Partyflock
 
Forumonderwerp · 12266
­ Nederland
 
Oke, een beetje het idee gejat, maar welk feest denken jullie dat de meeste mensen trekt, dat zal toch zeker wel Qlimax zijn of niet?!
3e x qlimax

in thialf was het klote in de HmH was het bruut kijken wat deze qlimax gaat doen

hofnar>> stomme kutnep alto gaat ie naar hardstyle feest toe :P :D denk je dat je mee mag ofzow!@
laatste aanpassing
2 agrix > hoe maar weer op he met onzin uitkramen dat moeten al vaak genoeg horen he.
laatste aanpassing
 
voor mij ook 3e keer qlimax.
my style = hardstyle, en deze keer is het ook nog in de buurt :-) heb er nu al zin in!
kweenie
... volgens mij loopt Trance Energy ook altijd storm.. dus ik denk eerder trance energy.. hoewel het op Qlimax ook altijd druk is.. is Trance Energy daarintegen ook een heel groot evenement
2 hofnar > agrix doet altijd zo alto'erig met z'n kisten.. wat een dikzak! :)
Moet dat nog gevraagd worden ????? :vaag:
Qlimaxxxxxxxxxxxxxxxxx natuurlijk!!!



Dance till you drop!!! :bounce: :xtc:
 
ignorance is bliss.....
2 hackwizz > die agrix is inderdaad altijd met zijn kisten aan het rondlopen en naar die punk aan het luisteren en als hij van die spikes maakt zoals altijd behalve op zo'n feest is het een echte hard rocker. voorderest wel een aardige jonge hoor.

2 agrix > dikzak
ik ga zekers wel voor Qlimax, helaas kan ik nie, omdat me zus moet trouwen, maar qlimax of TE kom op das appels met peren vergelijken. Wil je gaan heehoo'n ga je naar TE, gewoon bruut stampen, qlimax dus :D
laatste aanpassing