Thanks

Effe morgen kijken dan of ik er nog wat aan ga aanpassen, ben best druk op het moment en wil die nu ook eens de deur uit

Heb nog 3 andere tracks die deze week eigenlijk nog afmoeten...
Btw, zag nog iets, misschien iets voor jou Juukuh:
DJ's producers en muziekmakers opgelet! Tijdens de 2e editie van Eindhoven Dance Motion worden er weer diverse GRATIS Workshops en Seminars georganiseerd op het gebied van DJ’en en Produceren. En dit vindt plaats in Dynamo!
Deze workshops en seminars worden verzorgd in samenwerking met Fusion, Theracords, Dj2dj, Studiobambam, Gearjunkies Hooked On Gear en BPM Productions. Ze vinden plaats bij Dynamo.
Zaterdag 14 maart:
12.00 - 12.45 uur Het digitale DJ'en
Wat is er nieuw op DJ gebied en welke features kun je als DJ gebruiken.
13.00 - 13.45 uur Workshop Track ABC
Hoe is een track opgebouwd, waar moet je rekening mee houden en wat zijn de belangrijkste dingen die in jouw producties behoren.
14.00 - 15.00 uur Drop Your Track
Drop your track en ontvang feedback van professionals.
15.30 - 17.00 uur Q & A
Dit is je kans om vragen te stellen aan professionals over het vak DJ/Producer en alles wat daar bij komt kijken.
LET OP: Deze workshops zijn gratis en er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Dus mis deze kans niet, om jezelf als DJ/Producer naar een hoger niveau te brengen.
http://eindhovendancemotion.nl/workshops/
Zit zelf te denken misschien ook te gaan, toch altijd wel interessant zoiets, leert altijd wel wat bij
En dozart's track:
/ignore
Nee eh, ik ga 'm morgen nog effe wat aandachtiger beluisteren dat ik er iets zinnigs over kan zeggen

Nu heel even op gehad tussen het fitnessen door, klonk qua mix en variatie wel lekker voor zo ver ik het kon horen, maar morgen dus maar even wat beter luisteren

En nu maar eens naar bed, over 5 uur moet ik er al weer uit en kom morgen liever niet té zombie mode op me sollicitatie aan