Partyflock
 
Forumonderwerp · 12687
­ Nederland
Iedereen kent vast wel het gevoel dat je op een feest best en ineens door een bepaald nummer/dj zoiets hebt van WAAAAAAAAH!!! Dat had ik nou op Sensation Black toen Dana na ongeveer 28 minuten "Dj Tom-X - Cocaine" in haar set mixde.. en dan vooral eerst die sampel van "Nightmares destroying my mind, so leave the darkness behind"... dan ff beetje gepingel (iedereen fluiten) en ineens THIS IS COCAINE en daarna de supervette sound, de hele Arena beukte bijna uit elkaar... Dat is dus mijn mooiste kippenvel moment, ben beniewd naar die van jullie?
Juistem, dat had ik ook. Ik zat ff te chillen op de tribune toen dat nummer kwam, heb ik lekker in m,n eentje beseft, KIPPEVEL :D
 
Ja kerel, je weet dat dat ook mij mooiste kippenvel moment was, want ik stond bij je en we gingen me daar een potje hard of niet dan?
Trance Energy 10 oktober 2001: Toen Judge Jules PPK opzette.

Sensation White: Toen Twisted van Svenson en Gielen tijdens de Megamix werd gedraaid en al die glitters naar beneden kwamen.
 
Ik had hem op white.
Al het geluid was weg hoorde uit de hoeken van de ArenA 4 kanon-schoten, daarna gepingel en toen weer die vette sound.
Vraag me niet meer welk nummer het was want was een beetje te :|:|:S:S om uit te leggen hoe het precies ging. :P:P

2 Koenie: Dat was ik al vergeten, volgens mij was dat idd het mooiste moment ja, toen viel echt mijn bek open :D:D
laatste aanpassing
Eg wel, ik heb de liveset nu opstaan van Dana (doorgespoeld na 28 minuten).. en ja hoor KIPPENVEL!!!!!!! en een bewegende bureaustoel
 
Ik heb dat niet zozeer met nummers (niet een bepaald stukje dat 'kickuh' is ofzo), maar eerder met dansen! Als ik met een meisje (jongen mag ook) sta te dansen en we gaan helemaal tegelijk op in de groove van het nummer en onze moves sluiten helemaal op elkaar aan ... :lief: ... dan krijg ik kippevel!
 
JA DAMN, NU KRIJG IK OOK ZIN IN DAT STUK! IK ZET DE LIVESESSION NU AAN OP VOLLE TOEREN BIJ DE 28E MINUUT WHAAAAAA!
laatste aanpassing
iedereen zeurt over de sensations maar jullie mooiste partyt momenten zijn blijkbaar wel op sensation geweest...

innercity 2000 toen iedereen glowsticks gooide, wow!
Dat ene nummertje wat ik bij Mars in de auto beluisterde :d

Lijkt mij duidelijk ;)
Heb nooit gezegd dat sensation klote was, het was ook niet super maar dat moment was wel ff heel heftig zeg :bounce:
bedoelde nie persoonlijk tegen jou hoor, over algemeen, zoveel negatieve reacties en zie nu ineens wat mensen werkelijk hadden, hun mooiste momenten TOCH op sensation!
I see your point :P
denk dat veel nmensen dit ook met me eens zullen zijn ook al was ik dr nie bij :(

op TE was het dacht ik aan miles dat ze orange theme draaiden voor hem (L)
Het feest vond ik ook niet super maar je kan er wel je mooiste moment hebben. Dance-Valley 2001 (om maar wat te noemen) vond ik 10x beter feest. vergelijk het maar zo: je kan best in duitsland de mooiste vrouw ooit hebben zien lopen, maar wil dat dan zeggen dat er in duitsland de mooiste vrouwen zijn?? (NEE!, die wonen nog altijd in nederland) Gegroet|!
Roppiej, bedoel je dat er werd stil gestaan bij het overlijden van de broer van uuh (sorry, ben het ff kwijt/was de weg kwijt:)), maar toen ze ook gratis flugels uitdeelden. Was meen ik 2 jaar geleden t-energy in Thialf... Ja, dat was ook een heel indrukwekkend moment!
Broer van Duncan Stutterheim, en zijn plaat werd gedraaid ja.... dat is wel even :|
Kippenvel-momenten te over, kan ze niet eens allemaal gaan opschrijven want dan raak ik de tel kwijt.

Maar echt de absolute toppertjes:

avondje Illusion ergens in 1996 of 1997 geloof ik, DJ Jan draaide daar en zette La Vache van Milc Incorporated op (die in die tijd nog erg vet waren!)...dat stemmetje...sneeds door merg en been, mierentietjes all over my body!

En of course de 2 mooiste momenten op het allermooiste feets uit mn leven, de eerste Innercity, feb. 1999: EerstCJ Bolland die The Prophet draaide (mijn all time favorite!), dat was echt kippenvel in beuk-zin..

en daarna kwam Carl Cox op. Alle camera's werden op hem gericht en je zag op die enorme schermen dus die grote bezwete kop van m, z'n dikke wordtenvingers die een plaat oplegden...En wat voor plaat: Insomnia van Faithless brulde door de zaal heen. Overal groene lasres, en er werden enorme witte balonnen losgelaten. Het hele publiek stond te schreeuwen, er stond een gozer naast me die me aankeek en zei: op dit moment is mijn leven compleet! Serieus, ik heb het nog niet veel vaker gehad, maar op dat moment voelde ik de tranen branden, opperste geluksstemming, muziek door merg en been, haren recht overeind, al die energie (en eerlijk is eerlijk, het xtc'tje deed ook z'n werk)...op dat moment teer ik nog steeds als ik me rot voel!!!!
En dan gaat de werking weer omhoog en omhoog :D Datheb ik met Darkraver @ Hardbass, bij Zenith-Screamer ging hij zich verstoppen en toen de plaat los ging sprong hij ineens op en iedereen begon te stampen, iedereen! Als ik een beetje :( word....terug denken hoe hard het toen ging en nu ook kan :D

En qua plaat heb ik het met Arome - Hands up! (Scot project remix) Die stemmen dr door heen! Aaaaahhh echt... wow (L)
Eerste Sensation.

Toen vind ik trance je van het :D
Awakenings Festival 2001, toen Misstress Barbara aan t draaien was! Iedereen stond zo hard te knallen dat zelfs sommige stukken van de houten vloer t begaven. En de lichtshow was toen ZOOO dik! Dat was een paar uur durende kippeveltrip!
ik had het op Qlimax 8 december... Ik weet nog steeds meer welk nummer t was...

Het was bijna tijd, ik zat er helemaal doorheen en had absoluut geen zin meer... Pavo was aan t draaien en eigenlijk wou ik alleen maar naar huis... Teon gooide bij de laatste plaat erop (ik weet dus niet welke) en die was zo beukend hard en vet dat ik tog nog een keer helemaal los ging... en met mij velen!!!!

Krijg er nu nog kippevel van!!!!!!!
 
laatste keer was op Qlimax 2001 in de HMH 6 juni
toen gooide begon de MC te blaten, Ooooh Danaa en daarna zat ik echt in een te vette trip :D
En daarna Acid Nightmare :D:bounce::D
 
Inderdaad :D
 
Innercity februari 1999 was voor mij 1 groot kippevel-moment WackieJacky ... en ook het laatste grote feest dat ik echt leuk & goed vond!
SoRRy

Qlimax is een groot kippevel moment :D
De remix van Trance & Acid op Sensation!
Kzat lekker op de tribune!
Toen de remix kwam Werd er zelfs op de Tribune alleen maar ge:bounce:!
 
nou nee
Qlimax in de HMH WAS het grote kippenvel feest net zoals Qlubtempo 4 - 9, en toen kwamen al de zogenaamde hardstylertjes met hun Qtjes op hun bil getatoeerd de hoek om kijken...

heel zonde, maar ja...
 
Mij mooiste moment kwam eigenlijk niet door en DJ maar mede door mezelf en dat was afgelopen Vrijdag op de CD Release van DJ Jose.

Het was bijna afgelopen het was rond 05.30uur.
Iedereen zat al en wilde naar huis. Ik ken Jose redelijk. Dus hij draaide een van die gouwe ouwe uit de LeXion. En ik begon uit mijn dak te gaan met mijn vriendin haar vriendin en nog een vriend van mij. Er zaten toen nog c-ker 65 a 75 man aan de kant en die keken gewoon naar ons, toen ging ik op het podium staan en riep DJ Jose afwisseld met MC Tomster JAY'S KEEPING THE VIBE ALIVE en nog meer van die kreten, toen storte ik bijna neer ging gewoon een soort intense gelukstroom door me heen. :P:P;) maar mede daardoor kwam iedereen weer los.
laatste aanpassing
 
Six Million Ways To Die !!!
Whaha das echt vet Jay!

Respect for the Jay :BOUNCE:

Zoiets ook mee gemaakt dat de DJ naar ons wees dat het zo moest, geeft je echt een kick van hier tot.... aah :)
 
Thumbz Up Jay ... dat zouden meer mensen moeten doen ... anderen inspireren bedoel ik ;)

Goed voorbeeld doet volgen!
En 4 Elements dit jaar, toen Yoji opkwam...
OP Awakenings 29 maart toen Dj Rush ging draaien was zo onwijs hard de tering

alles tintelde :P:P heerlijk
Als je Awakenings 5 Years de vrijdageditie bedoeld dan heb je daar zeker gelijk in. dik knallen, iedereen werd gek...
 
2 Roppiej:
Die kick die je dan krijgt is niet normaal maar vooral dat die MC mijn naam zei maar niet gewoon echt met zo'n speciale echte MC stem (kan het niet uitleggen) ik zakte echt bijna door de grond. Maar het mooie was dat doordat ik in mijn eentje helemaal uit mijn plaat ging en iedereen keek, kwam iedereen weer los, en barste het feest weer helemaal los. :P:P:P:P:P
 
THNX YANZE & ROPPIEJ :):):)
Ik weet wat voor stem je bedoelt... :)

die donkere stem die door de zaal galmt en iedereen wel hoort :D
To Yanze: ben het helemaal met je eens. Dat feets is nog steeds niet overtroffen, er komt niet eens iets in de buurt. Ik heb daar echt uren in een total state of trance verkeerd, leek een climax waar geen eind aan kwam, het ging door en door en door...

zucht...

Had ik maar een toverstafje...dan ging ik nu nog terug, en dan nam ik jou ook mee of course!!!
ik had hem op white, toen marcello NO DIP - silvio economo(of zo iets) ging draaien, dat klonk zoooo mooi,

en op black bij die 4 seconden hardcore,
DID YOU SERVIVE IT SO FAR??:devil: whaaa ik ging stuk.
ik weet precies wat je bedoelt, die van black was het ergste allertijden
En als jij dan helemaal losgaat, komt idd de rest van t publiek ook wel..
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
Kippevel momenten...:

HouseQlassix 24 Maart 2001, intro van set van DarkRaver... meeeeeesterlijk.. introscan van knaller naar knaller.. pffff
... en Carmina Burana - O Fortuna (AAAAHHHHH)
dan ga ik me toch een party lossssss

Sensation 2000, meerdere... Cygnus X - Superstrings (vond ik toen helemaal fantastisch). Dat hele feest was magisch trouwens... Yahel - Voyage met glimmende papiertjes uit t dak + lasers.

Laatste tijd niet zoveel kippevel meer op één of andere manier... Weet iemand hoe dit komt????
 
precies housemusik.

ik heb het nog nooi zo gedaan om in mijn eentje uit mijn dak te gaan dit was de eerste x, maar moet het vaker doen want het geeft gewoon een kick iedereen die naar je staat te kijken de MC die op de manier als ROPPIEJ zegt je stem roept en dat je dan langzaam iedereen weer uit zijn dak ziet gaan. GEWELDIG. Meen het dat gevoel is nog beter veeeeeeeeeeeel beter als SEX :P:P:P:P
 
Misschien omdat het nu allemaal een beetje te uitgemolken word....OF omdat je je feesten hedendaags ziet als een "normaal" iets in het weekend.
Bij mij was het tenminste wel zo, vroeger keek je echt naar het feest uit.. yes yes.. nog 1 week..En nu is het meer zo van, tjsa, uhm naar de HMH maar dan morgen?
 
Was op de verjaardag van Sossa en Jossa in de Birdland, stonden met z'n vieren te stampen daar.
Wal-E draaide I Wanna Rock van Pavo & Prophet. Toen werd er rook gespoten en de stroboscoop ging aan. Het enige wat je zag was dus zwart/wit. Lekker stampen in het wilde weg want het was tog rustig :D

Als Dana Definitely van Yoda draait word ik ook helemaal gek!
Yahel - Voyage met glimmende papiertjes uit t dak + lasers.
voor mij ook

en het laatste oud en nieuwfeest in de energiehal
zat op de tribune rond 12 uur... en zag alleen maar lasers over het publiek gaan, leek net een lange tunnel op die manier :-D
 
Yahoo, ik had een date met WackieJacky @ Innercity :bounce:

Mag ik je dan een keer terug-'daten' @ Zino?

En LeXion_Jay natuurlijk ook, want die heeft het ook helemaal begrepen ;)
Ik kijk nog steeds na t weekend uit naar t volgende feest, maar misschien ga ik nog lang niet zo lang (euh, ja ik zei t goed...toch?) naar feesten toe als jij, MrHousePinda.
Maar dat gevoel beter dan sex, Jay? Dat maak je dus nie zo snel meer mee..
 
17 feb Trance Energy 2001
Dat was mijn eerste feest en mauro picotto draaide Komodo > en iedereen stond met de handen in de lucht het melodietje mee te brullen > en ik stond op een punt waarvan ik de hele zaal kon overzien> ik wist niet wat me overkwam.