Partyflock

Forumonderwerp · 12578
Waarschuw beheerder
donateur
Dit keer is ie er weer, omdat vrienden van mij en ik zaterdag naar Cosmic Gate willen gaan in Starlight Nijkerkerveen.

Daarom wilde ik toch is vragen hoe het nou met deze tent zit qua:

-deurbeleid
-drank
-drugs
-geluid
-muziek
-parkeergelegenheid
-prijzen
-ruimte
-sfeer
-wc's
-enz.

Waarschuw beheerder
namens mij en me collega's wij vinden starlight zeker wel relaxt.we zitten zelf dan op de kazerne in 't harde maar als er hardstyle word gedraaid of dana en pavo zijn der.dan zijn wij er natuurlijk ook.en we hebben daar leuke vrienden aan overgehouden. (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Vind t wel een relaxte tent, alleen ik vind t allemaal zo vrolijk. Tja, CLUB he...Maar ken slechter..

Waarschuw beheerder
Club????Van de zaal waar ze meestal club draaide is nu een hardstyle zaal geworden :bounce::bounce::bounce:
Club word er niet meer gedraaid af en toe trance maar dat is beperkt.

Waarschuw beheerder
hahaahah een kinder disco kun je het wel noemen maar als je van hardhouse houd zit je wel goed en ja zelfs wat hardcore er tussen door draaien ze ook nog en daar in die zaal lopen wel wat ouderen rond kom je in de ander zaal met top 40 music lopen er kindern van 14 rond en dan heb je ook nog een s de grote zaal en daar draaien ze trance ja het is maar waar je van hou dus have fun als je gaat maar ik kom er niet meer.
Waarschuw beheerder
Tja , APART lijkt me het goede woord:)

1 September Dana & Pavo (Y) :P @ *light

Waarschuw beheerder
vind starlight best wel oke.maar het mooiste moment vind ik toch wel,altijd het laaste half uurtje even stampen.altijd erg goed:bounce:

Werkzaam bij Creative Elements
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kinder Disco ???

Dat valt toch wel mee dacht ik zo. Praat dan liever (als je ze ziet) over jonge mensen. Die net (zoals jij ooit begon) beginnen met uit gaan enz.. En hoe jij je vermaakt heeft volgens mij geen ene .... te maken met hoe oud de gene is die 3 meter verderop staat. Als je nauw tussen allemaal kleine kinderen staat kan ik me der in vinden maar dat is niet zo.. En al zijn ze klein kunnen ze net zo goed zo oud zijn als jij.Of ga je het aan iedereen vragen ?

Op de vrijdag en zondag zijn er feesten met wat ouder publiek en die mensen komen allemaal met 1 doel "rampestampuhhh". Op de vrijdag mogen ze wel tot 3:00 door en op zondag niet.

enneuh zoals Cootje Q-nal al zei.. 15 November wordt het flink rossen...geen genade.. check de agenda :)anders ben ik weer een vieze spammerd..

Starlight is een super tent en ze werken kei hard. niet zo zeuren :P:P:P

anders krijg je het met sinterklaas aan de stok :D
laatste aanpassing