Partyflock
 
Forumonderwerp · 1176737
­ Nederland
Hoi festivalgangers,

Ik ben op zoek naar festival maatjes die het leuk vinden om naar diverse festivals en feesten te gaan.

Ik heb nu vooral vrienden die al gesetteld of aan het settelen zijn en niet meer graag mee gaan wat ik zelf heel jammer vind want ik geniet er nog 100% van.

Ik ben 32 jaar oud en woon in Amersfoort. Het lijkt me leuk een groepje te maken waarmee we gezellig mee op pad kunnen gaan.
Zowel dames als heren die gezellig, sociaal en openminded zijn en open staan voor diverse festival en feestjes in Nederland maar ook in het buinland :)

Ik ben zelf vooral festivals en feesten zoals o.a Awakenings / Mysteryland / Dancevalley / Loveland / TheFlyingDutch / Tommorowland / Extrema, enz,. enz.
Maar ik kan ook zeker (af en toe) genieten van House en R&B..
Ik sta overal voor open voor zowel festivals als leuke feestjes.

Als er genoeg interesse is zal ik een groeps app aanmaken,zodat er onderling ook contact gehouden kan worden
Zou leuk zijn als het beetje een zelfde leeftijdsgroep is , maar laat je niet tegen houden.
Je bent zo oud als je je voelt zeg ik altijd , dus lekker jong blijven

Groetjes,

Carlos
Wie wil mee vandaag naar Gem Beach Session in Scheveningen vandaag?
Valt me wel altijd op dat die 30 plussers lekker hard gaan vooraan. Nog mensen naar Free festival volgende week? hier laat iedereen het weer af weten want stel je voor je gaat een week na Defqon weer naar een feessie.
Uitspraak van Lowie op zondag 30 juni 2019 om 13:59:
Valt me wel altijd op dat die 30 plussers lekker hard gaan vooraan. Nog mensen naar Free festival volgende week? hier laat iedereen het weer af weten want stel je voor je gaat een week na Defqon weer naar een feessie.


ja dat nieuwe volk roddelt liever over de mensen die lekker hard gaan ipv dat ze gezellig mee doen