Uitspraak van ZoNietDanToch op zondag 7 september 2014 om 10:31:mocht je je ooit eenzaam voelen wanneer je die koekjes bakt in dat mini rokje ---> call me
Voel me elke avond eenzaam
Uitspraak van *Just Danny* op zondag 7 september 2014 om 11:13:Dan zal je wel weer een nieuwe vriend hebben ....
Moet er niet aan denken, maar op een gegeven moment boeit t je minder en raak je gewend om alleen te slapen.
Uitspraak van actief op zondag 7 september 2014 om 14:05:exen=gedoe, gedoe= verspilde tijd, hoe kort ook
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 8 september 2014 om 09:55:zou niet best zijn na 9,5 jaar
nee klopt..
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 8 september 2014 om 13:58:Ligt eraan met welke ex. Met sommige wel, met sommige niet.
Ik heb geen ex of scharrel waarbij ik niet nog een keer seks zou willen..
Zijn allemaal nog slank etc.. Sterker nog sommige hebben inmiddels nep tieten..
Uitspraak van actief op zondag 7 september 2014 om 14:05:exen=gedoe, gedoe= verspilde tijd, hoe kort ook
exen = foktop
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 16 september 2014 om 00:53:en ik wil wel eens iets anders dan mager ... natuurlijk niet overdreven hé
Opgehosseld met mager, spek aan die billen willen we.
Maar zou me ex niet doen nee.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 30 september 2014 om 14:35:Opgehosseld met mager, spek aan die billen willen we.
Maar zou me ex niet doen nee.
Spek ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2014 om 12:38:Dan heb je echt prutsers op je gehad...Misschien bakt je huidige vriend er ook weinig van maar is dat voor jou al een hele ervaring
Ik dacht dat jij van Flock was?
Welkom terug
Nee, vaak genoeg gedaan,.t moet een x ophouden xD
Uitspraak van *Just Danny* op woensdag 1 oktober 2014 om 12:25:Hij kan niet genoeg krijgen van dat snoepje ...
Is ook niet zo gek toch