met een (regen)jas. De weersvoorspelling is ongeveer hetzelfde als vorig jaar "so be prepared"
DRESS TO IMPRESS!!!! maar ik neem wel een paraplu mee.,...

Ik vind dresscode de slechtste uitvinding sinds gesneden brood...
ik heb dit keer €227 aan outfit uitgegeven dus ik hoop dat het enigszins toonbaar is! :-S
beetje belachlijk misschien maar ik ben er wel heel blij mee!
ik ben in roze broek met vinnen, wit topje met slagroomkraag en zwart/roze cowboyhoed (soort zebraprint)
;-)

als ik zo naar buiten kijk nu , denk ik maar dat ik mijn luchtbed maar meeneem
thermo dekentje zit al in me tas :D
227 euro voor een outfit en dan ook nog 70 euro voor een kaartje?? Das een duur feessie

500 gulden of meer was voor mij ook normaal voor DV hoor!

Maar dan heb je ook wat! B)
voorig jaar was aleen me riem al 180 gulden :S.....dit jaar ff wat creatiever zijn ha ha

P kay heeft toevallig wel een heel geil roze hempje .. heeft veel stof doen oplaaien ..

:kwijl:
Een witte leren broek dat halverwege spilt als een rok, 2 wijde flappen aan de buitenkant, ERG waus. Megagrote witte leren boots eronder met metalen gespen erop. En inderdaad, het was ook m'n White Sensation outfit. beetje duur om 't maar op 1 feest te dragen.

en toch denk ik elke keer weer

Ik ga naar n feest en niet naar n modeshow
500 gulden voor een party outfit %-( Hebben jullie een geldboom ofzo?
2SuperRupsje: Stekje hebben?
haha LOL :D hebbie een stekkie over dan voor mij :p
En het is vandaag nog maar 2 nachtjes slapen!!!
be part of the day, dress like a gay? :p

nou cabalios... dan weet je wat je te wachten staat he :P
hehe ja inderdaad wel prijzig maar echt IEDEREEN kwam dan ook naar me toe om zich te verbazen over mn verschijning! echt lachen :-)
Keb je jammer genoeg niet gezien ,was meer bezig om mijn eigen outfit droog en schoon te houden
schoon ja ha ha dat viel nog niet mee in die modder, ook erg slim idee om int wit te gaan :S
ja...dat kan je zeggen je...m'n hele broek verknalt...maarja...had het kunnen verwachten he :(

Gewoon wat smerig mag worden en waar je je lekker in voelt!!!