Partyflock

Forumonderwerp · 1169916
10 volgers · 3145x bekeken
Waarschuw beheerder
-2
Dag Forum, sommigen gaan deze vraag misschien belachelijk vinden maar ik zou enkele eerlijke meningen wel op prijs stellen.
Na heel wat jaren huwelijk zou mijn dierbare man mij graag zien sex hebben en zien klaarkomen met anderen. Bij voorkeur zelfs meerdere anderen. Dus zaagt hij al een hele tijd (tweetal jaar) om hem te vergezellen naar swingerclubs of zelfs gangbangclubs (als dat al bestaat).
Ik ben niet bang van sex, maar om me gelijk er in te gooien met volslagen vreemde mensen is zeker niet mijn eerste voorkeur. Om hem dan toch maar tegemoet te komen heb ik twee vroegere kennissen gevonden met wie ik gerust, en in vol vertrouwen, enkele nummertjes wil mee doen terwijl hij al dan niet meekijkt. Maar dat vindt manlief dan weer niet correct. Met kennissen of vrienden neuken is voor hem een relatie, en dat is niet wat hij in gedachten heeft. Hij is eerder uit op het pure fysieke van de sex, ver van alle mogelijke relatievormen, terwijl ik toch graag weet met wie ik sex heb. Misschien maak ik het wel te moeilijk....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 oktober 2015 om 11:04:
en dan mijn man alleen laten? dacht het niet

nee hoor, hij mag de camera vasthouden (geluidsman niet nodig wegens ingebouwde microfoon)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op zaterdag 3 oktober 2015 om 22:40:
nee hoor, hij mag de camera vasthouden (geluidsman niet nodig wegens ingebouwde microfoon)

Ja? zou je dat willen zien vastgebonden op een stoel hoe we met z'n 2en je vriendin te grazen nemen? Ik denk namelijk dat het wel lukt :p zelfs met een camera in z'n hand
als dat jouw ding is........Maar alleen omdat je zo'n leuke vriendin hebt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 oktober 2015 om 08:59:
2en je vriendin te grazen nemen

:o does lieff
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog liever?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor mij totaal nieuw deze manier van chatten,appen or whatever. Mijn eerste post nu , kijken of di geplaatst wordt... Ik zoek een leuke (sexy, spannende)vrouw die met mij aankomend weekend lekker los gaat! Dansen, chansen, leuke uitgaansgelegenheid, hapje eten van te voren, en de rest komt vanzelf!! Ik ben zelf 1.75 , als t kan dan wat kleiner , en met high heels net eronder omgeving Haarlem, Amsterdam, Alkmaar . Kom maar op dames. Ik zal je niet teleurstellen. Ben echt leuk gezelschap en heb aan aandacht geen gebrek. Wil gewoon wat nieuws
Steef

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steef op zondag 18 oktober 2015 om 23:34:
Voor mij totaal nieuw deze manier van chatten,appen or whatever. Mijn eerste post nu , kijken of di geplaatst wordt... Ik zoek een leuke (sexy, spannende)vrouw die met mij aankomend weekend lekker los gaat! Dansen, chansen, leuke uitgaansgelegenheid, hapje eten van te voren, en de rest komt vanzelf!! Ik ben zelf 1.75 , als t kan dan wat kleiner , en met high heels net eronder omgeving Haarlem, Amsterdam, Alkmaar . Kom maar op dames. Ik zal je niet teleurstellen. Ben echt leuk gezelschap en heb aan aandacht geen gebrek. Wil gewoon wat nieuws

tinder ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Steef op zondag 18 oktober 2015 om 23:34:
Wil gewoon wat nieuws

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 oktober 2015 om 11:36:
tinder ofzo

:facepalm: Onder welke steen kom jij vandaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 oktober 2015 om 11:36:
tinder ofzo

Ja, das een goeie . Heb ik gedaan en wat dates aan over gehouden,
Maar ik zoek een leuke lekkere dame om samen naar wasteland , bitch en andere parties te gaan... Kan ik moeilijk op tinder zetten... Met foto erbij ... Ik zoek dus een medium om met deze dames in contact te komen. Probeer t zo dus maar... Weer jij iemand die aan mijn schetsjes voldoet

Waarschuw beheerder
-1
nee helaas, is een steen op mij gevallen, heb last van geheugen verlies
Artiest R2B
Waarschuw beheerder
Hahaha ja die verrekte stenen ook :P