Partyflock

Forumonderwerp · 1185276
Ik heb al veel forums gezien waarin mensen op zoek zijn naar vrienden om lekker hardcore te luisteren en naar festivals te gaan. Ik ben ook zo iemand. De meeste van mijn vrienden zijn er niet gek op maar ik luister het de hele dag. Maar het blijft altijd beetje awkward om dan alleen naar een hard festival te gaan. Maar ook voor dagelijks te chatten zou ik het super vinden om in contact te komen met andere gabbers.

Ik woon zelf in Limburg, maar ver reizen vind ik helemaal prima. Als er natuurlijk mensen uit Limburg komen is het helemaal top.
Ik zie graag wat berichten langskomen. Thanxxx
We zouden eigenlijk een keer een gabbermeeting moeten organiseren vanuit partyflock, lijkt me wel lache
Uitspraak van 00Gabbertje op zaterdag 5 september 2020 om 20:13:
We zouden eigenlijk een keer een gabbermeeting moeten organiseren vanuit partyflock, lijkt me wel lache

Je bedoelt een (project) X feestje? haha
Uitspraak van Labilo Boss op woensdag 5 augustus 2020 om 16:18:
Maat, ga gewoon lekker alleen! Ik ben sinds ik naar feesten ga (2001) slechts 1x niet alleen geweest. Ik vond het ook wel eens awkward in het begin, maar mijn drang om te gaan was te groot. Mijn vrienden hebben niets met deze muziek en ook niet met de feesten en mensen, dus dan maar zo. Het enige wat ik soms wel mis, is dat ik de herinnering niet echt deel met thuis/vrienden en er dus ook niet echt veel over kan vertellen want ze waren er niet bij en snappen het dus toch niet.

Ik ga tegenwoordig ook alleen naar hardcore-feesten in NL enzo, mijn vrienden van vroeger zijn andere richtingen uitgegaan en de vriendin waar ik tot over 3 jaar mee samenwoonde had ook al afgehaakt. ik amuseer me nog steeds want ik kan die feesten écht niet missen, al sinds die Energiehal, wàt een herinneringen ! En daarvoor de Bonzai - feesten in België.
Uitspraak van 00Gabbertje op zaterdag 5 september 2020 om 20:13:

Vroeger waren er op alle hardcore feesten Meetings van Partyflock :D
Ik ben zelf 22 woon in denhaag en ben ook opzoek naar festival vrienden, gewoon omdat het altijd leuk is nieuwe mensen te leren kennen en zeker voor feestjes
Uitspraak van GEUX op donderdag 19 november 2020 om 17:49:
Vroeger waren er op alle hardcore feesten Meetings van Partyflock :D

Super dope,

Merk trouwens wel dat partyflock behoorlijk dood is gegaan...hoe komt da eigenlijk?
Ik heb het ook bijde gedaan alleen en met vrienden of collega’s naar een feest..
Ik doe dit met hardstyl en hardcore maar ook met techno feesten.
In beide ben ik behoorlijk breed kwa smaak .
En masters of hardcore 2021 (als het door gaat)
Grote kans dat ik weer alleen ga.
Mijn kaartje met busreis had ik vorig jaar al geboekt.
Okay, sorry heb bijna 3 maanden niet op partyflock gekeken. Thanx voor de antwoorden. Dus in feite, al ga je alleen, je maakt de vrienden ter plaatse.
Ik hoop alleen dat de festivals dit jaar gvd gewoon doorgaan. Heb nog 6 tickets klaarliggen. Als het zover is wil ik best een whatsapp/signal groep aanmaken.
Uitspraak van HardKickz14 op maandag 25 januari 2021 om 13:59:
Dus in feite, al ga je alleen, je maakt de vrienden ter plaatse.

Zeker!
Uitspraak van 00Gabbertje op maandag 30 november 2020 om 19:41:
Merk trouwens wel dat partyflock behoorlijk dood is gegaan...hoe komt da eigenlijk?

Ik denk dat veel hier heen komen voor de party agenda en dat is nu even niet zo relevant. Er valt ook niet veel na te praten of nieuwe foto's te checken. Dus dat. Denk ik. Komt wel weer.
Ik vind juist in deze tijden dat ik meer hardstyle buddys nodig heb. Ik kijk nu thuis, alleen, de livestreams omdat ik niet echt iemand in de buurt heb die de muzieksmaak deelt!
Uitspraak van Daaniellee op dinsdag 9 februari 2021 om 23:16:
Ik vind juist in deze tijden dat ik meer hardstyle buddys nodig heb. Ik kijk nu thuis, alleen, de livestreams omdat ik niet echt iemand in de buurt heb die de muzieksmaak deelt!

mee eens! doordat ik eigenlijk alleen thuis zit heb ik eigenlijk geen eens de behoefte om naar een livestream te kijken. door het alleen kijken is het zo saai. dan zo het heel fijn als je met meerdere bent

Ikzelf kom uit Heerlen,ben een gabber van de oude garde ( 40 jr oud) en ga regelmatig met nog een goede vriendin naar Partys enz. Je mag gerust mee ? We zijn meestal met een klein groepje max 5 pers.
Uitspraak van actief op zondag 25 april 2021 om 14:31:
Ikzelf kom uit Heerlen,ben een gabber van de oude garde ( 40 jr oud) en ga regelmatig met nog een goede vriendin naar Partys enz. Je mag gerust mee ? We zijn meestal met een klein groepje max 5 pers.

Heerlen, dat is lekker in de buurt :). Persoonlijk kijk ik alle live streams van ongeveer alle events. Dinsdag supersized kingsday, we kunnen er samen naar kijken via zoom, idk.
En dat samen kijken bedoel ik uiteraard voor iedereen die daar zin in heeft. Laat maar iets weten
Uitspraak van actief op zondag 25 april 2021 om 14:31:

lijkt me zeker leuk. alleen niet echt in de buurt maar sta er wel voor open

Okj kunnen we wel doen dan ja,alleen moet ik dinsdag werken helaas😆😆👊
Uitspraak van 00Gabbertje op maandag 30 november 2020 om 19:41:

Teveel andere Social media platformen en Corona.
HardKickz14 hoe is dit verhaal afgelopen? Hoe heb je het aangepakt?

Ben n tyd niet meer hier geweest maar ik ben er nog. Sta er nog steeds voor open
Julie nog steeds op zoek? Woon wel in Den Haag dus is beetje uit de buurt
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Labilo Boss op zaterdag 3 juli 2021 om 12:38:
HardKickz14 hoe is dit verhaal afgelopen? Hoe heb je het aangepakt?

Bro, door corona en geen geld heb ik nog niks kunnen doen helaas. Maar goed, HardFest en Snakepit komen er aan in November, daar ben ik heul hyped om. Dus zeg maar als we een groepje kenne regelen. Of voor welk anders event dan ook
Uitspraak van Alex op zaterdag 17 juli 2021 om 23:05:
Julie nog steeds op zoek? Woon wel in Den Haag dus is beetje uit de buurt

Boeie joh, die events zijn door het hele land dus
voor mij hetzelfde man, eigenlijk vind ik het best top dat je het vraagt.
+31622857391 is mn tellie nummer.
als je mensen zoekt om naar een feest/festival te gaan, app me gerust.
joeee
Leuk, heb deze vraag zelf ook ooit gesteld op partyflock en echte vrienden aan over gehouden. Tot nu toe nog geen één keer alleen gegaan maar door verwaterde contacten gaat dat wss nu weleens een keer gebeuren. Binnenkort mijn eerste fuif alleen. Vind het spannend maar wil TE graag gaan.
Uitspraak van Ruby op zondag 17 oktober 2021 om 19:00:
Leuk, heb deze vraag zelf ook ooit gesteld op partyflock en echte vrienden aan over gehouden. Tot nu toe nog geen één keer alleen gegaan maar door verwaterde contacten gaat dat wss nu weleens een keer gebeuren. Binnenkort mijn eerste fuif alleen. Vind het spannend maar wil TE graag gaan.

Kijk en dat is helemaal top als je er ook echt vrienden door krijgt. Waar ga je heen als ik vragen mag?
En ja dit forum bestaat ondertussen al 1.5 jaar. Bijna alle events mogen weer doorgaan dus als jullie het een idee vinden kan ik een whatsappgroep aanmaken en dan kunnen we eens iets plannen
Uitspraak van Ruby op zondag 17 oktober 2021 om 19:00:
Leuk, heb deze vraag zelf ook ooit gesteld op partyflock en echte vrienden aan over gehouden. Tot nu toe nog geen één keer alleen gegaan maar door verwaterde contacten gaat dat wss nu weleens een keer gebeuren. Binnenkort mijn eerste fuif alleen. Vind het spannend maar wil TE graag gaan

idd waar ga je heen? misschien kunnen dan wel gaan meeten
Ik ben naar Gearbox geweest. Uiteindelijk toch niet alleen haha. Maar het had prima gekund!
Ga vooral naar deze genre feesten. Maar 11 dec ook naar Thunderdome
Ik was gisteren naar Gearbox geweest! Volgende feest wordt Qlimax en Rebellion
Ik ga altijd alleen. Laatste 3 feestjes waren Pandemonium festival, Pandemonium pre-gathering (day 1) en afgelopen zaterdag Decade. Komende zaterdag nog naar Ghosttown en dan in november weer naar de grote Pandemonium. Geloof me als ik zeg dat ik altijd zoveel bekende(n) (gezichten) tegenkom. Je hebt op die feesten ook veel aanspraak en moet vooral ook zelf niet bang zijn om een praatje te maken. Voor je het weet ben je gappies for life, zo gaat dat! Gewoon lekker gaan, niet meuten :)
Uitspraak van Ruby op zondag 24 oktober 2021 om 19:45:
Maar 11 dec ook naar Thunderdome

daar ben ik als goed is ook van de partij! afgelopen zaterdag naar resonate geweest en 20 nov staat bij mijn peacock in concert op het programma
Meest actuele forum voor hardstyle lovers die een party buddy zoeken. Iemand hier uit de omgeving Gouda die zin heeft om festivals te hoppen? Iedereen gaat nestelen, settelen of heeft geen zin meer. Maar deze stuiterbal zoekt andere stuiterbal om nog ff mee door te gaan
Zoo we zijn weer 3 maanden verder maar zo goed als alles ken weer doorgaan. Idd niet te snel juichen maar he. Gaat er iemand heel toevallig 18 maart naar Deadly Guns? Is in Heerlen
Uitspraak van Desiree_Sharonne op zondag 7 november 2021 om 20:59:
. Iemand hier uit de omgeving Gouda die zin heeft om festivals te hoppen? Iedereen gaat nestelen, settelen of heeft geen zin meer. Maar deze stuiterbal zoekt andere stuiterbal om nog ff mee door te gaan

utrecht hier en hardcore onley
ok of frenchcore.
terror en speedcore ook best.

Voor nu enkel masters of hardcore in me planning staan en mogelijk 30 jaar dance to eden te utrecht
geef maar een gil als je it aandurft, mee wil en ook nog wil meeten :cheer:
Ik kom zelf uit Zoetermeer, en meeste van mijn vrienden zijn allemaal into techno, ik ga graag mee naar een hardcore feest. Ik hou ervan! Ik heb niks met techno en hun helaas niks met hardcore. Ik heb voor nu alleen masters en supersized staan.
Uitspraak van Desiree_Sharonne op zondag 7 november 2021 om 20:59:
Meest actuele forum voor hardstyle lovers die een party buddy zoeken. Iemand hier uit de omgeving Gouda die zin heeft om festivals te hoppen? Iedereen gaat nestelen, settelen of heeft geen zin meer. Maar deze stuiterbal zoekt andere stuiterbal om nog ff mee door te gaan

I AM Inn
Hoi. Hallo ik ben ook wel in voor hardcore feestje. Techno vind ik persoonlijk ook niet verkeerd. Woon alleen in Dalfsen (Overijssel) ik ben ook niet verkeerd van reizen. Laat maar weten..

Groetjes.
Ik heb autisme en hou veel van hardcore en woon in belgie brasschaat
Ik ook!! Heb een vriend die regelmatig mee gaat maar niet altijd. Clubje mag groter, gezellig!! MOH is de eerstvolgende waar we heen gaan. Wie nog?
laatste aanpassing
Helleuu!!

Ik hou zelf super veel van hardcore en ga ook vaak naar feestjes!

Voor mij is MOH de eerste, ik ga daar met vrienden meeten maar mogen altijd meer mensen mee

Hey, ik ga volgend weekend naar hardfest samen met een andere vriend. We zijn 21 en 20 jaar en komen uit Limburg (Maastricht) en we zijn op zoek naar mensen die met ons mee willen gaan omdat onze eigen vriendengroep hardstyle/hardcore niks vindt. Ook staan we open om naar andere festivals te gaan.

Voor interesse stuur een berichtje (0631766448)
Hee allemaal zit pas sinds vandaag op partyflock, afgelopen masters was mijn eerste hardcore feessie en het lijkt me leuk om dus via deze weg meer hardcore liefhebbers te leren kennen dus berichten zijn altijd welkom

Ook nog mensen hier die 30 april naar Dance2eden gaan ?
Jammer dat iedereen zo ver weg woont...komen er ook mensen uit Gelderland?
Uitspraak van Lakushh op zondag 24 april 2022 om 20:56:
Jammer dat iedereen zo ver weg woont...komen er ook mensen uit Gelderland?

Yesss Apeldoorn hierzo!
Aightt gaat lekker hier zo te zien. Wie zie ik volgende week op Defqon? en/of Dominator?
Gaat er nog iemand naar X-qlusive holland aanstaande zaterdag??
Uitspraak van Lorainetjr op donderdag 1 september 2022 om 13:09:
Gaat er nog iemand naar X-qlusive holland aanstaande zaterdag??

jazeker!