Partyflock
 
Forumonderwerp · 11842
­ Nederland
 
dat wil ik wel s weten :devil:
 
mij zullen ze in de arena niet meer tegenkomen..het was gewoon een k**lokatie!
 
nee hoor
de arena en alles in de buurt (HMH, Qbase) etc kortom noord holland maakt overal wel een sfeertje van.
Amsterdam ruled, Noord holland ruled
laatste aanpassing
Artiest Tuned
Mensen die t kool vonden?? JAAAAA PRESENT!!
ik heb mij prima vermaakt
hey pinda hilversum roeleert dan ook dat is ook Noord Holland :D
Tegek is een groot woord eerder gezelig en relaxe sfeer :D
Ik was totaal 158 euro kwijt. Nog nooit naar tekno face geweest, maar vond het wel stoer. maar hardstyle is beter.
Hey gertje niet zo negatief je hebt met mij staan stampen/chillen wat je het ook mag noemen :D
 
Ik vond het ook supervet!Aan de line up kun je toch van tevoren zien wat voor je muziek je kan verwachten, kijk dat liebing en picotto wat minder hard draaide dan je gewend bent,boeie, gewoon respect voor hebben.!

Als het niet hard genoeg is ga je maar lekker hakkuh!(met alle respect voor hardcore, daar niet van).

Het duurde voor mij ook wel even voordat ik het naar me zin had,maar dat lag niet aan het feest.Ik heb wel een vet feest gehad dus:).
Ik heb me prima vermaakt en ga zeker volgend jaar weer (als er weer een vervolg komt)
 
het was echt kutter dan kut dat feest voor mij echt niet meer misshien als de line-up supergoed is en als ze normale muziek draaien dit was echt 100x nix gewoon!!!
 
Wat een gezuur allemaal. Ik heb een superfeestje gehad!! Dana = tha Master!!!
 
ik vond het gewoon een moeilijk stoer feest. klaar.