Beste Iedereen,
Mijn excuses...
Het is even stil geweest van mijn kant. Ik had een bericht gekregen van de beheerder met de "waarschuwing" dat ik aan zou sporen tot het dealen van drugs. Daar was ik een beetje van geschrokken.
Echter, na het nogmaals doorlezen van alle communicatie die er geschreven is vind ik dat ik toch echt mensen alleen maar probeer te helpen met correcte informatie te informatie te verschaffen.
Ik wil even reageren op 2 mensen:
Mag ik jou hartelijk danken voor je uitgebreide, accurate review! Ik heb hier heel veel aan, wil deze review ook aan m'n vriend laten lezen. Afhankelijkheid maakt je zwak, en daar maak ik me zorgen om bij hem! Dank!!
Katsky,
Het ligt er maar net aan welk doel hij probeert te bereiken.
Ik vind het ronduit belachelijk dat de artsen het middel MODAFINIL niet voorschrijven omdat het te duur zou zijn. Middelen als Ritalin (of Concerta) zijn ronduit SLECHT voor je! Terwijl MODAFINIL wél goed werkt (voor mij tenminste) zonder die vreselijke bijwerkingen. Als hij het gebruikt om zichzelf "slimmer" probeert te maken, dan moet hij daar inderdaad mee uitkijken
Rick558,
"Modalert 200mg" wordt (bij mijn weten) niet voorgeschreven in Nederland en komt dus waarschijnlijk uit India of zo. Ik zou dat niemand aanbevelen om dat zomaar uit te gaan proberen.
Nogmaals, aangeven dat ik nog stripjes over heb die mij voorgeschreven zijn door een neuroloog, dat mag dus niet en dat zal ik dus ook maar niet meer doen...
Stuur mij een PM en wellicht kan ik je, gebaseerd op mijn ervaringen, een gepast advies geven... Gelieve mij alleen te benaderen als je een ADD/ADHD of andere (concentratie) stoornis hebt.
Vriendelijke groet,
Nikola Tesla