Partyflock

Forumonderwerp · 1167686
13 volgers · 24693x bekeken

Waarschuw beheerder
+8-13
Aandacht voor moslimhaat overdreven? Kijkt u even mee?
Door Republiek Allochtonië
100_5051 - René Gademann
ACHTERGROND - Sommigen vinden de aandacht voor moslimhaat overdreven of beweren dat hiermee de ‘islamcritici monddood’ worden gemaakt. Op het blog moslimhaat.tumblr.com is inmiddels een bonte verzameling van haatuitingen aangelegd. Met ‘islamkritiek’ heeft dit nog maar weinig te maken.

Het blog wordt onderhouden vanaf het Twitteraccount @meerliefde. In augustus en september, in de aanloop van de anti-moslimdemonstratie van Pro Patria in de Schilderswijk, werden binnen enkele uren vele oproepen tot geweld tegen moslims gevonden.

Vorige week heeft @meerliefde de draad weer opgepakt. Aanleiding was het bericht op joop.nl dat op een Facebookpagina van PVV-fans werd opgeroepen moskeeën in brand te steken. Hierop vroeg PvdA-kamerlid Ahmed Marcouch aan het OM om stappen te ondernemen. Dit bericht leidde, zo ontdekte @meerliefde, tot nog meer oproepen tot geweld tegen moskeeën en moslims.

Op het blog moslimhaat.tumblr.com/ zijn diverse oproepen tot geweld te vinden. Hieronder ziet u er enkele:

[img width=263 height=183 cacheid=001624d5003241240bbbc0f81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-1.jpg[/img]

[img width=264 height=206 cacheid=001624d6003241254c1bba281a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-2.jpg[/img]

[img width=502 height=139 cacheid=001624d700324126717b93981a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-3.jpg[/img]

[img width=487 height=189 cacheid=001624d800324127c35b4f881a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-4.jpg[/img]

[img width=689 height=202 cacheid=001624d900324128fe3b66381a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-5.jpg[/img]

[img width=259 height=200 cacheid=001624da00324129b99b1ce81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-6.jpg[/img]

[img width=321 height=223 cacheid=001624db0032412a84fb35581a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-7.jpg[/img]

[img width=497 height=125 cacheid=001624dc0032412b06aba2891a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-8.jpg[/img]

Meer op moslimhaat.tumblr.com.

Geweld tegen moskeeën

Twee weken geleden maakte onderzoekster Ineke van der Valk bekend dat van de naar schatting 475 moskeeën in Nederland in ieder geval 174 moskeeën in de afgelopen tien jaar te maken hebben gehad met één of vaak meerdere ‘incidenten’.

Republiek Allochtonië houdt sinds 2010 een lijst bij met (bekende) incidenten. Zie de laatste update hier.

Verder weten we dat:

Bijna twee op de drie moslims rapporteren ten minste één discriminatie-ervaring in het afgelopen jaar. Inclusief degenen die twijfelen of het om discriminatie ging, gaat het zelfs om driekwart van de moslims.
Eén op de vijf Nederlanders voelt zich persoonlijk bedreigd door de islam.
Eén tot anderhalf miljoen Nederlanders stemmen op een partij, de PVV, die pleit voor een ‘kopvoddentaks’, het sluiten van alle moskeeën, een verbod op de koran en andere specifieke (discriminerende) maatregelen gericht tegen moslims.
Volgens een peiling van Maurice de Hond is een meerderheid van de Nederlandse bevolking – 55 procent – voor een immigratiestop uit islamitische landen en wil 63 procent van de Nederlanders geen nieuwe moskeeën. Beide zijn vormen van moslimdiscriminatie.
Het bagatelliseren van moslimhaat en moslimdiscriminatie is volstrekt ongepast, net zoals het bagatelliseren van antisemitisme ongepast is. Het heeft ook weinig meer met ‘islamkritiek’ te maken. Het gaat om vormen van haat, discriminatie en uitsluiting, die in strijd met onze (grond)wet zijn.

Verontrustend... :nosmile:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Barry op donderdag 3 september 2015 om 23:37:
Moslims vormen 10% van de Frans bevolking. Gevaarlijk veel!
Maar hoe mooi zou het toch zijn als de 90% niet-moslims zich eens verenigen en die 10% de pan in hakt? Het zou zo makkelijk mogelijk moeten zijn.
Maar ja, het moet nog even door etteren blijkbaar.

die 10% allah akhbars kunnen nog heel veel niet akhbars over de kling jagen hoor, met bommen etc. Maar ik denk dat ieder land zo vroeg mogelijk moet ingrijpen want de confrontatie gaat toch wel komen. Beter op een moment dat het "ons" uitkomt dan "hun".. Ik hoop op heel snel verkiezingen, dan zal het beleid heel snel drastisch veranderen hier.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Barry op donderdag 3 september 2015 om 23:41:
Maar je leest wel overal op internet gelukkig dat mensen massaal wakker worden en de sentimentele leugen niet meer werk

Maar de overheden vertikken het om te luisteren, en die kunnen iets doen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jezus wat is flock deaud
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 september 2015 om 23:45:
Maar de overheden vertikken het om te luisteren, en die kunnen iets doen.

Die doen voorlopig vrees ik niets. Het zit té diep daar, dat multiculturele ideaal, de politieke correctheid. Die politici die nu de ambts bekleden, hebben van papa en mama dat in hun opvoeding meegekregen. Dat krijg je er niet uit. Dat is misschien wel dé basis van het grote drama.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Barry op donderdag 3 september 2015 om 23:49:
Die doen voorlopig vrees ik niets. Het zit té diep daar, dat multiculturele ideaal, de politieke correctheid. Die politici die nu de ambts bekleden, hebben van papa en mama dat in hun opvoeding meegekregen. Dat krijg je er niet uit. Dat is misschien wel dé basis van het grote drama.

Ik denk dat het is omdat men vluchtelingen misbruikt om A politiek karma te scoren bij de EU, waar men dan een dikbetaalde baan kan krijgen als men hier is uitgescheten. en B om allerlei gesubsidieerde linkslullende, rechts zakkenvullende ratten baantjes te geven.
De dikverdienende ratten merken niks van de ellende aan de onderkant van de maatschappij, die kunnen er goed van vreten en vinden zichzelf geweldig omdat ze met het geld van de burger die "arme vluchtelingen" te kunnen "helpen". Dat soort volk heeft zielige negertjes en getintiers nodig om hun egootje te voeden en zich overal waar ze komen te laten vertellen hoe goed ze wel niet zijn.

Met een blank kindje is geen karma te scoren, kleurtjes scoren beter.
Waarschuw beheerder
Ik las net ergens dat in Apeldoorn de eerste 100 migranten inmiddels zijn gearriveerd. En toegezongen werden door enkele tientallen geitenwollensokken met een speciaal daarvoor gemaakt lied: 'welkom welkom in ons land'

Echt...

Tijd om van van dat soort volk ook eens een bedreigde diersoort te maken.

Je kunt je toch werkelijk niet voorstellen dat dit nog bestaat hè?

Echt IS, kom maar binnen en onthoofd hun alsjeblieft als eerst. Ze hebben het verdiend.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Barry op vrijdag 4 september 2015 om 00:17:
Echt IS, kom maar binnen en onthoofd hun alsjeblieft als eerst. Ze hebben het verdiend.

Dat volk bekeerd direct hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 00:19:
Dat volk bekeerd direct hoor

Echt hè.

Ik kan er gewoon niet over uit soms wat een land gevuld met idioten dit toch soms is. Niet voor te stellen zo naïef. Gewoon echt kinderlijk gewoon.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pat Condell snapt het

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Barry op vrijdag 4 september 2015 om 00:20:
Echt hè.

Dat zijn de nieuwe NSB'ers
Waarschuw beheerder
Jarenlang heeft 'intellectueel links', rechts altijd weggezet als dom, lager opgeleiden, onderbuikgevoel denkers, niet rationeel etc. Lekker elkaar gehersenspoeld op de universiteiten met feministisch en multicultureel denken, openstaan voor diversiteit, cultuurverrijking!
Rechts was van de onderbuik. En moet je nu eens zien wie er nu eigenlijk écht alleen maar met hun onderbuik en tere zieltje denken... er is geen rationeel denken bij.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar soms ga ik die Islam wel een beetje begrijpen. Neem vrouwen als afdruiprekje, tsja. Dan ga je snel toch iets voelen voor het minder rechten geven aan vrouwen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 00:23:
Pat Condell snapt het

Maar dat is gewoon een hater joh.... vieze vijand van de islam hij. Brandstof in Allah's hel zal die zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 00:29:
Maar soms ga ik die Islam wel een beetje begrijpen. Neem vrouwen als afdruiprekje, tsja. Dan ga je snel toch iets voelen voor het minder rechten geven aan vrouwen

wat een naïeve trut idd :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 00:29:
Neem vrouwen als afdruiprekje

Nou ja vrouw is best een groot woord eigenlijk voor afdruiprekje

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
[img width=1024 height=771 cacheid=001634bd00325394b5c03c381a02e77212]http://i60.tinypic.com/29glbbl.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.news-to-day.nl/news/zwaargewond-bejaard-stel-ze-riepen-jullie-vuile-joden/#.VejL9J1n9lA.nujij

Zwaargewond bejaard stel: Ze riepen 'jullie vuile Joden'
04-09-2015 00:30

Een hoogbejaard echtpaar van 86 en 87 jaar uit Amsterdam-Zuid dat begin augustus zwaar mishandeld werd bij een woningoverval, heeft voor het eerst gereageerd op het gruwelijke incident.

Permalink voor ingesloten afbeeldingSamuel (87) en Diana (86) zijn Joods en vermoedelijk slachtoffer geworden van antisemitisme. ,,Ik ben drieënhalf jaar lang geslagen door de moffen, maar nog meer door deze rotzakken.''

Het hoogbejaarde stel kreeg in hun woning in de Heemstedestraat bezoek van mannen vermomd als agent. Behalve dat het paar werd beroofd van vele eigendommen werden ze vastgebonden, gedrogeerd en zwaar mishandeld. Volgens het Nieuw Israëlitisch Weekblad is Diana 'van binnen gebroken'. Samuel is praktisch blind en zijn ogen tranen. Beiden zitten in een rolstoel: lopen gaat niet meer.

Diana zat in de Tweede Wereldoorlog met haar familie in Auschwitz; alleen haar moeder en zij overleefden. ,,Ik ben drieënhalf jaar lang geslagen door de moffen, maar nog meer door deze rotzakken.''

De 'getinte mannen' met een 'Arabisch, Marokkaans uiterlijk' - zoals Diana ze noemt - maakten vele juwelen buit. ,,Jullie vuile Joden'', zeiden ze volgens haar. ,,Jullie moeten het niet dragen. Jullie hebben het al te lang gedragen. Nu is het van ons.

Tipgeld
Zoon Emanuel liet begin augustus al weten de gouden tip die leidt tot de verdachten riant te belonen. Een maand later is er nog steeds geen enkel spoor van de verdachten, al vermoedt ook Emanuel dat de daders wisten van de Joodse achtergrond van zijn ouders. De tipgeldteller staat inmiddels op 12.000 euro nadat meerdere mensen spontaan geld doneerden na het vernemen van het nieuws.

Volgens NIW heeft Emanuel, die zelf in Spanje woont, een voorstel gedaan om zijn ouders naar zijn land te halen. Diana en Samuel twijfelen. Samuel: ,,Hij wil dat we nog een beetje leuke tijd hebben, maar ik weet niet of dat nog gaat lukken.''

Lees meer: http://www.news-to-day.nl/news/zwaargewond-bejaard-stel-ze-riepen-jullie-vuile-joden/#.VejL9J1n9lA.nujij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker toch zulke gasten in je land?

Maar het komt allemaal goed hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hier nog zo'n heerlijke cultuurverrijker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
O, o,o wat is het toch een prachtige religie
Waarschuw beheerder
It's... time.... for......

[img width=1024 height=576 cacheid=001634bf003253963ac3eb791a02e7727a]http://i.ytimg.com/vi/XZ-EOg38t1o/maxresdefault.jpg[/img]

ratatatatatatatatataaaaaa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 september 2015 om 19:53:
Ga ik op je in dan?

Kan je ook niet, want wat ik van je heb gezegd is grotendeels waar.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 september 2015 om 19:53:
Je hebt tot nu toe nog niks zinnigs te melden.

Moet ik in herhaling blijven vallen als jij telkens weer hetzelfde quote of anders weer een nieuwe topic opent of een link vermeldt dat weer op hetzelfde neerkomt.

Voorbeeld:
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 01:07:
De 'getinte mannen' met een 'Arabisch, Marokkaans uiterlijk'

Door jou bold aangegeven ........met een Arabisch Marrokkaans uiterlijk.
Op een ander topic had je Marrokkaan in het rood vermeldt.
Dat zeg al genoeg over je denken, maar je hoeft je er niet voor te schamen hoor; het geeft alleen een indruk over je persoon.

Maar het is zielig voor die oudjes en dat de daders aan de hoogste boom gehangen mogen worden, maar knap hoor van ze om een onderscheidt te kunnen maken dat het geen andere Arabische mannen zijn geweest.
Maarja het zal een verkeerde interpretatie van de media zijn geweest.
Als het NLDse mannen waren geweest dan zou het zeker minder erg zijn.
O sorry wij NLDse mannen doen dit niet, mits het een NLDer is van Marokkaanse afkomst of een "Arabierse NLDer" misschien.
En dat vluchtelingen gebeuren is dan daarop een goede aanvulling voor jou.
En inderdaad alles wat niet in jouw straatje past is onzinnig.
Buiten het internet leid (lijd) je dan waarschijnlijk dan ook een dubbel leven. (F)
Ik bedoel geen homo zijn maar om het even een dubbele persoonlijkheid te noemen.
BTW: ik heb niks tegen het homo zijn, heb er zat in de familie, maar enkele homo's op PF die even vergeten, dat er ook moslimse homo's zijn en God blijven aanhangen.
Ze worden als het ware als homo geaccepteerd; mits ze maar niet geloven dan pas zijn ze homo bro's. :LOL:

naar zijn land te halen

Het is niet zijn land, maar het land waar hij woont.

Ik ben drieënhalf jaar lang geslagen door de moffen, maar nog meer door deze rotzakken.''

Nu qoute ik alla @steinindetrein: Moeten ze eigenlijk blij zijn dat ze drieënhalf jaar lang geslagen en niet vergast zijn.
Klinkt hard maar stof tot nadenken in deze omgekeerde wereld.
Maar het gaat je goed.

En hoe je het ook wendt of keert ons leven is een beproeving en een "zelfvergeving" is beter dan een zielsvergiftiging. (je ego)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo, beter ga ik weer even stoppen met die filmpjes kijken. Is niet goed voor m'n hart.
Straks krijg ik nog behoefte om een wapen aan te schaffen. Oh, wacht, dat heb ik al.
Waarschuw beheerder
Shit man, hoe krijg je die lui ooit weer weg? Dat is echt de enige oplossing.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 september 2015 om 10:52:
Maarja het zal een verkeerde interpretatie van de media zijn geweest.

van fysiek geweld tot financiële uitbuiting tot verwaarlozing en alles wat er tussenzit.
http://www.news-to-day.nl/news/groot-onderzoek-naar-ouderenmishandeling/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoe krijg je die lui ooit weer weg?

Nooit.
Oh, wacht, dat heb ik al

jezelf
ratatatatatatatatataaaaaa

en
Dat is echt de enige oplossing

:/
Shit man

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 september 2015 om 11:35:
hoe krijg je die lui ooit weer weg?Nooit.Oh, wacht, dat heb ik aljezelfratatatatatatatatataaaaaaenDat is echt de enige oplossing:/Shit man

Hoe kom jij toch zo links? Ben je een kluizenzaar of zo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
?Kan je ook niet, want wat ik van je heb gezegd is grotendeels waar.

Nee, je gaat niet inhoudelijk in op reacties en loopt alleen te trollen. Dus doei trolletje/ Dit topic is allang ontkracht.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 september 2015 om 11:27:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 september 2015 om 10:52:Maarja het zal een verkeerde interpretatie van de media zijn geweest.van fysiek geweld tot financiële uitbuiting tot verwaarlozing en alles wat er tussenzit.
http://www.news-to-day.nl/news/groot-onderzoek-naar-ouderenmishandeling/

ga maar lekker tegen jezelf praten da's veel makkelijker aangezien je het jezelf niet al te moeilijk kan maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barry op vrijdag 4 september 2015 om 11:52:
Hoe kom jij toch zo links?

En jij zo rechts dan.

Uitspraak van Barry op vrijdag 4 september 2015 om 11:52:
Ben je een kluizenzaar of zo?

Aangezien je getoonde geestelijke frustratie hier ben ik van mening dan een fijn leven te hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 11:55:
ga maar lekker tegen jezelf praten

Heb jij daar al problemen mee dan.
Ik denk dat het begonnen is met vloeken als er iets bij je opkomt of iets gelezen hebt.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 11:55:
aangezien je het jezelf niet al te moeilijk kan maken.

Ga ik jou trollen. :LOL:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 september 2015 om 12:01:
Ga ik jou trollen. :LOL:

Dan ga ik je gewoon negeren!!

[img width=492 height=643]http://forums.na.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=1080388[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 september 2015 om 11:57:
En jij zo rechts dan.

Zal ik je dat eens vertellen? Dat is VOLLEDIG en 100% te danken aan de ISLAM!!!!!!!! En niets anders.
Van mij mogen verder álle culturelen hier wonen. Behalve die!
En begrijp je ook waarom?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 12:04:
Dan ga ik je gewoon negeren!!

Ik lees gewoon mee, desnoods gebruik ik de account van me partner. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Barry op vrijdag 4 september 2015 om 12:05:
Zal ik je dat eens vertellen? Dat is VOLLEDIG en 100% te danken aan de ISLAM!!!!!!!! En niets anders.
Van mij mogen verder álle culturelen hier wonen. Behalve die!

Er zijn volgens dat simpele linkse volk maar twee standpunten. Of je een moslimknuffelaar, of je bent rechts. Subtiliteit is ver te zoeken bij de afdruiprekjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 12:02:
Ik heb het hier

Je wilt alle aandacht met je topics.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 september 2015 om 12:07:
Ik lees gewoon mee, desnoods gebruik ik de account van me partner.

[img width=340 height=344 cacheid=001634c100325398e81b0a991a02e772c7]http://www.eastcoastallstars.net/wp-content/uploads/2012/fat-man-eating-chicken-7616.gif[/img]

Als je inhoudelijk iets zinnigs te zeggen heb zal ik er op ingaan tot die tijd blijf ik je gewoon negeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barry op vrijdag 4 september 2015 om 12:05:

Nee omdat de islam geen moslim of v.v. is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 12:10:
Als je inhoudelijk iets zinnigs te zeggen heb zal ik er op ingaan tot die tijd blijf ik je gewoon negeren

Interesseert me niet alsof jij inhoudelijk wat zinnigs te zeggen hebt; je blijft maar herhalen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 september 2015 om 12:16:
Interesseert me niet alsof jij inhoudelijk wat zinnigs te zeggen hebt; je blijft maar herhalen.

ok doei

[img width=450 height=450 cacheid=001634c30032539aaf8734f71a02e772d5]https://lh6.googleusercontent.com/-7yc6bekKu4M/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAACA/DimAGupi1UY/photo.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 12:18:
ok doei

Maar het gaat je goed.

Waarschuw beheerder
Giffer is een christenreli mongool welke nog nooit een zinnig woord uit z'n strot gekregen heeft. Bespaar jezelf de moeite.
Bron: circa 7 jaar ervaring @ Geloof jij in god topic.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 4 september 2015 om 13:05:
Giffer is een christenreli mongool welke nog nooit een zinnig woord uit z'n strot gekregen heeft. Bespaar jezelf de moeite.
Bron: circa 7 jaar ervaring @ Geloof jij in god topi

Ja ken hem. En je hebt helemaal gelijk. Maar afdruiprekje(Jenthe) is ook een triest geval hoor,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 13:09:
Ja ken hem. En je hebt helemaal gelijk. Maar afdruiprekje(Jenthe) is ook een triest geval hoor,

De westerse vrouw wil -onbewust- gewoon weer gedomineerd worden. Al dat irrationele gebrabbel komt uit die wens voort. Waarom anders zouden ze deze import toejuichen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 4 september 2015 om 13:16:
De westerse vrouw wil -onbewust- gewoon weer gedomineerd worden. Al dat irrationele gebrabbel komt uit die wens voort. Waarom anders zouden ze deze import toejuichen?

Omdat dat type mens de realiteit niet interessant vind. Een Nederlander of andere "gewone" mens is te gewoon. Zelf vindt men zichzelf niet veel voorstellen en compenseert daarom met een andere (volgens hun) veel interessantere cultuur. Dat type mens heeft dan het gevoel bij iets "speciaals" te horen. Vaak misbruikt men ook andere " interessantere" zogenaamd "zielige minderheden" om het egootje een boost te geven. Onder het mom van "Kijk mij eens interessant en goed zijn!!!"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 september 2015 om 13:20:
Omdat dat type mens de realiteit niet interessant vind. Een Nederlander of andere "gewone" mens is te gewoon. Zelf vindt men zichzelf niet veel voorstellen en compenseert daarom met een andere (volgens hun) veel interessantere cultuur. Dat type mens heeft dan het gevoel bij iets "speciaals" te horen. Vaak misbruikt men ook andere " interessantere" zogenaamd "zielige minderheden" om het egootje een boost te geven. Onder het mom van "Kijk mij eens interessant en goed zijn!!!"

Klopt helemaal. In bepaald opzicht zijn het ook zij die de werkelijke racisten zijn...die afrikanen alle zelf verantwoordelijkheid ontnemen...alsof er niets aan kunnen doen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 4 september 2015 om 14:58:
In bepaald opzicht zijn het ook zij die de werkelijke racisten zijn.

Precies, ze doen precies hetzelfde als die waar ze de grootste bek over hebben. Het is hetzelfde als voor positieve discriminatie zijn maar een grote bek over discriminatie hebben. Beiden zijn evenredige discriminatie, in beide gevallen heeft er een nadeel van en ander voordeel. Maar als de minderheid maar voordeel heeft dan is het niet erg? Het is zo bekropen en hypocriet!! En zo dom, want ze geloven ook echt in die absoluten als positief en dergelijke.

Positief en negatief zijn beiden onzin, het gaat om de realiteit. Die is noch positief noch negatief.

Men snapt niet dat men die minderheid op die manier enorm kleineert
laatste aanpassing