Partyflock

Forumonderwerp · 1167686
13 volgers · 22888x bekeken

Waarschuw beheerder
+8-13
Aandacht voor moslimhaat overdreven? Kijkt u even mee?
Door Republiek Allochtonië
100_5051 - René Gademann
ACHTERGROND - Sommigen vinden de aandacht voor moslimhaat overdreven of beweren dat hiermee de ‘islamcritici monddood’ worden gemaakt. Op het blog moslimhaat.tumblr.com is inmiddels een bonte verzameling van haatuitingen aangelegd. Met ‘islamkritiek’ heeft dit nog maar weinig te maken.

Het blog wordt onderhouden vanaf het Twitteraccount @meerliefde. In augustus en september, in de aanloop van de anti-moslimdemonstratie van Pro Patria in de Schilderswijk, werden binnen enkele uren vele oproepen tot geweld tegen moslims gevonden.

Vorige week heeft @meerliefde de draad weer opgepakt. Aanleiding was het bericht op joop.nl dat op een Facebookpagina van PVV-fans werd opgeroepen moskeeën in brand te steken. Hierop vroeg PvdA-kamerlid Ahmed Marcouch aan het OM om stappen te ondernemen. Dit bericht leidde, zo ontdekte @meerliefde, tot nog meer oproepen tot geweld tegen moskeeën en moslims.

Op het blog moslimhaat.tumblr.com/ zijn diverse oproepen tot geweld te vinden. Hieronder ziet u er enkele:

[img width=263 height=183 cacheid=001624d5003241240bbbc0f81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-1.jpg[/img]

[img width=264 height=206 cacheid=001624d6003241254c1bba281a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-2.jpg[/img]

[img width=502 height=139 cacheid=001624d700324126717b93981a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-3.jpg[/img]

[img width=487 height=189 cacheid=001624d800324127c35b4f881a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-4.jpg[/img]

[img width=689 height=202 cacheid=001624d900324128fe3b66381a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-5.jpg[/img]

[img width=259 height=200 cacheid=001624da00324129b99b1ce81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-6.jpg[/img]

[img width=321 height=223 cacheid=001624db0032412a84fb35581a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-7.jpg[/img]

[img width=497 height=125 cacheid=001624dc0032412b06aba2891a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-8.jpg[/img]

Meer op moslimhaat.tumblr.com.

Geweld tegen moskeeën

Twee weken geleden maakte onderzoekster Ineke van der Valk bekend dat van de naar schatting 475 moskeeën in Nederland in ieder geval 174 moskeeën in de afgelopen tien jaar te maken hebben gehad met één of vaak meerdere ‘incidenten’.

Republiek Allochtonië houdt sinds 2010 een lijst bij met (bekende) incidenten. Zie de laatste update hier.

Verder weten we dat:

Bijna twee op de drie moslims rapporteren ten minste één discriminatie-ervaring in het afgelopen jaar. Inclusief degenen die twijfelen of het om discriminatie ging, gaat het zelfs om driekwart van de moslims.
Eén op de vijf Nederlanders voelt zich persoonlijk bedreigd door de islam.
Eén tot anderhalf miljoen Nederlanders stemmen op een partij, de PVV, die pleit voor een ‘kopvoddentaks’, het sluiten van alle moskeeën, een verbod op de koran en andere specifieke (discriminerende) maatregelen gericht tegen moslims.
Volgens een peiling van Maurice de Hond is een meerderheid van de Nederlandse bevolking – 55 procent – voor een immigratiestop uit islamitische landen en wil 63 procent van de Nederlanders geen nieuwe moskeeën. Beide zijn vormen van moslimdiscriminatie.
Het bagatelliseren van moslimhaat en moslimdiscriminatie is volstrekt ongepast, net zoals het bagatelliseren van antisemitisme ongepast is. Het heeft ook weinig meer met ‘islamkritiek’ te maken. Het gaat om vormen van haat, discriminatie en uitsluiting, die in strijd met onze (grond)wet zijn.

Verontrustend... :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 26 september 2015 om 12:19:
Dan word je maar lekker geleefd omdat het niet anders kan ;)

wat een onderbouwing weer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 26 september 2015 om 12:24:
Je gaat een brug te ver en ik vind het niet kunnen!

weet je ook eens hoe dat voelt, toch :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op zaterdag 26 september 2015 om 12:54:
weet je ook eens hoe dat voelt, toch :lol:

Owja joh.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van juzmee op zaterdag 26 september 2015 om 12:42:
wat een onderbouwing weer :lol:

Je kent me toch op dat vlak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van juzmee op zaterdag 26 september 2015 om 12:41:
nee joh!... is hulp :)

Amai ... hoe attent. Dat je nog de moeite doet :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 26 september 2015 om 01:21:
á kijk, wie de schoen past :lol:

Als je niet tegen jointjes kan moet je er vanaf blijven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 september 2015 om 19:16:
die slechts een heel klein percentage van de bevolking vormt)

Wereldwijd is het de grootste ... ruim 2 miljard ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Just Danny* op zaterdag 26 september 2015 om 16:31:
Wereldwijd is het de grootste ... ruim 2 miljard ...

Daar zit wat in.
Maar veroorzaken zij allen de problemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 september 2015 om 16:46:
Maar veroorzaken zij allen de problemen.

Daar zit wat in ... een paar zullen zich wel aan de regels houden. :p
Waarschuw beheerder
de sharia?
Waarschuw beheerder
+1
Waarom achter die pc blijven lullen ?
Kom keertje in de "field" research doen in achterstands wijken!

Dan praten ;)

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 26 september 2015 om 20:43:
Waarom achter die pc blijven lullen ?
Kom keertje in de "field" research doen in achterstands wijken!

Dan praten ;)

Weet ik heus wel hoor
Maar ik heb wél vertrouwen in onze eigen kracht en zie nog niet zo veel reden voor al dat depressieve angstdenken
En niet om het één of ander, maar het is in mijn ogen vaak wel een bepaald soort type mens dat zo denkt..
En dat zijn van zichzelf vaak al enorme negatievelingen.
En die lopen voorop als het gaat om dit soort dingen om lekker te doemdenken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 25 september 2015 om 20:50:
(Frankrijk heeft te kennen gemaakt noodplannen klaar te hebben liggen om die buitenwijken weer terug te VEROVEREN)

Ik heb dit geprobeerd op te zoeken, maar niks over kunnen vinden...
heb je bronnen hiervoor?

Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 25 september 2015 om 20:50:
Het probleem is dat een groot deel van de bevolking blind is voor wat de islam is - en wat het kan aanrichten. Maw: er wordt ontkent/genegeerd dat de islam haaks staat op de westerse waarden (''Maar er zijn vele goede moslims!''). Deze ontkenning (onwil) gaat zelfs zover dat censuur en demonisering van critici veelvoudig voorkomt. Veel mensen willen het niet horen: vandaar zijn frustratie en boodschap aan jou. Ook een niet te onderschatten factor: de westerse waarden/''vriendelijkheid'' (verlangen geen 'nazi' of 'racist' te zijn) worden geëxploiteerd. Alles wordt geslikt in naam van vrijheid. De PC-liberalen lopen op een flinterdunne lijn wat dat betreft en kantelen vaker naar de fascistische kant dan de eigen.

Misschien is men wel minder naïef daarin dan je denkt en heeft het een andere reden dat men er in media zo lauwtjes over praat? Iets met verantwoord te werk gaan en met wijsheid handelen ?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 september 2015 om 21:29:
Weet ik heus wel hoor
Maar ik heb wél vertrouwen in onze eigen kracht en zie nog niet zo veel reden voor al dat depressieve angstdenken
En niet om het één of ander, maar het is in mijn ogen vaak wel een bepaald soort type mens dat zo denkt..
En dat zijn van zichzelf vaak al enorme negatievelingen.
En die lopen voorop als het gaat om dit soort dingen om lekker te doemdenken

Nee, weet je niet!

Je ziet het ook alleen maar via tv/internet/media...
Een ander betichten van angstig denken terwijl je zelf een grootse angst hebt om aan enige research te doen ;)

Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 26 september 2015 om 21:36:
ziet het ook alleen maar via tv/internet/media...
Een ander betichten van angstig denken terwijl je zelf een grootse angst hebt om aan enige research te doen ;)

:s denk je nou echt dat ik nooit eens in een migrantenbuurt geweest ben?
Ik weet prima waar ik over praat. Er is gewoon niet maar één conclusie te trekken of één mening te vormen erover.
De manier waarop jij er naar kijkt is JOUW kijk en niet de de enige mogelijke juiste kijk erop!!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 september 2015 om 21:47:
denk je nou echt dat ik nooit eens in een migrantenbuurt geweest ben?

Toch niet waar het extreem geradicaliseerd is, want daar komen mooie blonde dames nooit levend uit :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 26 september 2015 om 21:52:
Toch niet waar het extreem geradicaliseerd is

Dat klopt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 september 2015 om 21:57:
Dat klopt.

Wel juist die pauperwijken moet je maar is gaan opzoeken, de echte no-go zones, en die gematigde moslim zones worden meer en meer dat soort wijken ;)

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 26 september 2015 om 22:02:
Wel juist die pauperwijken moet je maar is gaan opzoeken, de echte no-go zones, en die gematigde moslim zones worden meer en meer dat soort wijken ;)

Maar achterbuurten zijn niet maatgevend voor een land, sorry. Dat het er daar zo aan toegaat in die wijken, wil nog niet zeggen dat heel België of Nederland naar de klote aan het gaan is. Het betekent slechts dat er nieuwe dimensies worden toegevoegd aan het leven in de grote steden. En dat is logisch, gezien de nieuwe multiculturele verhoudingen...
Ik wil hiermee geen problemen goed praten of bagetelliseren, maar soms moet je wel relativeren en dingen in de juist porties blijven zien...

De wereld is veranderd en zal altijd blijven veranderen. Waarom zo bang? Maak er liever het beste van. Dat radicalisme in de grote steden meer voorkomt en als probleem groeit lijkt me iets om aan te pakken. Maar laten we het wel blijven zien als wat het is. Het is niet alsof het als een inktvlek zich razendsnel over het land verspreidt. Het is een achterstandswijken probleem en ja het moet aangepakt worden. Maar niet door er met fatale angst op te reageren :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 september 2015 om 22:22:
sorry

Wat zeg je dat toch lekker.....wanna fuck ?
Waarschuw beheerder
http://www.atheoryofus.net/islam-statistics

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 27 september 2015 om 00:03:
Wat zeg je dat toch lekker.....wanna fuck ?

Ben jij niet al behoorlijk op leeftijd? Wordt het niet eens tijd dat je een forum of site gaat zoeken die bij je leeftijd past? Ranzig dubieus figuur die je er bent :kots:
Waarschuw beheerder
Las van de week .. volgens de IND zitten er geen jihadstrijders of terroristen tussen de 1000de vluchtelingen ..
Dus wij moeten ons daar over geen zorgen maken ... dat de hele IND niet eens kan voorkomen dat een paar NL'ers er tussen uitknijpen naar de I.S is en bijzaak :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 september 2015 om 08:42:
Wordt het niet eens tijd dat je een forum of site gaat zoeken die bij je leeftijd past?

Dan moet men zich wel ineens aanpassen voor jou ... maar als je zegt ... zoek een land uit naar je geloof ... tik je er als een
bezetenen er op los :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben jij niet al behoorlijk op leeftijd? Wordt het niet eens tijd dat je een forum of site gaat zoeken die bij je leeftijd past? Ranzig dubieus figuur die je er bent :kots:

Je lijkt wel een beetje boos achter die pc.

Are you mad ? #frustration

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 27 september 2015 om 13:16:
Je lijkt wel een beetje boos achter die pc.

Are you mad ? #frustration

Ja die vent maakt altijd alleen maar dat soort irritante opmerkingen naar mij. Inhoudelijk reageren of oprotten. ben niet gediend van dat soort seksueel denigrerende gedoe. Meneer heeft nog een tijdje in mijn vriendenlijst hier gestaan ook (wat ik vergeten was), heb 'm daar laatst ook uit verwijderd.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 september 2015 om 14:00:
Meneer heeft nog een tijdje in mijn vriendenlijst hier gestaan ook (wat ik vergeten was), heb 'm daar laatst ook uit verwijderd.

Toen stond je anders wel ´open´ voor mn gelul. En bovendien moet je niet op leeftijd discrimineren, zat jonkies die een oudere man wel kunnen waarderen trouwens.
Waarschuw beheerder
+1
Ja die vent maakt altijd alleen maar dat soort irritante opmerkingen naar mij. Inhoudelijk reageren of oprotten. ben niet gediend van dat soort seksueel denigrerende gedoe. Meneer heeft nog een tijdje in mijn vriendenlijst hier gestaan ook (wat ik vergeten was), heb 'm daar laatst ook uit verwijderd.

Tja ... overdrijven of een opgezette scéne maken is een bekend fenomeen bij jou. Vind jou reactie erg dubieus doch was je medeplichtig.

... en dit op een zonnige zondag -_-
Waarschuw beheerder
+2
Mss moet je een bordje rond je hals hangen Patricia:

" PERSONA NON GRATA "

Jwt verdomd zeluf! ;)
Waarschuw beheerder
+3
die bij je leeftijd past? Ranzig dubieus figuur

Whehe hahaha ... gesproken door iemand die het haar dagelijkse taak heeft gemaakt op te komen voor een groep mensen die massaal achter een pedofiel aanlopen o.O
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Sisyphus op zondag 27 september 2015 om 15:16:
Whehe hahaha ... gesproken door iemand die het haar dagelijkse taak heeft gemaakt op te komen voor een groep mensen die massaal achter een pedofiel aanlopen o.O

Ze zal ooit maar is slachtoffer moeten worden van een mocro groepsverkrachting of der oma keertje bestolen door een mocro hufter :)

Mss zal ze dan wel inzien. Maar helaas komt deze muis niet buiten en is van de Limburg gevlucht naar het Groningsche noorden.
Waarschuw beheerder
+1-1
In Deutschland worden ze wakker ... hopelijk hier ook!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 27 september 2015 om 17:10:
hopelijk hier ook!

Hier breekt men een raadsvergadering af .. omdat er teveel negatievelingen bij waren :Lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 september 2015 om 21:33:
Ik heb dit geprobeerd op te zoeken, maar niks over kunnen vinden...
heb je bronnen hiervoor?

The Telegraph: "The army has made contingency plans for the 'reappropriation of national territory', meaning to win back control of neighbourhoods where the population has become hostile to the security forces and where guns are easily obtainable.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/france/11826862/Airlines-told-to-expect-French-911-as-Hollande-warns-of-more-Islamist-violence.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Just Danny* op zondag 27 september 2015 om 17:53:
Hier breekt men een raadsvergadering af .. omdat er teveel negatievelingen bij waren :Lol:

:lol:

Waarschuw beheerder
+1-1
seksueel denigrerende gedoe.

Je zou blij moeten zijn met mij en mn kwaliteiten, maar nee, jij moet de kuthoer uithangen , de beledigde zeikkeldersnol, maar goed, zoek maar verder uitgewoonde teringpot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 27 september 2015 om 23:54:
maar nee, jij moet de kuthoer uithangen , de beledigde zeikkeldersnol, maar goed, zoek maar verder uitgewoonde teringpot.

Jezus ! :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rimar op maandag 28 september 2015 om 00:30:
Jezus ! :lol:

Tsja Jan, kan er weinig anders van maken, sorry.
Waarschuw beheerder
Je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen hoor ! volg dit topic al een poossie en denk idd ook dat ze pot is :)
Waarschuw beheerder
'Tientallen Syrische kindbruiden onderweg naar Ter Apel'

Ter Apel - Tussen januari 2014 en begin dit jaar hebben ten minste 34 Syrische kindbruiden asiel aangevraagd in Nederland.

Daarnaast zouden er nog eens 22 zogeheten 'nareizende bruiden' onderweg zijn naar Ter Apel, tienermeisjes waarvan de man al in ons land verblijft. Dat blijkt uit een intern stuk van de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) waar RTV Noord inzage in heeft gehad.

Hoe oud zijn de kindbruiden?
De cijfers dateren van eind maart 2015. De IND schrijft onder meer dat negen van de 34 geregistreerde kindbruiden inmiddels de leeftijd van 18 jaar hebben bereikt. Wat ook
opvalt is de jonge leeftijd van een aantal nareizende bruiden. Volgens de IND zijn er twee meisjes van dertien en twee van veertien jaar onderweg naar Nederland. Verder blijkt dat de oudste man (38) getrouwd is met een meisje van 15 jaar. Of de bruidjes inmiddels in Ter Apel zijn aangekomen is niet bekend.

Getraumatiseerde tieners
Volgens Ineke van Winden van het Centrum tegen Kinderhandel en Mensenhandel (CKM) in Leeuwarden gaat het in veel gevallen om getraumatiseerde tieners. 'Deze meisjes zijn nog kinderen. Veelal afkomstig uit Syrische vluchtelingenkampen in Libanon, Jordanië en Turkije en daar uitgehuwelijkt. Ze hebben eigenlijk hulp nodig. Op het moment dat ze gevangen zitten in een gedwongen huwelijk is de kans op nieuwe trauma's groot.'

Politiek gevoelig
Kindhuwelijken worden in Nederland erkend, mits geregistreerd in land van herkomst. Volgens critici is het gedoogbeleid van de overheid er vooral op gericht om politiek gevoelige discussies te voorkomen. En dat het politiek gevoelig ligt, blijkt ook wel uit de reactie van fractievoorzitter Richart Joling van de PvdA in de gemeente Vlagtwedde. Hij noemt de cijfers van de IND schokkend. 'Als overheid staan wij dus toe dat deze meisjes seksueel misbruikt worden. Ik vind dat zeer verwerpelijk en zeer ernstig.'

Duidelijk beleid ontbreekt
De cijfers van de IND dateren dus van voor de huidige vluchtelingenstroom. Volgens Joling vragen er op dit moment gemiddeld drie kindbruiden per week asiel aan in Ter Apel. Hij baseert zich op bronnen binnen het COA. 'Ik heb begrepen dat de medewerkers van het COA niet zo goed weten wat ze met de situatie aan moeten. Duidelijk beleid ontbreekt.
De kinderen mogen uiteindelijk zelf bepalen of ze hulp willen of samen met hun echtgenoot opgevangen willen worden.'

Volgens Van Winden is het van groot belang dat het COA en andere zorginstellingen de 'doelgroep' scherp in de gaten houden. 'Wat is hier aan de hand. Wat zien wij gebeuren rondom de asielzoekerscentra. Hebben we oog voor de meisjes die ineens uit de opvang verdwijnen.'

Verdwenen
Zo verdween er begin deze maand ineens een 14-jarig Syrisch meisje. Ze was hoogzwanger en verbleef sinds anderhalve maand in Ter Apel. De politie gaat er vanuit dat ze samen met haar echtgenoot is gevlucht en ergens in Oost-Europa zit.

Te druk
Recente cijfers over het aantal kindbruiden ontbreken dus. Volgens woordvoerder Yvonne Wiggers van het ministerie van Veiligheid en Justitie is het daar momenteel simpelweg te druk voor. 'We kunnen op deze korte termijn geen cijfers leveren. Ook niet bij benadering.'

Als het aan de Tweede Kamer ligt wordt de wet zo snel mogelijk aangepast. Huwelijken die in het buitenland zijn afgesloten worden voortaan alleen erkend als beide partners 18 jaar of ouder zijn. De Eerste Kamer moet zich nog uitspreken over de wetswijziging. Dat gebeurt waarschijnlijk in november.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/154125/Tientallen-Syrische-kindbruiden-onderweg-naar-Ter-Apel
Waarschuw beheerder
Zieke (mannen)cultuur (N)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van WLOJS op maandag 28 september 2015 om 12:48:
Kindhuwelijken worden in Nederland erkend, mits geregistreerd in land van herkomst

dus niet zeuren is gewoon legaal volgens rutte en co
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van WLOJS op maandag 28 september 2015 om 12:48:
Hij noemt de cijfers van de IND schokkend. 'Als overheid staan wij dus toe dat deze meisjes seksueel misbruikt worden. Ik vind dat zeer verwerpelijk en zeer ernstig.'

een glas een plas
Waarschuw beheerder
+1
hier een beetje relvoer voor daffy:

In het asielzoekerscentrum aan de Vriezenveenseweg in Almelo is gisteren een grote vechtpartij geweest. De politie heeft vijf aanhoudingen verricht.

De vechtpartij onder bewoners van het azc brak gisteravond omstreeks 20.00 uur door nog onbekende reden uit. De politie ging met tenminste tien auto's naar het asielzoekerscentrum om de gemoederen weer tot bedaren te brengen.

Vijf bewoners van het azc zijn aangehouden. Zij zijn allen 16 en 17 jaar oud. De politie onderzoekt de aanleiding van de vechtpartij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rimar op maandag 28 september 2015 om 08:02:
denk idd ook dat ze pot is

Zeker wel :yes:
Waarschuw beheerder
Dit is wel weer een mooi berichtje hier voor in het moslimHAAT topic:

Christelijke vluchtelingen in Duitse asielzoekerscentra zijn hun leven niet zeker. Zij worden door strenggelovige moslims uitgescholden, gespuugd, geslagen en met de dood bedreigd. Ook christelijke kinderen worden aangevallen. Dit bericht de krant Welt am Sonntag.

Volgens de voormalige Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Hans-Peter Friedrich (CSU), moeten Duitse moslimorganisaties van islamitische asielzoekers 'respect eisen voor onze cultuur en onze rechtsstaat'. De voorzitter van de Duitse Groenen, Cem Özdemir, wil meer bescherming voor christenen, jezidi's en andere religieuze minderheden, die in overvolle asielzoekerscentra blootstaan aan geweld door moslimfundamentalisten. ,,De islam hoort bij Duitsland,'' zei Özdemir. ,,Maar het islamisme zeker niet.''

De krant Welt am Sonntag beschreef een lange rij van geweldsincidenten in asielzoekerscentra, verspreid over de Bondsrepubliek. ,,Strenggelovige moslims zeggen: 'waar wij zijn heerst de sharia, de islamitische wet','' vertelde de Berlijnse dominee Gottfried Martens, die zich het lot van christelijke Syriërs, Irakezen en christenen uit andere landen aantrekt. Christenen mogen hun voedsel niet bereiden, zij mogen geen kruis om hun hals dragen en zij worden aangevallen als zij niet vijf maal per dag bidden.

Fles
Een bijzonder schrijnend geval deed zich voor in Hemer, waar een groep Algerijnse moslims een christelijke man uit Eritrea en diens zwangere vrouw aanviel. De man werd geslagen met een kapotte fles.

Een jonge Syriër uit het azc in Giessen, waar veel verkrachtingen voorkomen, waarschuwt dat mannen er 'leuzen schreeuwen die IS roept voordat ze mensen onthoofden'. ,,Ik kan hier als christen niet blijven." Elders gingen christenen, moslims en jezidi's met elkaar op de vuist tijdens de ramadan.

Volgens hulpverleners ligt de kans dat christenen in azc's slachtoffer worden van geweld 'rond de 100 procent'. Behalve gevluchte christenen zijn ook vertegenwoordigers van de Koerdische minderheid van jezidi's vaak slachtoffer van geweld. Eerder doken berichten op over verkrachtingen in azc's.

http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)is-100-procent.dhtml

[img width=1024 height=674 cacheid=001635dc003254d8edd043741a02e79744]http://www.mardecortesbaja.com/wordpress/wp-content/uploads/NaziExecutions.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier is er helemaal niks aan de hand, gelukkig.

"Met de komst van grote aantallen migranten naar Europa, bestaat de angst dat daar terroristen van bijvoorbeeld IS tussen zitten. Zowel de AIVD als de NCVT zeggen daarvoor geen aanwijzingen te hebben."

http://www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/2015/9/Jihadisten-onder-migranten-AIVD-en-NCTV-denken-van-niet-2691552W/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op maandag 28 september 2015 om 15:40:
Hier is er helemaal niks aan de hand, gelukkig.

Uiteraard. Erkenning van een dreiging zal betekenen dat er verantwoordelijkheid geëist kan worden van degene die deze toestroom toestaan. Nu hoeven ze, wanneer er iets gebeurd, alleen te citeren; ''We hadden geen aanwijzingen.''
Waarschuw beheerder
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/4151293/2015/09/28/Drie-asielzoekers-randen-18-jarige-Almeerse-aan.dhtml

Zal wel weer een grote leugen zijn van de media :rot: