Partyflock
 
Forumonderwerp · 1160343
Poll, geopend op donderdag 22 mei 2014, looptijd van 3653.9 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Europese Verkiezingen 22 mei 2014: Heb je gestemd en zo ja, wat?

1432%
PVV
1227%
Niet
49%
SP
37%
Piratenpartij
25%
CDA/Volkspartij
25%
ChristenUnie/SGP
25%
De piano van tante Toos
12%
PvdA/Sociaaldemocraten
12%
GROENLINKS
12%
Artikel50
12%
Overige (marginale-) partijtjes
12%
Anders, nl.:
00%
VVD
00%
D66/ALDE
00%
Blanco

Nadat we in de media alweer wekenlang doodgegooid worden met politici die over elkaar struikelen om toch op de valreep kiezers over de streep te trekken, mochten we vandaag de gevolgen daarvan aankruizen op het stembiljet.
Heb jij van dat "democratisch recht" (in een niet zo democratische EU) gebruik gemaakt en zo ja, welke partij heeft jouw stem gekregen?

Ik trap hem af: ik heb er erg over zitten twijfelen maar voor mij is het Belder van de SGP geworden. Hoewel ik niets heb met de "G" in deze partij, heb ik toch besloten voor ze te stemmen omdat ze in de fractie met oa. UKIP zitten en ik verwacht dat zij "machtiger" zullen zijn dan de partijtjes waar ik anders op zou stemmen (PP bijv.).
En het belangrijkste: hun slogan "Samenwerken ja, Superstaat nee!" spreekt me erg aan. Ik ben niet zozeer anti-EU, maar wel anti- de kant waar het op moet gaan als we die creepy Verhofstadt (bijv.) moeten geloven. Alles wat met hem te maken heeft krijgt sowieso mijn stem niet, al helemaal na die schertsvertoning op het Maidanplein in Kiev. Wat een enge kerel is dat toch!
Er zijn nogal wat Hitler-vergelijkingen langsgekomen deze afgelopen weken, maar onze Guy verdient hem wmb. nog het meest.
 
Uitspraak van actief op vrijdag 23 mei 2014 om 10:50:
620 ofzo


netjes, hier minder stemmen in meer tijd :lol:
 
Uitspraak van actief op vrijdag 23 mei 2014 om 10:53:
netjes, hier minder stemmen in meer tijd :lol:


we waren ook met zn 5en...
 
Uitspraak van actief op vrijdag 23 mei 2014 om 12:07:
we waren ook met zn 5en...


wut, dan was het helemaal snel, respect :lol:
 
Uitspraak van actief op vrijdag 23 mei 2014 om 10:30:
23:00 klaar


Wa hedden precies gedoan dan? :P
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2014 om 12:22:
Wa hedden precies gedoan dan? :P


stemmen tellen op achterveld
 
Uitspraak van actief op vrijdag 23 mei 2014 om 12:19:
wut, dan was het helemaal snel, respect :lol:


ojoh, t was onze eerste keer, gelukkig klopt alles in 1x dat wel
 
Uitspraak van actief op vrijdag 23 mei 2014 om 12:43:
ojoh, t was onze eerste keer, gelukkig klopt alles in 1x dat wel


ja als het niet klopt ben je echt niet blij, vooral omdat dat dus mis is gegaan overdag, als teller ben je daar niet eens bij
 
Heb op de illuminatie gestemd, wil namelijk dat het westen rijk blijft ten koste van ontwikkelingslanden
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 23 mei 2014 om 01:24:
er kunnen veel mooie dingen uitrollen alleen je weet niet precies wat


Oh jawel, maar ik betwijfel of je dezelfde mening daarin deelt ;)
Verder had ik al wat dingen genoemd.

Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 23 mei 2014 om 01:24:
maar dat wij zelf zwaar moeten inleveren op ziekte kosten en al zulke hoge bijdrage leveren en nog eens eigen risico...


Je kan een hoger eigen risico nemen als je denkt toch niet aan de grens te komen van je huidige eigen risico wat een stuk minder aan premies betekent.
Verder moet je niet vergeten dat een verzekering in principe tegen tail risk is zoals dat heet: extreme situaties. Ze zijn er niet om de zalf van elke Nederlander te bekostigen. Het is er om de kosten in extreme gevallen te vergoeden.
CDA