Partyflock

Forumonderwerp · 1173927
Waarschuw beheerder
Ik zoek iets oppeppends zoals XTC waar je lekker op kunt spacen en bij voorkeur ook met dat heerlijke mdma gevoel. Alleen dan zonder de bijkomstigheid dat je eruit gaat zien als een heroine junkie :)

Hebben jullie nog tips?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lionfish op woensdag 7 september 2016 om 02:25:
Zorg iig dat je vetpercentage niet te laag is (minimaal 22%),

Lol. Ik ben een kerel dus zullen we dat maar niet doen? :lol: Zit nu op 12% en zelfs dat is aan de vrij hoge kant. Maar door al dat rippen heb ik inderdaad een vrij mager gezicht.
De botox spuit ik trouwens alleen in mn voorhoofd dus je kan er daarna nog steeds prima koekwaus uitzien :D Fillers alleen onder de ogen maar dat is volgens mij iets wat half Amsterdam doet. Het voordeel is dat je nu prima 2 nachtjes kunt doorhalen zonder dat je ook maar iets ziet. Echt een aanrader. Je voelt je nog steeds vertieft maar je kunt nu bij wijze van daarna gewoon bij opa en oma op de koffie.

Uitspraak van Lionfish op woensdag 7 september 2016 om 02:25:
+ slechte huid.

Huid is prima maar desondanks krijg ik nu op recept vitamine A zuur (tretinoine). Het enige middel wat bewezen werkt en je weer een mooi baby huidje oplevert :)

Uitspraak van MissEs op woensdag 7 september 2016 om 02:13:
Van botox krijg je zo'n botoxhoofd

Te veel is nooit goed.

Uitspraak van Refill op woensdag 7 september 2016 om 09:09:
Dit zijn wel serieuze dingen. Ik denk dat een hoofddokter misschien toch beter is man Jezus. Je besteed zoveel tijd aandacht en geld aan je uiterlijk, ik denk dat je die Energy beter kan steken in wat er binnen misschien niet lekker loopt.

Ben wel benieuwd trouwens naar je kuur en wat je daarmee bent opgeschoten?

Ik heb inderdaad een zekere angst om oud te worden. En nee, ik ben (gelukkig) niet diegene op mn profielfoto :lol:
Qua kuur ben ik nog niks opgeschoten om de simpele reden dat ik het nog niet heb durven nemen. Heb voor 3 kuren aan testosteron liggen (en Anavar) maar wacht eigenlijk tot oktober. Ik doe dan in het ziekenhuis mee aan een anabolen onderzoek. Je wordt dan voor, tijdens en na je kuur meerdere malen gemonitord (ecg, hartecho, kwakje onderzoeken etc.). Ook je gear wordt vantevoren uitgebreid getest. Als ik dus al ga beginnen met een kuur dan het liefste onder begeleiding.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Crack David op donderdag 15 september 2016 om 10:34:
Lol. Ik ben een kerel

Ze is een kerel :)
Waarschuw beheerder
Het voordeel is dat je nu prima 2 nachtjes kunt doorhalen zonder dat je ook maar iets ziet. Echt een aanrader.

Zonder botox zie ik er ook prima uit na 2 nachten doorhalen hoor. Na de eerste nacht word het altijd minder opvallend.
Waarschuw beheerder
+1
Ik heb inderdaad een zekere angst om oud te worden. En nee, ik ben (gelukkig) niet diegene op mn profielfoto

Mannen worden door de jaren heen alleen maar knapper joh ;)

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Refill op donderdag 15 september 2016 om 13:20:
Mannen worden door de jaren heen alleen maar knapper joh

Dat is een feit

Verklaarbaar ook, vanuit het oogpunt der evolutie en moeder natuur. De man heeft als oer taak immers het zoveel mogelijk voortplanten en doorgeven van dat unieke stukje DNA. Dus de jager moet er wel een beetje uit blijven zien.

Vrouwen daarentegen, ha haha. ha hahaha. Na al dat baren begreep moeder natuur ook wel dat haar taak er na een baby of twee wel zo goed als op zat. Waarom daar nog wat aan versieren tijdens het versleten raken en slijten :P

Ze kunnen hooguit het haar nog blonderen eind 40er jaar, om ons tijdelijk op een verkeerd spoor te brengen. Maar ja, je moet toch een keer omdraaien, he... ;)
(kom maar kom maar kom maar, dames tuig)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2016 om 13:33:
nog blonderen eind 40er jaar

Hmm..... Dat doe ik nu al.. beloofd niet veel goeds dus :-s
Waarschuw beheerder
Lol. Ik ben een kerel dus zullen we dat maar niet doen?

Dan is 12% idd prima. En voor de rest klinkt het iig of je overal bewust over hebt nagedacht. Zouden niet mijn keuzes zijn, maar wens je veel succes en plezier ermee :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2016 om 13:33:
Dat is een feit

Akkoord
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lionfish op donderdag 15 september 2016 om 14:48:
Zouden niet mijn keuzes zijn, maar wens je veel succes en plezier ermee

Thx :)