Partyflock

Forumonderwerp · 1167686
13 volgers · 24017x bekeken

Waarschuw beheerder
+8-13
Aandacht voor moslimhaat overdreven? Kijkt u even mee?
Door Republiek Allochtonië
100_5051 - René Gademann
ACHTERGROND - Sommigen vinden de aandacht voor moslimhaat overdreven of beweren dat hiermee de ‘islamcritici monddood’ worden gemaakt. Op het blog moslimhaat.tumblr.com is inmiddels een bonte verzameling van haatuitingen aangelegd. Met ‘islamkritiek’ heeft dit nog maar weinig te maken.

Het blog wordt onderhouden vanaf het Twitteraccount @meerliefde. In augustus en september, in de aanloop van de anti-moslimdemonstratie van Pro Patria in de Schilderswijk, werden binnen enkele uren vele oproepen tot geweld tegen moslims gevonden.

Vorige week heeft @meerliefde de draad weer opgepakt. Aanleiding was het bericht op joop.nl dat op een Facebookpagina van PVV-fans werd opgeroepen moskeeën in brand te steken. Hierop vroeg PvdA-kamerlid Ahmed Marcouch aan het OM om stappen te ondernemen. Dit bericht leidde, zo ontdekte @meerliefde, tot nog meer oproepen tot geweld tegen moskeeën en moslims.

Op het blog moslimhaat.tumblr.com/ zijn diverse oproepen tot geweld te vinden. Hieronder ziet u er enkele:

[img width=263 height=183 cacheid=001624d5003241240bbbc0f81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-1.jpg[/img]

[img width=264 height=206 cacheid=001624d6003241254c1bba281a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-2.jpg[/img]

[img width=502 height=139 cacheid=001624d700324126717b93981a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-3.jpg[/img]

[img width=487 height=189 cacheid=001624d800324127c35b4f881a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-4.jpg[/img]

[img width=689 height=202 cacheid=001624d900324128fe3b66381a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-5.jpg[/img]

[img width=259 height=200 cacheid=001624da00324129b99b1ce81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-6.jpg[/img]

[img width=321 height=223 cacheid=001624db0032412a84fb35581a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-7.jpg[/img]

[img width=497 height=125 cacheid=001624dc0032412b06aba2891a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-8.jpg[/img]

Meer op moslimhaat.tumblr.com.

Geweld tegen moskeeën

Twee weken geleden maakte onderzoekster Ineke van der Valk bekend dat van de naar schatting 475 moskeeën in Nederland in ieder geval 174 moskeeën in de afgelopen tien jaar te maken hebben gehad met één of vaak meerdere ‘incidenten’.

Republiek Allochtonië houdt sinds 2010 een lijst bij met (bekende) incidenten. Zie de laatste update hier.

Verder weten we dat:

Bijna twee op de drie moslims rapporteren ten minste één discriminatie-ervaring in het afgelopen jaar. Inclusief degenen die twijfelen of het om discriminatie ging, gaat het zelfs om driekwart van de moslims.
Eén op de vijf Nederlanders voelt zich persoonlijk bedreigd door de islam.
Eén tot anderhalf miljoen Nederlanders stemmen op een partij, de PVV, die pleit voor een ‘kopvoddentaks’, het sluiten van alle moskeeën, een verbod op de koran en andere specifieke (discriminerende) maatregelen gericht tegen moslims.
Volgens een peiling van Maurice de Hond is een meerderheid van de Nederlandse bevolking – 55 procent – voor een immigratiestop uit islamitische landen en wil 63 procent van de Nederlanders geen nieuwe moskeeën. Beide zijn vormen van moslimdiscriminatie.
Het bagatelliseren van moslimhaat en moslimdiscriminatie is volstrekt ongepast, net zoals het bagatelliseren van antisemitisme ongepast is. Het heeft ook weinig meer met ‘islamkritiek’ te maken. Het gaat om vormen van haat, discriminatie en uitsluiting, die in strijd met onze (grond)wet zijn.

Verontrustend... :nosmile:
Waarschuw beheerder
Ze beginnen nu zelfs op toeristen te schieten in Tunesië: [img width=599 height=404 cacheid=0016310c00324f4ed9cd4d371a02e70325]https://pbs.twimg.com/media/CIbKDAkWoAAxkVz.png[/img]
Waarschuw beheerder
Komt nu wel erg dichtbij.
En nu weer verder slapen.

Waarschuw beheerder
[img width=514 height=453 cacheid=0016310e00324f5035c4d3e31a02e70363]http://cdn.vellance.com/despeld/speld.nl/wp-content/uploads/MOE.nl_.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
dit forum is echt zo extreem dood :lol:
ik verwijder me ook maar hoor, daag :bye:

Waarschuw beheerder
Islam = Vrede
http://www.telegraaf.nl/buitenland/24204049/__GOLF_VAN_TERREUR__.html
Waarschuw beheerder
Ach ... de pacifisten zullen het wel weer es door de vingers zien, ga lekker op reis naar Tunesië ;)

Waarschuw beheerder
-1
Het is.. heel erg...

sektarisch geweld (N)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2015 om 23:24:
Het is.. heel erg...

sektarisch geweld (N)

Helaas kom je niet meer geloofwaardig over. Stuk ijzer !!!

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
islam = vrede (y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 juni 2015 om 01:38:
islam = vrede (y)

Jajajaja.....we weten al dat je Hong niet bent

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2015 om 17:58:
ik verwijder me ook maar hoor

[img width=514 height=453 cacheid=0016311300324f56b1750c451a02e70488]http://i61.tinypic.com/29lbuh5.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2015 om 23:24:
Het is.. heel erg...

sektarisch geweld (N)

Idd. heel erg.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bassie op zaterdag 27 juni 2015 om 08:56:
Jajajaja.....we weten al dat je Hong niet bent

Sietemieter op!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 juni 2015 om 15:30:
Sietemieter op!!!

rot zelf op , dorpsgek
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2015 om 16:32:
Verontrustend... :nosmile:

Nee hoor, de mensen worden eindelijk wakker.
De islam is niet zomaar een religie, maar een geweldadige stroming.

Discriminatie is 1 van de grondbeginselen van de islam.
Hebben we hier helemaal niet nodig.

En mensen die uit noord-groningen komen moeten al helemaal hun mond houden.
Hoeveel moslims wonen daar nu helemaal???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Miramel op woensdag 1 juli 2015 om 14:39:
Nee hoor, de mensen worden eindelijk wakker.

Discriminatie is 1 van de grondbeginselen van de islam.
Hebben we hier helemaal niet nodig.

Mensen zijn al wakker sinds de jaren '70 ... alleen werd (en word) er niets aan gedaan. De haat zal blijven duren tot dat ...

Vervolg weet je zelf ook wel ;)

Er is iig geen plaats voor een barbaarse strooming in het westen. (En eigenlijk overal ter wereld maar dat nu ter zijde)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

alle religies zijn gewelddadige stromingen, kijk maar naar die christen waanzinnigen in amerika
Waarschuw beheerder
-1

de welbekende ivoren toren
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juli 2015 om 18:22:
alle religies zijn gewelddadige stromingen, kijk maar naar die christen waanzinnigen in amerika

Nog dichter ... Ierland, Christen en Protestanten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 1 juli 2015 om 20:36:
Nog dichter ... Parijs en Brussel.

Waarschuw beheerder
+1-3
(permanent verbannen)
Uitspraak van verre neef op woensdag 1 juli 2015 om 19:23:
de welbekende ivoren toren

Groningen een ivoren toren :lol: :lol:

:facepalm:
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 2 juli 2015 om 10:02:
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 1 juli 2015 om 20:36:Nog dichter ... Parijs en Brussel.

Nog dichter Rotterdam en Amsterdam :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DUTCH132 B) op zaterdag 4 juli 2015 om 08:47:
nog dichter bij et kiel

Alleen als je daar al komt wordt je moslimhaat intenser. Bah!

Arm Kiel. Jammer het zo ge-islamiseerd is en dikke schande dat die ( s )linkse pacifisten alles maar blijven goed praten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 4 juli 2015 om 13:29:
Alleen als je daar al komt wordt je moslimhaat intenser. Bah!

Arm Kiel. Jammer het zo ge-islamiseerd is en dikke schande dat die ( s )linkse pacifisten alles maar blijven goed praten.

onze straat is nu ook vol gezet met sociale blokken dus et kiel vergroot
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van DUTCH132 B) op zaterdag 4 juli 2015 om 14:57:
onze straat is nu ook vol gezet met sociale blokken dus et kiel vergroot

Heel Antwerpen stad word één sociale mocro blok. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 4 juli 2015 om 15:00:
Heel Antwerpen stad word één sociale mocro blok. :/

was et volgens mij al
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van DUTCH132 B) op zaterdag 4 juli 2015 om 20:08:
was et volgens mij al

Nee. Ooit was Antwerpen vrij van barbaarse invloeden, onderontwikkelde mensen, het was vroeger een stad van normen en waarden, een stad waar GEEN vieze shoarma geur overheerst in de straten.
Dat heb ik zelfs nog gekend als kind, doch was de "Marokkaan" zich die tijd aan het nestelen in de stad, maar nog niet zo fanatiek en overvloedig als nu. Nu word het alleen erger. Het is te laat.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 4 juli 2015 om 20:42:
Nee. Ooit was Antwerpen vrij van barbaarse invloeden, onderontwikkelde mensen, het was vroeger een stad van normen en waarden, een stad waar GEEN vieze shoarma geur overheerst in de straten.
Dat heb ik zelfs nog gekend als kind, doch was de "Marokkaan" zich die tijd aan het nestelen in de stad, maar nog niet zo fanatiek en overvloedig als nu. Nu word het alleen erger. Het is te laat.

Wat maakt jou het uit of dat je buurman paars of groen is? Bruin of wit? Je laat je opfokken door al die onzin propaganda
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2015 om 23:24:
Wat maakt jou het uit of dat je buurman paars of groen is? Bruin of wit? Je laat je opfokken door al die onzin propaganda

Ik zal je is mee nemen naar het Kiel ;)
Nadien praten we nog is!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 5 juli 2015 om 23:36:
Ik zal je is mee nemen naar het Kiel ;)
Nadien praten we nog is!

Ik woon zelf ook in zo'n wijk, je moet alleen weten hoe je met die mensen om moet gaan. Zonder vooroordelen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2015 om 23:39:
Ik woon zelf ook in zo'n wijk

Ik al 36 jaar niet, nooit, NEVER !!!

je moet alleen weten hoe je met die mensen om moet gaan.

Ik moet juist niets.

Zonder vooroordelen

Naïef kind :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 6 juli 2015 om 00:22:
Ik al 36 niet, nooit, NEVER !!!

Waarom loop je dan negatief te ouwehoeren hier als je er zelf niet in woont? Laat staan dat je weet wat er speelt, en je noemt mij naief? heb je dat woord net ergens anders gezien op een forum?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2015 om 18:44:
Waarom loop je dan negatief te ouwehoeren hier als je er zelf niet in woont? Laat staan dat je weet wat er speelt, en je noemt mij naief? heb je dat woord net ergens anders gezien op een forum?

Ik ga met jou geen discour aan pummel. Ga lekker moslims pijpuhhh :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 6 juli 2015 om 22:32:
Ik ga met jou geen discour aan pummel. Ga lekker moslims pijpuhhh :/

Wow, wederom een briljante opmerking. Bedankt voor deze verlichting

Waarschuw beheerder
-1
Ik woon zelf ook in zo'n wijk, je moet alleen weten hoe je met die mensen om moet gaan. Zonder vooroordelen

Kunnen en doen zij dat ook dan ?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2015 om 00:08:
Wow, wederom een briljante opmerking. Bedankt voor deze verlichting

Sufkut.
Waarschuw beheerder
+3
De Islam zal overheersen. Omdat God het wil.... het is onvermijdelijk!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 7 juli 2015 om 01:42:
Kunnen en doen zij dat ook dan ?

Het enige vooroordeel dat zei hebben is dat ''wij'' ongelovige zijn. Daar kan je ze geen ongelijk in geven, dit forum spreekt dan toch gelijk aardig tot de verbeelding.

Uitspraak van Broekplasfetisj op dinsdag 7 juli 2015 om 12:33:
De Islam zal overheersen. Omdat God het wil.... het is onvermijdelijk!!

Precies, qua normen en waarden kunnen wij als Westerse veel leren van de Islam. Alleen wat er voor de ''terugkeer'' gaat gebeuren, dat is iets waar niemand op zit te wachten. Wat er nu aan de gang is dus
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2015 om 17:57:
Precies, qua normen en waarden kunnen wij als Westerse veel leren van de Islam.

Nou joh...Het is een terugkeer naar voor de moderne westerling verouderde en verlaten denkpatronen. Men heeft dat niet voor niets verlaten. En nu zou je weer teug willen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barry op dinsdag 7 juli 2015 om 18:11:
Nou joh...Het is een terugkeer naar voor de moderne westerling verouderde en verlaten denkpatronen. Men heeft dat niet voor niets verlaten. En nu zou je weer teug willen?

Alleen de katholieke kerk is kapot, de andere geloven bestaan nog. Maar hebben het zwaar te verduren, dus JA ik zou willen dat iedereen terug gaat naar dat denkpatroon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2015 om 18:19:
Alleen de katholieke kerk is kapot, de andere geloven bestaan nog. Maar hebben het zwaar te verduren, dus JA ik zou willen dat iedereen terug gaat naar dat denkpatroon.

want?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barry op dinsdag 7 juli 2015 om 18:33:
want?

Omdat we anders voor eeuwig zullen branden.

Waarschuw beheerder
Zal zo wel een ban krijgen, heb de indruk dat alleen negatieve reacties welkom zijn hier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2015 om 18:42:
Omdat we anders voor eeuwig zullen branden.

http://www.carabo.tweakdsl.nl/mohammed5.htm

Hier de ware reden achter die 'openbaringen' waar al die 'normen & waarden' uit zijn voortgekomen. (Y) Geen dank.

*edit* was link vergeten te posten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En als we moeten leven onder streng gelovig regime, kun je ook wel doei zeggen je Hardstyle. Muziek van de duivel en zo