maar mijn ervaring is ook dat de kans bestaat dat de ene of de andere meer gevoelens krijgt dan alleen vriendschap
je kan elkaar beter eerst goed kennen voor dat je een relatie begint naar mijn mening
Hoe denken jullie er over?
gaat vaak mis als mensen te "huiselijk" gaan doen
Beter gewoon langskomen bij elkaar (waarvan je beide van te voren al weet wat er gaat gebeuren...), kleren uit, kleren aan, en weer gaan
geplande sex vind ik dan ook weer zo van eh................gewoon gezellig doen met elkaar en als er sex is dan ook goed maar geen sex ook goed.......als je op donderdag al weet dat je dinsdag om 19.10 neukt vind ik niet leuk hoor
Hoe denken jullie er over?
exact!!
Daarom gewoon zorgen dat het een zaak van fysieke lust blijft, en je niet te veel een 'geestelijke' relatie aangaat.
Beter gewoon langskomen bij elkaar (waarvan je beide van te voren al weet wat er gaat gebeuren...), kleren uit, kleren aan, en weer gaan.
JJe kan ook gewoon leuke avonden erbij hebben hoor
Zoiets hoef k dus niet appe neuken en weer gaan.
Lekker avondje zuipen of naar bios weet k het en daarna zie je wel weer
gaat vaak mis als mensen te "huiselijk" gaan doen
Uitspraak van **shellop zondag 5 oktober 2014 om 11:31:JJe kan ook gewoon leuke avonden erbij hebben hoor
Zoiets hoef k dus niet appe neuken en weer gaan.
Lekker avondje zuipen of naar bios weet k het en daarna zie je wel weer
Uitspraak van actief op vrijdag 3 oktober 2014 om 21:03:gaat vaak mis als mensen te "huiselijk" gaan doen
Waarom niet? Wel de lusten maar niet de lasten. Sex en liefde zijn 2 verschillende dingen.