Partyflock

Forumonderwerp · 1167686
13 volgers · 22086x bekeken

Waarschuw beheerder
+8-13
Aandacht voor moslimhaat overdreven? Kijkt u even mee?
Door Republiek Allochtonië
100_5051 - René Gademann
ACHTERGROND - Sommigen vinden de aandacht voor moslimhaat overdreven of beweren dat hiermee de ‘islamcritici monddood’ worden gemaakt. Op het blog moslimhaat.tumblr.com is inmiddels een bonte verzameling van haatuitingen aangelegd. Met ‘islamkritiek’ heeft dit nog maar weinig te maken.

Het blog wordt onderhouden vanaf het Twitteraccount @meerliefde. In augustus en september, in de aanloop van de anti-moslimdemonstratie van Pro Patria in de Schilderswijk, werden binnen enkele uren vele oproepen tot geweld tegen moslims gevonden.

Vorige week heeft @meerliefde de draad weer opgepakt. Aanleiding was het bericht op joop.nl dat op een Facebookpagina van PVV-fans werd opgeroepen moskeeën in brand te steken. Hierop vroeg PvdA-kamerlid Ahmed Marcouch aan het OM om stappen te ondernemen. Dit bericht leidde, zo ontdekte @meerliefde, tot nog meer oproepen tot geweld tegen moskeeën en moslims.

Op het blog moslimhaat.tumblr.com/ zijn diverse oproepen tot geweld te vinden. Hieronder ziet u er enkele:

[img width=263 height=183 cacheid=001624d5003241240bbbc0f81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-1.jpg[/img]

[img width=264 height=206 cacheid=001624d6003241254c1bba281a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-2.jpg[/img]

[img width=502 height=139 cacheid=001624d700324126717b93981a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-3.jpg[/img]

[img width=487 height=189 cacheid=001624d800324127c35b4f881a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-4.jpg[/img]

[img width=689 height=202 cacheid=001624d900324128fe3b66381a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-5.jpg[/img]

[img width=259 height=200 cacheid=001624da00324129b99b1ce81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-6.jpg[/img]

[img width=321 height=223 cacheid=001624db0032412a84fb35581a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-7.jpg[/img]

[img width=497 height=125 cacheid=001624dc0032412b06aba2891a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-8.jpg[/img]

Meer op moslimhaat.tumblr.com.

Geweld tegen moskeeën

Twee weken geleden maakte onderzoekster Ineke van der Valk bekend dat van de naar schatting 475 moskeeën in Nederland in ieder geval 174 moskeeën in de afgelopen tien jaar te maken hebben gehad met één of vaak meerdere ‘incidenten’.

Republiek Allochtonië houdt sinds 2010 een lijst bij met (bekende) incidenten. Zie de laatste update hier.

Verder weten we dat:

Bijna twee op de drie moslims rapporteren ten minste één discriminatie-ervaring in het afgelopen jaar. Inclusief degenen die twijfelen of het om discriminatie ging, gaat het zelfs om driekwart van de moslims.
Eén op de vijf Nederlanders voelt zich persoonlijk bedreigd door de islam.
Eén tot anderhalf miljoen Nederlanders stemmen op een partij, de PVV, die pleit voor een ‘kopvoddentaks’, het sluiten van alle moskeeën, een verbod op de koran en andere specifieke (discriminerende) maatregelen gericht tegen moslims.
Volgens een peiling van Maurice de Hond is een meerderheid van de Nederlandse bevolking – 55 procent – voor een immigratiestop uit islamitische landen en wil 63 procent van de Nederlanders geen nieuwe moskeeën. Beide zijn vormen van moslimdiscriminatie.
Het bagatelliseren van moslimhaat en moslimdiscriminatie is volstrekt ongepast, net zoals het bagatelliseren van antisemitisme ongepast is. Het heeft ook weinig meer met ‘islamkritiek’ te maken. Het gaat om vormen van haat, discriminatie en uitsluiting, die in strijd met onze (grond)wet zijn.

Verontrustend... :nosmile:

Waarschuw beheerder
Vind het jammer dat al die oude pf ers nu op facebook zitten te rellen, jullie houden gelukkig hier de moed er nog in.
Waarschuw beheerder
Ik ben gewoon omstaander ... ik kijk toe (hier toch) :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 december 2015 om 21:20:
jullie houden gelukkig

Jij ook bedankt (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 18 december 2015 om 19:57:
Hier speciaal voor jou, zal jij wel beamen zoiets :rot:

Gaarne ondertiteling.

(blijkbaar stiekem door Montana gemaakt)

Wel goed dan, maar alleen het muzikale ritme.

BTW: jouw reactie is geplaatst op het verkeerde topic. :|
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 december 2015 om 10:43::LOL: Er zitten idd. leuke stukken bij.

Dit heb ik gezegd op jou zuip topic.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 december 2015 om 09:47:
Gaarne ondertiteling.

Alsof ik dat weet :rot:

Wel goed dan, maar alleen het muzikale ritme.

Een kerel zoals jij die freakt op het salafisme :D

BTW: jouw reactie is geplaatst op het verkeerde topic. :|

Weet ik ;)

Dit heb ik gezegd op jou zuip topic.

Serieus?

Waarschuw beheerder
+1
Had wc papier nodig dusssss

Heb bij de boek en voordeel een koran gekocht

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 december 2015 om 23:16:
wc papier

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 december 2015 om 23:16:
koran

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 december 2015 om 11:44:
Noem ze dan desnoods een politieke vluchteling.

Nee .... :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 december 2015 om 11:44:
O nu zijn het die in de criminaliteit belanden :| dus ze zaten er nog niet in !

In het land van herkomst worden de handen eraf gehakt ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 19 december 2015 om 20:09:
Alsof ik dat weet :rot:

Je kan toch struinen in google o.a.
Als je de filmpje weet te vinden, moet je het andere ook kunnen vinden.

Een kerel zoals jij die freakt op het salafisme :D

Ik heb niks met Mohammed.

Weet ik ;)

Na mijn melding zeker. :)

Serieus?

n..k.n ? :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Just Danny* op zondag 20 december 2015 om 09:22:

Kunnen ze niet meer fappen op mooie gordijnen die naast komen.......daar heft de staat weer fablasting op :/

Waarschuw beheerder
heb zin in spareribs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 oktober 2015 om 23:24:
Zo dan, hier weet jij echt even meer dan ik. Knap van jou :D

Let maar niet op die (...) hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 december 2015 om 16:36:
heb zin in spareribs

En ? hoe smoeken zij ?
Waarschuw beheerder
Stewardessen in hidjab, gebed voor opstijgen en geen alcohol: eerste Maleisische sharia-airline van start

[img width=510 height=288 cacheid=0016397e003258e54931f2f81a02e83cde]http://static1.hln.be/static/photo/2015/3/12/7/20151221161747/media_xll_8259037.jpg[/img]

De eerste vliegtuigmaatschappij uit Maleisië die voldoet aan de regels van de sharia heeft gisteren haar vuurdoop gehad. Rayani Air vloog van Kuala Lumpur naar Langkawi.

De maatschappij biedt aan boord maaltijden aan die halal zijn en schenkt geen alcohol. Vrouwelijke crewleden dragen de hidjab geheel volgens de sharia. Niet-moslimpersoneel komt in kostuums voor de dag. Voor het opstijgen wordt er telkens gebeden.

Manager Jaafar Zamhari is trots: "Wij zijn de eerste Maleisische airline die voldoet aan de Sharia. Deze religieuze aspecten zullen op termijn nog verfijnd worden."

Maleisië telt een moslimmeerderheid onder de bevolking die een overwegend gematigde islam praktiseert. Maar steeds meer krijgen conservatieve krachten de bovenhand.

Ook Firnas Airways met basis in het Verenigd Koninkrijk wil volgens Bloomberg volgend jaar starten met sharia-vluchten.

Intel: http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/2563546/2015/12/21/Stewardessen-in-hidjab-gebed-voor-opstijgen-en-geen-alcohol-eerste-Maleisische-sharia-airline-van-start.dhtml
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van inactief op maandag 21 december 2015 om 23:39:
Let maar niet op die (...) hoor

Zo zie je maar ... links gaat er als een rat vandoor :dood:
Eerst aanstoken en dan wegrennen!

Ik hoop dat ze bij de volgende vlucht naar de Dominicaanse word gekaapt en lekker crashen in de oceaan, liefst nog door een radicale moslim :D

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 22 december 2015 om 01:52:
links gaat er als een rat vandoor :dood:
Eerst aanstoken en dan wegrennen!

" Politiek en pers kunnen de rambam krijgen. Neem zelf lekker afstand van jullie lafheid en verraad van Nederland aan de islam. Sukkels. "

Aldus Wilders in een tweet in reactie op de oproep om afstand te nemen van het geweld in Geldermalsen en Pannerden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 22 december 2015 om 13:42:
" Politiek en pers kunnen de rambam krijgen. Neem zelf lekker afstand van jullie lafheid en verraad van Nederland aan de islam. Sukkels. "

Aldus Wilders in een tweet in reactie op de oproep om afstand te nemen van het geweld in Geldermalsen en Pannerden.

Zag ik ind ook ergens voorbij komen ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 22 december 2015 om 23:38:
Zag ik ind ook ergens voorbij komen ...

Zegt nogal wat voor een toekomstig MP (premier)......:X
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van inactief op woensdag 23 december 2015 om 00:44:
Zegt nogal wat voor een toekomstig MP (premier)......:X

Er zijn verschillende redenen waarom politici zoals Wilders, De Winter, Jean-Marie Le Pen niet kunnen regeren wat deels door hun eigen expliciete uitspraken komt, deels door het Europa. Verenigd Europa zou ik eigenlijk moeten zeggen. Ik zeg, een gemiste kans.

In Vlaanderen (Belgie) heb je het Cordon Sanitair, in Nederland heb je dan weer dat de partij bv. de PVV een coalitie moet vormen met een andere partij waarbij geen enkele partij wil samen werken met de PVV. (zo heb ik het ongeveer vernomen) ...

Ja, wat de uitspraken betreft, meer dan de waarheid, maar alleen zo haal je stemmen bij elkaar maar daarvoor mag je als grootste nog niet regeren in een aankomende legislatuur.

Dus ... dolen we allemaal rond tussen 2 werelden.

Aan de ene kant links die alles systematisch om zeep helpt, zij zorgen dat de elitaire beschermd blijven, denk maar aan belastingenvoordelen, de fiscale amnestie, ... op vlak van immigratie hebben we na het islamiseren van vele steden de vluchtelingen stroom en het aankomende terreur ( IS ) in het westen dat zij niet en nooit onder controle krijgen (wss rechts ook niet) maar door rechts had er mss veel vermeden kunnen worden :x

... en aan de andere kant heb je dan rechts, (extreem) wat niet mag regeren door wetten en regeltjes en bang dat de gehele democratie in duigen valt.

Is het een oplossing nu zoals bij ons om centrum rechtse, of het neoliberalisme te laten regeren?

Ja en nee ...

Ja zij hebben dan geen extreme uitspraken (vroeger wel over de communautaire onderhandelingen, maar ga ik nu niet op in) maar ze hebben een gematigde toon betreffende immigratie bla bla bla ... wat zij dan uiteindelijk niet mogen uitvoeren door EUROPA! (en daar knelt het) ... beeld je is in als extreem rechts aan de macht komt in het verenigd Europa :lol: ... ook zij zullen niet kunnen doen wat ze willen doen, dus eerst WEG UIT DAT VERENIGD EUROPA !!!

Terug op eigen voeten staan, desnoods gaan we voor een confederaal Europa (begrijpen wie het begrijpen kan) maar ook zo kan men (samen) aan de tafel zitten terwijl er geen verenigd is, maar ... etc.

Maar ... deze theorie zal al wel eens voorbij gekomen zijn denk ik, iig ik weet dat je met veel zaken het ongeveer eens bent ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van *Just Danny* op zondag 20 december 2015 om 09:22:

Jij,

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 december 2015 om 10:15:
Je kan toch struinen in google o.a.
Als je de filmpje weet te vinden, moet je het andere ook kunnen vinden.

... en jij

... praten in deze topic over koetjes en kalfjes, doelloze stellingen of bekvechten naar mekaar en andere.
Laat mekaar in waarde in dit topic, scheld niet zo, blijf bij de les, blijf bij het onderwerp. In plaats van altijd met dat belachelijk vingertje te wijzen van de ene naar de andere persoon zou je beter een constructieve contributie leveren afhankelijk van het topic onderwerp.

:D

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 23 december 2015 om 01:02:
iig ik weet dat je met veel zaken het ongeveer eens bent ;)

Met heel veel wel ja.....
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van inactief op woensdag 23 december 2015 om 01:29:
Met heel veel wel ja.....

Maar deze lectuur komt steeds meer en meer in herhaling ... en vrees er voor dat we binnen 5 jaar nog steeds het zelfde aan het zeggen zijn. (denk ik)

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 23 december 2015 om 01:12:
Laat mekaar in waarde in dit topic, scheld niet zo, blijf bij de les, blijf bij het onderwerp. In plaats van altijd met dat belachelijk vingertje te wijzen van de ene naar de andere persoon zou je beter een constructieve contributie leveren afhankelijk van het topic onderwerp.

:ROFLOL:
En dat moet jij zeggen.

Je bent zeker bekeerd :respect: want heb je dan wel je vorige uitlatingen gelezen
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 22 december 2015 om 01:52:
Ik hoop dat ze bij de volgende vlucht naar de Dominicaanse word gekaapt en lekker crashen in de oceaan, liefst nog door een radicale moslim

en je vorige quoten (verwensingen) t.o. anderen mag je zelf opzoeken.

Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 23 december 2015 om 01:12:
dat belachelijk vingertje te wijzen van de ene naar de andere persoon

Vergeet niet als jij iemand aanwijst met je vingertje dat met diezelfde hand er drie vingers terugwijzen naar jou zelf ! :LOL:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Islam goes hardcore punk
http://m.ad.nl/ad/m/nl/1012/Nederland/article/detail/4213558/2015/12/23/Internet-enthousiast-over-crowdsurfende-moslima.dhtml?originatingNavigationItemId=5585
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 december 2015 om 22:28:
Islam goes hardcore punk
http://m.ad.nl/ad/m/nl/1012/Nederland/article/detail/4213558/2015/12/23/Internet-enthousiast-over-crowdsurfende-moslima.dhtml?originatingNavigationItemId=5585

Alleen jammer vd theedoek
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 december 2015 om 11:03:
En dat moet jij zeggen.

Je bent zeker bekeerd :respect: want heb je dan wel je vorige uitlatingen gelezen

Hey tyfus leijer ... prettige feesten :beer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 25 december 2015 om 18:19:
Hey tyfus leijer ... prettige feesten :beer:

Y2

:hug:

Waarschuw beheerder
Ey smerig pauperteringvolk, zalig kerstfeest voor jullie allen. Moge ieder van u de herberg in zijn leven vinden :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 december 2015 om 20:04:
Y2

:hug:

Hier een biertje :beer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Montana op vrijdag 25 december 2015 om 19:07:
Achterlijke doe niet zo populair stinke rot belg

vanwaar deze racistoide nationalistische zelfbevlekking
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 25 december 2015 om 22:13:
Ey smerig pauperteringvolk, zalig kerstfeest voor jullie allen. Moge ieder van u de herberg in zijn leven vinden :respect:

Prettige feesten makker :beer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Montana op vrijdag 25 december 2015 om 19:07:
Achterlijke doe niet zo populair stinke rot belg

Jaloers? Kutsap drinker :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 26 december 2015 om 00:14:
vanwaar deze racistoide nationalistische zelfbevlekking

Let maar niet op hem. Hij is joods. ^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 26 december 2015 om 05:23:
Hij is joods.