Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2014 om 15:18:
Had in moment van waanzin toegestemd met mn moeder mee te gaan naar de kapper. (dus helaas kon ik niet mee luisteren) Resultaat; na 4 uur is mijn haar geknipt en ben ik nagenoeg doof. Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan de kapper! Dat oeverloze gezwets!Dat verdomde hersenloze gekakel! Jezusmina! De tering! En dat bijna 4 uur lang. Deze shit moeten ze invoeren in guantanamo bay! Zelfs de meest doorgewinterde terrorist zal hiervoor bezwijken! Als u mij nu wilt excuseren, ik dien even bij te komen na deze enerverende ervaring.
Ow... Vertel mij wat... Ik heb zo'n pleureshekel aan naar de kapper gaan...
Mo'k me bril afzetten (met -8,5 en en 6,5 is dat onprettig)..... Dat stomme gezwam... Wachten op je beurt. Vrouwendingen.... behhhhhhhh wordt nu al naar.
Het is omdat ik er vaak als catweazle bij liep, maar heb nu een maatje die afentoe de hoofdhuidbrommer over me koppie haalt. En scheelt geld, en ik mag bril ophouden
Ook lachen....... Zo 'n gleuf van 20 helemaal trots op haar knipkwaliteiten... En meneer (tsja 35, dus ik wordt meneer genoemd) wat vind u er van? En dan ga je klagen dat het bij je oren wat LANGER zou kunnen... "echt die blik in hun koppies isj onbetaalbaar"