Partyflock
 
Forumonderwerp · 12241
­ Nederland
 
Wie gaan er nog naar de reunie op 25 oktober naar het Danspaleis Haaksbergen.... wordt mie cool

dikkuh kuzz lotjuh (K)(K)(K)
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
wat voor dj's komen er dan?
 
25 oktober? pff das nog wel een eindje weg :)
Werkzaam bij Partyflock
jep dat is nog de tering veel nachtjes slapen!!

dat weet ik nu nog niet!!
 
Ja ik d8 laat ik het nu maar vast vraguuh, dan heb je wat vrij te houwe.... Volgens mij komt
R.T.C. ook. Das altijd wel lachuuh, maar ik zal voor jullie informeren....
laatste aanpassing door een beheerder
ligt hier niet zo gek ver vandaan maar tegen die tijd laat het dan maar ff weten
ja natuurlijk ga we er weer heen weer een beetje ouwehoeren daar ga je morgen ook dan met kim
groetjes het vriendje van loes
 
Vriendjuh van loes???
Welke loes? uit neede ? Kom je vaak in neede, neej he? (K) lotjuh
laatste aanpassing door een beheerder
loes van de vijfsprong en nee kom bijna nooit in neede wel vaak in danspaleis!
kussie paul
Ik ben duzzz echt wel weer fon der party!!!! beterzzzz. Lachuh man, ben je weleens in het oude paladium geweest dan?
laatste aanpassing door een beheerder
de Kaliman Kollonnes zijn weer van de party :D:D
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
 
MAAR paul ik weet niet of ik vanaaf kom want we wilden ook al naar LUCKY gaan...:(.....maybe komt ik wel in DP want dasss veel leuker hahaha :D (K)(K)(K)(K) lotjuh maybe tot vanaaf ( kim gaat wel )
DP is 100x beter dan lucky!! vooral het hardcore zaaltje boven is beter als heel lucky bij elkaar :D :D :D
Zover bekend ga ik 3 augustus voor het eerst naar het Danspaleis met een vriendin van me. Kan ik als westerling ff kijken hoe jullie oosterlingen stappen ;-)
Ben zeker van de partij de 25ste!!!
Ff twente weer op stelten zetten :bounce:
 
chrizzy is ook cker weer van de partij

duurt me alleen nog veel te lang
 
the real cenobite>>> stel je er nie teveel van voor
we hebben in ut oosten veel mooiere discotheken dan danspaleis
maar in danspaleis kun je beuken op de zaterdag
dat is ut enige een beetje hier in de buurt!!!
 
Persoonlijk vind ik het danspaleis een enorme kut tent...
Echt een tent voor mensen die voor het eerst uit gaan. Misschien is dat niet zo op die reunie..maar de normale zaterdag vind ik ronduit triest!
 
jah...ik ga zekerzzz...;)
altijd weer gezellie....enne kaas...ga je zien dan he?!

(k)ie.....
 
www.2insanity.nl every saturday hardcore 22:30 till open end
Ik weet het Lady, ik heb de 3e een verjaardag en dan gaan we daar stappen, dus zie je mij zeker wel staan hakkuh daaro :-)
Als er ECHT helemaal niets anders te doen is, dan ga ik mischien ff een kijkje nemen.
Meestal doe ik dit om weer de bevestiging te hebben dat er inderdaad geen hol aan is.;D

Dus ja, mischien ben ik er dan wel.
 
k vind het er juist altijd vet gaaf...!!
echt zo..niet te groot en de muziek s er vaak goed...de mensen zijn er lief... en het s nie ver rijden dat s toch beter!!!ah uurtje rijden...en dan feestuh!!;)
25 oktober??????????????

veelste ver weg om daar over na te denken voor zo'n klein kut feessie.......

maar als ik die zaterdag vrij ben en ze hebben een goede line-up dan ben ik daar wel te vinden......
:D

danspaleis moet spontaan gaan:D
Jawel joriek je komt wel anders is het helemaal
niet leuk meer.HIHI
 
HHehheheh okeej dan....Wel komen hee word weer lachhuh...ook als je er nog niet bent geweest gewoon komen hoor :):):):):D:D:D:D (K)(K)(K) lotjuhhh......$tampZuzzie
 
DUSS JULLIE KOMEN ALLEMAAL ??? (K) lotje
ze hebben het nu al over een feest dat over een paar maanden pas komt !!!!!
er komen daarvoor nog veel meer feessies kijk daar eerst naar !!!!!!!!
 
Ik zal der wel zijn, maar dat duurt me toch echt nog iets te lang om me daar druk over te maken...
Verheug me meer op td, dat nog zolang duurt
Danspaleis?

Wasda???

:P
dat is denk ik een paleis waar je kan dansen !!!!!!!
 
Nou, ut ziet er nie uit als een paleis :s
 
Neej dat niet....maar Heico...jij kent dat wel ;) hehe (K)(K)(K) lotjuh
 
Haico kent dat zekers wel :p
 
hahaha :P
Wie is toch die Haico die op zondag's altijd het vlees komt snijden?

:D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
2NoStra 21 juli 2002 15:01
Persoonlijk vind ik het danspaleis een enorme kut tent...
Echt een tent voor mensen die voor het eerst uit gaan. Misschien is dat niet zo op die reunie..maar de normale zaterdag vind ik ronduit triest!
hzm gewone zaterdag is het niet echt wat alleen boven beetje stampeh .. maar met reunie zeker vet ... aardig lekker geluidje .. en wel lache sfeertje :D :bounce: komen dus :D
 
ghehehe zeker triest :P
 
ik ga misschien oook wel samen met kaazzzzzzz denk ik
ja maar wie heeft het over beneden dp is voor mij alleen maar boven de rest is geen kanker aan!!
fuck ruk and bee.
maar je ken best wel lekker beukuh daar.
maar elten crazy rules!!!! dat is 100x beter.
 
sjah, maar boven??? Das voor kleuters die er alleen maar hun rechterhand in de lucht steken...
En als je nie meedoet zitten ze je allemaal aan te gapen van heb ik jou daar...
ach ja als jij je weg laat kijken door kleine kinderen ja jammer voor je!
Ik zet persoonlijk liever die zoadbekk'n daarboven zwaar voor lul, stelletje onderontwikkelde 13-jarige K3-gabbertjes :D
 
jah man allemaal van die sukkoltjes wie je nooit op feessies ziet...behalve daar

egt triest......ga maaar lekke in de zanbdbak spele........:MF:
Goh allemaal wel stoere praat ?? MAar ik durf te wedden dat jullie voreger net zo waren hoor, niet dat ik me aangesproken voel ofzo, maar ik vin het daar bove best gezellig, en king-nl stel dat die lui nog neit naar feessies moge...ik mag zelf ook nog neit naar die grote feesten maar als er een hier in de buurt is ben ik daar wel te vinden :D ( metropool / club hell enz )
 
hooligirl. we snappen ut. ma dat je ni mag is jou probleem. in principe vind ik dit hele topic al blijdoenerij topic.
party's genoeg en ook in de buurt wel. regel dan een buurthuis en neem die kiddies van zaal 2 boven mee.
gegroet :bounce:
Maarre kijk weet je wat ik zo haat, veel lui denken dat ik 14 ben weet je wel..en sommige schatten me dan ook weer 18 dat is gewoon vet veschillend..en dan lopen ze te zeiken dat daar bove alleen maar kleintjes rond lopen, van beneden de 16 nou dat is duz neit waar , er lopen er wel wat rond ja maar dat kun je niet voorkome ik haat het gewoon dat ze mij soms ook voor een klein kind aanzien..ja niet dat ik al zooo oud ben ofzo..maar toch, ja en dat ik nog neit naar 'grote' feesten mag dat is ook me eigen probleem da weet ik wel
 
fock al dat gebla bla nog ff w8 en en dan knal je het dak uit op je hp ,td ,enz. cya
Danspaleis word met de dag saaier en die reunie's net zow maar goed das mijn mening. Maar ga er denk ik wel ff om de hoek kijken maybe dat het meevalt whehe
Hooligirl>>>>

Maak je niet zow druk mensen trekken altijd hun oordeel ergens over, vooral over mensen die ze juist niet kennen. Ik ben zelf ook nog maar 16 en ze ziten over mij ook wel eens te zeiken maar laat ze lekker je weet zelf toch wel beter.
ik bin dr ook wa, goa ik samen met krekbek stampen... onnie da krekbek???????