Partyflock
 
Forumonderwerp · 11708
­ Nederland
 
Van de week is een vriend(noem ff geen namen dus vraag er ook niet naar) van mij bezweken aan Ghb en is in het ziekenhuis beland op de hartbewaking ze hebben doormiddel van schokken zijn hartritme weer op peil weten te krijgen ondertussen de persoon in kwestie al weer thuis enzo maar het is toch flink schrikken als je s'nachts word wakker gebeld

op feesten zie ik ook constant mensen fout gaan en als je vraagt waardoor het komt is het meestal Ghb in combi met

Ghb is een lekker spulletje maar o zo gevaarlijk dus jongens let aub goed op je zelf als je aan de Ghb gaat want ik heb geen zin om echt een vriend/vriendin van pf te verliezen aan Ghb namelijk
 
Intrix: dat je G dun is maakt niet uit. Nogmaals, dikke G betekent niet dat het sterker danwel beter is!

Het is echt allersimpelst en je hoeft echt niks te verwarmen of een scheikunde wizard te zijn. Na allerlei receptuur uitgeprobeerd te hebben, ben ik erachter dat de simpelste weg , veruit de beste is:

1 flesje GBL
1 potje sodium
PH-papers
Citroenzuur


Men neme een pan, flikkert er eerst de GBL in.
Al roerend gooi je scheutje voor scheutje de sodium korrels erbij. Het gaat bruisen en wordt warm.
Blijf roeren anders hou je harde stukjes over..alles moet gelijkmatig oplossen.

Tip van Flip: zet je pan in de wasbak met een flinke laag koud water.
Soort au-bain-marie zeg maar ;-)

Als de sodium helemaal is opgelost en er geen chemische reactie meer plaatsvind haal je de pan uit de bak met water en hou je er even een ph-papiertje in. Als de waarde tussen 7 en 8 ligt; kun je de GHB consumeren.
Is de PH te hoog; dan dien je het goedje met een beetje citroenzuur aan te zuren.

Ik hoef meestal geen citroenzuur toe te voegen.


That's it..natuurlijk is de substantie wat vloeibaarder, maar het werkt echt net zo goed als de bekende dikke GHB..en je spul is hartstikke zuiver.


Mocht je de boel wat minder zout willen; voeg dan flink wat extra citroenzuur toe of gooi er na het bereiden 4 of 5 eetlepels roosvicee doorheen. Dit zorgt trouwens ook meteen voor een gezellig roze kleur;-)


Laat de boel hierna lekker afkoelen en giet het in een consumptie-flesje.


Drink smakelijk :-)
 
WackyJ: Wijsheid van ons?...ach...ik heb ook alleen maar geleerd door goed hard op mijn snufferd te gaan.
Fouten maken wordt je wijs van;-)
Door schade en schande leert men idd!

Ik heb geen zin om op mn bek te gaan, doet zo'n pijn aan je tanden! ;-)
Ik heb op sensation mijn eerste negatieve ervaring gehad met GHB (hoewel ik het op dat moment niet eens als negatief ervaarde en me gewoon goed bleef voelen), maar denk nog precies hetzelfde over het goedje.

Wanneer je er verandwoordelijk mee om gaat is er volgens mij weinig aan de hand. Helaas was ik op sensation dus een van die mensen die dat schijnbaar niet kon en daar baal ik nog steeds heel erg van (vooral doordat er dan ook weer andere mensen bij betrokken raken).
het probleem is denk ik dat veel mensen met drugs overmoedig raken en denken meer te kunnen paken dan ze eigenlijk aan kunnen.

Maar goed, ik ben nog steeds niet antie GHB. Ik heb alleen mijn lesje wel geleerd en heb voor mijzelf in de praktijk bevestigd gekregen wat ik eigenlijk al wist. Dat betekend dus: genoeg tijd houden tussen de doseringen, en (afhankelijk van de sterkte) niet meer dan een half buisje per keer gaan pakken.
Als je er aan begint is het jou verantwoording
Gebeurt bij sommige mensen niet een keer maar wel meer keer
Ik vind dat je geen drugs gebruikt maar misbruikt
En ghb is gewoon weg link spul dat is duidelijk