Partyflock

Forumonderwerp · 1167686
13 volgers · 22884x bekeken

Waarschuw beheerder
+8-13
Aandacht voor moslimhaat overdreven? Kijkt u even mee?
Door Republiek Allochtonië
100_5051 - René Gademann
ACHTERGROND - Sommigen vinden de aandacht voor moslimhaat overdreven of beweren dat hiermee de ‘islamcritici monddood’ worden gemaakt. Op het blog moslimhaat.tumblr.com is inmiddels een bonte verzameling van haatuitingen aangelegd. Met ‘islamkritiek’ heeft dit nog maar weinig te maken.

Het blog wordt onderhouden vanaf het Twitteraccount @meerliefde. In augustus en september, in de aanloop van de anti-moslimdemonstratie van Pro Patria in de Schilderswijk, werden binnen enkele uren vele oproepen tot geweld tegen moslims gevonden.

Vorige week heeft @meerliefde de draad weer opgepakt. Aanleiding was het bericht op joop.nl dat op een Facebookpagina van PVV-fans werd opgeroepen moskeeën in brand te steken. Hierop vroeg PvdA-kamerlid Ahmed Marcouch aan het OM om stappen te ondernemen. Dit bericht leidde, zo ontdekte @meerliefde, tot nog meer oproepen tot geweld tegen moskeeën en moslims.

Op het blog moslimhaat.tumblr.com/ zijn diverse oproepen tot geweld te vinden. Hieronder ziet u er enkele:

[img width=263 height=183 cacheid=001624d5003241240bbbc0f81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-1.jpg[/img]

[img width=264 height=206 cacheid=001624d6003241254c1bba281a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-2.jpg[/img]

[img width=502 height=139 cacheid=001624d700324126717b93981a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-3.jpg[/img]

[img width=487 height=189 cacheid=001624d800324127c35b4f881a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-4.jpg[/img]

[img width=689 height=202 cacheid=001624d900324128fe3b66381a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-5.jpg[/img]

[img width=259 height=200 cacheid=001624da00324129b99b1ce81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-6.jpg[/img]

[img width=321 height=223 cacheid=001624db0032412a84fb35581a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-7.jpg[/img]

[img width=497 height=125 cacheid=001624dc0032412b06aba2891a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-8.jpg[/img]

Meer op moslimhaat.tumblr.com.

Geweld tegen moskeeën

Twee weken geleden maakte onderzoekster Ineke van der Valk bekend dat van de naar schatting 475 moskeeën in Nederland in ieder geval 174 moskeeën in de afgelopen tien jaar te maken hebben gehad met één of vaak meerdere ‘incidenten’.

Republiek Allochtonië houdt sinds 2010 een lijst bij met (bekende) incidenten. Zie de laatste update hier.

Verder weten we dat:

Bijna twee op de drie moslims rapporteren ten minste één discriminatie-ervaring in het afgelopen jaar. Inclusief degenen die twijfelen of het om discriminatie ging, gaat het zelfs om driekwart van de moslims.
Eén op de vijf Nederlanders voelt zich persoonlijk bedreigd door de islam.
Eén tot anderhalf miljoen Nederlanders stemmen op een partij, de PVV, die pleit voor een ‘kopvoddentaks’, het sluiten van alle moskeeën, een verbod op de koran en andere specifieke (discriminerende) maatregelen gericht tegen moslims.
Volgens een peiling van Maurice de Hond is een meerderheid van de Nederlandse bevolking – 55 procent – voor een immigratiestop uit islamitische landen en wil 63 procent van de Nederlanders geen nieuwe moskeeën. Beide zijn vormen van moslimdiscriminatie.
Het bagatelliseren van moslimhaat en moslimdiscriminatie is volstrekt ongepast, net zoals het bagatelliseren van antisemitisme ongepast is. Het heeft ook weinig meer met ‘islamkritiek’ te maken. Het gaat om vormen van haat, discriminatie en uitsluiting, die in strijd met onze (grond)wet zijn.

Verontrustend... :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 11 oktober 2015 om 21:43:
Het was daadwerkelijk dat links die een "take-over" wou maken waar zij niet in slaagde.

hetgeen wat je gedaan hebt, gaf toch al aan dat het je niet ging lukken :lol: en het gaat je ook niet lukken :lol:
ga lekker verder met al je accountjes die als sneeuw voor de zon allemaal boven kwamen :lol: dat je nog niet eens schaamte voelt, maar ach, dat past wel bij het type stalker :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Just Danny* op maandag 12 oktober 2015 om 12:48:
Dus je bent ook heumo ??

Omdat ik op wijve val.....?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 12 oktober 2015 om 15:25:
Omdat ik op wijve val.....?

Is het wel een wijf ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Montana op maandag 12 oktober 2015 om 15:22:
Jij bent de homo van duindorp

Jeeh opper HOMO he !!!

Maar beter als het schandknaapje van je ooms en rest van jouw famile... , maar dat merk je natuurlijk wel als je nieuwe kleding wilt passen. Als je ene arm langer is als de ander ...

Waarschuw beheerder
+1
Heb je montana ook weer hoor. Lilliputter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Just Danny* op maandag 12 oktober 2015 om 15:28:
Is het wel een wijf ?

tsja.........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Montana op maandag 12 oktober 2015 om 15:43:
Als je s"nachts niet alleen over straat durft te lopen pauperkind

Ach Tony Montana is je voorbeeld dus dat zegt genoeg vondeling ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 12 oktober 2015 om 15:47:
tsja.........

Ik wilde je alleen maar waarschuwen dat je niet hetzelfde gaat mee maken als Daffy ... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Just Danny* op maandag 12 oktober 2015 om 15:52:
Ach Tony Montana is je voorbeeld dus dat zegt genoeg vondeling ....

Ga moslims bedreigen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van juzmee op maandag 12 oktober 2015 om 14:34:
hetgeen wat je gedaan hebt, gaf toch al aan dat het je niet ging lukken :lol: en het gaat je ook niet lukken :lol:
ga lekker verder met al je accountjes die als sneeuw voor de zon allemaal boven kwamen :lol: dat je nog niet eens schaamte voelt, maar ach, dat past wel bij het type stalker :yes:

Rukkerduck
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Montana op maandag 12 oktober 2015 om 17:59:
Tot je eens een echte moslim voor je hebt staan broekpoeper

Wat is een echte moslim dan ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Montana op maandag 12 oktober 2015 om 19:33:
iemand die jou in een ander geloof brengt en je elke dag laat bidden

Laat ik een keer positief tegen jou zijn ... ik geloof dan liever in jou :lol:

Artiest XENO
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van *Just Danny* op maandag 12 oktober 2015 om 18:48:
Wat is een echte moslim dan ???

Stinkende, schreeuwende woestijnratten die denken dat ze bij het menselijk ras horen......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 oktober 2015 om 20:10:
Stinkende, schreeuwende woestijnratten die denken dat ze bij het menselijk ras horen

Oké dat is jouw definitie ... :lol:
*edit*
Er zijn zoveel verschillende ideeën wat moslim zijn nu precies inhoud ...
Dat ik daar door tot de conclusie bent gekomen dat de echte moslim helemaal niet bestaat ...
Dat zal waarschijnlijk voor alle religie's gelden ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wilde je alleen maar waarschuwen dat je niet hetzelfde gaat mee maken als Daffy ... :lol:

wellicht beiden een en dezelfde.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 12 oktober 2015 om 22:26:
wellicht beiden een en dezelfde.....

Zou ik echt niet hebben herkend door dat zware accent van Juzzme ...
Waarschuw beheerder

Ontluisterend...
Waarschuw beheerder
De grote zuivering, wanneer begint u
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ook voor jou geld de regel mijn naam niet te bekladden op het forum.
Ga lekker in Schilderswijk drum eten joh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op maandag 12 oktober 2015 om 23:17:

Etnische zuivering. Onder het motto het kaf van het koren scheiden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 oktober 2015 om 23:24:
Je doet (weer eens) raar...

Maar het zal wel eh (Y)

Kom van achter die pc.
Leg het allemaal nog eens uit ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 12 oktober 2015 om 23:36:
Etnische zuivering. Onder het motto het kaf van het koren scheiden.

Mweh, zat meer te denken aan ''kanker van het lichaam scheiden''....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op maandag 12 oktober 2015 om 23:45:
Mweh, zat meer te denken aan ''kanker van het lichaam scheiden''....

Het is moeilijk om een olie druppel uit zuiver water te scheiden, zeker wanneer de olie uitloopt over de hele oppervlakte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 12 oktober 2015 om 23:55:
Het is moeilijk om een olie druppel uit zuiver water te scheiden, zeker wanneer de olie uitloopt over de hele oppervlakte.

Zsm de fik er in dan. (Of werkt dat enkel in films)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op maandag 12 oktober 2015 om 23:56:
Zsm de fik er in dan. (Of werkt dat enkel in films)?

Of een goede filter (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op maandag 12 oktober 2015 om 23:45:
''kanker van het lichaam scheiden''

islam

Waarschuw beheerder
Ik hou van moslims en de Islam en ik zit er aan te denken de shahada te gaan uitspraken met 5 getuigen om mij heen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op maandag 12 oktober 2015 om 23:17:

Probleem met zuiveringen is dat die altijd worden uitgevoerd door 'de kwaaien'. Communisten, Nazi's, Hutu's, Tutsi's, en tegenwoordig IS'ers en Boko Haramisten.
Het Westen is 'helaas', in dit geval, een goedaardige wereld dat zulke praktijken niet bezigt. En met nog maar net de Tweede Wereldoorlog achter ons, hoef je dat ook de eerste 300 jaar denk ik nog niet te verwachten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Just Danny* op maandag 12 oktober 2015 om 22:39:
Zou ik echt niet hebben herkend door dat zware accent van Juzzme ...

Zoiets had ik in gedachte toen ik zei: ik dacht dat ik een vriend had

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2015 om 01:07:
Probleem met zuiveringen is dat die altijd worden uitgevoerd door

De Pauper der Paupers, dictator, alleenheerser, zelfuitgeroepen narcistisch- en persoonlijkheidsgestoord betweter.......
Waarschuw beheerder
Communisten, Nazi's, Hutu's, Tutsi's, en tegenwoordig IS'ers en Boko Haramisten.

Inherent met terrorisme!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 12 oktober 2015 om 17:27:
Rukkerduck

stalker zegt ook weer wat :')
straks moeten de jampotten ook nog gewaarschuwd worden :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Rukker

koekje van eigen deeg
stalker

;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 12 oktober 2015 om 23:35:
Ook voor jou geld de regel mijn naam niet te bekladden op het forum.
Ga lekker in Schilderswijk drum eten joh!

WTF is drum ???
Waarschuw beheerder
Probleem met zuiveringen is dat die altijd worden uitgevoerd door 'de kwaaien'. Communisten, Nazi's, Hutu's, Tutsi's, en tegenwoordig IS'ers en Boko Haramisten.
Het Westen is 'helaas', in dit geval, een goedaardige wereld dat zulke praktijken niet bezigt. En met nog maar net de Tweede Wereldoorlog achter ons, hoef je dat ook de eerste 300 jaar denk ik nog niet te verwachten.

Bent u de echte echte DVM?:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 13 oktober 2015 om 00:26:
islam

U krijgt 10 punten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op maandag 12 oktober 2015 om 23:16:
Ontluisterend...

Het ontluisterende is dat er nog steeds van die mokkels zijn die denken dat het hun niet overkomt ..
Die denken dat het een beschaafde bevolking is ...
Waarschuw beheerder
De Britse premier David Cameron heeft politieagenten opgedragen haatmisdaden tegen moslims op dezelfde manier aan te pakken als antisemitische aanvallen op joden. Met deze maatregel hoopt de premier extremisme tegen te gaan.

Door informatie over anti-islamitische misdaden beter te bestuderen kunnen politie, justitie en lokale autoriteiten moslims en hun godshuizen beter beschermen, aldus de premier dinsdag in een schriftelijke verklaring. "Ik wil dat Britse moslims weten dat we achter hen staan en dat we haat tegen hen verwerpen. De politie moet meer optreden tegen degenen die anderen simpelweg vanwege hun geloof lastig vallen", zei Cameron.

De premier leidt dinsdag een bijeenkomst in Londen waar de anti-extremistische strategie van de regering wordt besproken.